tekort aan tissues om hun tranen te stelpen ?quote:Op maandag 12 juli 2010 00:13 schreef Ang3l het volgende:
Huilende knappe hetero jongens breken mijn hart
vreemd is dat he..quote:Op maandag 12 juli 2010 00:33 schreef Ang3l het volgende:
Ja, was echt heel zielig....
Voorheen had ik altijd zoiets van: Jezus stel je niet aan, tis maar een spelletje. Maar na zoveel weken spanning en een eeuwendurende wedstrijd vol spanning kan ik het me toch voorstellen, als een soort ontlading van alle spanning + de teleurstelling.
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:39 schreef Ang3l het volgende:
Heel vreemd ja. Ik geef er normaal ook echt geen ene fuck om.
Maar heb dit jaar voor het eerst vanaf het begin gekeken en moet zeggen dat ik toch wel erg fanatiek werd uiteindelijk.
En ja, als je dan de teleurstelling en tranen bij anderen ziet dan krijg ook ik het te kwaad.
quote:Op maandag 12 juli 2010 01:04 schreef wonderer het volgende:
Ja, TMM, dat ze verloren hebben is JOUW schuld!
omdat de nieuwe nog in de testfase zitquote:Op maandag 12 juli 2010 01:23 schreef Xiance het volgende:
waarom zit ik nou weer in de ouwe layout? :|
dat gekloot en dat geemmerquote:Op maandag 12 juli 2010 01:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
omdat de nieuwe nog in de testfase zit
slaapsequote:Op maandag 12 juli 2010 01:57 schreef Xiance het volgende:
[..]
dat gekloot en dat geemmer
ik ben nog diep aant rouwen om oranje
slaap lekker allemaal!
de wekker gaat om 0600
Zit men daar op te wachten? Ben jij homo?quote:
Je hoeft jezelf geen " angel" te noemen hoor want ben je echt niet.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:13 schreef Ang3l het volgende:
Huilende knappe hetero jongens breken mijn hart
ontkenningsfase noemen we dit.quote:Op maandag 12 juli 2010 06:31 schreef theghostrider het volgende:
ik ben 100% hetero maar zag dit topic bovenaan staan in de actieve topics.
Wat ik ff kwijt wil is dit: Vinden jullie een lekker kutje echt niet lekker? stoppen jullie hem echt liever in de endeldarm?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |