quote:Op zondag 11 juli 2010 22:11 schreef Jian het volgende:
Wat een gigantische lul die Robben, de 2e keer
quote:
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 22:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
verveling huh, je kijkt zeker naar de eo ned 2, is bloedje spannend.
quote:Op zondag 11 juli 2010 22:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het wordt verlenging en er moet een wonder gebeuren willen we dan winnen
quote:Op zondag 11 juli 2010 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoeren zijn het, al die scheidsrechters
quote:Op zondag 11 juli 2010 22:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het wordt verlenging en er moet een wonder gebeuren willen we dan winnen
quote:Op zondag 11 juli 2010 22:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik denk dat die Spanjolen meer meters hebben gemaakt dan die Nederlanders
quote:Op zondag 11 juli 2010 22:19 schreef FANN het volgende:
[..]
ik snap er gewoon geen reet van![]()
gewoon een doelpunt
klaar
quote:Op zondag 11 juli 2010 22:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Denk het niet, die Spanjaarden spelen gemakkelijker rond hè
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 22:20 schreef Deisyy het volgende:
Verlenging kan gunstig uitpakken hoor ik net, omdat de Spanjaarden niet eerder op hoogte hebben gespeeld.
Hang me er niet aan op, ik heb het ook maar van horen zeggen.
quote:Op zondag 11 juli 2010 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het niet heks, ik hoorde dat op mijn balkon voor de wedstrijd. Nu zit ik binnen en hoor ik de buurt gillen. Maar wel leuk
quote:Op zondag 11 juli 2010 22:39 schreef Jian het volgende:
Snap die Willem Alexander ook niet, heeft ie een lekker blond wijf bij 'm, gaat ie naast die ouwe Spaanse draak zitten
quote:Op zondag 11 juli 2010 22:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vin dat ook sneu![]()
zulke dingen vallen me dan wel weer op
maar dat hoort natuurlijk zoetikette enzo...
quote:Op zondag 11 juli 2010 22:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk dat ie gewoon een Oedipuscomplex heeft, m'n waarde collega, wat denkt u
quote:Op zondag 11 juli 2010 22:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook niet, ga dan maar even de tuin in.
quote:Op zondag 11 juli 2010 22:48 schreef Jian het volgende:
[..]
rustig Teun, er komt echt wel weer een nieuwe vriendin voor je langs
quote:Op zondag 11 juli 2010 22:47 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus ?
nah... ik hoop voor Remlof dat Nederland wint, dat wel,
maar voor de rest kan het me niet ECHT boeien![]()
![]()
ik zou liegen als ik zou zeggen van weldus dat de ik niet
quote:Op zondag 11 juli 2010 22:48 schreef Jian het volgende:
[..]
rustig Teun, er komt echt wel weer een nieuwe vriendin voor je langs
quote:Op zondag 11 juli 2010 22:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik echt niet tegen, want ik weet dat er dan 1 mis gaat schieten, dat voel ik en dan gaan we op zo'n lullige manier verliezen.
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:06 schreef Jian het volgende:
Nou ja, t was niet helemaal een verrassing natuurlijk, die inktvis had het al gezegd
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:06 schreef Jian het volgende:
Nou ja, t was niet helemaal een verrassing natuurlijk, die inktvis had het al gezegd
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:10 schreef FANN het volgende:
en al die mensen op het Museumplein !
ik hoop niet dat de pleuris daar uitbreekt !
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn vriend staat daar, die éne die niet in oranje is
[..]
[..]
Nah........ die red zijn kont wel.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Je meent het !
wat een sufkut om daar tussen te gaan staan...
Ik zou de zenuwen hebben, maar dat heb je nu waarschijnlijk ook
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:12 schreef Deisyy het volgende:
Zag je die Wesley janken, hij knijpt hem natuurlijk als een ouwe dief omdat hij bang is dat Yolanthe nu niet meer met hem wilt trouwen.
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ow...oke, misschien omdat ik er zelf niet aan moet denken om daar te staan
![]()
maar het zal wel meevallen inderdaad, veel beveiliging enzo...
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, die gaat nu voor een Spanjaard, die is tenminste Wereldkampioen, tsja, als je beter kan moet je beter gaan natuurlijk
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:17 schreef Deisyy het volgende:
Over tot de orde van de dag maar weer.
Wat gaan jullie morgen eten?
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:17 schreef Jian het volgende:
Ach, eigenlijk vind ik Oranje toch een kutkleur
quote:
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zou Sinterklaas nemen als ik haar was, veel kadootjes enzo
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom was die scheids ook zo partijdig. Rotkleur
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:20 schreef Soury het volgende:
Tja het aangeschafte vuurwerk moet zowieso de lucht in.. Jemig . Of werd er net iemand neergeschoten?
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Pcies, speel gewoon in het rood wit blauw, daar kan die Engelsman zich ook beter mee identificeren, ja dan vraag je erom hoor
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt ik had zo gehoopt, maar helaas.
maar wil wel even zeggen dat ik vanaf het begin van het WK genoten heb tot het eind.
was mooi toernooi al zag ik weinig mooie wedstrijden. vind het zo erg, kan er niks aan doen.
deze zet ik maar even neer hier, we gaan maar weer aan het *echte leven* beginnen.
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt ik had zo gehoopt, maar helaas.
maar wil wel even zeggen dat ik vanaf het begin van het WK genoten heb tot het eind.
was mooi toernooi al zag ik weinig mooie wedstrijden. vind het zo erg, kan er niks aan doen.
deze zet ik maar even neer hier, we gaan maar weer aan het *echte leven* beginnen.
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach Heksje, natuurlijk was het geweldig geweest als NL kampioen was geworden, maar ze mogen er ook best trots op zijn dat ze de finale hebben gespeeld
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:20 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben nog misselijk van de dolmades en de bitterkoekjespudding
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... ik snap het wel jij bent een ECHTE liefhebber![]()
maar neem het nu niet AL te serieus heh...
ik zou bijna zeggen... het is maar een spelletje.. maar dat komt ook zo
lullig over als je het je zo aantrekt...
Remlof zal zich ook wel klote voelen ...
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:24 schreef FANN het volgende:
[..]
hier ook vanmiddag echt KEIHARDE knallen![]()
zal wel vuurwerk zijn, maar gewoon 1 keiharde knal en dan niks meer![]()
Nee klopt ze zijn nu hier![]()
en dat een aantal keren![]()
nu hoor ik niks...
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:24 schreef Deisyy het volgende:
Zagen jullie nog dat Bart van Merwijk zijn medaille meteen weer af deed?
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja weet ook wel dat het een spelletje is, maar wist al bij voorbaat spanje neemt de beker mee naar huis, maar vind het zo jammer en neem me voor geen EK of WK meer te gaan volgen, doet gewoon een beetje pijn.
en kenne ze shakira niet op een bootje zetten, ken die stem niet ff meer horen met dat rotdeuntje.
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja weet ook wel dat het een spelletje is, maar wist al bij voorbaat spanje neemt de beker mee naar huis, maar vind het zo jammer en neem me voor geen EK of WK meer te gaan volgen, doet gewoon een beetje pijn.
en kenne ze shakira niet op een bootje zetten, ken die stem niet ff meer horen met dat rotdeuntje.
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]
zo denk je niet meer als je een hele bak hebt leeggevreten hoor
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt ze staan nu hier, quoten gaat nog niet lekker
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Komt zeker door de spanning van de wedstrijd?
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, die schijt op die medaille die denkt echt ik draai met deze madaille die howard zijn nek om.
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb hem door![]()
dan ben jij nu aan de beurt, tis af en toe et alsof er een bom afgaat
dus bereid je maar vast voor
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die ene met dat blauwe shirt, dat was de beste speler van Spanje! Ene owardo webbo
Ik ben benieuwd wat hij verdientquote:Op zondag 11 juli 2010 23:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die ene met dat blauwe shirt, dat was de beste speler van Spanje! Ene owardo webbo
Ik ben kleurenblind!quote:Op zondag 11 juli 2010 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
die spanjaarden hadden toch allemaal een blauw shirt ?![]()
of heb ik echt zitten slapen
Ik dacht eerst wat een boel scheidsrechters op het veldquote:Op zondag 11 juli 2010 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
die spanjaarden hadden toch allemaal een blauw shirt ?![]()
of heb ik echt zitten slapen
serieus ?quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht eerst wat een boel scheidsrechters op het veld
Nee, ik heb niet zo genoten van het voetbal. Het was wel heel spannend, maar niet zo'n heel mooi voetbal. Veel kansen, veel gepruts en veel geluk. We hebben wel samen de wedstrijd gekeken!quote:Op zondag 11 juli 2010 23:32 schreef Toverheks het volgende:
we hebben weer de oude layout.
en D-K heb je genoten en heeft Laysa de hele wedstrijd uitgekeken?
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht eerst wat een boel scheidsrechters op het veld
Nee ik vind alles van lichtblauw tot paars gewoon blauw. Licht geel tot lichtgroen is gewoon geel. En bijna alle wit-tinten op spierwit na zijn lichtgrijs.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:33 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus ?
heb je al een keer eerder gezegddus zou zomaar kunnen
![]()
Zie je dan alles wit/grijs ofzo?
Nee ik was benieuwd wie de potentiele a.s. van Yolanthe is.quote:
Ik heb dat dus ook.. Maar dat is meer dat ik kleuren niet kan onderscheiden. En ik haat dus ook spelletjes met kleuren. Rood/oranje is moeilijk (hoe toepasselijk) blauw/groen enz..quote:Op zondag 11 juli 2010 23:33 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus ?
heb je al een keer eerder gezegddus zou zomaar kunnen
![]()
Zie je dan alles wit/grijs ofzo?
ow... dus zo werkt datquote:Op zondag 11 juli 2010 23:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee ik vind alles van lichtblauw tot paars gewoon blauw. Licht geel tot lichtgroen is gewoon geel. En bijna alle wit-tinten op spierwit na zijn lichtgrijs.
dus je weet eigenlijk niet eens in welke kleuren de schilderijtjes zijnquote:Op zondag 11 juli 2010 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb dat dus ook.. Maar dat is meer dat ik kleuren niet kan onderscheiden. En ik haat dus ook spelletjes met kleuren. Rood/oranje is moeilijk (hoe toepasselijk) blauw/groen enz..
Jawel, maar dan weer niet het verschil tussen donker oranje en rood dat is voor mij rood. Het is meer dat waar andere mensen 10 verschillende variaties rood zien bijvoorbeeld dat het voor mij dezelfde kleur is.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... dus zo werkt dat
en rood?
kan je wel rood zien?
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:38 schreef FANN het volgende:
[..]
dus je weet eigenlijk niet eens in welke kleuren de schilderijtjes zijn![]()
Neh... die blijft lekker bij Wesquote:Op zondag 11 juli 2010 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik was benieuwd wie de potentiele a.s. van Yolanthe is.
okequote:Op zondag 11 juli 2010 23:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jawel, maar dan weer niet het verschil tussen donker oranje en rood dat is voor mij rood. Het is meer dat waar andere mensen 10 verschillende variaties rood zien bijvoorbeeld dat het voor mij dezelfde kleur is.
nou, BQ had een foto gepost vanmiddag, wes in goud broekje/hotpants met gouden slippers, vind dat toch een beetje homodingen hoorquote:
die hep ze allang weggesodemieterdquote:Op zondag 11 juli 2010 23:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou, BQ had een foto gepost vanmiddag, wes in goud broekje/hotpants met gouden slippers, vind dat toch een beetje homodingen hoor
Dat weet ik dus niet he? Maar dat valt wel mee hoor. Het zijn tinten. En soms kan blauw ineens knalgroen zijn. Dat weet ik dan weer omdat ik opeens dacht dat de anwb alle borden hadden vervangen voor groene.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:38 schreef FANN het volgende:
[..]
dus je weet eigenlijk niet eens in welke kleuren de schilderijtjes zijn![]()
Welnee joh, dat moet van Yo, die houdt van goudquote:Op zondag 11 juli 2010 23:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou, BQ had een foto gepost vanmiddag, wes in goud broekje/hotpants met gouden slippers, vind dat toch een beetje homodingen hoor
Voor de broodnodige variatiequote:Op zondag 11 juli 2010 23:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet he? Maar dat valt wel mee hoor. Het zijn tinten. En soms kan blauw ineens knalgroen zijn. Dat weet ik dan weer omdat ik opeens dacht dat de anwb alle borden hadden vervangen voor groene.
o fuck dan zie je het misschien wel heel anders dan ikquote:Op zondag 11 juli 2010 23:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet he? Maar dat valt wel mee hoor. Het zijn tinten. En soms kan blauw ineens knalgroen zijn. Dat weet ik dan weer omdat ik opeens dacht dat de anwb alle borden hadden vervangen voor groene.
nou hoop het echt voor Wes, of Yolante heeft het voor hem gekocht en gezegt, schatje leuk zo een wit broekje, misschien is Wes ook wel kleurenblind.quote:
hoe doe jij dat Soury als je kleren wilt combineren.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:42 schreef Soury het volgende:
[..]
of wilt schilderenquote:Op zondag 11 juli 2010 23:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou hoop het echt voor Wes, of Yolante heeft het voor hem gekocht en gezegt, schatje leuk zo een wit broekje, misschien is Wes ook wel kleurenblind.![]()
nee maar serieus over kleurblindheid, lijkt me best knap lastig, vooral als je kleren wilt combineren.
Lastig als je kleuren wil combineren. Denk aan het bij elkaar zoeken van kleding of verf en dat soort zaken!quote:Op zondag 11 juli 2010 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
oke
ik snap hem![]()
Is soms lastig, maar wel mee te leven toch?
Zo stom is dat niet. Ik heb me wel es afgevraagd of iedereen eigenlijk het zelfde ziet. Door dat kleuren gedoe.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:43 schreef FANN het volgende:
[..]
o fuck dan zie je het misschien wel heel anders dan ik![]()
ook stom...
Die zag er ook niet uit vorige keerquote:Op zondag 11 juli 2010 23:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoe doe jij dat Soury als je kleren wilt combineren.
Neem ik Fann meequote:Op zondag 11 juli 2010 23:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoe doe jij dat Soury als je kleren wilt combineren.
ja... precies... dat is wel lastig, dat snap ik...quote:Op zondag 11 juli 2010 23:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Lastig als je kleuren wil combineren. Denk aan het bij elkaar zoeken van kleding of verf en dat soort zaken!
oke. ook een goeie oplossing.quote:
Welnee, gaat as een tietquote:Op zondag 11 juli 2010 23:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke. ook een goeie oplossing.
gaat FOK bij jullie ook zo traag, hele avond al dat heel internet het niet meer doet en nu alles zo traag.
neh...hier geen last vanquote:Op zondag 11 juli 2010 23:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke. ook een goeie oplossing.
gaat FOK bij jullie ook zo traag, hele avond al dat heel internet het niet meer doet en nu alles zo traag.
Laters ...quote:Op zondag 11 juli 2010 23:53 schreef FANN het volgende:
Nah... ik gaat maar eens afsluiten![]()
ik zou minder gaan Fokken maar ik verveelde me de pleuris![]()
veel te warm om iets anders te doen![]()
In ieder geval, jammer maar helaas zeker voor diegene waar het wel echt belangrijk voor was,
maar ik hoop dat iedereen toch goed slaapt vannacht
doei doei
trusten allemaal !
Rot op manquote:
Ik ga ook slapen, morgenvroeg op!quote:Op zondag 11 juli 2010 23:58 schreef Toverheks het volgende:
slaap lekker FANN.
en ik ga ook afsluiten, allemaal slaap lekker en morgen is het weer een gewone dag.
Ik weet nu waar alles zit, zo erg is het niet.quote:
Poep in je brievenbus ofzo..quote:Op zondag 11 juli 2010 23:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
De postbussen van het park zijn gevuld, nu maar afwachten hoe het zich ontwikkeld
Jawel man, je moet veel meer klikken voordat je een posting klaar hebt.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet nu waar alles zit, zo erg is het niet.
Ik vind van niet. Nu kan ik reageren zonder te klikken op reageer. En de smile's zijn met één klik te voorschijn.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jawel man, je moet veel meer klikken voordat je een posting klaar hebt.
Nah, dan ben jij blij, ik vind het afschuwelijk. 't Moest maar een vrije keus worden, maar dat zal vast niet het geval zijn.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Nu kan ik reageren zonder te klikken op reageer. En de smile's zijn met één klik te voorschijn.
Dus het maakt qua klikken niet uit. Heb me wel het schompes gezocht naar opties en profiel. Maar ook gevonden
Die smileys, ik baal er juist zo van dat ik daarvoor moet klikken in die nieuwe lay-out. En dan die vaag grijze kleur. Ik ben bijna aan een leesbril toe (eigenlijk zou ik hem moeten gebruiken), maar in die nieuwe lay-out heb ik hem echt nodig. Hij is niet gemaakt voor mensen met slechtere ogen.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:08 schreef Soury het volgende:
Nu tik ik wat in invoeren.. Maar dan heb ik dus geen smileys. Dat gebeurd me vaak. Dus moet ik mijn boodschap copy/pasten en dan via reageer weer invoeren omdat ik dan wel smileys kan gebruiken. Das over
Daar heb je wel gelijk in. Das kut. Bedoel dat bril gedeeltequote:Op maandag 12 juli 2010 00:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die smileys, ik baal er juist zo van dat ik daarvoor moet klikken in die nieuwe lay-out. En dan die vaag grijze kleur. Ik ben bijna aan een leesbril toe (eigenlijk zou ik hem moeten gebruiken), maar in die nieuwe lay-out heb ik hem echt nodig. Hij is niet gemaakt voor mensen met slechtere ogen.
Nah, ik ben er wel weer overheen hoor, 't was te verwachtenquote:Op maandag 12 juli 2010 00:15 schreef spuitje het volgende:
Net thuis........BBQ en gezelschap waren top, wedstrijd bagger. Moet nog terug lezen maar dat doe ik morgen wel. Heb de pest in nu.........
Of we zijn kippigquote:
Welneequote:Op maandag 12 juli 2010 00:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik wordt dat wel idd. maar Ik ben ook al oud hè
quote:Vechtpartijen na verloren finale
AMSTERDAM - Bij vechtpartijen en vernielingen op straat zijn tijdens en na de verloren WK-finale in onder meer Deventer, Apeldoorn en Zwolle meerdere aanhoudingen verricht. In Zwolle werd na een vechtpartij een man met een vuurwapen opgepakt, meldden de politiekorpsen zondagavond.
Nee, het was geen buitenspel, zag het net ook. Maar daarvoor had het wel een hoekschop moeten zijn (bij die vrije trap)quote:Op maandag 12 juli 2010 00:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
ja
en was boos vanwege buitenspel, maar lees net dat 't geen buitenspel was (ook de eerste voorzet niet), hmm.
Ja, van Marwijk was wat in de war volgens mij.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
En Braafheid, wtf was dat?
quote:
Daarvoor gold dat dat alleen zo was als het kind moe en vervelend was....quote:Op zondag 11 juli 2010 21:44 schreef FANN het volgende:
Als Leandra mijn moeder was geweest had ik nu naar mijn nest gemoeten
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:08 schreef Soury het volgende:
Nu tik ik wat in invoeren.. Maar dan heb ik dus geen smileys. Dat gebeurd me vaak. Dus moet ik mijn boodschap copy/pasten en dan via reageer weer invoeren omdat ik dan wel smileys kan gebruiken. Das over
Ik denk dat Soury het in haar instellingen niet zo heeft staan ddat die smilies onderin het scherm staan onder het quickreply schermpje.... want ze stelt dat ze om ze direct te zien op "reageer" moet klikken.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die smileys, ik baal er juist zo van dat ik daarvoor moet klikken in die nieuwe lay-out. En dan die vaag grijze kleur. Ik ben bijna aan een leesbril toe (eigenlijk zou ik hem moeten gebruiken), maar in die nieuwe lay-out heb ik hem echt nodig. Hij is niet gemaakt voor mensen met slechtere ogen.
Flexibel!quote:Op maandag 12 juli 2010 08:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op dit moment kunnen we dit leed niet aan, nee.
Och gerrum.quote:Op maandag 12 juli 2010 08:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op dit moment kunnen we dit leed niet aan, nee.
quote:
Ik weet 't zelf ook nog niet, tapas zijn wel lekker.quote:Op maandag 12 juli 2010 09:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan uit je post en de PI niet opmaken of je dat nou vervelend vindt of niet
Ik ging eerst maar even googlen want helemaal zeker was ik niet van zijn spanishheid.quote:Op maandag 12 juli 2010 09:09 schreef Copycat het volgende:
Die Spanjool kon toch ook een aardig potje fussballen?
Ja, dan komt het op je principes aan hè..... ga je Spanje en Spaanse producten boycotten of krijgt "oeh, lekker" toch de overhand en worden de principes aan de kant geschoven?quote:Op maandag 12 juli 2010 09:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik weet 't zelf ook nog niet, tapas zijn wel lekker.
Anton?quote:Op maandag 12 juli 2010 09:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Anders moet Gesink nu maar de tour winnen, ofzo.
Ja ook zoiets, gister die 'ontsnapping' van Gesink, zit er hier een te roepen "kom op Oranje".... en ja hoor, gaat die Euskatelknul gewoon mee ontsnappen met Gesink, daar had ie zijn oranjequote:Op maandag 12 juli 2010 09:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Anders moet Gesink nu maar de tour winnen, ofzo.
Het was geen buitenspel, beide niet.quote:Op maandag 12 juli 2010 09:13 schreef Dementor het volgende:
Hoerig FIFA beleid m.b.t. buitenspel camera's.
Dikke neus.quote:Op maandag 12 juli 2010 09:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het was geen buitenspel, beide niet.
Niet nu domme grappen gaan maken, not the time not the placequote:
Ah gossie, popje tochquote:Op maandag 12 juli 2010 09:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet nu domme grappen gaan maken, not the time not the place. Verkouden, chagrijnig, slecht geslapen, boos, verdrietig.
!
Aan het eind gingen er zo drie liggen in en rondom het 16 meter gebied.quote:Op maandag 12 juli 2010 09:18 schreef Leandra het volgende:
Ik vond het vooral zo opvallend die die Spanjaarden al vallen en blijven liggen kermen als er een Nederlander in een straal van 1 meter in de buurt kwam, maar als ze dan zelf door hun eigen keeper omver gelopen worden dan staan ze alweer voor de beelden in de herhaling kunnen.
Ja, gewoon omvallen.... alsof de hand van God ze persoonlijk omgeduwd hadquote:Op maandag 12 juli 2010 09:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Aan het eind gingen er zo drie liggen in en rondom het 16 meter gebied.
Je snapt dat dit koren op mijn vervelende molen is?quote:Op maandag 12 juli 2010 09:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niet nu domme grappen gaan maken, not the time not the place. Verkouden, chagrijnig, slecht geslapen, boos, verdrietig.
!
Hebben ze daar in Eindhoven geen CWI meer (of tegenwoordig ook UWV) maar dus gewoon een ouderwets arbeidsbureau?quote:Op maandag 12 juli 2010 09:23 schreef Copycat het volgende:
Over tot de orde van de dag. De aanvraagformulieren voor keuken- en badkamerrenovatie zijn onderweg. Aan de slag en later vandaag eens kijken of ik nu wel toegang heb tot die klotewebsite van het UWV/Werkbedrijf.
Was die leuker geweest als we wel gewonnen hadden, of hadden we er dan niet toe over hoeven gaan??quote:Op maandag 12 juli 2010 09:32 schreef Dementor het volgende:
Net alsof de orde van de dag zo leuk is.
Whatcha talkin' bout, Willis?quote:Op maandag 12 juli 2010 09:24 schreef Leandra het volgende:
Hebben ze daar in Eindhoven geen CWI meer (of tegenwoordig ook UWV) maar dus gewoon een ouderwets arbeidsbureau?
Waar ze wel toegang hebben tot de gegevens omdat ze onderdeel van het UWV zelf zijn, en dus niet beperkt zijn tot de klantenkant van een niet werkende website?
quote:Op maandag 12 juli 2010 09:32 schreef Dementor het volgende:
Het gaat hier al zo vaak over alledaagse dingen, nu was er eens iets anders.quote:Op maandag 12 juli 2010 09:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was die leuker geweest als we wel gewonnen hadden, of hadden we er dan niet toe over hoeven gaan??
Of ook wel maar dan met nog meer moeite
Ja, gelukkig is m'n werk opeens heul inspirerend.quote:Op maandag 12 juli 2010 09:20 schreef Copycat het volgende:
Je snapt dat dit koren op mijn vervelende molen is?
Heb je hem ookquote:
Nou, het ouderwetse arbeidsbureau?? Daarna CWI genoemd en nu waarschijnlijk ook UWV??quote:
Mazzelaar, mocht ik maar vanaf huis werken.quote:Op maandag 12 juli 2010 09:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou ja.. opstaan, koffie maken, laptop open klappen.
Alleen die krant sla ik nog even over. "Weer niet" met een grote foto vult de hele voorpagina.
Ik ga het verdringen.
Hier wel, best een leuk levenquote:Op maandag 12 juli 2010 09:32 schreef Dementor het volgende:
Werkgever bedoel je?quote:Op maandag 12 juli 2010 09:46 schreef Copycat het volgende:
Als ik dat voorstel zie voor een opdracht van mijn ex-werknemer, heb ik ook niks te klagen. En ik maar bang zijn dat ze me een kwart daarvan zouden bieden.
Ja, ik loop op de zaken vooruit.quote:
Hoe is 't je vergaan haksquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 09:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mazzelaar, mocht ik maar vanaf huis werken.
Dat mag wel, maar dan alleen 's avonds en in het weekend.
kut met peren, maar ja we zijn toch 2e geworden vind ik toch een hele eer ( kan wel janken hahaha) maar ja het gewone leven begint weer, zat al de tour te volgen dus ga me niet vervelen, weet alleen nog niet wanneer ik balkonnetje enzo ga aftuigen.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 09:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kut met peren, maar ja we zijn toch 2e geworden vind ik toch een hele eer ( kan wel janken hahaha) maar ja het gewone leven begint weer
Die is hotelier van het Oranjehotelquote:Op maandag 12 juli 2010 10:00 schreef Gert het volgende:
Tijd voor een andere RLS.
Wat is die stakker van een Vlemmix aan het doen lately?
al wonnen we had het voor mijn leven niks uitgemaakt, het is over jammer zonde en zal nog heus wel eens deze wedstrijd op me gemak kijken bv eurosport.quote:
Alsido als picolo.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die is hotelier van het Oranjehotel.
Ik zeg Fawlty Towers.
Dat kunnen we dan in onze zak steken.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:00 schreef Jian het volgende:morning,
De buitenlandse kranten zijn volgens mij niet erg positief over oranje, lees deze eens (jij niet Pietje, dat kan je nu niet hebben) best wat overtrokken, maar het geeft een beetje de sfeer aan;
en hier door:
http://www.thesun.co.uk/s(...)d-the-World-Cup.html
Errug !quote:Op maandag 12 juli 2010 10:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat kunnen we dan in onze zak steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |