Ach, nog even wachten en geenstijl duikt er bovenop.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:22 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Nog geen 1% van Nederland zit op Fok
Een enkele kent het van naam, maar het echte jargon, zoals matige grappen en "mijn .... wat doe je?" zijn bij weinig mensen bekend. Ik ben nog nooit IRL een Fok!'er tegengekomen.
Het duurt wel een tijdje voor iemand erachter komt dat hij onderwerp op een weblog is.
Wie o wie twittert hem ff een linkje naar dit topic?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:22 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Nog geen 1% van Nederland zit op Fok
Een enkele kent het van naam, maar het echte jargon, zoals matige grappen en "mijn .... wat doe je?" zijn bij weinig mensen bekend. Ik ben nog nooit IRL een Fok!'er tegengekomen.
Het duurt wel een tijdje voor iemand erachter komt dat hij onderwerp op een weblog is.
dat past nooit in 150 karaktersquote:Op maandag 12 juli 2010 22:33 schreef Mixende_match het volgende:
Ff naar hem
twitteren : hee nadat ik op kraamvisite ben geweest heb ik jou en je vrouw niet meer gesproken! Is ze al een beetje bijgekomen?
ohh. Wacht ik geloof het niet,je gaat je sex al ergens anders zoeken.
Jij bent de enige die toe durft te geven dat je op haar gefapt hebt.quote:
quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:40 schreef BabeWatcher het volgende:
naakte schoonmaakster zoeken op marktplaats
tot nu toe alleenquote:Op maandag 12 juli 2010 23:15 schreef Rapaille het volgende:
Mensen die gelijk gaan lopen gallen op zijn hyves.
quote:@BobbiEden tuurlijk voor jouw wel s.somers@hetnet.nl about 3 hours ago via web in reply to BobbiEden
Idd, allemaal dode linksquote:Op maandag 12 juli 2010 23:11 schreef griekjeee het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat dat gesprek niet meer te horen is.
voor de nieuwsgierigen hij poste dit:quote:Op maandag 12 juli 2010 23:26 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
tot nu toe alleen
Friedrich-Werner Erdmann Matthias Johann
Ik doe niet aan dat soort dingen, dus ik heb alleen de info geshared, zie maar wat jullie ermee doen.
waar heb je het overquote:
Hij heeft gelijk hoor.quote:
nog erger het zal je man zijn. Je zou de beste vrouw bijna inlichtenquote:
Hij had toestemming gevraagd voor een eventuele BJ hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:34 schreef hole1988 het volgende:
[..]
nog erger het zal je man zijn. Je zou de beste vrouw bijna inlichten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |