Echt meer zal het niet zijn denk ik?quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:18 schreef Zelva het volgende:
Ik ga waarschijnlijk wel fietsen vanuit Utrecht. Dat is iets van 10 kilometer of zo?
10 km idd.quote:Op zondag 22 augustus 2010 09:03 schreef Michie23 het volgende:
[..]
Echt meer zal het niet zijn denk ik?
10 man, 5 BBQ-ers.quote:• Gripper: present+ BBQ
![]()
• Cyclechick: present![]()
• Captain_Fabulous: present+ BBQ
![]()
• Yankee: status onbekend?
• Zelva: present+ BBQ
• Michie23: present+ BBQ
![]()
• eentwee: status onbekend?
• Wombcat: present+ BBQ
![]()
• Paricos: present
• Marurk: gaat zeer waarschijnlijk niet lukken
wat Bavaria 0% nepbier wordt op prijs gesteldquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:02 schreef Gripper het volgende:
Hier maar weer even de deelnemerslijst, afwezigen inmiddels eruit gehaald:
Heeft er trouwens iemand speciale eet&drink wensen? Iets dieet-achtigs?
Stond al op de boodschappenlijstquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:06 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
wat Bavaria 0% nepbier wordt op prijs gesteldkan ik tenminste doen of ik bier drink
quote:
Gaat inderdaad niet lukken. Volgende keer beter.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:02 schreef Gripper het volgende:
Hier maar weer even de deelnemerslijst, afwezigen inmiddels eruit gehaald:
[..]
• Marurk: gaat zeer waarschijnlijk niet lukken
Denk het wel toch? 11 uur wegfietsen, 100 -110 km moet wel lukken in 4 uur fietstijd . Dat geeft ruimte voor 1 heel uur aan pauzes.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:46 schreef paricos het volgende:
Ik wil wel zo rond 4 uur weer terug zijn, maar dat moet wel lukken lijkt me
Hoe vaak was je er dan bij?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:07 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wordt weer een select groepjemag ik de wisselbeker voor meeste deelnames in een rij in ontvangst nemen zaterdag?
![]()
Hoop dat je gelijk krijgt...de auto zwom zowat vanochtend!
Ik bij de eerste. En er zijn er al meer die bij twee zijn geweest volgens mij.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:00 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik was bij de vorige![]()
trouwens Gripper, vanwege het TV gedoe zijn van m'n zoontje vanavond wil ik me voor de BBQ toch op afwezig zetten...als het heel laat wordt moet ik misschien toch morgen verstek laten gaan. dus als ik er wel ben neem ik genoegen met de leftovers van de bbq, iets zegt me dat dat bij jou nog steeds een stevig maal is
Dan ga ik nog even snel mn saté marineren, de knoop is doorgehakt!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:14 schreef Wombcat het volgende:
Voorlopig valt 't weerbericht idd nog mee.
Helemaal droog hebben we het niet gehouden, gelukkig vonden we snel een koffiegelegenheid toen de zwaarste bui op ons dak viel. Na de koffiepauze niet veel regen meer, maar nog wel een harde wind.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:50 schreef Marurk het volgende:
Hopelijk houden jullie het droog! Veel plezier!
Ja, dat was weer lekker handig van me. Ik reed thuis mijn parkeerplekkie op, wilde m'n tas pakken en dacht "oh, die staat dus nog in Nieuwegein." Maar direct teruggereden, omdat ik mijn telefoon maar in mijn tas had gestopt om die niet te vergetenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:08 schreef Gripper het volgende:
(en wombcat komt straks weer terug, want je bent je koffertje met fietskleren + telefoon vergeten. Toen ik je wilde bellen om je terug te roepen begon je tas te rinkelen)
112 had ik op mijn tellertje. 265 hoogtemeters, 26,5 gemiddeld.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:24 schreef Marurk het volgende:
Leuk om te horen dat 't een geslaagde meet was. Hoeveel km hebben jullie uiteindelijk gefietst?
Mooi!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
112 had ik op mijn tellertje. 265 hoogtemeters, 26,5 gemiddeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |