quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:41 schreef cyclechick het volgende:
ik sta in dat lijstje ja, als je dat bedoelt!!
Ik heb hem ook maar even ingevuld, maar dan alleen voor de 28ste. Ik kan ook of de 14de of de 21ste, maar welke weet ik niet.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:50 schreef ursel het volgende:
[..]Gezellie.
Ik heb hem ook ovb ingevuld. Ligt eraan of ik oppas heb en dat weet ik eigenlijk pas die week van te voren.
ah dat, ingevuld inmiddelsquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:19 schreef No-P het volgende:
http://www.doodle.com/kwx5bu8wg6gh9ex2
We moeten een mod even vragen of die in de OP kan.
Dat dus.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:08 schreef C.est_Bon het volgende:
Fokmeet op racefiets, supertof!
Ik wil ook meedoen!![]()
![]()
Heb helaas niet de illusie dat ik binnen een maand mijn fiets genoeg beheers, dus sla ik voorlopig nog even over.
Heel veel plezier en wel stoere verhalen posten he na afloop!
Is misschien wat veel voor me momenteel. Ik heb de laatste 6 weken niet zoveel meer gefietst.quote:
Al gezien, dacht er even over om langs te komen en de fiets mee te nemen, zodat we zondag de kater kunnen wegfietsenquote:Op maandag 19 juli 2010 11:31 schreef Oksel het volgende:
Heren, er komt 11 september ook nog een andere meet, Fok! breed..Zie mijn profiel
wel een goed idee...of zaterdag voor de meet de holterberg doen, en je dan 's avonds volgooien met Vleesch aan de BBQquote:Op maandag 19 juli 2010 13:05 schreef Gripper het volgende:
[..]
Al gezien, dacht er even over om langs te komen en de fiets mee te nemen, zodat we zondag de kater kunnen wegfietsen![]()
De laatste keer dat ik meer dan 100km heb gefietst was in september vorig jaarquote:Op zondag 18 juli 2010 12:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Is misschien wat veel voor me momenteel. Ik heb de laatste 6 weken niet zoveel meer gefietst.
Als ik meega, ga ik lekker in iemands wiel hangen
We kunnen vast ook nog wel ergens afstekenquote:Op maandag 19 juli 2010 14:11 schreef eentwee het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik meer dan 100km heb gefietst was in september vorig jaarDus als ik meega blijf ik ook uitsluitend in wielen
![]()
Jij kent de omgeving daar goed genoeg voor, dus dat zal zeker wel lukkenquote:Op maandag 19 juli 2010 14:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
We kunnen vast ook nog wel ergens afsteken
Voor mij geen straatje met geheimen dus da's makkelijk.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:23 schreef Wombcat het volgende:
Bij Rhenen ken ik het niet zo goed. Da's wat ver vanaf hier, dus kom ik niet vaak.
Zaterdag wordt denk ik moeilijk. Vrijdag ben ik jarig, en mn vriendin heeft me verteld dat ik de zaterdag moet vrijhouden, omdat we dan ergens heen gaan om het kado in ontvangst te nemen. Ik neem maar gewoon aan dat ik de hele dag ervoor moet vrijhouden.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:36 schreef Superher0 het volgende:
Gripper, zaterdag de route even voorrijden?
Hmm. daar moet ik thuis even overleggen. Ik denk dat het mij niet in dank wordt afgenomen als ik zaterdag de hele dag weg ben en dan ook nog weer de zondag.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:59 schreef Gripper het volgende:
[..]
Zaterdag wordt denk ik moeilijk. Vrijdag ben ik jarig, en mn vriendin heeft me verteld dat ik de zaterdag moet vrijhouden, omdat we dan ergens heen gaan om het kado in ontvangst te nemen. Ik neem maar gewoon aan dat ik de hele dag ervoor moet vrijhouden.
Zondag ga ik met cyclechick rijden, om 12.30.
Dat is echter een vrij korte rit en midden op de dag, dus wij zouden eventueel 's ochtends vroeg, of later in de middag kunnen gaan?
Update je dat Doodle kalender ding ook?quote:Op zondag 1 augustus 2010 05:40 schreef Zelva het volgende:
De verjaardag gaat niet door. Ik ben er dus zeker bij.
Volgens mij is er geen spitstoeslag in de zomervakantie. En die zomervakantie duurt tot de week van 1 september.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:49 schreef Marurk het volgende:
En met fiets in de trein mag je pas vanaf 09.00 uur (na de spits) reizen, dus als ik om 09.00 uur vertrek hier ben ik pas om 11.00 uur in Utrecht en dan moet ik nog naar Vreeswijk fietsen.
Oh, dat kan kloppen ja. Ik denk er nog wel eens over na.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:13 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen spitstoeslag in de zomervakantie. En die zomervakantie duurt tot de week van 1 september.
Kortingskaarten zijn ook geldig voor 09.00 in die periode.
En sowieso geldt spitstoeslag niet in het weekend.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:13 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen spitstoeslag in de zomervakantie. En die zomervakantie duurt tot de week van 1 september.
Kortingskaarten zijn ook geldig voor 09.00 in die periode.
Oh ja.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En sowieso geldt spitstoeslag niet in het weekend.
Hoi.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:20 schreef Michie23 het volgende:
Ha 1e post hier. De 14e is er de Dutch Food Valley Classic, is ook in die buurt dus weet niet of je er kan fietsen? Ik doe daar iig aan mee. Wil opzich ook wel meeten
Dat geldt dus inderdaad alleen voor werkdagen en niet in juli en augustus.quote:En met fiets in de trein mag je pas vanaf 09.00 uur (na de spits) reizen
Hoe meer nieuwelingen hoe beter, is er misschien iemand langzamer dan ikquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:50 schreef Marurk het volgende:
mag ik, als nieuweling, ook komen (op voorwaarde dat ik met de groep mee kan zonder jullie te belemmeren)?![]()
quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:06 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Hoe meer nieuwelingen hoe beter, is er misschien iemand langzamer dan ik![]()
Je zal verbaasd staan hoe je in het wiel een stuk sneller gaat dan in je eentje. Als je geen moeite hebt met tussen de 25 en 30 km/u als je solo rijdt, ga je zo mee in een groep die 30+ rijdt.
Ja, de definitieve datum moet inderdaad maar eens worden geprikt ja. Aangezien ik op de 20e al een clubje collega's op bbq-bezoek heb, wordt met name de voorbereidingstijd voor een tweede BBQ de dag erop wat krap. Daarom stel ik voor dat wij de 28e gaan fietsen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:48 schreef Michie23 het volgende:
Wanneer wordt de definitieve datum bekend?
Dan heb ik voorlopig nog genoeg trainingstijd.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:13 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja, de definitieve datum moet inderdaad maar eens worden geprikt ja. Aangezien ik op de 20e al een clubje collega's op bbq-bezoek heb, wordt met name de voorbereidingstijd voor een tweede BBQ de dag erop wat krap. Daarom stel ik voor dat wij de 28e gaan fietsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |