Iedereen zit geisoleerd straks.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:47 schreef DeeBee het volgende:
Popo, de spuiten van Bruyneel zijn niet goed dit jaar.
BMC wordt heerlijk in de val gelokt trouwens, straks 150 kilometer op kop gesleurd en als er een Kreuziger of iets even gas geeft op de Madeleine dan zit de gele trui direct geisoleerd straks.
Caisse met Astana in de slag?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:47 schreef DeeBee het volgende:
BMC wordt heerlijk in de val gelokt trouwens, straks 150 kilometer op kop gesleurd en als er een Kreuziger of iets even gas geeft op de Madeleine dan zit de gele trui direct geisoleerd straks.
Gelukkig voorbijquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:50 schreef Zwansen het volgende:
Waar is de tijd dat US Postal met 7 man de Alp 'd Huez vol gas op reed...
Uhm, als Kreuziger op de Madeleine aanvalt zit trouwens iedereen geisoleerd denk ik. Behalve als je paren hebt zoals Gesink Menchov en Kreuziger Basso.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:47 schreef DeeBee het volgende:
Niet te doen joh met z'n kampioenstruiquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:54 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik mis het 'hoe vaak komt Voeckler in beeld'-spel
Die op de TOurmalet natuurlijk, hier gaan geen grote verschillen ontstaan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:54 schreef Zwansen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke is de koninginnerit volgens jullie? Deze etappe van vandaag of een van bovenstaande?
Een van de meest verschroeiende acties die ik ook heb gezien. Hoe gedopeerd ook, dat was episch!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:50 schreef Zwansen het volgende:
Waar is de tijd dat US Postal met 7 man de Alp 'd Huez vol gas op reed...
etappe 17, koninginnerit MOET een finish bergop hebbenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:54 schreef Zwansen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke is de koninginnerit volgens jullie? Deze etappe van vandaag of een van bovenstaande?
Die van Beltran die met 50 per uur de eerste km reed was in 2003, toen won Mayo.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:55 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Een van de meest verschroeiende acties die ik ook heb gezien. Hoe gedopeerd ook, dat was episch!
Was ook de etappe met 'the look' toch?Dat Lance daarna nog even fabuleus wegreed bij Ullrich.
Geniaal was dat.
Dat hoeft op Tourmalet ook niet het geval te zijn, zie de aankost op de Ventoux vorig jaar. Vandaag kan best leuk worden, er wordt nu al hard gekoerst. Daarnaast wil A. Schleck vandaag tijd winnnen, zei hij in een interview gisteren.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:54 schreef RogerGarcia het volgende:
[..]
Die op de TOurmalet natuurlijk, hier gaan geen grote verschillen ontstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |