als jij van jezelf al vindt da tje saai bent, hoe kan een ander dan anders over je denken?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben saai. Ik heb weinig gesprekstof en ben ´niet gezellig´. Nee, ik ben totaal niet nerveus en/ of onzeker. Ik ben juist heel zeker, dat is het probleem niet. Ik ben gewoon niet, om dat woord maar weer te gebruken, spontaanof uitbundig
of enthousiasmerend.
Ik studeer alleen niet meer.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:04 schreef Socios het volgende:
Vraagje aan de vrouwen, waar kiest de FOK!ster voor:
- Een knap uitziende man die op zichzelf woont, een tweepersoonsbed heeft en studeert. Wel kan hij ´moeilijk´ contact leggen met anderen en is ´ie wat verlegen.
- Een slecht uitziende man die ´thuis´ woont, een éénpersoonsbed heeft en studeert. Wel heeft ´ie een vlotte babbel en legt ´ie in no time zogenaamd spontaan contact met anderen.
Iemand anders kan zien dat je meer kwaliteiten hebt dan je zelf denkt. Het enige dat je dan nog nodig hebt is zelf-vertrouwen en dat krijgt zo'n vent vaak vanzelf als hij een leuke vriendin heeft.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
als jij van jezelf al vindt da tje saai bent, hoe kan een ander dan anders over je denken?
Mede dankzij FOK!quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:10 schreef Garisson72 het volgende:
Volgens mij is het in de tussentijd allang goedgekomen met onze favoriete treinenspotter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |