Sheraton Lima (Peru): van de buitenkant vreselijk lelijk, van de binnenkant prima. Uitstekende kamers maar ligging minder; 's avonds niet erg veilig in de omgeving, behalve in de shoppingmall die er direct aan grenst. Overall: goed

InterContinental Tamanaco (Caracas, Venezuela): prima hotel, in goede wijk van Caracas, nette kamers, goede bediening. Wel vrij prijzig.
Panamericano (Buenos Aires, Argentinie): Luxe 5* hotel, mij te luxe. Hoog snob-gehalte. Wel een uitermate goede ligging t.o. het autovrije deel van het centrum van Buenos Aires (calle Florida en omgeving). Kamers erg patserig, ouderwetse jaren '50 stijl.
Crowne Plaza (Veracruz, Mexico): Uitstekend 4* hotel aan het strand van Veracruz. Mooi zwembad, goede bediening, vriendelijk personeel, straat oversteken en je staat in een enorme shopping mall. Dichtbij het WTC. Enige nadeel is dat het centrum van Veracruz ongeveer een kwartiertje rijden is met de taxi. Overall was ik erg tevreden met dit hotel.
City Hotel (Ljubljana, Slovenie): Prima 3* hotel dat wat mij betreft een 3,5* waard is. Standaard kamers, maar netjes en erg centraal gelegen in het centrum van Ljubljana. Grote lobby met leuke bar. Vriendelijke bediening.