abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 juli 2010 @ 16:20:22 #1
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_83962391
Ok, niet het meest wereldschokkende onderwerp, maar ik vroeg me zojuist iets af...

We weten inmiddels wel dat vrouwen (in het algemeen) zich meer aangetrokken voelen tot mannen met geld, macht of status. Terwijl mannen wat meer het uiterlijk laten meespelen wanneer ze bepalen hoe aantrekkelijk een vrouw is.
Een man in een Opel Astra wordt minder aantrekkelijk gevonden dan diezelfde man in een dure sportwagen. En zo kennen we allemaal nog wel 10 van zulke onderzoeken denk ik.

Wat ik me afvroeg: hoe zit dit bij homo's en lesbiennes. Zit hier een verschil met hetero's, of vallen homo-mannen meer op uiterlijk, terwijl lesbiennes zich (meer) aangetrokken voelen tot rijke machtige vrouwen?
  maandag 12 juli 2010 @ 16:23:08 #2
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_83962538
Geloof het of niet, maar er zijn best veel vrouwen (ook mooie en leuke) voor wie bovenstaande absoluut meespeelt, maar niet in de extreme zwart/wit termen zoals jij het nu stelt.

Verder wel een goeie vraag
Intelligent, but fucked up.
pi_83963074
Hmm...misschien dat homo's het belangrijk vinden dat een man goed gekleed is? Mode enzo.

Ik weet niet.
  maandag 12 juli 2010 @ 16:39:11 #4
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_83963339
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:23 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Geloof het of niet, maar er zijn best veel vrouwen (ook mooie en leuke) voor wie bovenstaande absoluut meespeelt, maar niet in de extreme zwart/wit termen zoals jij het nu stelt.

Uiteraard, maar dit is FOK!, dus vrouwen zijn op geld beluste hoeren en mannen zijn oppervlakkige wezens die alleen met hun lul denken.
  maandag 12 juli 2010 @ 16:53:33 #5
277627 Seven.
We are Borg.
pi_83963943
Het interesseert me bij zowel mannen als vrouwen geen reet.
Resistance is futile.
  maandag 12 juli 2010 @ 16:56:47 #6
277627 Seven.
We are Borg.
pi_83964079
En homomannen vallen op uiterlijk, ze besteden niet voor niks bovengemiddeld veel aandacht aan hun voorkomen, kleding en woning. Auto's geven ze doorgaans geen reet om.

En lesbo's, nou.. Die willen dus gewoon collectief zo snel mogelijk een relatie (verhuiswagens op de tweede date enzo). Maar er zijn niet zoveel lesbo's dus niet moeilijk doen. Zodra je iets van een klik voelt, zelfs al is het vriendschappelijk, dan nog moet er met alle geweld een relatie uitkomen (of drama als dat eerste plan mislukt).
Resistance is futile.
pi_83964646
Homomannen zijn veel minder kieskeurig, want ze hebben minder keuze..

Is er eigenlijk weleens onderzocht of de aantrekkelijkheid/populariteit van de desbetreffende vrouwen meespeelt in de status van de man van hun keuze?
(Wat een volzin, je kunt wel merken dat het minder warm is )
pi_83964981
ik kan alleen voor mezelf spreken. ik vind het belangrijk dat hij er goed uitziet, dat hij mannelijk is, en dat ik zijn persoonlijkheid mag. in tegenstelling tot wat hierboven wordt genoemd interesseert het me geen reet hoe zijn woning eruit ziet, van mijn part woont hij in een kraakpand. en wat auto's betreft, maakt een dure wagen zeker een goede indruk.

maar ik vind mannen niet zo snel aantrekkelijk.
pi_83965035
quote:
Op maandag 12 juli 2010 @ 16:56 schreef Seven. het volgende:
En homomannen vallen op uiterlijk, ze besteden niet voor niks bovengemiddeld veel aandacht aan hun voorkomen, kleding en woning. Auto's geven ze doorgaans geen reet om.

En lesbo's, nou.. Die willen dus gewoon collectief zo snel mogelijk een relatie (verhuiswagens op de tweede date enzo). Maar er zijn niet zoveel lesbo's dus niet moeilijk doen. Zodra je iets van een klik voelt, zelfs al is het vriendschappelijk, dan nog moet er met alle geweld een relatie uitkomen (of drama als dat eerste plan mislukt).

Dit topic kan wel dicht nu
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
pi_83969898
nee! ik had nog 1 vraag

hebben homo's ook zoals maik de boer dat noemt ook een "gaydar", dus dat homos wel op homos vallen maar het merken als een man hetero is? of wat.
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_83970007
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:35 schreef Rick_dB het volgende:
nee! ik had nog 1 vraag

hebben homo's ook zoals maik de boer dat noemt ook een "gaydar", dus dat homos wel op homos vallen maar het merken als een man hetero is? of wat.
Voor zover ik weet hebben homo's wel een soort van gaydar ja.
Ook wel logisch en soms is het ook wel overduidelijk. Meisje bij ons in de klas is pas geleden uit de kast gekomen, niemand was verbaasd. Iedereen had al wel verwacht dat ze lesbisch was. Het is toch een soort gedrag of...kenmerkend iets. Niet altijd, maar soms. In haar geval was ze wat 'mannelijker' dan de meeste meisjes en ze knipte haar haar ook nog eens kort ( ja vooroordeel). Ook had ze nooit vriendjes. En gewoon een soort vibe die ze uitstraalde.
pi_83971689
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:56 schreef Seven. het volgende:

Amen.
pi_83972223
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:35 schreef Rick_dB het volgende:
nee! ik had nog 1 vraag

ik niet. ik zie het, net als alle andere mensen om me heen, alleen als iemand nichterig doet. voor de rest kan ik het niet zien. maar goed, dan spreek ik weer puur voor mezelf.
  maandag 12 juli 2010 @ 20:39:13 #14
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_83972746
quote:
Lekker kort door de bocht.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 12 juli 2010 @ 21:07:03 #15
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_83974141
quote:
En lesbo's, nou.. Die willen dus gewoon collectief zo snel mogelijk een relatie (verhuiswagens op de tweede date enzo).
Dit is zo waar, dat ze het op een tegeltje zouden kunnen zetten.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_83982454
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:28 schreef A-noniem het volgende:

[..]

ik niet. ik zie het, net als alle andere mensen om me heen, alleen als iemand nichterig doet. voor de rest kan ik het niet zien. maar goed, dan spreek ik weer puur voor mezelf.
dat soort homos heb ik ook een hekel aan, van die rasnichten.. dat je homo bent oke, maar dan hoef je niet meteen te giechelen of girly te doen..

maatje van me is ook homo. oke ik zie het wel aan hem door zn manier van lopen, haardracht maar verder dan dat zie je het niet aan hem. kan i kook beter mee omgaan dan zo'n kwalbert verlinde, zo'n gossipgirl die bijna spritzt van de gossips.. doe normaal man
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_83982848
quote:
Op maandag 12 juli 2010 23:54 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

dat soort homos heb ik ook een hekel aan, van die rasnichten.. dat je homo bent oke, maar dan hoef je niet meteen te giechelen of girly te doen..

maatje van me is ook homo. oke ik zie het wel aan hem door zn manier van lopen, haardracht maar verder dan dat zie je het niet aan hem. kan i kook beter mee omgaan dan zo'n kwalbert verlinde, zo'n gossipgirl die bijna spritzt van de gossips.. doe normaal man
ja dat vind ik dus ook zo verschrikkelijk. ik word er geïrriteerd van als iemand zo doet. ze moeten het zelf weten, maar ik zoek dat soort mensen in elk geval niet op.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 00:07:25 #18
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_83982939
Ik zal wel hopeloos politiek correct zijn in dit, maar ik erger me er eigenlijk niet zo aan zolang ze niet onvriendelijk of stom doen tegen mij. True, ik zou er niet op vallen, maar ik zou ze ook niet bij voorbaat al schuwen om mee om te gaan.
Hoogachtend,
Erik.
pi_83983048
quote:

Whehe.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_83983061
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:39 schreef Hephaistos. het volgende:

..en mannen zijn oppervlakkige wezens die alleen met hun lul denken.
Mijn lul zegt dat ie dit maar een raar generaliserend topic vindt eigenlijk...
  dinsdag 13 juli 2010 @ 00:18:15 #21
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_83983327
In basis de stereotypen:
Mannen vallen op mannen / vrouwen met wie ze kunnen pronken.
Vrouwen vallen op mannen/ vrouwen die op een bepaalde (soms zeer vreemde) manier zekerheid verschaffen.

Geen verschil tussen hetero's, homo's en lesbo's.
Waarom dacht je dat al die flikkers zo met hun uiterlijk bezig zijn, mooi -> pronkwaardig.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_83983400
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zal wel hopeloos politiek correct zijn in dit, maar ik erger me er eigenlijk niet zo aan zolang ze niet onvriendelijk of stom doen tegen mij. True, ik zou er niet op vallen, maar ik zou ze ook niet bij voorbaat al schuwen om mee om te gaan.
het ligt er natuurlijk aan welke maten dat gedrag aanneemt. zo was er die homovriend ricardo van amanda in de gouden kooi. die flikker kon ik echt niet uitstaan. nee zo iemand kan ik echt niet om me heen verdagen!

dinsdag 13 juli 2010 @ 00:21:41 #23
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_83983438
quote:

Wat me bij potten zo opvalt is dat ze dan iets krijgen met de ex van hun vriendin o.i.d. In ieder geval dat relaties een soort van binnen de vriendenkring blijven.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 00:24:15 #24
279841 Avey
Blossom!
pi_83983519
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 @ 00:21 schreef Tarak het volgende:

[..]

Wat me bij potten zo opvalt is dat ze dan iets krijgen met de ex van hun vriendin o.i.d. In ieder geval dat relaties een soort van binnen de vriendenkring blijven.
Klopt, dat krijg je als de datingpool niet zo groot is
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
  dinsdag 13 juli 2010 @ 00:24:18 #25
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_83983522
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 00:20 schreef A-noniem het volgende:

[..]

het ligt er natuurlijk aan welke maten dat gedrag aanneemt. zo was er die homovriend ricardo van amanda in de gouden kooi. die flikker kon ik echt niet uitstaan. nee zo iemand kan ik echt niet om me heen verdagen!

Nou ja, dat iemand je type niet is, oké. Of dat je er niet snel mee om zou gaan. Maar ik vind het altijd nogal wat om bij voorbaat al te zeggen dat je een hekel hebt aan een bepaald type. Sowieso is dat generaliserend, maar je kent de persoon zelf ook nog eens niet.
Hoogachtend,
Erik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')