Een dagje zwembad is voor mij geen feest, moet ik zeggen.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je zou er een leuk dagje uit van kunnen maken, bedoelde ik. Arty met een vriend naar het gerace, jij met de draken naar het zwembad en dan achteraf lekkere vette frieten eten bij zo'n ouderwets fritkot
Afijn, als jouw Meneer geen zin heeft, wil ik de kaarten eventueel wel van je overnemen - leuke verrassing voor mijn Meneer voor als ik er niet ben!
dagje tropicana!quote:Op maandag 12 juli 2010 14:20 schreef Duderella het volgende:
[..]
Een dagje zwembad is voor mij geen feest, moet ik zeggen.Maar voor de dames wel leuk natuurlijk. Maargoed, het is wel een heeeeele lange reis, terwijl ze er de dag daarvoor ook al aardig wat uren op de weg op hebben zitten.
Ik onthoud je hoor, mocht Arty ook niet gaan!
Laatste keer dat ik daar was vond ik er echt niks meer aan.quote:
hmmm geen optie nee.. Slagharen!!quote:Op maandag 12 juli 2010 14:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Vanuit Groningen? Tropicana is toch in Rotterdam? Da's een goeie 3 uur rijden joh
Of wat hier in het zkh de gewoonte is een vraag stellen en niet luisterenquote:Op maandag 12 juli 2010 14:10 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb zo'n hekel aan mensen die een vraag terugstellen als je ze een vraag stelt
antwoordt eerst gewoon lul![]()
laatste (en eerste keer) was ik 14. vond het toen heel gaaf. misschien vind ik t nu ook niks meer. maar a.s. vrijdag ga ik naar het Tikibad, dat zal vast tof wordenquote:Op maandag 12 juli 2010 14:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik daar was vond ik er echt niks meer aan.
Ohh brrrquote:
door de tel. en het stomme is; ik stelde de vraag; kreeg een vraag terug. ik zeg: "ik vraag (en dan nog een keer de vraag). en dan krijg ik nog een keer dezelfde vraag van hen terug. toen ik daar antwoord op gaf gaven ze me nog geen duidelijk antwoord op mijn vraag. écht... om te villen...quote:Op maandag 12 juli 2010 14:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Of wat hier in het zkh de gewoonte is een vraag stellen en niet luisteren
Daar zijn techniekjes voor he![]()
Gewoon midden in je zin stoppen met vertellen of zoals in jouw geval aan blijven kijken en niet antwoordenOf was het door de tel.
Laatste keer was ook al weer drie jaar geleden. Het was allemaal zo verlept en oud. Oh en de grote glijbaan doet het al jaren niet meer(die van binnen naar het buitenbad)quote:Op maandag 12 juli 2010 14:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
laatste (en eerste keer) was ik 14. vond het toen heel gaaf. misschien vind ik t nu ook niks meer. maar a.s. vrijdag ga ik naar het Tikibad, dat zal vast tof worden
nou ja! de ligbaan nog wel? en de wildwaterbaan die ik echt ontzettend spannend vond ook nog?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Laatste keer was ook al weer drie jaar geleden. Het was allemaal zo verlept en oud. Oh en de grote glijbaan doet het al jaren niet meer(die van binnen naar het buitenbad)
lekker vanaf de glijbaan. met een paar parkers er in die er van buitenaf in geschroeft zijnquote:
Ligbaan en wildwaterbaan zijn er nog wel.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou ja! de ligbaan nog wel? en de wildwaterbaan die ik echt ontzettend spannend vond ook nog?
Arty gesproken en je mag de kaarten hebben! Ik hoop alleen dat de post snel genoeg is richting België!quote:Op maandag 12 juli 2010 14:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ohh brrrDruk en benauwd
Dude, 't is natuurlijk meer dan 300 km, jaEn zo'n speciaal zwembad is het verder ook niet, gewoon een leuk openluchtbad met een glijbaan en een groot grasveld in het bos.
Ben je al klaar met de draken-kamer?
ehm.. hier heb ik in het verleden iets over gelezen. maar de laatste jaren geen aanrandings- of verkrachtingsverhalen meer gehoord. baseer je dit nu op die zoveel jaar geleden? anders hoef ik ook niet naar het Tikibadquote:Op maandag 12 juli 2010 14:27 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
lekker vanaf de glijbaan. met een paar parkers er in die er van buitenaf in geschroeft zijn
Niet met je vriending kunnen zwemmen omdat er allemaal 'medelanders' zijn die in hun boxxer aan het zwemmen zijn en je vriendin willen verkrachten omdat ze een bikini aan heeft enzo.
tof zwembad
Oh oh oh Hilarisch!! Totdat het jou overkomtquote:Op maandag 12 juli 2010 14:33 schreef borisz het volgende:http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=93186
ja is al een tijdje geleden maar toen ik nog op school zat in rotterdam gingen we met de hele klas daar zwemmen. en een klasgenoot wou niet mee. en toen liet ie zien waarom. 2 mooie littekens van zn kont tot aan zn nek.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ehm.. hier heb ik in het verleden iets over gelezen. maar de laatste jaren geen aanrandings- of verkrachtingsverhalen meer gehoord. baseer je dit nu op die zoveel jaar geleden? anders hoef ik ook niet naar het Tikibad
Ik woon op een heuvel. Nergens last van hier!quote:Op maandag 12 juli 2010 14:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh oh oh Hilarisch!! Totdat het jou overkomt
Ik vind t sneu voor FC en Dude. Die moeten nu de broekspijpen oprollen, 't is hoogwater.
damn.. wat heftig! hier staat dus echt geen windquote:Op maandag 12 juli 2010 14:33 schreef borisz het volgende:http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=93186
Heb je je kelder al gechecked?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:38 schreef Duderella het volgende:
Ik woon op een heuvel. Nergens last van hier!
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:39 schreef Anthraxx het volgende:
Voor de tropicana liefhebbers:
In 2010 is het bekend geworden, dat Tropicana als zwemparadijs per 1 september haar deuren sluit. Het complex zal intern verbouwd worden en in december opengaan als "trendy bijna droog evenementencomplex". Het pand zal blijven staan, maar aan het zwemparadijs zal na 22 jaar een einde komen.
Je mag niet uit het Keldertje lekken.quote:
Oh, superleuk!quote:Op maandag 12 juli 2010 14:31 schreef Duderella het volgende:
[..]
Arty gesproken en je mag de kaarten hebben! Ik hoop alleen dat de post snel genoeg is richting België!
Ik mail anders wel even met de PR van FOK! of ze meteen naar jou kunnen.
De drakenkamer is nog niet klaar, want er staat nog een bank die is verkocht en moet worden opgehaald. Hopelijk vanavond!
Ik ga al wel vast mijn boekenkast (forensische pathologie als hoofdthema) leeghalen. Lijkt me geen goed leesvoer. En dan kan het speelgoed daarin. Wel een leuk klusje voor zo.
Heb ik niet! En ik woon echt letterlijk op een uitloper van de Hondsrug. Je roetsjt zo met je fiets de stad in zonder trappen. Dus we houden het hier vrijwel altijd droog gelukkig. Ik zie alleen dat de brandgang een grote plensbende is, omdat het water daar niet weg kan.quote:
Ik heb een Frans kinderboekje weten te bestellen via BOL. En ze beiden gevraagd boekjes mee te nemen, voor elkaar. Nou en anders maar aan de Madame Bovary.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, superleuk!
Heb je wel wat andere, meer verantwoorde boeken voor ze? Pluk ofzo? Ookal kunnen ze 't niet lezen, dat is toch essentiele Nederlandse cultuur
gaaf!quote:Op maandag 12 juli 2010 14:43 schreef borisz het volgende:
Oh FF er is een nieuwe glijbaan in het tikibad.
Hier regent het af en toe. Het water stroomt allemaal de Gouwe in, dat is 2 keer struikelen hier vandaan. Niks aan het handjequote:Op maandag 12 juli 2010 14:46 schreef Duderella het volgende:
Heb ik niet! En ik woon echt letterlijk op een uitloper van de Hondsrug. Je roetsjt zo met je fiets de stad in zonder trappen. Dus we houden het hier vrijwel altijd droog gelukkig. Ik zie alleen dat de brandgang een grote plensbende is, omdat het water daar niet weg kan.
Op de straat ook geen grote plassen en zo. Dat stroomt allemaal zo richting centrum (daar staat het dus ook altijd blank na een hoosbui. Levert altijd uitverkoop op, wegens waterschade.)
Hoe is het daar? Alles nog heel en droog?
Ah gelukkig!quote:Op maandag 12 juli 2010 14:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hier regent het af en toe. Het water stroomt allemaal de Gouwe in, dat is 2 keer struikelen hier vandaan. Niks aan het handje
Zo zag het er ook uit bij ons. Alleen zagen wij het vanaf 3 hoogquote:
als je naar de sportschool fietst heb je al genoeg gesport, mits je tegenwind hebtquote:Op maandag 12 juli 2010 15:03 schreef Laydina het volgende:
[..]
Zo zag het er ook uit bij ons. Alleen zagen wij het vanaf 3 hoog
Die van vanavond schijnt erger te worden. Zit te twijfelen of ik nog wel moet gaan sporten
.En dan gelijk weer door naar huis zekerquote:Op maandag 12 juli 2010 15:06 schreef FutureFairytale het volgende:
als je naar de sportschool fietst heb je al genoeg gesport, mits je tegenwind hebt
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:09 schreef Laydina het volgende:
[..]
.En dan gelijk weer door naar huis zeker
Die mensen hebben hopelijk geen dierbare spullen in hun kelder staan.quote:
Onze straat was hier net ook zoquote:
Die zijn van Arty.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:41 schreef Bluezz het volgende:
roze kinderslippertjes staan al klaar voor de kindertjes dude?
wat kinderachtig vind ik dat toch altijd; dat blokkenquote:
Niet iedereen. Plus dat soort dingen (evenals streamen) kost nou eenmaal bandbreedte en in een ziekenhuis kun je geen performance issues met netwerken gebruiken vind ikquote:Op maandag 12 juli 2010 15:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat kinderachtig vind ik dat toch altijd; dat blokkenmensen weten heus wel wanneer ze moeten werken
die reden snap ik wel. alleen sites afzoeken om te blocken die populair zijn, alleen daarom.. hallo... we leven anno 2010. we weten heus wel wat we doen hoor..quote:Op maandag 12 juli 2010 15:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet iedereen. Plus dat soort dingen (evenals streamen) kost nou eenmaal bandbreedte en in een ziekenhuis kun je geen performance issues met netwerken gebruiken vind ik
Nee. Dat weet niet iedereen. En ook ik vind het jammer als bedrijven dat doen, maar het is hun goed recht. Je mag al blij zijn dat je op internet kan.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
die reden snap ik wel. alleen sites afzoeken om te blocken die populair zijn, alleen daarom.. hallo... we leven anno 2010. we weten heus wel wat we doen hoor..
woon jij in hengelo?quote:Op maandag 12 juli 2010 16:00 schreef TAV74 het volgende:
Hier zat ik live naar te kijken vanuit mijn raam:
http://www.brabantsdagbla(...)-station-Hengelo.ece
Je moest eens weten wat er bekeken en/of ged/l werd in mijn vorige ziekenhuis toen uitgezocht werd waarom er zoveel bandbreedte en virusjes binnen kwamen wandelenquote:Op maandag 12 juli 2010 16:01 schreef FutureFairytale het volgende:
die reden snap ik wel. alleen sites afzoeken om te blocken die populair zijn, alleen daarom.. hallo... we leven anno 2010. we weten heus wel wat we doen hoor..
Nee, ik werk erquote:
tsk, let dan ook eens wat beter opquote:Op maandag 12 juli 2010 16:09 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Zit je op zo'n 5 km afstand van mij
Misschien is het wel je collega.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:09 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Zit je op zo'n 5 km afstand van mij
Ik kan diequote:
natuurlijk niet, want anders raken we weer in 'discussie' en komen we er weer achter dat we zoveel verschillenquote:
Dat bedoel ikquote:Op maandag 12 juli 2010 16:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat er bekeken en/of ged/l werd in mijn vorige ziekenhuis toen uitgezocht werd waarom er zoveel bandbreedte en virusjes binnen kwamen wandelen
Het was een verademing dat ik hier op FOK konquote:Op maandag 12 juli 2010 16:14 schreef PdeHoog het volgende:
Dat bedoel ikEn dan maar gek vinden dat er van alles in de soep loopt
Dequote:Op maandag 12 juli 2010 16:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik kan dieniet zo goed plaatsen, ligt misschien aan mij hoor. Maar het komt over alsof je het erg grappig vindt dat er erg veel mensen hun dierbare spullen verliezen. Hun huizen beschadigd zijn door het water.
Dus. Leg jeeens uit alsjeblieft?
Dat weten we nu al, hoeven we het niet meer over te hebbenquote:Op maandag 12 juli 2010 16:13 schreef Laydina het volgende:
[..]
natuurlijk niet, want anders raken we weer in 'discussie' en komen we er weer achter dat we zoveel verschillen
Dat is wel heftig ja. De bussen rijden hier bij drienerlo nog gewoon langs, dus ik neem aan dat er op de weg niet heel veel gedoe is. Weet dat bij m'n pa in Haaksbergen verschilende boompjes zijn omgewaaid.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat weten we nu al, hoeven we het niet meer over te hebben![]()
Het was wel een leuke windhoos, best bizar om te zien dat er honderden meters verderop nog hele stroken dakbedekking lagen.
Wegen zijn geen probleem nee. De echt extreme schade zat alleen op de strook waar die windhoos overheen trok.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:23 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat is wel heftig ja. De bussen rijden hier bij drienerlo nog gewoon langs, dus ik neem aan dat er op de weg niet heel veel gedoe is. Weet dat bij m'n pa in Haaksbergen verschilende boompjes zijn omgewaaid.
Maar het zag er allemaal wel even ja eigenlijk wel gaaf uit
Nee! Zijn van moi!quote:Op maandag 12 juli 2010 15:41 schreef Bluezz het volgende:
roze kinderslippertjes staan al klaar voor de kindertjes dude?
tot je zelf kinderen hebt gaan de vaders en moeders nu tegen je zeggenquote:Op maandag 12 juli 2010 16:37 schreef Laydina het volgende:
M'n baas is onbezorgd over z'n kinderen die op kamp zijn en dus met dit weer. En kan ze niet / niemand bereiken.
echt ik kan daar zo niks mee als rationeel persoon
Onbezorgd?quote:Op maandag 12 juli 2010 16:37 schreef Laydina het volgende:
M'n baas is onbezorgd over z'n kinderen die op kamp zijn en dus met dit weer. En kan ze niet / niemand bereiken.
echt ik kan daar zo niks mee als rationeel persoon
Ja idd, maar die heb ik niet, dus tot die tijd (wat wss heel lang nog gaat duren of nooit komt) kan ik echt niks met dergelijke onzekerheden.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tot je zelf kinderen hebt gaan de vaders en moeders nu tegen je zeggen
Dit is bezorgdheid, geen onzekerheidquote:Op maandag 12 juli 2010 16:43 schreef Laydina het volgende:
Ja idd, maar die heb ik niet, dus tot die tijd (wat wss heel lang nog gaat duren of nooit komt) kan ik echt niks met dergelijke onzekerheden.
ook wel mate van onzekerheid. maar snap wat je bedoelt. en ik kan er nu helemaal niet meer over nadenken omdat alles nu stom klinkt in mijn hoofdquote:
Niet onzeker, maar stom dus. In je hoofd.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:45 schreef Laydina het volgende:
ook wel mate van onzekerheid. maar snap wat je bedoelt. en ik kan er nu helemaal niet meer over nadenken omdat alles nu stom klinkt in mijn hoofd
ojeee niet weer je "alles is stom" bui tevoorschijn toveren hequote:Op maandag 12 juli 2010 16:45 schreef Laydina het volgende:
[..]
ook wel mate van onzekerheid. maar snap wat je bedoelt. en ik kan er nu helemaal niet meer over nadenken omdat alles nu stom klinkt in mijn hoofd
Van mij mag je.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:47 schreef Bluezz het volgende:
En de pakjes zijn nooit bezorgd.
Daar zou ik heel onzeker van worden Lay
Ja, jij mag ook.quote:
Een grote en moeilijke stapquote:Op maandag 12 juli 2010 16:56 schreef Windigo het volgende:
Goedemiddag,
Even een updateje voor de mensen hier die me kennen. Het is jullie vast al opgevallen dat ik niet erg regelmatig post de laatste tijd en dat er vaak vanalles aan de hand is. Er is nog veel meer aan de hand wat ik hier niet neer ga zetten, maar ik heb actie ondernomen en ik ga er binnenkort voor in therapie en dagbehandeling. Waarschijnlijk begin ik in september voor een jaar intensieve therapie. Dit omdat klagen over mn problemen niet helpt, ik ga er wat aan doenIk heb mijn 'dit kan zo niet meer'' moment eindelijk gehad
Tot die tijd blijf ik jullie in de SC gezelschap houden
We hoeven ook niet alles te weten, maar het klinkt in ieder geval goed dat je met je problemen an de slag gaat. Succes daarmeequote:Op maandag 12 juli 2010 16:56 schreef Windigo het volgende:
Goedemiddag,
Even een updateje voor de mensen hier die me kennen. Het is jullie vast al opgevallen dat ik niet erg regelmatig post de laatste tijd en dat er vaak vanalles aan de hand is. Er is nog veel meer aan de hand wat ik hier niet neer ga zetten, maar ik heb actie ondernomen en ik ga er binnenkort voor in therapie en dagbehandeling. Waarschijnlijk begin ik in september voor een jaar intensieve therapie. Dit omdat klagen over mn problemen niet helpt, ik ga er wat aan doenIk heb mijn 'dit kan zo niet meer'' moment eindelijk gehad
Ik ben juist iets te goed in mezelf zijn schat, dat mag wel wat minder hahaquote:Op maandag 12 juli 2010 16:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een grote en moeilijke stap. Hopelijk kun je snel weer jezelf zijn
.
Ok, maatje puber danquote:
Dat dus.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
We hoeven ook niet alles te weten, maar het klinkt in ieder geval goed dat je met je problemen an de slag gaat. Succes daarmee
Dankjewelquote:Op maandag 12 juli 2010 17:00 schreef Duderella het volgende:
Goede stap hoor Windigo! En ook best moeilijk, lijkt me.
Bedanktquote:Op maandag 12 juli 2010 17:00 schreef golfer het volgende:
Goede beslissing, Windigo.
Hopelijk helpt het.
T duurt nog wel 1 1/2e maand voor ik kan beginnen, het seizoen start weer in September. Maar de boel is wel in gang gezet sinds vandaagquote:Op maandag 12 juli 2010 17:09 schreef Stereotomy het volgende:
Problemen onderkennen is een begin, problemen aanpakken al de helft.
Bedanktquote:Op maandag 12 juli 2010 17:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Windigo succes en sterkte alvast!![]()
Knap van je hoor!!
Hmm is me niet opgevallen hoor, ze doen hier allemaal rare dingenquote:Op maandag 12 juli 2010 17:11 schreef Windigo het volgende:
[..]
Bedankt
Het is de meesten in de SC geloof ik ook niet ontgaan dat ik af en toe rare dingen heb gedaan
Oh ja, joh?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm is me niet opgevallen hoor, ze doen hier allemaal rare dingen
Nee, ik zelf ook niet, ik ben heel normaal. Maar de rest hier!quote:Op maandag 12 juli 2010 17:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja, joh?
Daar heb ik nou nooit last van.
Oh gezellig, nog iemand die mee wil therapieën?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, ik zelf ook niet, ik ben heel normaal. Maar de rest hier!echt hoor, die sporen niet
![]()
![]()
Jij normaal? Ten eerste heet je geen Anja, ten tweede is Tav geen Henk...quote:Op maandag 12 juli 2010 17:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, ik zelf ook niet, ik ben heel normaal. Maar de rest hier!echt hoor, die sporen niet
![]()
![]()
quote:
Ingrid, het was toch Ingrid.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:25 schreef borisz het volgende:
Ten eerste heet je geen Anja, ten tweede is Tav geen Henk.... Al hebben jullie wel anderhalve baan en een hond...
. Nu de koters nog
.
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:25 schreef Duderella het volgende:
Ik ben nou wel benieuwd naar je rare dingen, Windigo!
Maar inderdaad, die vallen hier in de SC niet op. Met name sun is ook heel erg raar.
Henk en Ingrid is het toch?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Jij normaal? Ten eerste heet je geen Anja, ten tweede is Tav geen Henk.... Al hebben jullie wel anderhalve baan en een hond...
. Nu de koters nog
en zitten jullie in een vinexwijk?.
Dat is wel weer heel gewoontjes tegenwoordig, toch?quote:
Onbetrouwbaar volkquote:Op maandag 12 juli 2010 17:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Henk houdt er gewoon twee vrouwen op na.
Komt door die Islamisering hier natuurlijkquote:Op maandag 12 juli 2010 17:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is wel weer heel gewoontjes tegenwoordig, toch?
Haha, en deeg in ons haar smerenquote:Op maandag 12 juli 2010 17:25 schreef Duderella het volgende:
[..]
Met z'n allen met ons hoofd ritmisch tegen een gasfornuis bonken.![]()
Dan is het goed. Ik was even bang dat je t anders bedoelde en werd al bijna boos op jequote:Op maandag 12 juli 2010 16:17 schreef borisz het volgende:
Demoet eigenlijk een
zijn met een
en
laagje. Zo'n lach wat die Deen had toen die in eigen goal kopte tegen NL.
Na mn eerste week therapie, goed? Of de week daarvoor als kick-off voor mn therapieseizoen?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:38 schreef Bluezz het volgende:
Wanneer is de lunaticmeet [ afbeelding ]
Ben alweer thuis [ afbeelding ]
Hoi! Mooi dat je hulp gaat zoeken, ik heb het altijd een moeilijke beslissing gevonden om hulp te zoeken. Hopelijk kom je verder met waar je nu in vast zit...quote:Op maandag 12 juli 2010 16:56 schreef Windigo het volgende:
Goedemiddag,
Ik vond het ook een moeilijke beslissing, vooral omdat ik 1 1/2 jaar geleden succesvol mn therapie afgerond had. Mijn ouders drongen al een tijd aan op opnieuw hulp zoeken, maar ik hield het af omdat ik persé wilde geloven dat het nu wel goed ging. Helaas ben ik tot de conclusie gekomen dat door het gebrek aan activiteiten alles weer downhill gegaan isquote:Op maandag 12 juli 2010 17:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoi! Mooi dat je hulp gaat zoeken, ik heb het altijd een moeilijke beslissing gevonden om hulp te zoeken. Hopelijk kom je verder met waar je nu in vast zit...
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:27 schreef Duderella het volgende:
Ik ga even snel boodschappen doen, voor het busje komt.
Agossie Oscarquote:Op maandag 12 juli 2010 17:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Isa heeft vanwege het weer waarschijnlijk geen internet meer. Vanmiddag is Oscar doodgegaan bij de dierenarts. Ze gaat m zo ophalen en dan een fijn plekje voor m zoeken in de tuin van haar ouders.
Ach gossie.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Isa heeft vanwege het weer waarschijnlijk geen internet meer. Vanmiddag is Oscar doodgegaan bij de dierenarts. Ze gaat m zo ophalen en dan een fijn plekje voor m zoeken in de tuin van haar ouders.
Oh wat jammer, R.I.Pquote:Op maandag 12 juli 2010 17:47 schreef Leintjeuh het volgende:
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:47 schreef Leintjeuh het volgende:
RIP Oscarquote:Op maandag 12 juli 2010 17:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Och jezus.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:47 schreef Leintjeuh het volgende:
meh !quote:Op maandag 12 juli 2010 17:47 schreef Leintjeuh het volgende:
ik zou het voorstellen aan de tandartsquote:Op maandag 12 juli 2010 18:00 schreef Stereotomy het volgende:
Twee karbonaaaaadjes in de grillpan![]()
![]()
Echt blij dat ik weer in een grillpan heb geinvesteerd. Ook al is het een Teflon gecoate - heb de pan toch best wel misbruikt inmiddels maar alle teflon zit er nog op.![]()
Zou niet eens zo gek zijn om een teflon laagje om je tanden heen te krijgen. Nooit meer tandenpoetsen.
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:11 schreef Windigo het volgende:
[..]
Bedankt
Het is de meesten in de SC geloof ik ook niet ontgaan dat ik af en toe rare dingen heb gedaan
*proest*quote:Op maandag 12 juli 2010 17:25 schreef Duderella het volgende:
[..]
Met z'n allen met ons hoofd ritmisch tegen een gasfornuis bonken.![]()
Tsja, inderdaad, maar dat vond men al raar genoegquote:Op maandag 12 juli 2010 18:15 schreef Braamyo het volgende:
[..]
![]()
je hebt toch alleen een rebound relatietjuh gehad ofzo?>
Ik denk dat er ook andere dingen gebeurd zijn die niet breed uitgemeten zijn hier in de SCquote:Op maandag 12 juli 2010 18:15 schreef Braamyo het volgende:
![]()
je hebt toch alleen een rebound relatietjuh gehad ofzo?>
jammer...quote:Op maandag 12 juli 2010 18:17 schreef Windigo het volgende:
[..]
Tsja, inderdaad, maar dat vond men al raar genoeg
Nee serieus, er is veel meer aan de hand, maar dat hang ik natuurlijk niet allemaal hier op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jah nu echt gamen !
Gelukkig nietquote:Op maandag 12 juli 2010 18:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook andere dingen gebeurd zijn die niet breed uitgemeten zijn hier in de SC
Altijd vetloos.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:19 schreef Duderella het volgende:
Grill je er nagenoeg vetloos in Steer? Dat lukt mij eigenlijk nooit zo goed. Bakt het toch wel erg aan.
Hm, misschien moet ik dan toch maar eens investeren in een duurdere. Deze is van de Albert Heijn geloof ik.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Altijd vetloos.
Kipfilets smeer ik altijd wel eerst in met wat olie middels een kwastje.
Dan is je grillpan niet hot enough geweest.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:19 schreef Duderella het volgende:
Grill je er nagenoeg vetloos in Steer? Dat lukt mij eigenlijk nooit zo goed. Bakt het toch wel erg aan.
Kom jij eens van dat gasfornuis, we zijn nog niet begonnenquote:Op maandag 12 juli 2010 18:16 schreef Braamyo het volgende:
*proest*![]()
![]()
**BOEM BOEM BOEM...RATATATATA....KNAL....CONTACT FRONNTTTTTTT**
Oh, maar die van de AH heeft nauwelijks tieten ribbels, toch? Een dikke streep die maar 2 mm van de rest van de pan omhoog komt?quote:Op maandag 12 juli 2010 18:31 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hm, misschien moet ik dan toch maar eens investeren in een duurdere. Deze is van de Albert Heijn geloof ik.
Ah ja.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan is je grillpan niet hot enough geweest.
Nee wel behoorlijke ribbels. Daar heb ik nog speciaal op gelet. Misschien is 'ie van de Jumbo of zo dan.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, maar die van de AH heeft nauwelijks tieten ribbels, toch? Een dikke streep die maar 2 mm van de rest van de pan omhoog komt?
Leukquote:Op maandag 12 juli 2010 18:48 schreef borisz het volgende:
Bellefleur een beesie gegeven om het WK ritueel af te sluiten.
Er zijn dan ook heel veel mensen die therapie onzin en ''jaren 70 geitenwollensokkengezever'' vinden, het is best wel taboe nog steeds om toe te geven dat dingen niet heel lekker gaan in je leven. Er zijn helaas heel veel mensen (vooral werkgevers) die je er op afrekenen dat je probeert iets aan je problemen te doen.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Isa, gecondoleerd met kleine Oscar![]()
Windigo; wat goed van je dat je het nogmaals probeert!mensen schamen zich er een soort voor om naar therapie te gaan denk ik en ze denken dat ze het zelf wel kunnen oplossen. als dit na een tijdje niet zo blijkt, moet je eerlijk naar jezelf kijken en je afvragen of het echt erg is om (weer) naar therapie te gaan.
1. het kan in ieder geval geen kwaad
2. het kost niks, want zit in je ziektekostenverzekering
gewoon proberen en mocht het onverhoopt niet lukken; dan ben je er alsnog niet slechter van geworden.
enige 'nadeel' is dat je door therapie er weer veel mee geconfronteerd wordt; met de gevoelens/emoties/buien die je juist wilt vermijden. ben heel benieuwd Windigo en dapper dat je het met ons wilt delen!
Je moet m ook niet afwassen met sop heh. Er staan hier 2 gietijzeren pannen die ook niet met sop gewassen worden.. Ik vind het idee ronduit walgelijk, maar als je ze 'goed' schoonmaakt, bakken ze aanquote:Op maandag 12 juli 2010 18:19 schreef Duderella het volgende:
Wat??quote:Op maandag 12 juli 2010 18:58 schreef Windigo het volgende:
Er zijn helaas heel veel mensen (vooral werkgevers) die je er op afrekenen dat je probeert iets aan je problemen te doen.
Tsja, ik heb in 1 1/2 jaar nadat ik mn therapie goed heb afgerond geen baan gekregen, omdat ik een ''risico'' ben omdat ik op jonge leeftijd al opgenomen ben geweest.. En dat zijn dan dezelfde mensen die roepen dat er voor iedereen werk is en dat ik vooral op mn uitkering gekort zou moeten wordenquote:
dat hoeft je werk toch niet te weten? persoonlijke problemen hoeft een baas niet te weten en als hij dat wel weet hoeft hij er geen rekening mee te houden in de zin van het door werk laten beïnvloeden.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:53 schreef Windigo het volgende:
[..]
Tsja, ik heb in 1 1/2 jaar nadat ik mn therapie goed heb afgerond geen baan gekregen, omdat ik een ''risico'' ben omdat ik op jonge leeftijd al opgenomen ben geweest.. En dat zijn dan dezelfde mensen die roepen dat er voor iedereen werk is en dat ik vooral op mn uitkering gekort zou moeten wordenEn inmiddels ben ik weer terug bij af, omdat ik mn structuur niet kan aanhouden als ik de hele dag thuis voor me uit staar.
Ja maar hoe leg je anders uit dat je een gat van 3 jaar op je cv hebt?quote:Op maandag 12 juli 2010 19:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat hoeft je werk toch niet te weten? persoonlijke problemen hoeft een baas niet te weten en als hij dat wel weet hoeft hij er geen rekening mee te houden in de zin van het door werk laten beïnvloeden.
je bent toch geen crimineel?
Een hele lange sabbatical en een rondreis door Azie/Australie zie ik vaak zat op CV's van sollicitanten staan.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:12 schreef Windigo het volgende:
Ja maar hoe leg je anders uit dat je een gat van 3 jaar op je cv hebt?
Nietquote:Op maandag 12 juli 2010 20:12 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik kan niet liegenquote:Op maandag 12 juli 2010 20:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Een hele lange sabbatical en een rondreis door Azie/Australie zie ik vaak zat op CV's van sollicitanten staan.
Daar heb je aan zelfontplooiing gedaan. En vrijwilligerswerk.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:12 schreef Windigo het volgende:
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:51 schreef kaasplankje het volgende:
Oscar huppelt nu in de konijnenhemel, en eet worteltjestaart
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Daar heb je aan zelfontplooiing gedaan. En vrijwilligerswerk.
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:52 schreef Leintjeuh het volgende:Stel je niet aan. De konijnenhemel is voor kinderen. En in worteltjestaart zit onmogelijk veel suiker, haske dodelijk voor een konijn.
Haha, zelfontplooing en vrijwilligerswerk vanaf mn 18e met alleen een diploma van t VMBO? Ze zien me aankomen.. dan denken ze helemaal dat ik lui benquote:Op maandag 12 juli 2010 20:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Daar heb je aan zelfontplooiing gedaan. En vrijwilligerswerk.
CFje, rothoofdenquote:Op maandag 12 juli 2010 20:47 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, akelige migraineaanval gehad zegPillen
Mijn ene oog deed het amper meer. Bwuh.
Nee bakpannen gaan nooit met sop.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je moet m ook niet afwassen met sop heh. Er staan hier 2 gietijzeren pannen die ook niet met sop gewassen worden.. Ik vind het idee ronduit walgelijk, maar als je ze 'goed' schoonmaakt, bakken ze aan
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Stel je niet aan. De konijnenhemel is voor kinderen. En in worteltjestaart zit onmogelijk veel suiker, haske dodelijk voor een konijn.
Mja. Ik weet ook niets meer om dat gat te vullen.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:09 schreef Windigo het volgende:
Haha, zelfontplooing en vrijwilligerswerk vanaf mn 18e met alleen een diploma van t VMBO? Ze zien me aankomen.. dan denken ze helemaal dat ik lui ben
Het liefst schrob ik alle pannen uit met een schuurspons, dreft en veel heet water. Maarja, de 2 gietijzeren pannen mogen niet met dreft. En met de anti-aanbak koekenpannen maakt toch geen ruk uitquote:Op maandag 12 juli 2010 21:10 schreef Duderella het volgende:
Nee bakpannen gaan nooit met sop.
Bij gietijzer vind ik dat ook niet zo fris nee.
Je hebt toch gestudeerd voor reiki-master? Dat was jij toch?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:09 schreef Windigo het volgende:
[..]
Haha, zelfontplooing en vrijwilligerswerk vanaf mn 18e met alleen een diploma van t VMBO? Ze zien me aankomen.. dan denken ze helemaal dat ik lui ben
steer toch.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:00 schreef Stereotomy het volgende:
Twee konijnenboutjes in de grillpan![]()
![]()
Echt blij dat ik weer in een grillpan heb geinvesteerd. Ook al is het een Teflon gecoate - heb de pan toch best wel misbruikt inmiddels maar alle teflon zit er nog op.![]()
Zou niet eens zo gek zijn om een teflon laagje om je tanden heen te krijgen. Nooit meer tandenpoetsen.
Heb mijn laatste 4 accomodaties bij Booking.com gedaan, geweldige site. Kijk even de voorwaarden door: vaak mag je tot 1 dag vantevoren kostenloos cancellen.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:16 schreef Duderella het volgende:
[..]
Je hebt toch gestudeerd voor reiki-master? Dat was jij toch?
Is daar trouwens geen werk in te vinden, later?
@ CF of steer: bij sites als booking.com, is het dan voordeliger om zo snel mogelijk te reserveren, of de gok te wagen en laat te boeken?
+1 Scherpquote:Op maandag 12 juli 2010 21:16 schreef Duderella het volgende:
[..]
@ CF of steer: bij sites als booking.com, is het dan voordeliger om zo snel mogelijk te reserveren, of de gok te wagen en laat te boeken?
Meestal maakt het niet uit en wat Steer zegt: je kunt altijd nog cancellen!quote:Op maandag 12 juli 2010 21:16 schreef Duderella het volgende:
[..]
Amsterdam. Moet daar een praatje houden aan de VU en Arty is jarig. We doen een lang weekend + etentje bij de Okura-ster-Jap.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Meestal maakt het niet uit en wat Steer zegt: je kunt altijd nog cancellen!
Waar ga je heen?
http://www.prijsvrij.nl/h(...)land/amsterdam/60902quote:Op maandag 12 juli 2010 21:30 schreef Duderella het volgende:
[..]
Amsterdam. Moet daar een praatje houden aan de VU en Arty is jarig. We doen een lang weekend + etentje bij de Okura-ster-Jap.![]()
O ik snap het!quote:Op maandag 12 juli 2010 21:32 schreef Stereotomy het volgende:
Driesterren hotel voor iets minder geld, of viersterrenhotel voor iets meer geld. Wilde even kijken wat de maandelijkse financiën zouden toelaten nu, terwijl ik vijf weken geleden geboekt had.
Daar moest ik ook wel doorheen maar nu eenmaal iets beter in het verhaal zit is het leukquote:Op maandag 12 juli 2010 21:44 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik viel bij s1e1 en s1e2 in slaap.. dus heb 3 maar niet meer gedaan.
Heb de reclames voor deze site ook gezien, maar 't is echt compleet waardeloos. Je moet al je gegevens incl. je rekeningnummer invullen vóórdat je ueberhaupt te horen krijgt welke hotel je hebt geboekt.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:35 schreef golfer het volgende:
[..]
http://www.prijsvrij.nl/h(...)land/amsterdam/60902
kan je zelf bieden op wat je er voor over hebt.
Heb er ook geen ervaringen mee, maar zag de reclame voor die site vandaag voorbij komen.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:49 schreef Stereotomy het volgende:
Heb de reclames voor deze site ook gezien, maar 't is echt compleet waardeloos. Je moet al je gegevens incl. je rekeningnummer invullen vóórdat je ueberhaupt te horen krijgt welke hotel je hebt geboekt.
Makkelijke manier om aan je gegevens te komen. Info harvesting.
Ja. Dat wist je nog niet? Er zijn zelfs mensen die daar hun vak van gemaakt hebben.quote:
Even gekeken, maar ik kan dan niet zelf een hotel uitzoeken. En dat wil de nuf natuurlijk weer wel.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:35 schreef golfer het volgende:
[..]
http://www.prijsvrij.nl/h(...)land/amsterdam/60902
kan je zelf bieden op wat je er voor over hebt.
Ik dacht dat je B&B wilde doen?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:57 schreef Duderella het volgende:
Even gekeken, maar ik kan dan niet zelf een hotel uitzoeken. En dat wil de nuf natuurlijk weer wel.
Booking.com is daar wel de beste site voor.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:57 schreef Duderella het volgende:
[..]
Even gekeken, maar ik kan dan niet zelf een hotel uitzoeken. En dat wil de nuf natuurlijk weer wel.
Dexterquote:
Tuurlijk wel, maar dan moet ik wel n startkapitaal hebben voor n eigen onderneming. En die kan ik zonder normale baan niet bij elkaar schrapenquote:Op maandag 12 juli 2010 21:16 schreef Duderella het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:10 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, Tomtom Eastern Europe geïnstalleerd. En de Lonely Planet Prague, met augmented reality. Is wel leuk, kun je gewoon met de camera van je iPhone de straat bekijken, en dan komen er allemaal vlakjes met beschrijvingen over monumenten, café's, bezienswaardigheden etc.
En toen gritste wat Roma kinderen de iPhone uit je handen
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:07 schreef Stereotomy het volgende:
Lonely Planet Prague City Guide binnen gekregen voor 9,50 EUR ipv 19 EUR in de winkel.
IInternet dingen bestellen
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Wij net s3e4 en 5quote:
quote:
Ja maar heel veel leuke zitten al vol. En de prijzen van die leuke schelen niet zo veel met die van de luxere hotels, dus nu zoek ik daar ook maar op.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:38 schreef Bluezz het volgende:
Morgen komen die![]()
toch dude? Ben je al zwanger
![]()
Bellen voor...? Je wilt een auto?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:33 schreef Sunnythesun het volgende:
P!!Check dit: http://www.thegallerybrummen.nl/nl/bedrijfsprofiel/
Bellen??
Had je deze al bekeken?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:36 schreef Duderella het volgende:
Ja maar heel veel leuke zitten al vol. En de prijzen van die leuke schelen niet zo veel met die van de luxere hotels, dus nu zoek ik daar ook maar op.
Gelukkig niet (dat ze morgen komen én van de zwangerschap). Zaterdag.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:38 schreef Bluezz het volgende:
Morgen komen die![]()
toch dude? Ben je al zwanger
![]()
Waarom heb ik dan dinsdag in het hoofd?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:39 schreef Duderella het volgende:
Gelukkig niet (dat ze morgen komen én van de zwangerschap). Zaterdag.
Die is leuk! Maar vol.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Had je deze al bekeken?
http://www.fortamsterdam.com/
En deze?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:43 schreef Duderella het volgende:
Die is leuk! Maar vol.
Ze hebben ook een hotelletje zie ik, daar is wel plek, maar dan zit ik ook al aan de ¤ 487,00. Een paar tientjes meer en ik kan tijdelijk resideren in het Okura. En dat vind ik dan ook wel weer goed fout. MMaar ik bookmark 'm wel even, hij is leuk!
Heb ooit een soort voors- en tegens rapportage gezien waarin de experts nogal van mening verschilden over de JSF. Waren zeker niet allemaal negatief iig.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:42 schreef borisz het volgende:
In Nova een reportage over de F35 ofwel de JSF. Wat een fluttoestel is de JSF toch.
Jij loopt gewoon altijd een stukkie voor op de mensheid Bluezz.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waarom heb ik dan dinsdag in het hoofd?
nawwww, kraam visite is zo tof.... echt nawwwww, die baby's zijn echt zo cute !quote:Op maandag 12 juli 2010 22:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Oeh! Morgen op 'kraamvisite' bij een collegaatje met Sam. Ze heeft afgelopen weekend een pupje opgehaald, dus Sam moet gaan helpen socialiseren![]()
Oh en ik krijg er meteen een lekkere lunch bij![]()
Ben je nou nog steeds sublimal messages voor D66 aan het injecteren in de CUL SC Borisz?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:42 schreef borisz het volgende:
In Nova een reportage over de F35 ofwel de JSF. Wat een fluttoestel is de JSF toch.
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:51 schreef Braamyo het volgende:
[..]
nawwww, kraam visite is zo tof.... echt nawwwww, die baby's zijn echt zo cute !
Hè gelukkig ik dacht al dat het aan jullie mensen lagquote:Op maandag 12 juli 2010 22:48 schreef Duderella het volgende:
Jij loopt gewoon altijd een stukkie voor op de mensheid Bluezz.
Misschien kunnen Arty en jij dat bedrag in een spannend rollenspel verwerken op de hotelkamer.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:43 schreef Duderella het volgende:
[..]
Die is leuk! Maar vol.
Ze hebben ook een hotelletje zie ik, daar is wel plek, maar dan zit ik ook al aan de ¤ 487,00.
O dan vind ik dat Mauro-hotel leuker (dat is het hotel bij de B&B die je net had gevonden).quote:Op maandag 12 juli 2010 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
En deze?
http://www.citycenter-amsterdam.com/rooms.html
Ik dacht ook al.quote:
Sammie krijgt een broertje, Sammie krijgt een broertjequote:Op maandag 12 juli 2010 22:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik neem een heule grote cameratas mee toevallig
Huh?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien kunnen Arty en jij dat bedrag in een spannend rollenspel verwerken op de hotelkamer.
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik neem een heule grote cameratas mee toevallig
Wow. Maar wat een prijzen.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:52 schreef Duderella het volgende:
O dan vind ik dat Mauro-hotel leuker (dat is het hotel bij de B&B die je net had gevonden).
klik
Zo hé, dat is ff ontstoft van binnenquote:Op maandag 12 juli 2010 22:55 schreef golfer het volgende:
Dan is het in Bloemendaal toch iets goedkoper.
De JSF is nu een vliegend schietschijf geworden als ik de reportage ziequote:Op maandag 12 juli 2010 22:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds sublimal messages voor D66 aan het injecteren in de CUL SC Borisz?
Uiteindelijk is de JSF een behoorlijk fluttoestel geworden door slechte planning van o.a. de Amerikanen idd. Maar je alternatieven (Gripen, F16 nogmaals moderniseren) zijn niet veel beter.
Nou.. heb net ff naar het ras zitten kijken, maar jemig hey! Dat is geen hond, dat is een kalfquote:Op maandag 12 juli 2010 22:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sammie krijgt een broertje, Sammie krijgt een broertje![]()
Ook al vol op de datum dat we dáár zijn!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Wow. Maar wat een prijzen.
Ik zij togquote:Op maandag 12 juli 2010 22:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou.. heb net ff naar het ras zitten kijken, maar jemig hey! Dat is geen hond, dat is een kalfWeet niet of dat in de tas past.. Misschien toch maar een dufflebag mee nemen
en dat om er alleen maar de nacht door te brengen.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Wow. Maar wat een prijzen.
Dag lief kind.quote:
Ik las ruggenprikquote:Op maandag 12 juli 2010 23:16 schreef Sunnythesun het volgende:volgens mij voelde ik net een muggenprik op mijn 'andere' grote teen
Wehehe ja logisch.. in mijn grote teenquote:
Jank gewoon net zo veel als nodig is.quote:Op maandag 12 juli 2010 23:42 schreef Isabeau het volgende:
HoihoiHelaas is Oscar overleden dus.
Dierenarts had spreekuur oid toen we daar aankwamen; dus allemaal mensen met beesten in de wachtkamer en ook een meisje met een konijntje. Ik hoefde niet te wachten gelukkig. Hij heeft nog uitgelegd wat er was gebeurd en dat helaas de medicijnen niet aansloegen en Oscar epileptische insulten kreeg. Gelukkig geen lange lijdensweg gehad, maar ik had het natuurlijk liever helemaal anders gezien.
Ik ben met een vriendin naar een meertje geweest in de buurt, heb daar gewandeld en gepraat en langs de kant gezeten (met voeten in het water tussen de visjes in). Daarna samen al Oscar's spulletjes opgeruimd. Ik voel me nu al weer wat beter dan vanmiddag, toen was ik echt even de weg kwijt (voelde me helemaal daas, maar weet niet of dat hollandsch is)
Ik heb vandaag besloten dat ik gewoon stevig mag janken om een overleden konijn en daar direct maar intensief gebruik van gemaakt. (lucht geen moer op hoor) Allemaal bedankt voor de lieve woorden, dat helpt wel
Slaap lekker allemaal! Sun wat fijn dat de zwelling afneemt en Windigo wat goed dat je die stap hebt genomen en Kaas de konijnenhemel klinkt best fijn. Op Disneyniveau
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:45 schreef golfer het volgende:
Jank gewoon net zo veel als nodig is.
Je hecht je nou eenmaal aan zo'n beest en hoewel je dondersgoed weet dat het 'maar' een konijn is, ga je ervan houden.
En als iets waarvan je houdt dood gaat mag, nee..moet, je gewoon lekker janken.
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:53 schreef SeaOfLove het volgende:
Wat golfer zegt Isa! Ik vind het trouwens heel erg lief dat iedereen zo mee leeft met het wel en wee van de cul-sc huisdieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |