Garanties, hoeren, beloftes. Damn, jouw wereldbeeld is echt fucked up.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oeh als iemand mij garantie kan beloven op een leuke vrouw.
dan heb ik het er wel voor over om nu te stoppen met naar hoeren gaan. en me best doen op me universitaire opleiding. zodat ik geen gesjeesde student wordt
iemand beloof het me.. want ik zou het OP DIE MANIER heel graag willen
Studie is het fundament van je leven, niet bepaald onbelangrijk dus, het is eerder tegengesteld aan oppervlakkigheid.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:54 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Ja, ik studeer zelf en ik vind het belangrijk dat een man dat ook doet of heeft gedaan. Noem het oppervlakkig, maar het werkt bij mij anders niet/slecht
als jij van jezelf al vindt da tje saai bent, hoe kan een ander dan anders over je denken?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben saai. Ik heb weinig gesprekstof en ben ´niet gezellig´. Nee, ik ben totaal niet nerveus en/ of onzeker. Ik ben juist heel zeker, dat is het probleem niet. Ik ben gewoon niet, om dat woord maar weer te gebruken, spontaanof uitbundig
of enthousiasmerend.
Ik studeer alleen niet meer.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:04 schreef Socios het volgende:
Vraagje aan de vrouwen, waar kiest de FOK!ster voor:
- Een knap uitziende man die op zichzelf woont, een tweepersoonsbed heeft en studeert. Wel kan hij ´moeilijk´ contact leggen met anderen en is ´ie wat verlegen.
- Een slecht uitziende man die ´thuis´ woont, een éénpersoonsbed heeft en studeert. Wel heeft ´ie een vlotte babbel en legt ´ie in no time zogenaamd spontaan contact met anderen.
Iemand anders kan zien dat je meer kwaliteiten hebt dan je zelf denkt. Het enige dat je dan nog nodig hebt is zelf-vertrouwen en dat krijgt zo'n vent vaak vanzelf als hij een leuke vriendin heeft.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
als jij van jezelf al vindt da tje saai bent, hoe kan een ander dan anders over je denken?
Mede dankzij FOK!quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:10 schreef Garisson72 het volgende:
Volgens mij is het in de tussentijd allang goedgekomen met onze favoriete treinenspotter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |