Zo, daar heb ik die ¤5,- wel voor over.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
![]()
Nou eerst sleur ik je mee naar boven, laat ik je al zoenend alle hoeken van de badkamer zien, dan trek ik zo snel mogelijk alle kleren van je lijf, en blijf ik een beetje plagen met je broek.. Ik kijk je zwoel aan en ga naar je nek en dan heel langzaam met kleine tedere kusjes over je borst en buik heen terug naar je broek.. dan kanje wel raden wat er gebeurten als ik klaar ben gefe ik een kleine striptease voorje, waarna ik ondeugend in de douche stap, en je lief aankijk en vraag of je me een plezier wilt doen om ook eronder te stappen.
![]()
![]()
![]()
maar
dat gaat dus never nooit gebeuren.
Ben je nu al klaar met douchen of wat?quote:
fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op maandag 12 juli 2010 20:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
![]()
Nou eerst sleur ik je mee naar boven, laat ik je al zoenend alle hoeken van de badkamer zien, dan trek ik zo snel mogelijk alle kleren van je lijf, en blijf ik een beetje plagen met je broek.. Ik kijk je zwoel aan en ga naar je nek en dan heel langzaam met kleine tedere kusjes over je borst en buik heen terug naar je broek.. dan kanje wel raden wat er gebeurten als ik klaar ben gefe ik een kleine striptease voorje, waarna ik ondeugend in de douche stap, en je lief aankijk en vraag of je me een plezier wilt doen om ook eronder te stappen.
![]()
![]()
![]()
maar
Natuurlijkquote:Op maandag 12 juli 2010 20:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
omg ik hoop dat jullie wel snappen dat alles een grapje was.
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zo, daar heb ik die ¤5,- wel voor over.
Ontvang je alleen of bezoek je ook?
Ohquote:Op maandag 12 juli 2010 20:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zeg je dat ook als ik met een bivakmuts op je keel dichtknijp?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
niks van dat gaat met 1 van jullie allemaal ooit gebeuren
laat dat maar even duidelijk zijn
Het komt een beetje aandachtsgeil over, omdat je weet dat je daar 10000000 reacties op krijgtquote:Op maandag 12 juli 2010 20:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
Droomvangertje denkt: goh, ik bezorg die geile fokkerts eens even een stijfje en aan het einde zeg ik even dat het nooit gaat gebeuren zodat ik geen sletje lijk maar ik meen het eigenlijk welquote:Op maandag 12 juli 2010 20:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
maar
Foto's gezien?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:37 schreef livalo het volgende:
[..]
Het komt een beetje aandachtsgeil over, omdat je weet dat je daar 10000000 reacties op krijgt.
Dit.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:37 schreef livalo het volgende:
[..]
Het komt een beetje aandachtsgeil over, omdat je weet dat je daar 10000000 reacties op krijgt.
Oh jij bent nog jonger zie ik in je profiel.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:38 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Droomvangertje denkt: goh, ik bezorg die geile fokkerts eens even een stijfje en aan het einde zeg ik even dat het nooit gaat gebeuren zodat ik geen sletje lijk maar ik meen het eigenlijk wel![]()
![]()
Stfu man.
janee ik wil even duidelijk maken dat ik dus geen attention whore ben zoals dat 14 jarige wijf zei die zichzelf licht biseksueel noemt en mij vervolgens pb's gaat sturenquote:Op maandag 12 juli 2010 20:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ben je nu al klaar met douchen of wat?
Serieus? Stuur die PB's eens doorquote:Op maandag 12 juli 2010 20:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
janee ik wil even duidelijk maken dat ik dus geen attention whore ben zoals dat 14 jarige wijf zei die zichzelf licht biseksueel noemt en mij vervolgens pb's gaat sturen
bah
Oh, wil jij ons wel klaarpraten dan?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:38 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Droomvangertje denkt: goh, ik bezorg die geile fokkerts eens even een stijfje en aan het einde zeg ik even dat het nooit gaat gebeuren zodat ik geen sletje lijk maar ik meen het eigenlijk wel![]()
![]()
Stfu man.
Nee, alleen echte PM's mogen niet gepost wordenquote:Op maandag 12 juli 2010 20:40 schreef Jotcha het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
En tevens krijg je nu een ban
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |