quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:54 schreef -Hans- het volgende:
prachtige plaat !!!!!Bronski Beat - Smalltown Boy
YOOOOOOO !quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:18 schreef Vinniiee het volgende:
'middag.
Komt vanaf een koper voor een motorblokje, gezegd dat ik hele avond thuis ben, terwijl ik me ineens bedacht dat ik motorrijles heb vanavond
Heb geen email, geen 06 en alleen een huistelefoon van die gast, hij moet alleen werken dus wordt er niet opgenomen
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:30 schreef Sirolf het volgende:
Ah, er liggen 'een paar' bootjes in het water...
[ link | afbeelding ]
Ik fail, denk de hele tijd dat het woensdag isquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:18 schreef Vinniiee het volgende:
'middag.
Komt vanaf een koper voor een motorblokje, gezegd dat ik hele avond thuis ben, terwijl ik me ineens bedacht dat ik motorrijles heb vanavond
Heb geen email, geen 06 en alleen een huistelefoon van die gast, hij moet alleen werken dus wordt er niet opgenomen
Ik heb ook al de hele dag het gevoel dat het woensdag is. Zal wel komen door het aantal dingen dat ik gister heb gedaan en geregeld.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik fail, denk de hele tijd dat het woensdag is. Heb dus ook geen rijles, dus ook geen probleem dat hij komt en ik er niet ben
Is 3FM nog een beetje te doen? Luister de hele middag al naar NRJ
quote:
Tnx voor de tip man! as. zaterdag begint de verkoop dus. Opzich super vet om daar even bij aanwezig te zijnquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.de-oosterpoort.nl/programma/jonsi
Hans, gaan!
Kans zeker niet laten lopenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tnx voor de tip man! as. zaterdag begint de verkoop dus. Opzich super vet om daar even bij aanwezig te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |