Knap dat jij op Estofex kan komen. Site ligt al paar uur plat.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:04 schreef Nee het volgende:
Op Estofex is code roze inmiddels alweer ingetrokken
Ja, ze zijn aan het upgraden naar level 4.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:04 schreef Nee het volgende:
onwaarquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:04 schreef Nee het volgende:
Yeah, bij Vlissingen, het begint nu gewoon te regenen, nog niks bijzonders.quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, ze zijn aan het upgraden naar level 4.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:01 schreef dimage het volgende:
in zeeland is het noodweer nu losgebarsten
Volgens mij klopt ie niet helemaal meer.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt? Niet gewoon een flinke bui?
http://www.buienradar.nl/ns.aspx
klopt, en ook door Langenboom(gemeente Mill)quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:03 schreef Gitank2 het volgende:
En op die dag van de tornado in Borculo trok er ook een door Noordoost brabant, door Oventje, Zeeland en Escharen onder andere.
Estofex is heel betrouwbaar, en level 3 komt zelden voor.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:20 schreef RemcoW23 het volgende:
Hoe betrouwbaar is Estofex? Geven ze die Level 3 vaker af of is het een uniek iets?
*noobalert ja*
De zware buien waren dan ook niet voor de regio Den Haag voorspeld.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:20 schreef Ticootje het volgende:
Als ik zo de nederlandse buienradar bekijk valt het echt wel mee wat er aankomt...
6 of 7 keer in de afgelopen 10 jaar voor heel Europa heb ik langs zien komen hier.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:20 schreef RemcoW23 het volgende:
Hoe betrouwbaar is Estofex? Geven ze die Level 3 vaker af of is het een uniek iets?
*noobalert ja*
Kijk hier maar even http://www.sat24.com/nlquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:20 schreef Ticootje het volgende:
Als ik zo de nederlandse buienradar bekijk valt het echt wel mee wat er aankomt...
Randstad zou toch ook een hoop regen krijgen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:22 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Estofex is heel betrouwbaar, en level 3 komt zelden voor.
[..]
De zware buien waren dan ook niet voor de regio Den Haag voorspeld.![]()
heel veelquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Randstad zou toch ook een hoop regen krijgen?
Ik ben benieuwd 9 van de 10 is er niets meer van over als het ons (Pijnacker - Zuid Holland) bereikt of het is naar zee afgedreven..... Wat nu dus ook al voor een deel is gebeurd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |