Ziet er leuk uit, maar als je haar huid goed bekijkt dan zie je het wel weer...quote:Op maandag 12 juli 2010 01:28 schreef 19FR08 het volgende:
[..]
Daar zou ik idd ook wel op kunnen uithuilen
Maakt niet uit, der gezicht is evt genoeg.quote:Op maandag 12 juli 2010 01:31 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, maar als je haar huid goed bekijkt dan zie je het wel weer...
Het is Miss-Photoshop.
mjah ze zal niet oerlelijk zijn zonder photoshop dus ik ben nog steeds omquote:Op maandag 12 juli 2010 01:31 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, maar als je haar huid goed bekijkt dan zie je het wel weer...
Het is Miss-Photoshop.
Ik kijk ook alleen als ze Oranje shirts dragen.quote:Op maandag 12 juli 2010 01:30 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Voetbal interesseert me niet zoveel.
Alleen het EK en WK kijk ik graag.
Ach en het blijft een spelletje.
Ja, dat lijkt mij ook jaquote:Op maandag 12 juli 2010 01:36 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Ik kijk ook alleen als ze Oranje shirts dragen.
De rest interesseert mij namelijk ook geen...
Ik heb van die collega's, Feyenoorders in hart en nieren.
Die zijn echt twee dagen ziek als ze een wedstrijd hebben verloren.
Iedereen moet het dan ontgelden bij ze, erg zielig vind ik dat altijd.
Ze zouden psychiatrische hulp moeten zoeken!
Ja dat denk je maar. Dit kunnen ze met Photoshop doen:quote:Op maandag 12 juli 2010 01:33 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
mjah ze zal niet oerlelijk zijn zonder photoshop dus ik ben nog steeds om
Zo zijn meisjes eenmaal altijd onzeker over zichzelfquote:Op maandag 12 juli 2010 01:45 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Ja dat denk je maar. Dit kunnen ze met Photoshop doen:
[ afbeelding ]
En nog een voorbeeldje, Madonna die een eeuwige jeugd lijkt te hebben:
[ afbeelding ]:
Eigenlijk is het best zielig allemaal.
Ik bedoel... Zielig voor de vele meiden die er zo onzeker van worden omdat ze de mogelijkheden der techniek niet kennen. Omdat ze er anders uitzien zoals de digitale dames op de covers van de bladen.
Meiden met een obsessie voor gewicht en uiterlijk die zich uithongeren en zich de dood in jagen.
Voornamelijk door dit soort gepruts.
ohhquote:Op maandag 12 juli 2010 01:45 schreef 78RPM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]:
Ik bedoel... Zielig voor de vele meiden die er zo onzeker van worden omdat ze de mogelijkheden der techniek niet kennen. Omdat ze er anders uitzien zoals de digitale dames op de covers van de bladen.
Meiden met een obsessie voor gewicht en uiterlijk die zich uithongeren en zich de dood in jagen.
Trouwens de echte of de gephotoshopte foto's ze zijn allemaal lelijkquote:Op maandag 12 juli 2010 01:45 schreef 78RPM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]:
die eerste is idd wel een heul groot verschil en die van Madonna zijn gewoon te nepquote:Op maandag 12 juli 2010 01:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Trouwens de echte of de gephotoshopte foto's ze zijn allemaal lelijk
Moet je flikken als je van plan bent online te gaan daten!quote:Op maandag 12 juli 2010 01:48 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ohhmjah dan beoordeel ik wel liever eerst in het echt voordat ik zeg iemand te zullen doen voortaan
![]()
Ik zou overigens best voor de grap eens helemaal gephotoshopped willen worden
Dan wil ik langere benen enzo
quote:Op maandag 12 juli 2010 01:54 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Moet je flikken als je van plan bent online te gaan daten!
Verwachten ze een meid van 1.92m, krijgen ze een lief dwergje!
quote:Op maandag 12 juli 2010 01:54 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Moet je flikken als je van plan bent online te gaan daten!
Verwachten ze een meid van 1.92m, krijgen ze een lief dwergje!
Bestaan er website's naast Fok! ?quote:Op maandag 12 juli 2010 01:58 schreef 19FR08 het volgende:
desalniettemin zijn er al weer een aantal posts geweest zonder tieten. Zou iemand mij kunnen bedienen? Zweedse graag.
Inderdaad, let maar eens op haar huid. Dat is zo diffuus en "smooth" zeg maar.quote:Op maandag 12 juli 2010 01:52 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
die eerste is idd wel een heul groot verschil en die van Madonna zijn gewoon te nepze geeft nog net geen licht
dan van allebei een beetjequote:Op maandag 12 juli 2010 01:58 schreef 19FR08 het volgende:
desalniettemin zijn er al weer een aantal posts geweest zonder tieten. Zou iemand mij kunnen bedienen? Zweedse graag.
die doet nog zeerquote:Op maandag 12 juli 2010 02:04 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Inderdaad, let maar eens op haar huid. Dat is zo diffuus en "smooth" zeg maar.
Daar herken je echt 99% van alle photoshop manipulaties aan.
En om over haar ogen maar te zwijgen.
Nee, dan maak ik liever totale onzin met photoshop:
[ afbeelding ]
Bedankt héquote:Op maandag 12 juli 2010 02:04 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dan van allebei een beetje
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |