fotoquote:Op maandag 12 juli 2010 18:18 schreef Dosadi het volgende:
Ik ben te knap om werkeloos te zijn!
3 Doors Downquote:Op maandag 12 juli 2010 18:46 schreef Xiance het volgende:
I’m here without you baby
but your still on my lonely mind
I think about you baby
and I dream about you all the time
I’m here without you baby
but your still with me in my dreams
And tonight girl it’s only you and me
quote:Op maandag 12 juli 2010 18:43 schreef Nuno_G het volgende:
kom ik thuis, loopt er hier een heeeeeeeeeeeeeel lekker ding in zijn zwembroek. R zo van dit is een vriend uit Brasil, die komt even logeren oooooh jaaa
foto ?quote:Op maandag 12 juli 2010 18:43 schreef Nuno_G het volgende:
kom ik thuis, loopt er hier een heeeeeeeeeeeeeel lekker ding in zijn zwembroek. R zo van dit is een vriend uit Brasil, die komt even logeren oooooh jaaa
doe maar nie..quote:
zal het eens voorstellenquote:
ik zal even het toestel en batterijen zoekenquote:
Er zijn ook slimme gigolo'squote:
Met het risico weer over te komen als een te rationeel empathieloos kutwijf:quote:Op maandag 12 juli 2010 18:15 schreef Dosadi het volgende:
[..]
er is wel werk... maar ik zoek iets meer uren dan dat ik nu draai. 0.5 is twee dagen... dat is gewoon te weinig. En aangezien er niet heel veel in de buurt is zal ik moeten reizen, als er iets onhandig is dan is het dat wel... aangezien je in het onderwijs heel moeilijk kan combineren.
dat is nou de typische jeugd mentaliteit..quote:Op maandag 12 juli 2010 19:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met het risico weer over te komen als een te rationeel empathieloos kutwijf:
Als ik zou moeten kiezen tussen WW en "onhandig" reizen voor een baan, dan was dat nioet WW.
Je loopt al tijden te sukkelen qua baan. Wellicht tijd je eisen bij te stellen?
Banen zoeken is ook marktwerking.
hier blijft alles gewoon hangenquote:Op maandag 12 juli 2010 19:16 schreef Vlarp het volgende:
Oh, wat is het heerlijk met de balkon deur open en raam in m'n slaapkamer. Verkoeling!!
Ja, alleen klapt er bij mij steeds 1 deur dicht en is de cirkel doorbro0ken.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:16 schreef Vlarp het volgende:
Oh, wat is het heerlijk met de balkon deur open en raam in m'n slaapkamer. Verkoeling!!
En de knuffelige PvdA houdt zo'n cultuur ook wel een beetje in stand.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:17 schreef Xiance het volgende:
[..]
dat is nou de typische jeugd mentaliteit..
alles moet zoals zij het willen, en t liefst ook nog met zo min mogenlijk werk, en het salaris van JPB![]()
we worden hier te oud voor
Leg er iets voor?quote:Op maandag 12 juli 2010 19:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, alleen klapt er bij mij steeds 1 deur dicht en is de cirkel doorbro0ken.
Ik heb ene huis waarin je cirkels kan lopen door de kamers, en alles heeft minimaal 2 uitgangen dus dan kan lekker doorwaaien... maar het klapper ook dan
KLABAMMMM
Tip van de dag!quote:
Ben het met je eens!quote:Op maandag 12 juli 2010 19:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met het risico weer over te komen als een te rationeel empathieloos kutwijf:
Als ik zou moeten kiezen tussen WW en "onhandig" reizen voor een baan, dan was dat nioet WW.
Je loopt al tijden te sukkelen qua baan. Wellicht tijd je eisen bij te stellen?
Banen zoeken is ook marktwerking.
Of gewoon zelf in de deuropening gaan liggenquote:Op maandag 12 juli 2010 19:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Boeken? Een volle wasmand? Dumbels? Een zonnehemel?
Als je niet te kritisch bent dan ontdek je ook dat er hardstikke leuk werk is wat misschien wel een beetej afwijkt van wat je het liefst zou willen, maar who cares?quote:
Ja, gewoon marktwerking. Jij bent niet wat ze vragen, en dus ga je het aanbodquote:
ik heb nog nooit een WW uitkering gehadquote:Op maandag 12 juli 2010 19:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de knuffelige PvdA houdt zo'n cultuur ook wel een beetje in stand.
Die PvdA die Kugari/Dosadi/Phalanx verafschuwd, maar nu wel hard nodig heeft.
Ik geloof dat het percentage wat later doet waarvoor ze geleerd hebben vrij klein is. Meen ik ergens gelezen te hebben. Ik vind dit wel een G_E feitje, dus die heldert dat wel ff op, toch G_E-tje?quote:Op maandag 12 juli 2010 19:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als je niet te kritisch bent dan ontdek je ook dat er hardstikke leuk werk is wat misschien wel een beetej afwijkt van wat je het liefst zou willen, maar who cares?
Ik heb HBO Journalistiek afgerond en werk nu op een bank... dus dat is alvast éénquote:Op maandag 12 juli 2010 19:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof dat het percentage wat later doet waarvoor ze geleerd hebben vrij klein is. Meen ik ergens gelezen te hebben. Ik vind dit wel een G_E feitje, dus die heldert dat wel ff op, toch G_E-tje?
Dat heet bepaalde principes hebben. Niks mis mee. Maar het kan het idd wel ooit zuur maken als je naar het gras vd buurman kijkt. Al zitten er aan uitkeringen e.d. ook natuurlijk een boel verplichtingen, maar goed.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:24 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een WW uitkering gehad
ik ben zelfs schoonmaakmiep geweest!
maar eerlijk is eerlijk, als ik zie wat een voordelen een uitkering heeft..
je krijgt minimum loon, maar daarvoor mag je WEL 24x7 in bed blijven als dat je behoeft,
je krijgt allerlei sociale kortingen, en regelingen, je mag opleidingen doen, en het scheeld je maar pakembeet 200,- op een "normaal" minimum inkomen
Soms denk ik wel eens.. ik ben gewoon gek dat ik elke ochtend om half 6 naast mn nest sta, om vervolgens weer een dag hard te werken in de horeca, terwijl mijn overbuurjongen van 26 elke ochtend vrolijk zwaaiend in zn tuintje van het mooie weer zit te genieten..
Same herequote:ja hoor, ik kan prima aanwijzen wat een van de grootste problemen is in deze maatschappij!
ik krijg een dondertrap onder mn hol als ik morgen tegen mn vader zeg dat ik een uitkering heb
"ga maar werken, daar worden je handen echt niet lelijker van" zegt ie dan
ik gediplomeerd koemelken met een trekkerrijbewijs. Dagelijks plezier van als ict'er in gemeentelandquote:Op maandag 12 juli 2010 19:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb HBO Journalistiek afgerond en werk nu op een bank... dus dat is alvast één
Heb je die pakken Knackebrod nog meegenomen die ik had besteld?quote:
Je was het bestelformulier vergeten bij mij in te leveren.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb je die pakken Knackebrod nog meegenomen die ik had besteld?
Shitquote:Op maandag 12 juli 2010 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je was het bestelformulier vergeten bij mij in te leveren.
Niks aan te doen.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Shit
Dan moet ik maar op een lege maag gaan tennissen nu....
Ik heb geen idee. Maar als je WO doet, dan wordt je ook niet opgeleid voor een specifiek beroep, op een paar uitzonderingen na.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof dat het percentage wat later doet waarvoor ze geleerd hebben vrij klein is. Meen ik ergens gelezen te hebben. Ik vind dit wel een G_E feitje, dus die heldert dat wel ff op, toch G_E-tje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |