Er is nog iemand desperate.quote:
Dwaas.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Herr polizieoffizier Venus sollen wir das mädchen mal gut von undern inspectieren mit zwei gummiknuppel?
Mijn broertje is van 28-07-1995quote:
Smirnoff ice heb ik de afgelopen week best vaak gedronken, zulk chill spul met dit warme weer. Veel lekkerder dan bierquote:
Kom maar hier, ik heb nog Henky voor je. Een wildvreemde kat die spontaan bij ons naar binnen wandelt.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:30 schreef Desunoto het volgende:
Katten
Net zat er een bij de achterdeur in aanvalspositie te lonken naar de valkparkieten. Toen ik hem betrapte ging 'ie maar weer de tuin in, vliegen proberen te vangen. Dat zag er te schattig uit gewoon.![]()
Ik wil katten.
Vogels wegkatten erbij.
![]()
Of gewoon de katten erbij en als gevolg hebben dat de vogels weg zijn kan natuurlijk ook![]()
geloof me.. als hij veel buiten is, normale vrienden heeft, nieuwschierig is, dan moetie nu wel ongeveer aan de whiskey zittenquote:Op maandag 12 juli 2010 19:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn broertje is van 28-07-1995
Die heeft nog geen druppel gedronken
denk ik.
Wil je soms zeggen dat het jou zonder internet zou lukken om een seksdate te vinden?quote:Op maandag 12 juli 2010 19:31 schreef Desunoto het volgende:
Is dit het seksdatingtopic want dan zit ik hier verkeerd.
Mwa, hij is niet zoveel buiten.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
geloof me.. als hij veel buiten is, normale vrienden heeft, nieuwschierig is, dan moetie nu wel ongeveer aan de whiskey zitten..
Die is in KPD. En die is er serieus ja.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:31 schreef Desunoto het volgende:
Of goed bedoel jequote:Op maandag 12 juli 2010 19:31 schreef Desunoto het volgende:
Haha.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:32 schreef Sjoegerd het volgende:
Do heb een andere achterdemper. Verbindingsstuk was rondomheen helemaal doorgerot
Zoekertjes in de krant jwz. Hete geile lola komt bij je thuis.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Wil je soms zeggen dat het jou zonder internet zou lukken om een seksdate te vinden?
Dronken mensen doen niet dingen die ze niet willen, maar dingen die ze nuchter niet aandurven.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
neehoor
alsk dronken ben kan dr van alles gebeuren
maar anders..
Serieus joh?quote:Op maandag 12 juli 2010 19:32 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Die is in KPD. En die is er serieus ja.En er is er ook een voor halfhomo's.
Waar gaat het heen met dit land..quote:Op maandag 12 juli 2010 19:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
geloof me.. als hij veel buiten is, normale vrienden heeft, nieuwschierig is, dan moetie nu wel ongeveer aan de whiskey zitten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |