Gevonden, en toestemming gevraagdquote:Op maandag 12 juli 2010 14:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
http://twitcaps.com/search?q=zwarte+cross
http://twitter.com/remcowolterink
Hier een betere dan.. En als het doorgaat jaquote:Op maandag 12 juli 2010 14:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Weinig op te zien. (tot zondag trouwens, ik kom ook ff kijken)
Dat is zeker een chaosquote:Op maandag 12 juli 2010 14:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hier een betere dan.. En als het doorgaat ja
[ afbeelding ]
Vast wel. Misschien vanaf vrijdag, maar meer dan een dag kost zoiets toch niet, lijkt me.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:35 schreef Adolecens het volgende:
Hier een betere dan.. En als het doorgaat ja
[ afbeelding ]
Ik denk dat dat er aan ligt wat ze onder de omgewaaide tenten tegenkomen?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vast wel. Misschien vanaf vrijdag, maar meer dan een dag kost zoiets toch niet, lijkt me.
Zeker wel, er stond een hele grote tent, daar doen ze zeker meerdere dagen over om dat op te zetten. Voor de rest moeten er nog veel andere dingen opgebouwd worden.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vast wel. Misschien vanaf vrijdag, maar meer dan een dag kost zoiets toch niet, lijkt me.
Jeetje. Geluk dat het geen zondag is.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:30 schreef Symphonic het volgende:
Foto's van de kerktoren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey mijn foto (die 2e)quote:Op maandag 12 juli 2010 14:41 schreef Adolecens het volgende:
Om even een indruk te krijgen.
Zo is het nu:
[ afbeelding ]
Zie je die vier zwarte palen in het midden van de foto?
Dit podium stond eromheen en op gebouwd... (Foto van zaterdag)
[ afbeelding ]
Yup, via omroep Gelderland maar dan wel onder een andere vormquote:Op maandag 12 juli 2010 15:10 schreef Siegfried het volgende:
Het festival gaat door? Is dat bevestigd?
Heb je meer info?quote:Op maandag 12 juli 2010 15:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup, via omroep Gelderland maar dan wel onder een andere vorm
Hier van de FP: [Upd] Gewonden op de Zwarte Cross en het meeste staat ook hier in dit topic met linksquote:
Dat ben ik juist aan het updatenquote:Op maandag 12 juli 2010 15:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier van de FP: [Upd] Gewonden op de Zwarte Cross en het meeste staat ook hier in dit topic met links
Ik luister nu naar Radio gelderland, ik hoor net dat de 4 gewonden voornamelijk alleen maar schaafwonden hebbenquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik luister nu naar Radio gelderland, ik hoor net dat de 4 gewonden voornamelijk alleen maar schaafwonden hebben
quote:De gewonden zijn inmiddels thuis.
Dat laatstequote:Op maandag 12 juli 2010 16:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, hallo, zijn ze gezond thuis, of thuis opgebaard?
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
in ieder geval thuisquote:Op maandag 12 juli 2010 16:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat is zeker een grote ravagequote:Op maandag 12 juli 2010 16:50 schreef Kinz het volgende:
Panoramatje gekiekt van afstand, schade is aardig goed te zien.
Klik (10,8 mb)
quote:121 Teletekst di 13 jul
Kort nieuws binnenland
` De schade door het noodweer op het
festivalterrein van de Zwarte Cross in
Lichtenvoorde wordt geschat op ruim een
miljoen euro.Het grootste deel van de
schade is opgelopen door de leverancier
van de tenten:zo'n 720.000 euro.De
organisatie van het festival,dat komend
weekend plaatsvindt,krijgt nu tenten
van andere instellingen.