vakansie, dadelijk Merlijn naar school brengen voor de eerste schooldag na de vakantie.quote:Op maandag 6 september 2010 07:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ha! Eerste.
Waar zijn jullie nu dan eh? Werkschuw tuig
Tegen 6 uur wakker, brood smeren, tegenstribbelende kinderen aankleden, tanden poetsen, limonade maken, 3x vragen of ze hun brood opeten.quote:Op maandag 6 september 2010 07:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ha! Eerste.
Waar zijn jullie nu dan eh? Werkschuw tuig
...quote:Op maandag 6 september 2010 08:05 schreef Strolie75 het volgende:
Wat heb je met Jasmijn gedaan? Ergens onderweg vergeten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
Briljant! De G20 heeft Viera cast,... leuk om die internet TV vorderingen te volgen.quote:Op zondag 5 september 2010 13:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kijk, dit begint er op te lijken. Ik kan alleen niet zo snel vinden wat het zou moeten kosten...
http://pulse.philips.com/(...)-radio-and-services/
quote:Op maandag 6 september 2010 08:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kappen nou hoor Gijs..![]()
Verdomme...
Gijsjesquote:
Nou Heroic is ook goed hoorquote:Op maandag 6 september 2010 16:16 schreef Wessiej het volgende:
Wat ik kut vind in co-op, mensen die al een stuk verder zijn. Dat je in SP in level 3 zit, ping invite van de B. en dan in level 8 zitten
Ik zeg we doen een aparte Gijs-career, op normal voor Roy en B.
Plak je nog es een sticky op een ghost waar net je teammaat instapt inderdaadquote:Op maandag 6 september 2010 16:18 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik ook niet, plus met een party is het altijd wel gezellig...slap geouwehoer enzo.
Point and shoot. Makkelijker word het niet.quote:Op maandag 6 september 2010 16:19 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je vergeet Roy hé. Die wilt easy dus beetje compenseren.
Gewoon in de Party afspreken waar iedereen is.quote:Op maandag 6 september 2010 16:16 schreef Wessiej het volgende:
Wat ik kut vind in co-op, mensen die al een stuk verder zijn. Dat je in SP in level 3 zit, ping invite van de B. en dan in level 8 zitten
Ik zeg we doen een aparte Gijs-career, op normal voor Roy en B.
quote:Op maandag 6 september 2010 16:21 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Gewoon in de Party afspreken waar iedereen is.
Degene die het minst ver is host het spel
Goeie... SP schijnt toch vlot te gaan begreep ikquote:Op maandag 6 september 2010 16:21 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Gewoon in de Party afspreken waar iedereen is.
Degene die het minst ver is host het spel
Ik denk alleen strol nietquote:Op maandag 6 september 2010 16:22 schreef Scarface2004 het volgende:
Wie haalt hem eigenlijk?
B.
Chocobeau
Noot
Wes
Ik
Kepler
Strol
Magneet
Gijsje79
Haal je 2? Dan kunnen we ook co-oppen.quote:Op maandag 6 september 2010 16:25 schreef Scarface2004 het volgende:
Dead Rising Zero is trouwens ook vet.
DR1 was ook tof, ondanks zn mankementen
Ik moest lachen!quote:Op maandag 6 september 2010 16:24 schreef Wessiej het volgende:
Zit je dan met je PS3, ieder Gijsje gamet Halo, moet je nog aankaarten met een glitchende RDR.
Siquote:Op maandag 6 september 2010 17:56 schreef Scarface2004 het volgende:
Nee![]()
Ik zie jullie vaak bij elkaar in de party, met zn Assassins Creed pakje
2 ervan halen DR2. Dus + scar maakt 4 player co-opquote:Op maandag 6 september 2010 17:57 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Si
Meestal met nog 2 andere, gewoon altijd lullen
Nopequote:Op maandag 6 september 2010 16:22 schreef Scarface2004 het volgende:
Wie haalt hem eigenlijk?
B.
Chocobeau
Noot
Wes
Ik
Kepler
Strol
Magneet
Gijsje79
quote:Op maandag 6 september 2010 18:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nope
Geen geld (voor over) en geen Gold meer.
Ja spelen goed op mijn 40''quote:Op maandag 6 september 2010 18:37 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
MGS: Peace Walker, Valkyria Chronicles 2 en Persona 3 bitches!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |