groot. 80 tot 100% en dan eerder die 100%quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:11 schreef Disorder het volgende:
Hoe groot is de kans op een supercel eigenlijk in Nederland?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:16 schreef FoolWithMokey het volgende:
Volgens mij zijn de servers van buienradar overbelast door de vele bezoekers
yepquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:38 schreef Samzz het volgende:
Ik word helemaal niet vrolijk van die supercel. Is die kans echt zó groot?
Maar supercellen kunnen tornado's produceren, toch? Of werkt dat niet zo in Nederland en moeten we het hier doen met kleine F1-tjes?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:32 schreef dimage het volgende:
[..]
groot. 80 tot 100% en dan eerder die 100%
Yep, die kans is zeer zeker aanwezig!quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:41 schreef Samzz het volgende:
En de kans dat daar een zogenaamde windhoos (tornado) uit ontstaat?
Volgens mij zelf met krachten tot F2..quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:41 schreef Samzz het volgende:
En de kans dat daar een zogenaamde windhoos (tornado) uit ontstaat?
Het is EF2quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Volgens mij zelf met krachten tot F2..
Oh sorry.... Ik ga nog niet zo lang mee zoals je ziet.quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:48 schreef IkWilbert het volgende:
Leuke tv gaat dit worden
http://www.eenvandaag.nl/(...)mchasen_in_nederland
Hier in R'dam nog straaaaaaalend weerquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:39 schreef Cassius het volgende:
Hier in Groningen ineens stapelwolken en hoge bewolking.
"JAAAAA EEN ONWEERSKLAP! HOHOHOHO WAT MOOI!"quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:48 schreef IkWilbert het volgende:
Leuke tv gaat dit worden
http://www.eenvandaag.nl/(...)mchasen_in_nederland
Net zo als die gasten van discovery, alsof ze klaarkomenquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:50 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
"JAAAAA EEN ONWEERSKLAP! HOHOHOHO WAT MOOI!"
Ik zie het al voor me
Niets, Nederlandse benaming voor een Tornado is windhoos... vraag me niet waaromquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:52 schreef Tware het volgende:
Wat is het verschil tussen een windhoos en een tornado ?
Misschien omdat we over het algemeen lichte tornado's hebben hier. EF1 en heel soms EF2. Dan klinkt tornado misschien te groots? Ik heb ooit gelezen over de tornado van Tricht en Chaam (als ik het goed heb). Dat was best indrukwekkend.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:54 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Niets, Nederlandse benaming voor een Tornado is windhoos... vraag me niet waarom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |