Ze kunnen het annuleren.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:59 schreef DeBassist het volgende:
gewoon proberen lijkt me
er staat 150 euro dus ze kunnen er moeilijk achteraf meer voor vragen
Maar wel vaag dat er dan 5 winkels zijn met deze "fout".quote:Op maandag 12 juli 2010 14:02 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ze kunnen het annuleren.Ik heb dat zelf gehad met een fout op de website van Alienware, toen kreeg ik trouwens wel 150 euro korting omdat ik me voordeed als een leek welke er niet vanuit ging opeens 700 euro meer te moeten betalen
waarschijnlijk zit hun webshop gekoppeld aan die van hun leverancier, en staat het daar fout.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:04 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Maar wel vaag dat er dan 5 winkels zijn met deze "fout".
Seems too good to be true.. Ik wilde eigenlijk niet eens een D500, maar als ik hem voor deze prijs krijg, ben ik een blij jongetjequote:Bestelde producten
216043
Product : Nikon D5000 - Digitale camera - SLR - 12.3 Mpix - exclusief lens - ondersteund geheugen: SD, SDHC-geheugenkaart
stukprijs : 122,83 euro
aantal : 1
Subtotaal : 122,83 euro
Verzenden / Afhalen
Verzendmethode : Afhalen
Verzendkosten : 0,00 euro
Leveranciers bepalen geen prijzen, dat doet een winkel.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:06 schreef Tokus het volgende:
[..]
waarschijnlijk zit hun webshop gekoppeld aan die van hun leverancier, en staat het daar fout.
je denkt toch niet dat ze elk prijsje constant handmatig gaan aanpassen, bij een shop als Azerty?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:08 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Leveranciers bepalen geen prijzen, dat doet een winkel.
Nee maar het verklaard wel waarom meerdere winkels deze lage prijs hanteren.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:08 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Leveranciers bepalen geen prijzen, dat doet een winkel.
Klopt, maar dan cancel ik de koop gewoon.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:12 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Alle prijzen op onze webshop zijn onder voorbehoud van typefouten en prijswijzigingen
Laat je ff weten of het lukt?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik heb hem besteld bij Azerty, bij verzendmethode gekozen voor afhalen. Als dan blijkt dat ik opeens 450 moet betalen, neem ik hem gewoon niet.
[..]
Seems too good to be true.. Ik wilde eigenlijk niet eens een D500, maar als ik hem voor deze prijs krijg, ben ik een blij jongetje
Zou toch wel mooi zijn als het je luktquote:Op maandag 12 juli 2010 14:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik heb hem besteld bij Azerty, bij verzendmethode gekozen voor afhalen. Als dan blijkt dat ik opeens 450 moet betalen, neem ik hem gewoon niet.
[..]
Seems too good to be true.. Ik wilde eigenlijk niet eens een D500, maar als ik hem voor deze prijs krijg, ben ik een blij jongetje
Zo kom je niet ver als elektronicazaak. En zo kan je al helemaal niet inspringen op je concurrenten.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:12 schreef Tokus het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ze elk prijsje constant handmatig gaan aanpassen, bij een shop als Azerty?
dat is gewoon de inkoopprijs+ vast percentage.
Nu maar even afwachtenquote:Vriendelijk dank voor uw bestelling.
Bestelde producten
216043
Product : Nikon D5000 - Digitale camera - SLR - 12.3 Mpix - exclusief lens - ondersteund geheugen: SD, SDHC-geheugenkaart
stukprijs : 122,83 euro
aantal : 1
Subtotaal : 122,83 euro
Verzenden / AfhalenVerzendmethode : Afhalen
Verzendkosten : 0,00 euro
Zal ik doen. Er staat een levertijd van 2-3 dagen, dus ik zal woensdag ofzo horen of ik hem kan ophalen en voor welke prijs (mochten ze hem nog aanpassen).quote:
Om nog even terug te komen op je vraag of iemand bekend is met de genoemde winkels:quote:Op maandag 12 juli 2010 14:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik heb er al meerdere keren iets besteld. Is op zich een prima winkel, zolang je maar niet te maken krijgt met vervelende RMA gevallen...quote:Op maandag 12 juli 2010 14:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Zal ik doen. Er staat een levertijd van 2-3 dagen, dus ik zal woensdag ofzo horen of ik hem kan ophalen en voor welke prijs (mochten ze hem nog aanpassen).
Ik wilde eerst onder rembours bestellen, maar ik zit zelf de komende dagen nog in België en m'n vader vertrouwt online winkels minder dan ik.
Heeft iemand eerder bij Azerty.nl besteld? Is dit een betrouwbare winkel? Ik koop zelf meestal bij digitalstreet of cameranu
Dan ben je al te laat, want dan is of de fout al ontdekt of dat ding uitverkocht.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:25 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ben bang dat dit toch een fout is.![]()
Raar is het wel, ik wacht even op de TS als het gelukt is dan bestel ik 'm ook.
Straks moet ik alnosg 200 euro erbij lappen, geen trek in.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:26 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan ben je al te laat, want dan is of de fout al ontdekt of dat ding uitverkocht.
Nee, want dan levert de winkel gewoon niet. Je bent sowieso niet verplicht om meer te betalen dan de prijs die daar staat (nog los van het feit dat je hem altijd terug kan sturen binnen 8 werkdagen).quote:Op maandag 12 juli 2010 14:28 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Straks moet ik alnosg 200 euro erbij lappen, geen trek in.
In ieder geval 'n lens met ingebouwde motor, aangezien de body deze niet heeft. Lenzen zijn 'n stuk duurder dan vergelijkbare lenzen zonder motor. Dus wel goed lezen als je 'n lens aanschaft!quote:Op maandag 12 juli 2010 14:38 schreef Oksel het volgende:
Ik heb er 1 besteld bij een winkel die ik zelf ken. Voor 125 euro. Ken de camera niet, maar heb altijd al een spiegelreflex camera willen hebben.
Zijn lenzen duur voor zo'n ding? Wat voor all-round lens moet je hebben?
Eerst maar eens afwachten wat ze doen..
Ja, die lenzen zijn duurquote:Op maandag 12 juli 2010 14:38 schreef Oksel het volgende:
Ik heb er 1 besteld bij een winkel die ik zelf ken. Voor 125 euro. Ken de camera niet, maar heb altijd al een spiegelreflex camera willen hebben.
Zijn lenzen duur voor zo'n ding? Wat voor all-round lens moet je hebben?
Eerst maar eens afwachten wat ze doen..
De 18-55 is maar 69 euro, werkt perfect op de D5000 en is een erg leuke lens voor een beginner die toch nog niet weet welke kant hij precies op wil met zijn fotografie. Ideaal om mee te starten toch?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:41 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Ja, die lenzen zijn duur
Ik kunt bijvoorbeeld kiezen tussen:
Nikon AF-S 70-300 f4.5-5.6G IF ED VR prijs ca. 380 euro
Nikon AF-S DX 18-200mm f3.5-5.6 VR prijs ca. 540 euro
Nikon AF-S DX 18-200mm f/3.5-5.6G ED VR II prijs ca. 650 euro
Nikon AF-S DX 55-200mm f/4-5.6 VR prijs ca.200 euro
Deze prijzen zijn van eind 2009, ze kunnen inmiddels iets lager liggen.
Maar het geeft in ieder geval een indicatie
Marktplaats heeft vast wel wat voor me.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:40 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
In ieder geval 'n lens met ingebouwde motor, aangezien de body deze niet heeft. Lenzen zijn 'n stuk duurder dan vergelijkbare lenzen zonder motor. Dus wel goed lezen als je 'n lens aanschaft!
Voor de beginner is de 18-55 een lens die wel voldoet ja.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:44 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De 18-55 is maar 69 euro, werkt perfect op de D5000 en is een erg leuke lens voor een beginner die toch nog niet weet welke kant hij precies op wil met zijn fotografie. Ideaal om mee te starten toch?
Dat is interessant! Hoe kan het dat hij zo goedkoop is?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:44 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De 18-55 is maar 69 euro, werkt perfect op de D5000 en is een erg leuke lens voor een beginner die toch nog niet weet welke kant hij precies op wil met zijn fotografie. Ideaal om mee te starten toch?
Ja, AF-S lenzen zijn de enigen die op de D5000 met autofocus werken. Maar de 18-55 kitlens is een prima lens om mee te beginnen. Het is een goedkope plastic lens zonder de extra's van de duurdere lenzen (VR, hogere lichtgevoeligheid), maar voor 69 euro kun je er niet echt op stuklopen. Doorgroeien kan altijd nog.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:50 schreef Mirjam het volgende:
hoe kom je er achter of je lenzen zo'n scherpstel-motor hebben?
dan staat er toch AF-S op?
ah, dus AF voldoet niet?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja, AF-S lenzen zijn de enigen die op de D5000 met autofocus werken. Maar de 18-55 kitlens is een prima lens om mee te beginnen. Het is een goedkope plastic lens zonder de extra's van de duurdere lenzen (VR, hogere lichtgevoeligheid), maar voor 69 euro kun je er niet echt op stuklopen. Doorgroeien kan altijd nog.
quote:Helaas moeten we u meededelen dat uw product niet meer leverbaar is en hierdoor kunnen wij uw order niet accepteren. We zijn helaas genoodzaakt om uw order te annuleren want een artikel dat niet leverbaar is kunnen we ook niet leveren.
hmm, ok, duidelijkquote:Op maandag 12 juli 2010 14:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, klopt. Er moet echt een S-je achter staan bij deze camera
Je kunt ze wel gebruiken he, alleen de autofocus niet. Dus je moet handmatig scherpstellen, als je 'n stilstaand object wil fotograferen dan gaat dat dus makkelijk. Ik zet 'm in ieder geval vaak genoeg op MF om zelf scherp te stellen op datgene wat ik op de foto wil hebben.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hmm, ok, duidelijk
ik heb 4 objectieven, 2 AF-S en 2 met enkel AF.
de een is een portretobjectiefje, de ander 1 voor heel ver weg.
zou toch zonde zijn als ik die niet knap kan gebruiken.
ja, ok, maar AF is toch lekkerder, hihiquote:Op maandag 12 juli 2010 15:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Je kunt ze wel gebruiken he, alleen de autofocus niet. Dus je moet handmatig scherpstellen, als je 'n stilstaand object wil fotograferen dan gaat dat dus makkelijk. Ik zet 'm in ieder geval vaak genoeg op MF om zelf scherp te stellen op datgene wat ik op de foto wil hebben.
Aanbieden voor die prijs is één, hem daadwerkelijk leveren is iets anders. Als je weet dat er op een gegeven moment niet aan die camera is te komen kun je hem makkelijk voor 125 eur op je site zetten en elke bestelling annuleren wegens 'niet meer leverbaar'. Je airplay op interpret heb je dan wél gehad.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:05 schreef Omniej het volgende:
Toch wel vreemd dit hoor... Gewoon 9 (!) winkels op dit moment waar hij tussen de 122 en 143 euro kost.
Meestal kunnen winkels zich voor zover ik weet nog wel beroepen op typfouten e.d., zeker als de genoemde prijs echt véél te mooi is om waar te zijn, maar hoe dat zit als 9 verschillende winkels een camera zo goedkoop aanbieden is een interessant experiment denk ik.
Uiteraard.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als je al betaald hebt en hij wordt niet geleverd? Krijg je dan gewoon je geld terug?
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:16 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Aanbieden voor die prijs is één, hem daadwerkelijk leveren is iets anders. Als je weet dat er op een gegeven moment niet aan die camera is te komen kun je hem makkelijk voor 125 eur op je site zetten en elke bestelling annuleren wegens 'niet meer leverbaar'. Je airplay op interpret heb je dan wél gehad.
Standaard lens is 70 euro... Combinatiepakket gaat normaal boven de 500 euro weg.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:51 schreef TheFrankey het volgende:
Maar dan moet je er toch nog een dure lens op doen? Zit je dan niet aan de gewone prijs
Echt? Waar heb je hem besteld?quote:Op maandag 12 juli 2010 15:57 schreef feelsgoodman het volgende:
Ok, sweet. Ik kan die van mij morgen komen ophalen.
quote:Goedemiddag L.S. Harrys,
Helaas is gebleken dat onze leverancier de door u bestelde camera niet meer kan leveren.
Zij hadden er 3 op voorraad voor deze prijs.
Nu zij door de voorraad heen zijn kunnen wij u deze camera niet meer leveren.
Wilt u deze order annuleren of wilt u een alternatief?
Ik hoor graag van u
Als u nog vragen heeft verneem ik dat graag.
Met vriendelijke groet,
Bas Bolink
Azerty Verkoop
Best zwak mailtje.quote:
"Zij hadden er 3 op voorraad voor deze prijs."quote:
En dat is één.quote:Oke het is namelijk echt alleen de behuizing (sparepart).
Niet dat u in de war bent met de body waar wel een binnenwerk inzit die
normaal rond de 430 euro kost.
Waarschijnlijk pikt Tweakers het namelijk verkeerd op en zet het helaas bij de
body met binnenwerk, want ik zie dat er meerdere shops zijn die deze lage
prijs erbij hebben staan.
quote:Goedemiddag [naam],
Helaas is gebleken dat onze leverancier de door u bestelde camera niet meer kan leveren.
Zij hadden er 3 op voorraad voor deze prijs.
Nu zij door de voorraad heen zijn kunnen wij u deze camera niet meer leveren.
Wilt u deze order annuleren of wilt u een alternatief?
Ik hoor graag van u.
Als u nog vragen heeft verneem ik dat graag.
Met vriendelijke groet,
quote:Goedemiddag,
Dat is erg jammer. Komt hij binnenkort nog wel weer op voorraad?
Voorlopig wil ik de bestelling annuleren.
Mvg,
quote:Beste [naam],
Ik heb de order voor u geannuleerd.
Helaas verwachten wij dit produt helemaal niet meer te kunnen leveren.
Hopend u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Eerder een ixus ofzoquote:Op maandag 12 juli 2010 16:14 schreef Muridae het volgende:
[..]
Best zwak mailtje.![]()
Ik ben benieuwd met welk alternatief ze komen.
Misschien een 450D'tje ? is een gelijkwaardig model.
Ik krijg net een mail van ze, het zou binnen 5 dagen weer op m'n rekening moeten staan. Wel netjes.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:25 schreef feelsgoodman het volgende:
Azerty is altijd wel snel met het retourneren van betalingen.
Telefonisch contact mee gehad. Die kunnen hem blijkbaar ook niet leveren.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:58 schreef Lizan het volgende:
Iemand al bij Inmac besteld?
Oke heb hem wel besteld maar krijg mijn geld dan wel terug neem ik aan.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:11 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Telefonisch contact mee gehad. Die kunnen hem blijkbaar ook niet leveren.
als je gaat bellen dan gaat er helemaal een belletje rinkelen (jaja, pun intended) dat de prijs niet klopt.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:11 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Spelverderf! Naaier.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:11 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Daarom. Als hij niet meer op voorraad is of een mail krijg dat het niet klopt oid laat ze mijn geld maar terugsturen, maakt mij ook niks uit. Als ik m krijg is het leuk, zo niet maakt mij ook niet uit. Heb m ook niet echt nodig ofzoquote:Op maandag 12 juli 2010 18:58 schreef einschtein het volgende:
Ik heb hem tóch maar wel bij Inmac besteld. Wie niet waagt, wie niet wint.
Precies. :p En anders valt ie nog altijd door te verkopen, met winst. :p Heb hem ook niet nodig, ben wel op zoek naar een nieuwe camera. Maar niet echt een Nikon D5000 ofzo.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:06 schreef Lizan het volgende:
[..]
Daarom. Als hij niet meer op voorraad is of een mail krijg dat het niet klopt oid laat ze mijn geld maar terugsturen, maakt mij ook niks uit. Als ik m krijg is het leuk, zo niet maakt mij ook niet uit. Heb m ook niet echt nodig ofzo
Aan doorverkopen zat ik ook al te denken. Heb zelf een mooie Canon 1000D met 2 lenzen en al zou ik wel een keer een andere willen, wordt het waarschijnlijk toch een Canon. Tenzij ik hier een lensje bij koop en dat mij zo bevalt dat ik overstap, maar dat verwacht ik niet.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:07 schreef einschtein het volgende:
[..]
Precies. :p En anders valt ie nog altijd door te verkopen, met winst. :p Heb hem ook niet nodig, ben wel op zoek naar een nieuwe camera. Maar niet echt een Nikon D5000 ofzo.
Het is niet dat je direct contact hebt met de eigenaar van de webshop, of iemand anders die ook maar enig benul heeft over wat een artikel voor retail waarde heeft.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:01 schreef Tokus het volgende:
[..]
als je gaat bellen dan gaat er helemaal een belletje rinkelen (jaja, pun intended) dat de prijs niet klopt.
Zo'n knotneus die daar de orders in het magazijn verwerkt ziet alleen van "goh, de d5000 is populair vandaag" en flikkert het wel in een doos en kan het waarschijnlijk niks schelen dat de prijs niet klopt.
quote:Inmiddels heb ik al 24 order moeten annuleren en dus 24 klanten moeten teleurstellen.
Kutzooi.quote:Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw interesse in de Nikon D5000 camera.
De normale prijs van dit fantastische apparaat is ¤ 459,- (excl. BTW). De bestelling die u heeft geplaatst op www.inmac.nl toen de camera per abuis was geprijsd op ¤ 106,- kunnen wij om die reden niet ongewijzigd in behandeling nemen. Wij gaan dan ook over tot het annuleren van uw bestelling en het terugstorten van bedragen die eventueel zijn vooruitbetaald.
Uiteraard betreuren wij deze vergissing, en willen u graag tegemoetkomen door u een unieke korting aan te bieden van ¤ 50,- (excl. BTW) waardoor de prijs uitkomt op ¤ 409,-. Deze korting is geldig t/m 1 augustus 2010, en alleen voor bestellingen van deze camera via www.inmac.nl, maximaal één camera per klant. Gebruik hiervoor couponcode *PIEP*.
Met vriendelijke groet en onze excuses voor het ongemak,
Het Inmac Team
Gebruik hiervoor couponcode NK0710.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:57 schreef einschtein het volgende:
Mailtje in de bus van InMac.
[..]
Kutzooi.![]()
In elk geval wel een eerlijke mail... Ze zijn zo te zien de eerste die gewoon zeggen dat de genoemde prijs een fout was.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:57 schreef einschtein het volgende:
Mailtje in de bus van InMac.
[..]
Kutzooi.![]()
En volgende maand NK0810?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:13 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Gebruik hiervoor couponcode NK0710.
Oeh, oeh, oeh. Keep me up 2 date?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:09 schreef Oksel het volgende:
Ik ook. Ik ga eens kijken wat er volgens het Nederlandse recht gedaan moet worden.
Ja, oke. Heb je een punt. Maar ik had liever die camera dan zo'n e-mailtje. :pquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:16 schreef Omniej het volgende:
[..]
In elk geval wel een eerlijke mail... Ze zijn zo te zien de eerste die gewoon zeggen dat de genoemde prijs een fout was.
[..]
En volgende maand NK0810?
Bijdehand doen mag ook bij je moeder.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:47 schreef feelsgoodman het volgende:
De prijs klopt, hoor. Dat er ergens een fout is gemaakt is een tweede.
Gast, alsof wij zelf niet weten of de prijs klopt? Als de camera normaal rond de 470¤ kost, en bij een aantal websites opeens 170 of iets dergelijks. Nou, zou dat dan wel kloppen? Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:46 schreef Cahir het volgende:
Eerst gaan jullie twijfelen of de prijs klopt
En daarna boos aanvechten dat jullie hem per se voor die prijs willen want dat stond er!
Dat zeg ik toch?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:56 schreef einschtein het volgende:
[..]
Gast, alsof wij zelf niet weten of de prijs klopt? Als de camera normaal rond de 470¤ kost, en bij een aantal websites opeens 170 of iets dergelijks. Nou, zou dat dan wel kloppen? Natuurlijk niet.
Maar ze hebben hem aangeboden voor deze prijs, dus tja.
Nou, ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:09 schreef Oksel het volgende:
Ik ook. Ik ga eens kijken wat er volgens het Nederlandse recht gedaan moet worden.
Of je koopt een tamron lens. Goedkoper dan de nikon.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:41 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Ja, die lenzen zijn duur
Ik kunt bijvoorbeeld kiezen tussen:
Nikon AF-S 70-300 f4.5-5.6G IF ED VR prijs ca. 380 euro
Nikon AF-S DX 18-200mm f3.5-5.6 VR prijs ca. 540 euro
Nikon AF-S DX 18-200mm f/3.5-5.6G ED VR II prijs ca. 650 euro
Nikon AF-S DX 55-200mm f/4-5.6 VR prijs ca.200 euro
Deze prijzen zijn van eind 2009, ze kunnen inmiddels iets lager liggen.
Maar het geeft in ieder geval een indicatie
Kan zolang er geen sprake is van een duidelijk onrealistische prijs.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:44 schreef Lizan het volgende:
Ben benieuwd of dit zo mag. Oke, ze zijn eerlijk, maar mag dit serieus? Iets voor een prijs aanbieden en zich later terugtrekken?
Heeft Neckermann dit ook al niet een (paar?) keer zo gedaan (extra of per ongeluk weet ik zo niet meer)?
Edit: T zou trouwens ook een ander bedrijf dan Neckermann kunnen zijn, meende dat dit m was maar weet ik niet meer zeker.
En toch... Zoals in het WGR-topic al aangehaald is (gaat ook hierover) is het geen volstrekt onmogelijke prijs.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:55 schreef Eric_Cantona het volgende:
Redelijkerwijs?
100,- ipv 400,- vind ik geen redelijke aanbiedingsprijs hoor?
Gemiddelde leek ziet zo dat het geen compactcamera van 100 euro is hoor.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:00 schreef Omniej het volgende:
[..]
En toch... Zoals in het WGR-topic al aangehaald is (gaat ook hierover) is het geen volstrekt onmogelijke prijs.
Iedereen die ook maar iets van camera's afweet, zal natuurlijk weten dat 125 euro ipv de normale prijs van 430 nooit kan kloppen, maar voor een totale leek (wel een échte leek dan) is 125 euro voor een camera niet meteen een rare prijs. Een typfout kan het ook niet zijn, het is niet zo dat er per ongeluk één cijfertje weggelaten is bijvoorbeeld.
De kans is klein en dan zul je er nog behoorlijk wat moeite voor moeten doen ook, maar zolang de prijs 'enigszins' aannemelijk is, zou het kunnen lukken. De vraag is natuurlijk waar die grens ligt.
Enig idee bij welke webshop die hem had besteld?quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:52 schreef Andyy het volgende:
Er is iemand op Tweakers die 'm wel had binnengekregen
Interessant..quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:52 schreef Andyy het volgende:
Er is iemand op Tweakers die 'm wel had binnengekregen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |