Wat is de klacht dan, sukkelquote:Op maandag 12 juli 2010 20:36 schreef -Willempie- het volgende:Het is natuurlijk wel vleiend en streelde ook zeker mijn ego en vooral de jaloerse blikken toen ze naar mij terugliep en me zoende waren priceless.
Was ik er maar bijquote:Op maandag 12 juli 2010 20:36 schreef -Willempie- het volgende:
Ik ben 1 van de weinige fokkers die buitenkomt en een lekkere vriendin heeft (nee geen pics). Nu wilde zij gisteren voor de wedstrijd wat foto's maken van de oranje menigte die op het plein stond. Dit kon het beste vanaf de vrachtwagen waar ook het scherm in hing, toen ze in haar oranje hotpants de vrachtwagen opklom hoorde ik het al aanzwellen maar het barstte pas los toen ze op het dak van de vrachtwagen een paar fotootjes schoot. Het hele plein schreeuwde uit volle borst 'Daaaaar moet een piemel in!' en toen ze na een paar kiekjes te hebben geschoten van de vrachtwagen klom klonk er een teleurgesteld 'Aaaaaaaaaaaaah'. Het is natuurlijk wel vleiend en streelde ook zeker mijn ego en vooral de jaloerse blikken toen ze naar mij terugliep en me zoende waren priceless.
Wat is dan de klacht zul je wel denken, ten eerste het roepen naar vrouwen 'Daaaaar moet een piemel in!' kan het nog boerser en platter en ten tweede het feit dat je pa (bijna 60) en zijn vrienden het hardst staan mee te schreeuwen maakt het al helemaal klacht waardig.
Hij zei dat hij het niet goed kon zien door de laagstaande zon en omdat ze een oranje cowboyhoed en zonnebril op had.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:38 schreef Fortitudo het volgende:
Dus je vader riep het naar jouw vriendin? Ja dan zou ik me ook wel beklagen over mijn familie ja.:')
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:36 schreef -Willempie- het volgende:
het feit dat je pa (bijna 60) en zijn vrienden het hardst staan mee te schreeuwen maakt het al helemaal klacht waardig.
Ach, je zal wel aardig zijn.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:42 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Gelukkig gaat vriendin van TS niet alleen af op uiterlijk en zo heel lelijk ben ik ook weer niet.
sorryquote:Op maandag 12 juli 2010 20:41 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Volgens mij was mijn mening vrij duidelijk de eerste keer.
Jij hebt dan ook last van cellulitisquote:Op maandag 12 juli 2010 20:45 schreef essacee het volgende:
Ik zou me niet durven vertonen in het openbaar in hotpants... props voor haar!
Terechte klacht mbt je vader.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |