Ernie Ballquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:06 schreef Under_Score het volgende:
zo even mijn snaren vervangen, wordt echt tijd nu.
ik gebruik D'addario.quote:
Dat is raar...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:11 schreef Gitaarmat het volgende:
De snaren op mijn strat zitten er al zo lang op dat ze al ontstemmen als ik ook maar 1x bend.
Ik gebruik ook al sinds ik speel D' addario, niks mis mee. Let wel op als je gaat wisselen van merk dat de snaardiktes niet verschillen van je huidige set. Bij ernie ball verschillen de onderlinge diktes. Hierdoor is je hele intonatie ontzet.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:21 schreef Gitaarmat het volgende:
Heb eigenlijk nog nooit anders geprobeerd dan d'Addario weet ook niet waarom ik andere snaren zou nemen. Hoor wel altijd positieve berichten over GHS en Dean Markleys
dat komt door de rek in het metaal, dat verdwijnt idd na een paar dagen als ze goed onder spanning staanquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:36 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ja, bij mij ontstemmen ze vooral als ze er net opzitten, en verder niet meer zo
Meestal is dat een loodzwaar blok onderin de versterker met daarin iets van een veer o.i.d.. Als ik het zo bij mijn versterker bekijk lijkt me dit wel heel makkelijk terug te zetten jaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:49 schreef Iemand91 het volgende:
Nog een vraagje, de VS100R is helaas verkocht, maar ik kon een VS265 vinden voor ongeveer dezelfde prijs (¤150). Zal dit ook een goede keus zijn?
Ik weet wat reverb is en wat het doet, maar er staat bij dat hij/zij dit uit de versterker heeft gehaald maar nog wel heeft. Is dit eenvoudig weer in terug te zetten?
ok, thanks. Volgende week maar 'ns kijken.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:05 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Meestal is dat een loodzwaar blok onderin de versterker met daarin iets van een veer o.i.d.. Als ik het zo bij mijn versterker bekijk lijkt me dit wel heel makkelijk terug te zetten ja
Alleen is het niet loodzwaar. Metalen behuizing met een paar veren, niks zwaar aanquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:05 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Meestal is dat een loodzwaar blok onderin de versterker met daarin iets van een veer o.i.d.. Als ik het zo bij mijn versterker bekijk lijkt me dit wel heel makkelijk terug te zetten ja
Toevallig een Classic Vibe? Staat ie op intenretinternet? En vooral waar woont de gitaar, ik kan eigenlijk niet half Nederland afreizen natuurlijk...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:05 schreef blckbb het volgende:
[..]
In mijn woonplaats is iemand die een Squier in Sunburst verkoopt voor 125 euro...
Beetje ver wegquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:50 schreef The_Dean het volgende:
Heb nog wel een mooie versterker voor je, lekker goedkoop
[TK] Roland Spirit 50 [gitaarversterker]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |