Jah wat dan welquote:
Vraag het aan luna, want ik heb haar al meerdere keren proberen te overtuigen dat ze niet hoeft te diėtenquote:Op maandag 12 juli 2010 17:45 schreef x3ro het volgende:
Z
[..]
elfde geld voor deLuna.. wat noemen jullie dik
Ik ken mensen die daar over lopen te fratsen en uit zien als zo'n biafra negert
BMI zegt niksquote:Op maandag 12 juli 2010 17:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hebben graatpakhuizen ook een BMI van 23.9 dan?
quote:
DDAAAAYUUUUMMMMMMNNNNquote:
Jongen, ik ben niet dik. Alleen er moet absoluut niks bij komen. En ik dieėt niet, ik snoep gewoon minder en ik eet minder dingen waar fucking veel suiker inzit.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:45 schreef x3ro het volgende:
Z
[..]
elfde geld voor deLuna.. wat noemen jullie dik
Ik ken mensen die daar over lopen te fratsen en uit zien als zo'n biafra negert
DRIEENTWINTIGPUNTNEGEN?quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 17:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Like SG tellzz, ik kan daar geen visual aan hangen aan dat getalquote:Op maandag 12 juli 2010 17:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is gewoon goedquote:Op maandag 12 juli 2010 17:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Das ongeveer normaal met tieten.quote:
Die is extreem laag bij mijquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 17:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[afbeelding]
ja dat is dik gatverdamme
Helemaal nietquote:Op maandag 12 juli 2010 17:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb t tegenovergesteld, ik vreet me een ongeluk aan alles wat ik vind en blijf een graatpakhuis met als enige opvulling wat vervlogen spieren van het season van vorig jaar met downhillenquote:Op maandag 12 juli 2010 17:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jongen, ik ben niet dik. Alleen er moet absoluut niks bij komen. En ik dieėt niet, ik snoep gewoon minder en ik eet minder dingen waar fucking veel suiker inzit.
ik voel 4chan fappen.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |