Volgens mij kan je in Zwolle prima uitgaan.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:26 schreef Oneself het volgende:
Maar Zwolle is sws kut met uitgaan, Oranje-drukte of niet.
zeur niet zo joh...quote:Op maandag 12 juli 2010 00:26 schreef Oneself het volgende:
Maar Zwolle is sws kut met uitgaan, Oranje-drukte of niet.
volgens mij niet, en ik heb er mn hele leven gewoond.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Volgens mij kan je in Zwolle prima uitgaan.
Vliegen paard is goed te doen ja gelukkig ben ik vrijwel altijd in utrecht.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Volgens mij kan je in Zwolle prima uitgaan.
Woon je in Zwolle-Zuid?quote:Op maandag 12 juli 2010 00:26 schreef Ritmo het volgende:
Hehe ik ben ook in Zwolle, na die kankerwedstrijd meteen naar huis gegaan. Gaan die randdebielen hier nog vuurwerk afsteken ook.
Lolwhut?quote:Op maandag 12 juli 2010 00:28 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Vliegen paard is goed te doen ja gelukkig ben ik vrijwel altijd in utrecht.
Hier (naast Cinema de Kroon) ook, niet normaal dat lawaai hier...quote:Op maandag 12 juli 2010 00:30 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
In stsadhagen hoorde ik net ook een partij vuurwerk afgaan
Oh, is DAT het!!quote:Op maandag 12 juli 2010 00:28 schreef Olle. het volgende:
[..]
zeur niet zo joh...
Zwolle kan leuk zijn!
tenzij je het zelf nooit gezellig maakt maar dat ligt niet aan zwolle maar aan jou
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:30 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
In stsadhagen hoorde ik net ook een partij vuurwerk afgaan
Kijk ik vind het fucking klote dat je op zo'n manier verliest maar een feestje bouwen gaat toch wel lukken nu.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:32 schreef Robere_Renaissance het volgende:
TS heeft een reality-check nodig.
Zoals je misschien gezien hebt, heeft NL verloren; het is niet zo vreemd dat mensen hierdoor gefrustreerd/boos/depressief/gelaten door zijn. Hierdoor zullen weinig mensen nog zin te hebben om te feesten, en door de lichtgeraaktheid van sommige mensen nu zullen er vast wel wat vechtpartijen zijn...
Deal with it, volgende week kan je weer gezellig comazuipen met je matties
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:34 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Kijk ik vind het fucking klote dat je op zo'n manier verliest maar een feestje bouwen gaat toch wel lukken nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |