Ja we hadden een luie puberquote:Op zondag 11 juli 2010 19:07 schreef Bartjebart het volgende:
Hej had dit niet een ander nummer en titel moeten hebben?
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:07 schreef Bartjebart het volgende:
Hej had dit niet een ander nummer en titel moeten hebben?
Dan zouden we de volgende handmatig aan moeten maken met een algemene TT.quote:Op zondag 11 juli 2010 19:04 schreef wonderer het volgende:
Jammer dat ie dan dezelfde TT, maar wel handig ja
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zouden we de volgende handmatig aan moeten maken met een algemene TT.
Dan werkt 't voortaan wel.
Om 't nu voor altijd koud te hebben likt me ook niks
Foto's!!quote:Op zondag 11 juli 2010 19:53 schreef Dosadi het volgende:
oeh, ik belde aan bij de buren van de buren, doet er zomaar ineens een sportieve jongeman met ontbloot bovenlijf de deur open... niet verkeerd... zeker niet verkeerd.
Heerlijk he, ik heb er zeker 6 geteld, maar goed ze kunnen moeilijk die tent helemaal dicht doen, je weet nooit of er toch mensen komen er zijn er overigens nog wel 2 bij gekomen in mijn zaalquote:Op zondag 11 juli 2010 21:18 schreef Peter het volgende:
Voor jou en die ander zijn er dus ook minimaal 2 a 3 mensen aan het werk
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:21 schreef wonderer het volgende:
nederland speelde wel kut, dus ergens is het wel 'terecht'
naar het asiel ?quote:Op zondag 11 juli 2010 23:32 schreef Great.Expectations het volgende:
En hoe moet het nu met al die arme beessies?
teruggeven aan Appie. Dat wilden ze graag, las ik ergensquote:Op zondag 11 juli 2010 23:32 schreef Great.Expectations het volgende:
ik wil nog graag een oranjequote:Op zondag 11 juli 2010 23:32 schreef Great.Expectations het volgende:
advocaat zei het bij voorbaat al...quote:Op zondag 11 juli 2010 23:54 schreef TheVulture het volgende:
Thuis uit de kroeg... zwaar teleurgesteld... maar op de een of andere manier had ik echt nauwelijks het idee dat het er in zat... op die kans van Robben na... die scheids drukt er zo'n stempel op met 5 gele kaarten in de eerste 20 minuten.... vervolgens pakken die wissels van Elia en Van der Vaart niet goed uit... en na die rode kaart was het op... ontzettend balen maar we waren niet briljant genoeg vanavond
En Engelse kale mannen
Nee, als je de beelden ziet dan was de scheids behoorlijk fair. Een paar twijfel gevalletjes, maar die kon je alleen met videobeelden uit meerdere hoeken beoordelen. We hebben gewoon pech gehad, simpel.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:57 schreef Xiance het volgende:
[..]
advocaat zei het bij voorbaat al...
klote scheids
Nou hij geeft die gele kaarten in het begin zo makkelijk.. en dan is het zo moeilijk voetballen.....quote:Op zondag 11 juli 2010 23:57 schreef Xiance het volgende:
[..]
advocaat zei het bij voorbaat al...
klote scheids
Die scheids drukt gewoon een stempel... maar feit blijft dat niemand vanavond zijn echte topvorm heeft gehaald... en dat kost Oranje de wereldtitel...quote:Op zondag 11 juli 2010 23:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, als je de beelden ziet dan was de scheids behoorlijk fair. Een paar twijfel gevalletjes, maar die kon je alleen met videobeelden uit meerdere hoeken beoordelen. We hebben gewoon pech gehad, simpel.
ik heb het er niet over of het fair was of niet...quote:Op zondag 11 juli 2010 23:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, als je de beelden ziet dan was de scheids behoorlijk fair. Een paar twijfel gevalletjes, maar die kon je alleen met videobeelden uit meerdere hoeken beoordelen. We hebben gewoon pech gehad, simpel.
advocaat zei het bijna net zo..quote:Op maandag 12 juli 2010 00:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die scheids drukt gewoon een stempel... maar feit blijft dat niemand vanavond zijn echte topvorm heeft gehaald... en dat kost Oranje de wereldtitel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |