Blijkbaar welquote:Op zondag 11 juli 2010 23:10 schreef Witchfynder het volgende:
Hey, we hebben een 'open een nieuw deel' knopje. Werkt dat ook?
Matzwart met vlammenquote:Op zondag 11 juli 2010 23:18 schreef brother52 het volgende:
Ik denk dat ik mijn auto maar over laat spuiten.
quote:
quote:
Nieuwe orde van de dag. Wel zin inquote:Op zondag 11 juli 2010 23:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, morgen gewoon weer over tot de orde van de dag.
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:22 schreef The_Dean het volgende:
Je kan het gewoon met folie doen, wel zo goedkoop
Lijkt me wel.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik declareer de rekening gewoon. Zoiets zal toch wel bij het leasecontract in zitten?
quote:
quote:
Jaquote:Op zondag 11 juli 2010 23:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Begin je morgen al bij je nieuwe baan?
Dat is dan best wel snel.
Ik heb mijn gitaar niet eens bij de hand omdat ik elders zit...quote:Op zondag 11 juli 2010 23:29 schreef Doodkapje het volgende:
Weer 2eZoek maar weer troost bij gitareren...
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja
Is inderdaad wel snel, maar ze hadden me zelfs het liefst vrijdag al
Uitzendcontractquote:Op zondag 11 juli 2010 23:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is het weer op uitzendbasis of deze keer op contractbasis?
En dit werk lijkt me ook een stuk beter dan hovenieren.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Uitzendcontract
Eerst 3 maanden, maar dikke kans op verleninging. Dat heb ik eerder gehoord, maar we zien wel die drie maanden heb ik maar.
En bij de hovenier was het toch afgelopen tegen de winter, dus heb hier wel meer kans op langer werk.
Gaaf!quote:Op zondag 11 juli 2010 23:45 schreef The_Dean het volgende:
Vorige keer was ik ook de laatste die overbleef, zelfs sommigen met een jaarcontract moesten eerder weg dan mij
Nu werd er ook speciaal naar mij gevraagd door de Test Engineers [waar ik net onder werk, zij onderhouden en programmeren de testapparatuur], dus dat zit wel snor denk ik.
En dat hovenieren is/was ook best vet hoor
Heb het met veel plezier gedaan.
Bosmaaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |