abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83985991
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 02:07 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik had die hele foto niet gezien, ik dacht dat het over de foto met de vrouw ging
ja dat dacht ik eerst ook, maar toen ik de pagina vernieuwde zag ik ineens die enorme foto
  dinsdag 13 juli 2010 @ 02:14:22 #77
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_83985998
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 02:12 schreef A-noniem het volgende:

[..]

dat laatste lijkt me gewoon niet zo waarschijnlijk.
Nee, maar ook niet onmogelijk.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_83986002
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 02:14 schreef wonderer het volgende:

[..]

Nee, maar ook niet onmogelijk.
nee, dat blijkt wel uit de post van 08gnoT.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 02:17:34 #79
71919 wonderer
pi_83986021
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 02:15 schreef A-noniem het volgende:

[..]

nee, dat blijkt wel uit de post van 08gnoT.
En mijn eigen ervaring
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  dinsdag 13 juli 2010 @ 02:29:38 #80
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_83986124
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 02:04 schreef wonderer het volgende:

[..]

En waarom niet? Dat gedrag wordt echt niet veroorzaakt omdat hij op mannen valt, maar omdat hij veel met vrouwen en andere nichten omgaat, zich daarmee misschien meer identificeert dan met stoere bouwvakkers die op de grond kwatten. En ik zou niet weten waarom het voor een heteroman onmogelijk is om zich meer met vrouwen en/of nichten te identificeren.
Ik heb een documentaire gezien waarbij ze beelden lieten zien van mensen toen ze nog kleuter waren, waarna een proefpersoon moest raden of degene (nu volwassen) homo/lesbo of hetero was. De proefpersonen hadden het meestal goed. Je kon aan een meisje zien dat ze zich op jonge leeftijd al mannelijker gedroeg. Dat betekent dus dat het gedrag van homo's en lesbo's in ieder geval deels natuur is en zeker niet 100% aangeleerd.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 02:47:37 #81
71919 wonderer
pi_83986250
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 02:29 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Ik heb een documentaire gezien waarbij ze beelden lieten zien van mensen toen ze nog kleuter waren, waarna een proefpersoon moest raden of degene (nu volwassen) homo/lesbo of hetero was. De proefpersonen hadden het meestal goed. Je kon aan een meisje zien dat ze zich op jonge leeftijd al mannelijker gedroeg. Dat betekent dus dat het gedrag van homo's en lesbo's in ieder geval deels natuur is en zeker niet 100% aangeleerd.
Want een kind van 5 heeft nog geen aangeleerd gedrag?

En dan nog wordt daarmee niet bewezen dat een bepaalde geaardheid bepaald gedrag tot gevolg heeft. Hooguit zullen ze dezelfde oorzaak hebben.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 06:57:08 #82
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_83986890
quote:

[..]

Er bestaan één-eiige tweelingen waarvan de een homo is en de ander niet. De kans dat de ander ook homo is, als de ene homo is, is 50%. Dat betekent dat genen nooit voor 100% de oorzaak kunnen zijn van homoseksualiteit (als homoseksualiteit al 1 oorzaak zou hebben, wat natuurlijk ook niet hoeft). Belangrijkste kandidaat: hormoonblootstelling tijdens de baarmoeder, waarbij een blootstelling aan teveel testosteron in de baarmoeder tot homoseksualiteit zou kunnen leiden. En alles wat met omstandigheden in de baarmoeder samenhangt is toch echt nurture, en geen nature.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_84001769
Zeer interessant vraag. Zelf val ik op mooie vrouwelijke vrouwen. Vooral lang haar gaat boven kort haar en het liefst ook een slank (geen mager) figuur. Nu zou het natuurlijk best kunnen dat vrouwelijke homo's onderling ook verschillend zijn. Net als hetero's, hebben ook homo's niet de zelfde smaak.
quote:

[..]

Behalve dan dat ik vroeger een zwak had voor auto's, was ik helemaal niet mannelijk/jongensachtig.
signatuurloos
pi_84002254
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 02:04 schreef wonderer het volgende:

[..]

En waarom niet? Dat gedrag wordt echt niet veroorzaakt omdat hij op mannen valt, maar omdat hij veel met vrouwen en andere nichten omgaat, zich daarmee misschien meer identificeert dan met stoere bouwvakkers die op de grond kwatten. En ik zou niet weten waarom het voor een heteroman onmogelijk is om zich meer met vrouwen en/of nichten te identificeren.
Ik denk ook dat je bepaalde manieren van je groep waar je in bevindt toch wel invloed op je eigen karakter kunnen hebben. Aan de andere kant moet zo'n groep je wel van te voren aanspreken. Verdere zullen homo's makkelijker bevriend met vrouwen raken, omdat zij de vrouwen niet als lustobjecten zien, maar leuke vrienden. De kans is natuurlijk vele malen groter dat een hetero op één van de dames in de groep verliefd wordt.
signatuurloos
  dinsdag 13 juli 2010 @ 17:25:38 #85
71919 wonderer
pi_84007479
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:49 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Ik denk ook dat je bepaalde manieren van je groep waar je in bevindt toch wel invloed op je eigen karakter kunnen hebben. Aan de andere kant moet zo'n groep je wel van te voren aanspreken. Verdere zullen homo's makkelijker bevriend met vrouwen raken, omdat zij de vrouwen niet als lustobjecten zien, maar leuke vrienden. De kans is natuurlijk vele malen groter dat een hetero op één van de dames in de groep verliefd wordt.
Yep.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')