quote:Op maandag 12 juli 2010 20:05 schreef Qwea het volgende:
wie van jullie helpt mij even?
Ik ben op zoek naar chipjes... in een rode langwerpige verpakking... met een "tuit" bovenop die je kan vlechten en de verpakking weer in kan duwen. De chipjes zijn omhuld met chocolade. Zowel melk als wit. De witte chipjes hebben bruine streepjes over zich heen, en de melk chipjes pure streepjes.
WIE WEET HOE DIE DINGEN HETEN?!
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:06 schreef nokwanda het volgende:
Aan mij heb je lekker veel. Ik weet welke je bedoelt, maar ik weet de naam ook niet.
administratief werk bij een groot transportbedrijfquote:Op maandag 12 juli 2010 19:04 schreef Maes het volgende:
[..]
Oh wat leuk, wat is het voor werk en waar?
komt wel goed, ben vandaag bij paps en mams gaan etenquote:Op maandag 12 juli 2010 19:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's vermoeiend na een lange tijd thuiszitten. Duurt nog wel even, denk ik. Hier begint het nu na een maand pas leuk te worden.
jep, alles is weggewerktquote:Op maandag 12 juli 2010 19:53 schreef Pagan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, we nemen er eentje op. vlg. Strega was haar hulp op afstand onontbeerlijk.![]()
Alle deficiënties nu weggewerkt?
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:19 schreef Maes het volgende:
Ik moet nog even Zwab eengeven voor behaalde resultaten.
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Gefeliciteerd Zwabber
Wat een trouble met de diertjes dit weekend zeg. Allemaal heel veel sterkte ermee
WIj gaan woensdg met Rossi even voor overleg naar DA. Ze gaan waarschijnlijk wat bloed afnemen en verder bespreken wat we nog kunnen doen.
Goed zegquote:Op maandag 12 juli 2010 20:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
administratief werk bij een groot transportbedrijf
[..]
Lief dat je er naar vraagtquote:
Ik ook! Bij de vomar!quote:Op maandag 12 juli 2010 20:21 schreef Greys het volgende:
Dus je hebt ze al gevonden Q
Lekker zijn die he? Die neem ik vaak in de bioscoop!
En ik zag die Engelse toffees van je (puntjepunte Street) ook gewoon in de supermarkt laatst
Super de Boer.
Jaaa, die pillen hebben ze tegenwoordig. Goed he!quote:Op maandag 12 juli 2010 20:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nok ik heb 'm maar even hier naar toe genomen om Maes haar topic niet te vervuilen
[..]
Lief dat je er naar vraagt![]()
Puck gaat het goed mee. Goede echo en het hartje gehoord vorige week![]()
Ik ben nog steeds erg misselijk maar heb nu pillen zodat ik niet meer de hele dag dithoef.
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:43 schreef Qwea het volgende:
GODVERDOMME. Ik baal van mezelf!
Eerst gisteren 5 euro kwijt op dat wk feest, nou godverdomme 10 euro kwijt terwijl ik ff naar de AH ga. Ik word echt zo schijtziek van mezelf.
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is daar erg aan dan?
Of heb je die 10 euro alleen aan onzin uitgegeven bij de Appie en kon je het eigenlijk niet missen?
Hoeveel weken nu?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Check, hier 's ochtends nog maar verder geen risico meer op uitdroging gelukkig.
Er gaat ook echt wat makkelijker weer wat in nu.
Ja, dat. Kwijt als in, ik kan het niet uitgeven want ik weet godverdomme niet waar het is.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
ik denk dat ze het gewoon verloren heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |