Ik hew et sien ja. Maar GAE is su slecht nog niet juh die kunnen dit seizoen wel eens kampioen gaan worden weest wel.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:39 schreef justmattie het volgende:
Neen, dat clubje uit DKV het 2-2 speelt tegen GAEMust nagaan als Cambuur gepromoveerd zou zijn, dan wonnen we ook gewoon van DKV
Cambuur mag eerst nog wel eens wat toppers aantrekken. Anders zie ik het somber in.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:42 schreef neen het volgende:
[..]
Ik hew et sien ja. Maar GAE is su slecht nog niet juh die kunnen dit seizoen wel eens kampioen gaan worden weest wel.
MAAR IK ZET MIEN GELD WEE ROP CAMBUUR, AFGELOPEN SEIZOEN OEK AL 10 EURO ERAAN VERLOREN
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
Cambuur mag eerst nog wel eens wat toppers aantrekken. Anders zie ik het somber in.
Serhat Koc is der eentje hoorquote:Op maandag 12 juli 2010 23:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
Cambuur mag eerst nog wel eens wat toppers aantrekken. Anders zie ik het somber in.
Ik moet het eerst nog maar zien, neen.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:47 schreef neen het volgende:
[..]
Serhat Koc is der eentje hoor![]()
En Rudy Jansen is terug en die is zeer belangrijk.
Top 5 gaat weer lukken gok ik.
DAN MUST DIT TOPIC VERLATEN JUHquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:01 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik woan d'r niet eens'n, dauw idioatsie
Dat hef ik al deent, mar die justmattie wu mij terug hewwequote:
Liwwadden de gekstequote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:03 schreef neen het volgende:
Die gast is gek!
Ik bin hier nu alweer 3 hele dagen juh! morgen weer fut weest welquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:04 schreef justmattie het volgende:
Neen woont oek weer zeven weken full-time in Liwwadden hoor![]()
Alsof jij pauze nodig hebt, je rookt niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:53 schreef justmattie het volgende:
Niks genot, natte poten van het water in de parkeergarage, stikwarm in dit kutgebouw en amper tijd voor mn pauze
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alsof jij pauze nodig hebt, je rookt niet.
Koffie en wat vreten is belangrijk jaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alsof jij pauze nodig hebt, je rookt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |