Waar probeer je naar te bellen dan?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:40 schreef PatriQue89 het volgende:
ik hoor al 15 minuten; Al onze medewerkers zijn in gesprek, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen.. ik word GEK![]()
*en dan ook nog van die josti-muziek op de achtergrond..
Naar Hi... maar ondertussen gesprokenquote:Op maandag 12 juli 2010 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar probeer je naar te bellen dan?
Nais!quote:Op maandag 12 juli 2010 20:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Naar Hi... maar ondertussen gesproken
Zaterdag mijn nieuwe telefoon
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:40 schreef PatriQue89 het volgende:
ik hoor al 15 minuten; Al onze medewerkers zijn in gesprek, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen.. ik word GEK![]()
*en dan ook nog van die josti-muziek op de achtergrond..
Sorryquote:Op maandag 12 juli 2010 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme nou moet ik weer gaan zoeken![]()
1
2
3
4
Enz
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:51 schreef Myraela het volgende:
Ik heb trek in roomijs en chocolade. En paprika chips. Oh en een turkse pizza met kebab. Stom dieet.
Hier nog 1quote:
Jij bent te vrolijkquote:
werken ?quote:
Weltrustenquote:Op maandag 12 juli 2010 21:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
werken ?
ik ga in elk geval naar bed
Ben kapot, vannacht maar 3 uur geslapen.
Spreek jullie morgen weer allemaal![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:30 schreef PatriQue89 het volgende:
zo... konijnenhok begint vormen aan te nemen.. alleen nog vloer, dak en het gaas erin..
mwoh.. komt grasmatje inquote:Op maandag 12 juli 2010 21:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet niet... maar is het niet handiger om met de vloer te beginnen?
Lekker ding hey!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Cee, jouw hamster! die is vet geil!
Neequote:Op maandag 12 juli 2010 21:34 schreef iBenny het volgende:
c_a, jij hebt vast ook Doodle Jump op je telefoon... toch?
Weer een aanleiding voor dat beest om dingen te slopen.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Cee, jouw hamster! die is vet geil!
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Net een eng topic waar iedereen ineens seks met mij had gehad.
Was er maar zo'n topic over mijquote:Op maandag 12 juli 2010 22:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Net een eng topic waar iedereen ineens seks met mij had gehad.
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Myraela
Ik ben heul niet zo'n sletje.
Bennyquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja
Je kan het best als 'dood' ervaren
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:26 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik denk ik kom nog even gezellig meeposten
Kan zomaar ineens leuk zijn hoorquote:Op maandag 12 juli 2010 23:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Was al bijna van plan om tegen mezelf te gaan lullen
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:30 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wanneer wordt iedereen weer zwart of blauw trouwens?
Okequote:Op maandag 12 juli 2010 23:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij volgende week... als WK ook dicht gaat
Jawel maar ik heb even geen zin meer om er nog over na te wauwelenquote:Op maandag 12 juli 2010 23:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
nja, het WK is ook nog maar net afgelopen he
Ik ook niet zo... maar sommige moeten hun ei nog ff kwijt en de huldiging van Spanje is nuquote:Op maandag 12 juli 2010 23:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel maar ik heb even geen zin meer om er nog over na te wauwelen
O ja, dat is waarquote:Op maandag 12 juli 2010 23:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook niet zo... maar sommige moeten hun ei nog ff kwijt en de huldiging van Spanje is nu
Ja ik heb die toevallig bij Oprah gezienquote:Op maandag 12 juli 2010 23:36 schreef iBenny het volgende:
Sjeuzes, dat kind is 17 en zingen dat ze kan![]()
(vanaf 1:30 )
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik heb die toevallig bij Oprah gezien
Moet je der Celine na horen doen, die kwam toen ook nog even on screen wat zeggen, kind stortte haast inquote:Op maandag 12 juli 2010 23:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
ah oke
het is niet helemaal mijn smaak, maar ze kan wel zingen
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Moet je der Celine na horen doen, die kwam toen ook nog even on screen wat zeggen, kind stortte haast in
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:40 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin om uit te gaan, wie gaat er mee?
Typischquote:Op maandag 12 juli 2010 23:45 schreef iBenny het volgende:
Dat op Veronica is ook wel grappig... Engelsen jongeren die bij het uitgaan helemaal naar de kloten zijn
Ik zou best willen, maar ik denk dat we te ver van elkaar af wonen..quote:Op maandag 12 juli 2010 23:40 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin om uit te gaan, wie gaat er mee?
Welk programma is dat?quote:Op maandag 12 juli 2010 23:45 schreef iBenny het volgende:
Dat op Veronica is ook wel grappig... Engelsen jongeren die bij het uitgaan helemaal naar de kloten zijn
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Effe onthouden, ik hou wel van zulke programma's
quote:
Nee ik lig al in bed, net de laatste aflevering van stargate universequote:Op maandag 12 juli 2010 23:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zit je ook te kijken?
nja, nu niet... nu reclame
trusten caquote:Op maandag 12 juli 2010 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik ga weer proberen te slapen![]()
Kutmuggen
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik ga weer proberen te slapen![]()
Kutmuggen
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:59 schreef Kally het volgende:
Slaap lekker C_A, ik ben er ook weer van tussen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:01 schreef gomi het volgende:
tijd om te sluiten hier..trusten vast allemaal
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:32 schreef Bos81 het volgende:
Als jullie niet posten, ga ik ook maar hoor
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:32 schreef Bos81 het volgende:
Als jullie niet posten, ga ik ook maar hoor
Zondequote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet echt
Het was vandaag verdacht stil
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:52 schreef Bos81 het volgende:
Ik zit de twijfelen of ik een nieuwe ondertitel moet nemen, alhoewel deze wel okee is en ook redelijk uniek hier op FOK!.
Maar toch lijkt het me tijd voor iets nieuws. alleen wat..
Okee, daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is toch prima zo
Ik denk dat het leuker is als je iets leuks te binnen schiet, dan dat je op zoek gaat naar iets leuks
Veel gedaan de afgelopen 24 uur?quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Veel gedaan de afgelopen 24 uur?
Ik ga ook maar weer slapen, vandaag nog niet gedaan...
quote:
AIquote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar het van komt.Maar serieus mijn hele lichaam doet nogsteeds pijn. Kan op geen enkele manier lekker liggen of zitten. Niet echt tof.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:57 schreef iBenny het volgende:
Voor de mensen die gaan slapen: Slaap lekker
Voor de mensen die wakker worden/net wakker zijn geworden: Goedemorgen!![]()
Voor de mensen die gaan eten: Eet smakelijk![]()
Ik ga in iedere geval nù naar bed...
En waarschijnlijk zit ik als je dit leest in de trein naar Duitsland (of ben misschien al wel gearriveerd). Weet nog niet wanneer ik terug ben, maar wees tot die tijd ff lief voor Erik.... heeft een vermoeiend weekend achter de rug
(iets met Scandinavie ofzo
) Misschien dat ik tussendoor wel van me laat horen ofzo, maar maak je om mij vooral geen zorgen
Heel veel pret met wat jullie (gaan) doen. Dan doe ik het ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geen idee wat ik heb getypt... is te laat om nog terug te lezen
En zit je al in de trein?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:57 schreef iBenny het volgende:
En waarschijnlijk zit ik als je dit leest in de trein naar Duitsland (of ben misschien al wel gearriveerd). Weet nog niet wanneer ik terug ben, maar wees tot die tijd ff lief voor Erik.... heeft een vermoeiend weekend achter de rug
) Misschien dat ik tussendoor wel van me laat horen ofzo, maar maak je om mij vooral geen zorgen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het heeft vast geen zin om hem nu nog veel plezier te wensenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:57 schreef iBenny het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je kunt proberen ...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 06:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het heeft vast geen zin om hem nu nog veel plezier te wensen
True!!quote:
Goede morgenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 07:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True!!
iBenny, veel plezier in Duitsland!!
Slap dan.quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 07:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoi CrazyLekker geslapen?
Zijn er nog meer mensen die het ontbijtnieuws kijken op rtl 4?
Ze hebben een item over de olieramp. Interviewen ze een Amerikaanse en achter haar staat een halfnaakte hoer. Of zie ik dat verkeerd?
Heb haar al paar keer gezien. Zal eens kijken op rtlgemistquote:Op dinsdag 13 juli 2010 07:25 schreef Cee het volgende:
[..]Niet gezien, trouwens. Maar de omschrijving is leuk. Ik zal de volgende keer kijken. Alhoewel die halfnaakte hoer dan natuurlijk allang niet meer in beeld komt.
Goedemorgen allemaal.Het is raar weer.
Goedemorgen hamster vrouwtjequote:Op dinsdag 13 juli 2010 07:25 schreef Cee het volgende:
[..]Niet gezien, trouwens. Maar de omschrijving is leuk. Ik zal de volgende keer kijken. Alhoewel die halfnaakte hoer dan natuurlijk allang niet meer in beeld komt.
Goedemorgen allemaal.Het is raar weer.
Hoe is hetquote:
ehm jah, alweer bijna 1.5 uurquote:
Weer veel te weinig natuurlijkquote:
omg, ik heb mezelf om 10 voor half 8 uit bed geschopt, gedouched en ik heb iets van een drinkontbijt weg kunnen werken maar verder moet ik nog van alles voor ik de deur uit kan....quote:
met mij is het goed hequote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Weer veel te weinig natuurlijkmaar de slaap die ik wel hem meegepakt was wel ok geloof ik
![]()
Hoe is het met jou? Wat heb je nou met de lunch gedaan gisteren
kom ik smorgens vroeg aan om 5:00 met een snee boterham en een eierkoek. En een kopje theequote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
omg, ik heb mezelf om 10 voor half 8 uit bed geschopt, gedouched en ik heb iets van een drinkontbijt weg kunnen werken maar verder moet ik nog van alles voor ik de deur uit kan....
Hahaha daar ben je dan goed mee weggekomen! Een crunchy stick als lunch hahaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
met mij is het goed he![]()
Heerlijk geslapen vanaf 21:30 gister tot 4:45 haha
Lunch was uiteindelijk een crunchy stick, en er was iemand jarig dus gebak, en er was nog iemand met gebak. Dus uiteindelijk nog wel goed gekomen
Oh wat een drama zo vroeg opstaanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kom ik smorgens vroeg aan om 5:00 met een snee boterham en een eierkoek. En een kopje thee
jah hopen vandaag tussen de lunch droog isquote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha daar ben je dan goed mee weggekomen! Een crunchy stick als lunch hahagoed dat er nog taart was
Of je plu nu alvast ophalenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah hopen vandaag tussen de lunch droog is
of jah, tenminste niet te hard regent dat ik naar de auto kan
moet zeggen vroeg opstaan heeft ook zijn voordelen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh wat een drama zo vroeg opstaanik vind laat opblijven veel te leuk om vroeg op te kunnen staan. Vooral in de winter
doe het mij niet aan.
was ik idd voor aan het kijken, maar ligt niet in de auto, denk ergens thuisquote:
goedemorgen Katquote:
oh die irritante vogel die in de boom voor het slaapkamerraam zit iedere ochtend. Man, wat kan dat beest krijsen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moet zeggen vroeg opstaan heeft ook zijn voordelen.
VInd wel lekker zo vroeg opstaan, de vogeltjes die je hoort fluiten
Je ziet als het ware alles wakker worden
Afschieten dat krengquote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
oh die irritante vogel die in de boom voor het slaapkamerraam zit iedere ochtend. Man, wat kan dat beest krijsen.
Hehe nee, ik snap wel wat je bedoelt. Het is dan zo heerlijk rustig op straat, zelfs hier....
stoplichten die op oranje staanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
oh die irritante vogel die in de boom voor het slaapkamerraam zit iedere ochtend. Man, wat kan dat beest krijsen.
Hehe nee, ik snap wel wat je bedoelt. Het is dan zo heerlijk rustig op straat, zelfs hier....
tour UI .... pffft, vanmorgen in de auto ik tegen collega:quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:19 schreef crv het volgende:
Had ff een tijdelijke UI nodig
Ben echter op zoek naar een goede toer UI nog
Volgens mij lag hijeen paar dagen terug hier in de woonkamer. Poes was 'm ook zatquote:
Zielig voor vogeltjequote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Volgens mij lag hijeen paar dagen terug hier in de woonkamer. Poes was 'm ook zat![]()
Ik wil ook een nieuwe UI!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zielig voor vogeltje
Doet je elke dag goede morgen wensen
Doei doei succes vandaagquote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, maar om 5 uur is dat nog wel iets te vroeg. Dan slaap ik net...
Maar goed, ik moet nu wel écht even iets gaan doen. Verder aankleden, haar fatsoeneren en gááán.
Misschien tot later![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tour UI .... pffft, vanmorgen in de auto ik tegen collega:
O is er ook nog een tour ....
Spätersquote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Doei doei succes vandaag
En tot later
ik ben niet wegquote:
vond niet erg hahaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:30 schreef crv het volgende:
[..]
nog 2 weken. [ afbeelding ] Baalde al dat WK en tour samen vielen
quote:
foutje moet kunnen, komt goed hahaquote:
mogge Bos tossoquote:
je kat is een fietser gewordenquote:
Goeie morgequote:
quote:
Mogge Kallyquote:
Onder de douche doorgerentquote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:27 schreef Bos81 het volgende:
en terug, maar meteen weer weg. geen zin in FOK! nu
Vijf a tien minuten douchen is meer dan genoeg hoor. Ik heb niet zo veel lichaam.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:28 schreef crv het volgende:
[..]
Onder de douche doorgerentjij kan nooit nat geworden zijn
Hoi en doeiquote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:27 schreef Bos81 het volgende:
en terug, maar meteen weer weg. geen zin in FOK! nu
quote:
Aahhhquote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb een moeder die mij elke dag wakker maakt, omdat ik mijn dag/nacht ritme een beetje omgedraaid had. Ik heb een ochtendhumeur.
Bakje koffie erbij, zo wakkerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb een moeder die mij elke dag wakker maakt, omdat ik mijn dag/nacht ritme een beetje omgedraaid had. Ik heb een ochtendhumeur.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:57 schreef crv het volgende:
* gaat weer eens richting Bern om te lunchen doei en veel plezier vandaag
O goed planquote:
quote:
quote:
Ja lekker, beetje suiker aubquote:
quote:
Brengen natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Kom je het halen? Of moet ik het brengen
Lui en ongeduldig, rare combiquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Brengen natuurlijk.
Maar dat duurt vast lang, dus ik zet zelf wel
Dat scheelt al een hoopquote:
quote:
Tsssssssssssssssquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Brengen natuurlijk.
Maar dat duurt vast lang, dus ik zet zelf wel
je mag mij wel een kopje komen brengenquote:
Ah, en waar woon jij?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je mag mij wel een kopje komen brengen
Er kwam een hele horde dominee's voorbijquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:38 schreef charmed_angel het volgende:
Verslapen!!! Was pas 10 uur op me werk ipv 8 uur
Jij was toch ook vrijquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:38 schreef charmed_angel het volgende:
Verslapen!!! Was pas 10 uur op me werk ipv 8 uur
Ik heb dat nou nooitquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Erg hè??? 9 uur wakker ipv 7 uur
Gelukkig vonden ze het niet heel erg
Ah okay. Ik had gelukkig sowieso vrij genomenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alleen als NED. Kampioen zou worden
was even aan het werkquote:
Ik had gisteren vrij, maar echt bijgekomen ben ik niet, anders had ik me nooit verslapenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah okay. Ik had gelukkig sowieso vrij genomenFf dagje bijkomen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:43 schreef Kally het volgende:
Ik ga eens nuttig doen, en wat dingen van mijn to do list doen![]()
Dat kun je ook weer op 2 manieren lezen zie ik al weer![]()
Laters![]()
Heeeyquote:
Jawel hoorquote:
nee, ff druk bezig met een rotklus.quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:03 schreef Rauzer het volgende:
Ben al vanaf half elf bezig het gras te maaien hier, en ben nog niet eens op de helft!
en dan volgende week:quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:03 schreef Kally het volgende:
Omg wat een zooi kunnen kinderen toch hebben aan speelgoed![]()
Zeker als het ook nog echte hamsteraars zijn![]()
Maar goed ze zijn nu aan het uitzoeken wat weg kan, en zowaar ze gooien een hoop weg
Ja, bij de caravan van m'n oma op Texel, maar er is hier drie maanden niemand geweestquote:
Weggooienquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:03 schreef Kally het volgende:
Omg wat een zooi kunnen kinderen toch hebben aan speelgoed![]()
Zeker als het ook nog echte hamsteraars zijn![]()
Maar goed ze zijn nu aan het uitzoeken wat weg kan, en zowaar ze gooien een hoop weg
Oh bahquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee, ff druk bezig met een rotklus.
Ik heb weer 400 uur uit het rooster getrokken die er opnieuw in moeten...
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en dan volgende week:
Kally, ik wil daarmee spelen maar kan niet meer vinden.
Kally, waar is mijn dingen gebleven
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, bij de caravan van m'n oma op Texel, maar er is hier drie maanden niemand geweest. Het is dus nogal een klus
!
Ja ik ben er dol opquote:
en jij denkt dat ze dat onthouden ?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:21 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ze mogen het zelf doen ik begeleid alleen maar dus ze weten heel goed wat er weg gaat en wat niet
Ik weet dat ze dat onthouden, geloof me wat dat aangaat zijn ze super gogem, als ik een of ander frummelding zie weten ze ook precies hoe en wat het is, sterker nog wanneer ze het kregen erbijquote:
haha, dat is mooiquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet dat ze dat onthouden, geloof me wat dat aangaat zijn ze super gogem, als ik een of ander frummelding zie weten ze ook precies hoe en wat het is, sterker nog wanneer ze het kregen erbij
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Geweldig toch dat sommige mensen meteen gaan roepen dat er iets mis is met je als een andere mening/smaak hebt
* Huppelmuts geeft C_A een molletjequote:
Thx! Ga weer verder werkenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts geeft C_A een molletje
O ja mooi is datquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Geweldig toch dat sommige mensen meteen gaan roepen dat er iets mis is met je als een andere mening/smaak hebt
laat ze lekker, die zijn niet zlim bezigquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Van dat soort opmerkingen kan ik echt genietenquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De mooiste provincie van Nederland
Staat in dat topic
Ik ook, maar zelfs dat snappen ze nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van dat soort opmerkingen kan ik echt genieten
succes hahaquote:
* Crazy-M geeft bakje aanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:52 schreef Myraela het volgende:
Studie.Drama.
Onduidelijkheid.
HRO.
Zo, dat is er uit.
Ik dacht dat je daar woonde.quote:
ik over 40 min naar huisquote:
Neequote:
Waarvan?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:24 schreef Kally het volgende:
O god ik heb de smaak weer te pakken. al gutst het zweet van me af
welke smaakquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:24 schreef Kally het volgende:
O god ik heb de smaak weer te pakken. al gutst het zweet van me af
belt met de studie? Hoezo ?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:27 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder belt nu met de studie. Ik haat dat.
Ruimen en weggooienquote:
Oeh, wat opwindend.quote:
quote:
Stamppot andijvie?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:29 schreef Kally het volgende:
Iemand trouwens een idee voor het eten?
Ik weet even niks
Hey Bongquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Stamppot andijvie?
GM btw (topic bijna gesloten)
Pizza.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:29 schreef Kally het volgende:
Iemand trouwens een idee voor het eten?
Ik weet even niks
Ai, dat is minder, sterktequote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben gezakt, maar het is onduidelijk of ik volgend jaar nog wel mag studeren.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Hey Bong![]()
Nou ja is erg lekker maar meer voor de winter![]()
Ik wil iets makkelijks
Wat bout zeg, wat doe je?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
O altijd handigquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ai, dat is minder, sterkte
[..]![]()
Pizza in de oven dan maar?
Laat de pizza maar alvast smakenquote:
Aha ok.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Communicatie Multimedia Design. Maar we gaan nu voor iets anders kijken.
ow dat is minderquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
veel plezierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |