Lijkt me nietquote:Op maandag 12 juli 2010 16:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is dat niet zo een sticker op die auto?
Wrom niet? Kijk maar eens bij overgang motorkap in voorbumper, tussen grille en koplamp.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:08 schreef Oceanview het volgende:
Lijkt me niet
Lijkt me meer dat die grijze lijn/streep een sticker isquote:Op maandag 12 juli 2010 16:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wrom niet? Kijk maar eens bij overgang motorkap in voorbumper, tussen grille en koplamp.
Lijkt me wel.. Zo'n sticker is veel praktischer als een mercedes in het oranje kopen en later over te gaan spuiten. Wij hadden de auto van een vriend beplakt met dat spul.. Wat een kut werk is dat maar als je klaar bent met afplakken ben je klaar.. en hoef je niet nog eens de auto te gaan spuitenquote:
Hij moet er nog wel even mee langs de RDW.quote:Uitvoering
Omschrijving van de inrichting coupe
Aantal zitplaatsen 4
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Kleur(en) GRIJS
Zolang de originele kleur nog ergens zichtbaar is (onder de motorkap bijvoorbeeld), is er niets aan de hand.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Hij moet er nog wel even mee langs de RDW.
Auto is zo te zien inderdaad "geplakt" Kan je laten doen door bv. Trim-Line!quote:Op maandag 12 juli 2010 16:16 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Lijkt me wel.. Zo'n sticker is veel praktischer als een mercedes in het oranje kopen en later over te gaan spuiten. Wij hadden de auto van een vriend beplakt met dat spul.. Wat een kut werk is dat maar als je klaar bent met afplakken ben je klaar.. en hoef je niet nog eens de auto te gaan spuiten.
Helaas geen foto, we wilde er mee door Duitsland gaan rijden maar die pauper heeft het er af getrokken na nederlaag gister![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |