En wat zou je dan doen? Vertel het een beetje vloeiend svp.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:47 schreef Japsnars het volgende:
Fuck, soms zou ik best een meisje willen zijn. Voor een paar daagjes dan wel, niet langer.
Dan zoek je toch gewoon een echte schipper?quote:Op maandag 12 juli 2010 18:48 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Zal je net zien dat je tijdens die paar dagen ongesteld bent..
Inderdaad.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:48 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dan zoek je toch gewoon een echte schipper?
quote:Op maandag 12 juli 2010 18:47 schreef Japsnars het volgende:
Fuck, soms zou ik best een meisje willen zijn. Voor een paar daagjes dan wel, niet langer.
3 keer radenquote:Op maandag 12 juli 2010 18:48 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
En wat zou je dan doen? Vertel het een beetje vloeiend svp.
Het kan in 1 woord. Lekker vloeiendquote:Op maandag 12 juli 2010 18:49 schreef Hyman het volgende:
[..]
3 keer radendat is niet zo moeilijk om te raden
Nodig je mij ook uit?quote:Op maandag 12 juli 2010 18:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
en dan samen met mij een slaapfeestje organiseren?
Eerst de hele dag aan mijn borsten zitten friemelen om vervolgens strelend naar beneden af te dalen en daar verder te gaan en vervolgens een heel wapenarsenaal één voor één naar binnen werken.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:48 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
En wat zou je dan doen? Vertel het een beetje vloeiend svp.
Ja gezellig. Maar dat kan nu ook *hint*.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kan ook als jongen zijnde.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 juli 2010 18:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja gezellig. Maar dat kan nu ook *hint*.
quote:
Ik zorg dat je erbij bent.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 18:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja gezellig. Maar dat kan nu ook *hint*.
Ja nou zeg hé. Ik zat te wachten op een zwoel verhaalquote:
Mocht je willen, zeg opquote:Op maandag 12 juli 2010 18:50 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Ja nou zeg hé. Ik zat te wachten op een zwoel verhaalHaha oh fuck this reminds me of something.
Nvm.
Nee, nu moet je het zeggen ook.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:50 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Ja nou zeg hé. Ik zat te wachten op een zwoel verhaalHaha oh fuck this reminds me of something.
Nvm.
ga je nu een gekruldemondhoekje nadoen.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:50 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Nvm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |