Ik ook.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind je ook altijd wel serieus overkomen
Hij moet leren smileys te gebruiken zodat andere mensen aan de andere kant van de monitor hem beter snappen.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Tussen serieus ergens over kunnen 'praten' en grappen en kwinkslagen niet snappen zit een wereld van verschil mensen![]()
Weet ik, snap ook wel waarom. Wie me irl kent weet wel beterquote:Op zondag 11 juli 2010 14:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind je ook altijd wel serieus overkomen
Doet ie dat niet dan?? Dacht dat hij daar doorgaans toch wel braaf in was eigenlijk.. Maar ja, ik ken hem zo goed dat ik de smileys er waarschijnlijk gewoon bij denk waar ze horen danquote:Op zondag 11 juli 2010 14:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij moet leren smileys te gebruiken zodat andere mensen aan de andere kant van de monitor hem beter snappen.
komt door het typen hequote:Op zondag 11 juli 2010 14:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Tussen serieus ergens over kunnen 'praten' en grappen en kwinkslagen niet snappen zit een wereld van verschil mensen![]()
gewoon onthouden: als ik echt pissig of bloedserieus ben ga ik geen lange volzinnen zitten tikken op een forumquote:Op zondag 11 juli 2010 14:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij moet leren smileys te gebruiken zodat andere mensen aan de andere kant van de monitor hem beter snappen.
Oh af en toe moet ik even heel hard krabben.. Heb zelfs de neiging een mes in de bult op mijn voet te stekenquote:Op zondag 11 juli 2010 14:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Sunny; ja azijn helpt ook maar eventjes. wat goed dat er pillen voor zijn. blijf je er wel vanaf? ik snap nooit dat als mensen een bult hebben dat ze dan niet echt hard krabben maar eroverheen jeuken (hard aaien met hun vingers). daar wordt de bult alleen maar groter van, dat weten ze toch?
Het gaat prima in Australiaquote:Op zondag 11 juli 2010 14:52 schreef Stereotomy het volgende:
Bloes, gaat het niet helemaal lekker daar in Australië?
Jouw situatie is nog zóveel complexer; als je echt geen andere optie meer hebt dan schrijven, wordt het zo moeilijk om nog echt 'van hart tot hart' te communiceren. En dan gaat het ook nog eens niet om je broer, maar om je zoon. Ik kan helemaal begrijpen dat je het niet wilt opgeven, maar ik heb ook zóveel respect voor je dat je het niet doet - hij maakt het je moeilijkquote:Op zondag 11 juli 2010 14:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nalezend zat ik dat ook te denken
En die opmerking van CF over een brief schrijven, nonverbaal & eendemensionaal klopt helemaal. Ik zit nl in een onplezierige briefwisseling met mijn zoon en ik vraag me af als iemand zo 'gehersenspoeld' is of het wel aankomt zoals het bedoeld is.
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
gewoon onthouden: als ik echt pissig of bloedserieus ben ga ik geen lange volzinnen zitten tikken op een forum
quote:
Je snapt hetquote:Op zondag 11 juli 2010 14:57 schreef ColdFeet het volgende:
Jouw situatie is nog zóveel complexer; als je echt geen andere optie meer hebt dan schrijven, wordt het zo moeilijk om nog echt 'van hart tot hart' te communiceren. En dan gaat het ook nog eens niet om je broer, maar om je zoon. Ik kan helemaal begrijpen dat je het niet wilt opgeven, maar ik heb ook zóveel respect voor je dat je het niet doet - hij maakt het je moeilijk
En zeg, doe eens even niet alsof ik hier TAV zit te ver-Wilders'enMaar in mijn ervaring zijn mensen op internet helemaal niet zo vreselijk veel anders dan in het echt
En als TAV zelf de indruk heeft dat hij lichtvoetig en nonchalant is, hé... Mij best
[..]
gewoon onthouden: als ik echt pissig of bloedserieus ben ga ik geen lange volzinnen zitten tikken op een forum
Het lijkt me de hell die plekken en die allergiequote:Op zondag 11 juli 2010 14:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh af en toe moet ik even heel hard krabben.. Heb zelfs de neiging een mes in de bult op mijn voet te stekenPijn is zo veel minder vervelend dan jeuk
Jij kent me beter dan ik natuurlijk, dus ik leg me er maar bij neerquote:Op zondag 11 juli 2010 14:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En zeg, doe eens even niet alsof ik hier TAV zit te ver-Wilders'enMaar in mijn ervaring zijn mensen op internet helemaal niet zo vreselijk veel anders dan in het echt
En als TAV zelf de indruk heeft dat hij lichtvoetig en nonchalant is, hé... Mij best
Ik zit in hemdje en kort broekje me een ongeluk te zweten. Alle ramen en deuren zijn openquote:Op zondag 11 juli 2010 14:55 schreef LieLie het volgende:
Ik verveel me een beetje en het is zo warm!
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:54 schreef TAV74 het volgende:
Weet ik, snap ook wel waarom. Wie me irl kent weet wel beter
Doe je het weer.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Jij kent me beter dan ik natuurlijk, dus ik leg me er maar bij neer
Ik denk dat ik me maar bij mijn reputatie neerleg, is me teveel werk andersquote:
Ja. Thijs en serieus?quote:Op zondag 11 juli 2010 14:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Weet ik, snap ook wel waarom. Wie me irl kent weet wel beter
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:00 schreef PdeHoog het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeee, een CUL Centraal StationCool
Gaan we nu met z'n allen met de FOK!-trein? Tooooooooooooooet, toet
Dat beweer ik helemaal nietquote:Op zondag 11 juli 2010 14:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Jij kent me beter dan ik natuurlijk, dus ik leg me er maar bij neer
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Thijs en serieus?Hij is maar over een ding serieus: drank
Ja, vervelend toch! Hier is ook gewoon alles warm. Ik wil een zwembadje! Of iets leuks op televisie!quote:Op zondag 11 juli 2010 14:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zit in hemdje en kort broekje me een ongeluk te zweten. Alle ramen en deuren zijn open
Ik moet altijd zo lachen om het feit dat jullie elkaar altijd verdedigen.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Nóg één met een zonnesteekquote:Op zondag 11 juli 2010 15:00 schreef PdeHoog het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeee, een CUL Centraal StationCool
Gaan we nu met z'n allen met de FOK!-trein? Tooooooooooooooet, toet
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:58 schreef Bluezz het volgende:
Het lijkt me de hell die plekken en die allergie
Ik vraag me ineens af met al die kwalen van 'ons' : zijn er eigenlijk mensen op deze aardkloot die nérgens last van hebben?![]()
Lang niet altijd hoor.. en in het echt fik ik hem altijd lekker af natuurlijkquote:Op zondag 11 juli 2010 15:02 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen om het feit dat jullie elkaar altijd verdedigen.![]()
Dat is heel lief, maar ook humor (dus niet te zwaar aan tillen)
Ik ook, ik verwacht een bruiloft a la moblo binnenkortquote:Op zondag 11 juli 2010 15:02 schreef Duderella het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om het feit dat jullie elkaar altijd verdedigen.![]()
Dat is heel lief, maar ook humor (dus niet te zwaar aan tillen)
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook, ik verwacht een bruiloft a la moblo binnenkort![]()
quote:
Een tikkiequote:
Mensenkennis heb ik hequote:
Da's de sambalbijquote:Op zondag 11 juli 2010 15:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Steer is altijd zo lekker alert en scherp
Heel vaak wel hoor! Maar jullie hebben het gewoon niet door.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Lang niet altijd hoor.. en in het echt fik ik hem altijd lekker af natuurlijk![]()
![]()
Moet hier gewoon zo enorm om lachen.. kan het niet laten er ff iets van te zeggen
Die Rene Pluim ofzoquote:Op zondag 11 juli 2010 15:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doet me denken aan een vreselijke nl tvkok die uitspraken had als : Kijkers let op : als ik mijn hoofd in mijn nek leg, dan is het zo verschrikkelijk lekker wat ik in mijn mond heb
Ik heb eigenlijk niet echt noemenswaardige kwaaltjesquote:Op zondag 11 juli 2010 14:58 schreef Bluezz het volgende:
Ik vraag me ineens af met al die kwalen van 'ons' : zijn er eigenlijk mensen op deze aardkloot die nérgens last van hebben?![]()
quote:
Jeejquote:Op zondag 11 juli 2010 15:02 schreef Bluezz het volgende:
Toeeeeeeeeeeeeeeeeeet, oh en heb ik al gezegd dat de laatste 4 paracetamols hun werk doen?![]()
Jij hebt andere kwaliteitenquote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:06 schreef Laydina het volgende:
Ik heb eigenlijk niet echt noemenswaardige kwaaltjes
hehe, klopt wel iddquote:Op zondag 11 juli 2010 15:06 schreef Duderella het volgende:
[..]
Heel vaak wel hoor! Maar jullie hebben het gewoon niet door.
En andersom doet hij het ook.
Jut en Jul![]()
quote:
Ik heb een klikkende heupquote:Op zondag 11 juli 2010 15:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, maar het hoeft ook niet noemenswaardig te zijnPiepje in je oor, verkoudheidje, puistjes, last van je enkel bij hardlopen, slechte adem, hartruisje waar je niets van weet, raar gevormde nier etc (niet dat je dat allemaal hebt, voorbeeldjes
)
En gemiddeld betekent neem ik aan dat iemand ook helemaal niets kan hebben en een andere keer veel dingen tegelijk.
Nou, je komt niet altijd serieus over hoorquote:Op zondag 11 juli 2010 15:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vast. En als iemand tegen mij zegt dat ik altijd zo serieus over kom, dan antwoord ik met: ja, sorry
Ook geen ingegroeide nagels, PMS, hooikoorts, leverfalen, dat soort kleine dingen?quote:Op zondag 11 juli 2010 15:06 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet echt noemenswaardige kwaaltjes
Oeh ja, hooikoortsquote:Op zondag 11 juli 2010 15:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Ook geen ingegroeide nagels, PMS, hooikoorts, leverfalen, dat soort kleine dingen?
Nee, wat een vreselijke vent, op tv dan. Vast een prima kok maar totaal ongeschikt als tv kok. Hij heeft alle BBC koks bij elkaar gegooid en geroerd tot ie dacht dat het authentiek was wat ie deed op tvquote:Op zondag 11 juli 2010 15:06 schreef borisz het volgende:
Die Rene Pluim ofzo. Ook nooit meer wat van gehoord
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:13 schreef freecell het volgende:
Ook geen ingegroeide nagels, PMS, hooikoorts, leverfalen, dat soort kleine dingen?
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:09 schreef LieLie het volgende:
Ik hoop dat je het cynisch bedoelt, want zo leuk was ie niet
Het is zowaar geschikt voor meer tijden dan zondagochtend, ja. Alhoewel mej. Jones op het album van Herbie Hancock ook al niet onaardig wasquote:Op zondag 11 juli 2010 15:14 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb gister Norah Jones' laatste CD gekochtHet is gewoon meer uptempo dan wat ik gewend ben van haar
Cool
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Leverfalen
PdeHoog, dan word ik verkeerd begrepen:
[..]
Kijk, daar was ik namelijk ook wel serieus
wat ik van haar ken vind ik nogal saai eigenlijkquote:Op zondag 11 juli 2010 15:14 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb gister Norah Jones' laatste CD gekochtHet is gewoon meer uptempo dan wat ik gewend ben van haar
Cool
Nee, nee, nee en nee.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:13 schreef freecell het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:07 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kreeg gister de bevestiging van Schotland binnenEn de rekening
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is zowaar geschikt voor meer tijden dan zondagochtend, ja. Alhoewel mej. Jones op het album van Herbie Hancock ook al niet onaardig was.
Getuige jouw muzieksmaak kan ik me daar wat bij voorstellenquote:Op zondag 11 juli 2010 15:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
wat ik van haar ken vind ik nogal saai eigenlijk
Nou, uploaden naar je sitequote:Op zondag 11 juli 2010 15:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Wij denken er nog steeds over om het Caledonian canal vanaf Inverness op en neer te gaan varen in september met dit bootje.
En nu wil ik een pdfje plaatsen, maar hoe krijg ik die eerst online?
Ik ook.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:16 schreef TAV74 het volgende:
wat ik van haar ken vind ik nogal saai eigenlijk
Ik ben geen groot Jazzfan, maar ook daar zitten dingen tussen die ik wel goed vind. Dit is echter te climaxloos (is dat een woord?) in mijn beleving.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Getuige jouw muzieksmaak kan ik me daar wat bij voorstellenMaar jullie zijn uberhaupt niet van de jazz volgens mij?
Dit jaar was er niet veel bijzonders in tegenstelling tot vorig jaar (en JB heb ik vorig jaar al gezien) en met de warmte/WK-finale ben ik daar ook niet echt rouwig om. Vorig jaarquote:Op zondag 11 juli 2010 15:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]idd
![]()
Ze komt er wel
Jij nog naar NSJ geweest of niet jouw ding?
op een serverquote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:20 schreef Bluezz het volgende:
Wij denken er nog steeds over om het Caledonian canal vanaf Inverness op en neer te gaan varen in september met dit bootje.
Ja, de eerste twee albums zijn behoorlijk neuzeljazz. Goed voor zondagochtend om te voorkomen dat je ooit de energie bij elkaar kan rapen om op te staanquote:Op zondag 11 juli 2010 15:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik ben geen groot Jazzfan, maar ook daar zitten dingen tussen die ik wel goed vind. Dit is echter te climaxloos (is dat een woord?) in mijn beleving.
Goeie omschrijvingquote:Op zondag 11 juli 2010 15:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik ben geen groot Jazzfan, maar ook daar zitten dingen tussen die ik wel goed vind. Dit is echter te climaxloos (is dat een woord?) in mijn beleving.
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, de eerste twee albums zijn behoorlijk neuzeljazz. Goed voor zondagochtend om te voorkomen dat je ooit de energie bij elkaar kan rapen om op te staan.
Zelf doenquote:Op zondag 11 juli 2010 15:23 schreef TAV74 het volgende:
op een serverMSN maar even, dan doe ik het wel voor je, heb nog webspace genoeg.
Ja, maar ik ben te ongeduldig om dingen uit te leggenquote:
Hoe bedoel je dit nou weer? Ben je kwaad of zo omdat je je gepasseerd voeltquote:Op zondag 11 juli 2010 15:27 schreef TAV74 het volgende:
Ja, maar ik ben te ongeduldig om dingen uit te leggen
Ja, ik ben zwaar over de zeikquote:Op zondag 11 juli 2010 15:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit nou weer? Ben je kwaad of zo omdat je je gepasseerd voelt
OKquote:Op zondag 11 juli 2010 15:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dit jaar was er niet veel bijzonders in tegenstelling tot vorig jaar (en JB heb ik vorig jaar al gezien) en met de warmte/WK-finale ben ik daar ook niet echt rouwig om. Vorig jaar. Drie dagen Zorn
.
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:23 schreef Litpho het volgende:
Dit jaar was er niet veel bijzonders in tegenstelling tot vorig jaar (en JB heb ik vorig jaar al gezien) en met de warmte/WK-finale ben ik daar ook niet echt rouwig om. Vorig jaar. Drie dagen Zorn
.
Ik, vroegah heel veel. We hadden zelf een bootje. Ik hou van alles rondom en op water. Dit is niet te vergelijken met wat we hadden natuurlijk, maar met wat instructie kan het niet misgaan.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:32 schreef Duderella het volgende:
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!
Hebben jullie al eerder bootje gevaren?
Dulfer kan voor mij niet meer stuk sinds hij in mijn voormalige stamkroeg speelde. Halverwege de set wandelt hij, al saxofoonspelend, naar de bar, wandelt achter de bar en pakt het biertje van de immer chagrijnige eigenaar. Eén stevige teug later is Hans weer op weg naar het podium, een nog chagrijniger Lucas en vele lachende stamgasten achterlatendquote:Op zondag 11 juli 2010 15:30 schreef PdeHoog het volgende:
(waar op dat moment dus Hans Dulfer speelde.......en die viel tegen dus niets aan gemist)
Die Zorn idd *ril*quote:
Juist omdat hij zo vaak speelde, kon hij ook ruimte maken voor zijn wat toegankelijker werk. En ik dus ookquote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:34 schreef PdeHoog het volgende:
Die Zorn idd *ril*
Toen ik in een ver verleden nog in MUZ zat (laaaaaaaaaaang geleden) werd je helemaal doodgegooid met Zorn. Er was een Zorn-sekte daar. Echt...om rillingen van te krijgen
En ik kan er helemaal niets meeZorn is echt jazz-gefreak eerste klas
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dulfer kan voor mij niet meer stuk sinds hij in mijn voormalige stamkroeg speelde. Halverwege de set wandelt hij, al saxofoonspelend, naar de bar, wandelt achter de bar en pakt het biertje van de immer chagrijnige eigenaar. Eén stevige tuig later is Hans weer op weg naar het podium, een nog chagrijniger Lucas en vele lachende stamgasten achterlatend.
Sharon Jones is geweldigquote:Op zondag 11 juli 2010 15:30 schreef PdeHoog het volgende:
OKDie warmte was idd een minder puntje, maar desalniettemin heb ik me toch uitstekend vermaakt gister
En ik heb met verbazing staan kijken hoe een aantal van die amerikaanse artiesten met deze temperaturen me daar ff een uithoudingsvermogen lieten zien op het podium
Deze dame bleef rondrennen
En Giovanca (ik ben geen grote fan van haar muziek....twee keer eerder gezien in haar beginperiode en toen vond ik het drie keer niets) heeft me positief verbaast laten staan. Wat een toffe show was dat
![]()
Wel grappig overigens: door die hevige regen moest haar podium gesloten worden (waar op dat moment dus Hans Dulfer speelde.......en die viel tegen dus niets aan gemist) en hebben ze haar uiteindelijk om 00:45 kunnen programmeren ipv 23:15. En toch zat haar zaal nog voor 60% vol. (groot zaaltje
). Ze was er wel erg blij mee geloof ik
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sharon Jones is geweldigEn live valt vaak heel veel mee
![]()
Dulfer moet met pensioen, vervelende vent ook
Daar ben ik inmiddels ook achter jaquote:
quote:
In dit geval was dat het ook nietquote:Op zondag 11 juli 2010 15:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als hij maar mooie muziek maakt, toch?
quote:
In vergelijking met de buitentemperatuur welquote:Op zondag 11 juli 2010 15:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als het maar koud is, vind ik vandaag alles best.
MuadDib en Seborik waren de grootste sekte ledenquote:Op zondag 11 juli 2010 15:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die Zorn idd *ril*
Toen ik in een ver verleden nog in MUZ zat (laaaaaaaaaaang geleden) werd je helemaal doodgegooid met Zorn. Er was een Zorn-sekte daar. Echt...om rillingen van te krijgen
En ik kan er helemaal niets meeZorn is echt jazz-gefreak eerste klas
Ja, daar was een zekere man van mij laatst ook al verbaasd over. Dat het 10+ jaar is.quote:
Wat leukquote:Op zondag 11 juli 2010 15:24 schreef Sunnythesun het volgende:
tof!! Dat is volgens mij een geweldige route.
Ik wil hier nog steeds een route van gaan doen:
http://www.transcotland.com/
De Great Glen Way loopt het zelfde als het boottochtje btw..
Waarschijnlijk ga ik met mijn moeder de Borders Trail doen volgend jaar.. Als het er nu wel echt van gaat komen.
Yupquote:Op zondag 11 juli 2010 15:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
MuadDib en Seborik waren de grootste sekte leden
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:43 schreef freecell het volgende:
Ja, daar was een zekere man van mij laatst ook al verbaasd over. Dat het 10+ jaar is.
En even een 'Isa is minder serieus dan ze denkt' offensief
Ik zeg:
- Gezichtsafdrukken in de sneeuw
- Rare zonnebrilfoto's
- Mijn broers lik op stuk geven
- kussentjesbak Ikea....![]()
- Machinisten versieren bij Hoek van Holland
- Mensen de sauna uit 'luidpraten'
en er is nog veel meer, geef me 5 minuten
quote:
Ik heb nooit gezegd dat ík normaal wasquote:Op zondag 11 juli 2010 15:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
lmao!
Hey, dáár hebben we allebei last van!
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:48 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz, wat vét lijkt me dat, zeg! Woh! Ik ben dol op bootjes&varen, zeilen vind ik ook echt tofOok leuk om met je zoon naar NYC te gaan
Grappig Freecell, naar aanleiding van wat jij schrijft, bedenk ik me ineens dat Isa inderdaad een van de weinigen is die ik in het echt wèl wat anders vond overkomen dan online. Ik dacht dat ze heel bedaard en zakelijk was... Tot ik haar voor de eerste keer zag (weet je dat nog, Isa?).
Maar jijzelf bent dan weer týpisch zo'n geval van online precies hetzelfde als irl
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:48 schreef Isabeau het volgende:
Stukje banaan gepureerd met wat water, voor Oscar's neus gezet: niets (10 minuten gekeken)
Ik ga de dierenarts weer bellen.
quote:
Belachelijkquote:Op zondag 11 juli 2010 15:54 schreef Isabeau het volgende:
misschien is ie zwemmen met z'n kinderen of zo
quote:Op zondag 11 juli 2010 16:14 schreef PdeHoog het volgende:
@Isa: al overwogen om hem dwangvoer te geven? Ik kan me vaag herinneren van vroeger (toen mijn ex nog konijnen had) dat konijnen niet mochten stoppen met eten om te voorkomen dat het darmstelsel stil kwam te liggen.
Hmmmquote:Op zondag 11 juli 2010 16:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij heeft gisteren van de dierenarts dwangvoeding gehad en moest vandaag weer zelf gaan eten. Nee dus.
Ik zit buiten de krant te lezen, hij heeft het te druk met zappen en genieten tussen wielrennen, golfen en andere sportzendersquote:Op zondag 11 juli 2010 17:13 schreef TAV74 het volgende:
Kan iemand hier Golfer even unbannen, vind het nu wel erg rustig hier
Eigenlijk vermaakt-ie zich dus prima zonder FOKquote:Op zondag 11 juli 2010 17:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zit buiten de krant te lezen, hij heeft het te druk met zappen en genieten tussen wielrennen, golfen en andere sportzendersaf en toe krijg ik een update met bijzonderheden als ik binnen kom lopen, maar meestal weet ik niet waar het precies over gaat
Het is een wijze manquote:Op zondag 11 juli 2010 17:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zit buiten de krant te lezen, hij heeft het te druk met zappen en genieten tussen wielrennen, golfen en andere sportzenders![]()
Ja, hij hoeft ook niet heen en weer te lopen nu om commentaren te leveren in de diverse topics, zit lekker te relaxen op de bankquote:Op zondag 11 juli 2010 17:17 schreef PdeHoog het volgende:
Eigenlijk vermaakt-ie zich dus prima zonder FOK
Hij kan ook gewoon een laptop kopen ipv zich te misdragenquote:Op zondag 11 juli 2010 17:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, hij hoeft ook niet heen en weer te lopen nu om commentaren te leveren in de diverse topics, zit lekker te relaxen op de bank![]()
quote:Op zondag 11 juli 2010 17:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hij kan ook gewoon een laptop kopen ipv zich te misdragen
Mag ik bij jou komen zitten? Schaduwquote:Op zondag 11 juli 2010 17:24 schreef LieLie het volgende:
Ik heb buiten een plekje gevonden in de schaduw, met een briesje
Die laptop voor buiten of op vakantie staat ook al op de Ja, ik wil lijstquote:Op zondag 11 juli 2010 17:20 schreef TAV74 het volgende:
Hij kan ook gewoon een laptop kopen ipv zich te misdragen
Laptopsquote:Op zondag 11 juli 2010 17:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die laptop voor buiten of op vakantie staat ook al op de Ja, ik wil lijst
Totdat je serieuze fotobewerkingen wil gaan doenquote:
Welnee joh! Gaat prima op deze dingenquote:Op zondag 11 juli 2010 17:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Totdat je serieuze fotobewerkingen wil gaan doen
quote:
Op voorwarde dat je je mond houdt en alleen maar smileys post?quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 17:52 schreef Duderella het volgende:
[..]
Op voorwarde dat je je mond houdt en alleen maar smileys post?
nou hup, voetballen danquote:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeee's backquote:
Volgens mij is hij zorgvuldig op de hand gewassen in een mild wasmiddel en gestreken met liefdevolle zorg. Sindsdien heeft hij op een hangertje met lavendel gehangen.quote:
Yoquote:
Fijn dat je weer lekker kan koken en eten!quote:Op zondag 11 juli 2010 18:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yoen ik heb een shmashing salade in elkaar gedraaid met ingekookte balsamico, it. kruidjes, tom en kom, er staat een rosbief in de oven, kookwijntje erbij en hoofdpijn de baas
en ik vind het liev van de unban![]()
Woensdag is de crematiequote:Op zondag 11 juli 2010 18:06 schreef Aure het volgende:
Hoi liefjes,
Ik ga zo even teruglezen, maar willen jullie even mn outfit keuren?
Tis mn outfit voor woensdag. Bovenste foto is zoals ik t aan wil doen, middelste gewoon alleen t jurkje en op de onderste kun je iets beter t 'patroon' zien
Ja, als het dan weer beter aanvoelt denk ik, wat zeur ik toch ook altijdquote:Op zondag 11 juli 2010 18:07 schreef krakkemieke het volgende:
Fijn dat je weer lekker kan koken en eten!
Misschien een niet-zwarte BH eronder doen? Met dat vestje zie je het niet, maar stel dat je je vestje even uit moet doen dan staat het alsnog goed.quote:Op zondag 11 juli 2010 18:06 schreef Aure het volgende:
Hoi liefjes,
Tis mn outfit voor woensdag. Bovenste foto is zoals ik t aan wil doen, middelste gewoon alleen t jurkje en op de onderste kun je iets beter t 'patroon' zien
Begrafenis jaquote:Op zondag 11 juli 2010 18:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Woensdag is de crematie
Ik vind het helemaal goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duh, ik wilde het er nog bijzetten, toen dacht ik, nahh ze snappen heus wel dat ik er woensdag geen zwarte bh onder doequote:Op zondag 11 juli 2010 18:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien een niet-zwarte BH eronder doen? Met dat vestje zie je het niet, maar stel dat je je vestje even uit moet doen dan staat het alsnog goed.
Verder prima natuurlijk.
![]()
Jij? Zeuren? Nou, als ik die indruk kreeg, zou ik Golfer pm'en dat hij de dokter moet bellen. Jij zeurt nooit!quote:Op zondag 11 juli 2010 18:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, als het dan weer beter aanvoelt denk ik, wat zeur ik toch ook altijd
En als we 2e worden, kan je m open trekken om je unban te vierenquote:Op zondag 11 juli 2010 18:06 schreef golfer het volgende:
Er ligt een fles Crémant de Bourgogne klaar in de koelkast om te openen als we kampioen worden.
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En als we 2e worden, kan je m open trekken om je unban te vieren
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:10 schreef Aure het volgende:
Duh, ik wilde het er nog bijzetten, toen dacht ik, nahh alle mensen behalve Stereo snappen heus wel dat ik er woensdag geen zwarte bh onder doe
Jij maakt vriendenquote:Op zondag 11 juli 2010 18:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ben op Spotify nu dingen van John Zorn aan het luisteren, en het is best verteerbaar.Heb niks met moderne Jazz, maar ik proef er ook wat folk en tango in gemixt.
Misschien hebben wij gewoon een rare smaak volgens veel mensenquote:Op zondag 11 juli 2010 18:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ben op Spotify nu dingen van John Zorn aan het luisteren, en het is best verteerbaar.Heb niks met moderne Jazz, maar ik proef er ook wat folk en tango in gemixt.
Je hebt geen schoenen aanquote:Op zondag 11 juli 2010 18:06 schreef Aure het volgende:
Hoi liefjes,
Jij nog suggesties voor goede muziek? Sinds ik Spotify heb luister ik echt enorm veel *nieuwe* muziek. Echt leuk.quote:
Frank Zappa.quote:Op zondag 11 juli 2010 18:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij nog suggesties voor goede muziek? Sinds ik Spotify heb luister ik echt enorm veel *nieuwe* muziek. Echt leuk.
Betekent dit dat je Zorn wel of niet leuk vindt?quote:Op zondag 11 juli 2010 18:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Misschien hebben wij gewoon een rare smaak volgens veel mensen.
Ik vond sommige dingen wel leuk. Niet allesquote:Op zondag 11 juli 2010 18:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Betekent dit dat je Zorn wel of niet leuk vindt?
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:10 schreef Aure het volgende:
[..]
Begrafenis ja
Och hemel Aure... Ik ben helemaal niet zo'n online meehuiler, maar die spoiler breekt mijn hart toch een beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Duh, ik wilde het er nog bijzetten, toen dacht ik, nahh ze snappen heus wel dat ik er woensdag geen zwarte bh onder doe
Wat blijft dit vréselijk en ongelooflijk
![]()
Scheer is een persoonlijke favoriet. Het klinkt zoals de Cranberries zouden klinken als ze het fatsoen hadden om metal te maken.quote:Op zondag 11 juli 2010 18:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij nog suggesties voor goede muziek? Sinds ik Spotify heb luister ik echt enorm veel *nieuwe* muziek. Echt leuk.
Grappig. Ook maar eens checkenquote:Op zondag 11 juli 2010 18:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Scheer is een persoonlijke favoriet. Het klinkt zoals de Cranberries zouden klinken als ze het fatsoen hadden om metal te maken.
Cranberries vind ik leuk, ik zal Scheer nu eens opzetten.quote:Op zondag 11 juli 2010 18:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Scheer is een persoonlijke favoriet. Het klinkt zoals de Cranberries zouden klinken als ze het fatsoen hadden om metal te maken.
Blote voetenquote:Op zondag 11 juli 2010 18:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je hebt geen schoenen aanof ga je op blote voeten?
Jaquote:Op zondag 11 juli 2010 18:32 schreef Stereotomy het volgende:
Haha wat leuk, ze hadden die Algerijnse Vuvuzela-lui gespot.
Luister naar Wish you were dead en zeg me dat die refreintjes niet puur Dolores zijnquote:Op zondag 11 juli 2010 18:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Cranberries vind ik leuk, ik zal Scheer nu eens opzetten.
Dat wij verliezen?quote:Op zondag 11 juli 2010 18:35 schreef LieLie het volgende:
Jongens, jongens, stel je nou toch voor, stel. je. nou. toch. voor!
Wat?quote:Op zondag 11 juli 2010 18:35 schreef LieLie het volgende:
Litpho, aangenaam.quote:Op zondag 11 juli 2010 18:35 schreef LieLie het volgende:
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Litpho, aangenaam.
alhoewel ik hier wel eerder ben geweest.
Je zou nog steeds voor mij koken een keer.quote:Op zondag 11 juli 2010 18:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Litpho, aangenaam.
alhoewel ik hier wel eerder ben geweest.
Dan zijn we blij en daarna gaat alles gewoon zijn gang.quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 17:15 schreef Bluezz het volgende:
OscarKom op
![]()
Isa, wat staat je leven en gedachtes dan in het teken van zo'n dier he? Daar verbaas ik me zelf altijd over, en kwam ook weer langs toen Xena dat ongeluk had.
Je kan ook minder hebben en eigenlijk nergens van genieten.
Jij hebt eerder een huis, kook jij maarquote:Op zondag 11 juli 2010 18:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je zou nog steeds voor mij koken een keer.
Touché.quote:Op zondag 11 juli 2010 18:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij hebt eerder een huis, kook jij maar.
Nou, das toch cool dan! Dan zijn we met (bijna) heel Nederland een avond blij!quote:Op zondag 11 juli 2010 18:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dan zijn we blij en daarna gaat alles gewoon zijn gang.
Behalve dat ze opeens in allerlei verre landen weten waar Nederland ligt.
Ocherm Oscar.....quote:Op zondag 11 juli 2010 18:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik pieker de hele dag door
Dierenarts is langs geweest, kon Oscar wegens visites oid niet nu meenemen, ik moet hem om 8 uur naar zijn praktijk brengen. Hij wordt opgenomen, heeft oa infuus nodig *zucht* Arme beest
Dat komt goed. Alhoewel je bij een BW demo uiteraard ook de keuken onveilig mag makenquote:Op zondag 11 juli 2010 18:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Touché.
Neem wel je vrouw mee. Dan kook ik zeker een keer voor je.
Veel plezier Steer!quote:Op zondag 11 juli 2010 18:45 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en heb besloten de wedstrijd in Vughtte bekijken met vrienden.
Hij heeft een beamer en een oprolbaar scherm in z'n huiskamer hangen.nog even een Whoppertje scoren op het station ofzo.
Dankjewel.quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:06 schreef Anthraxx het volgende:
Wie is die chick op de eerste foto in het jurkje?
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Dankjewel.
Bluezz en ik zijn er helemaal klaar voor:
[ afbeelding ]
En zoals het 'hoort' :
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mijn god.. ik ben al een sucker voor sluitingsceremonies, maar nu was het echt ff biggelen hoor..
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:23 schreef golfer het volgende:
Waar staan de smileys om bij je post te plaatsen in de nieuwe lay-out?
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:23 schreef golfer het volgende:
Waar staan de smileys om bij je post te plaatsen in de nieuwe lay-out?
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Onder de glimlachende smiley die je eerst moet aanklikken
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Met z'n tweeen of komen er mensen?
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:25 schreef freecell het volgende:
[..]
We dachten eerst met z'n tweeën, maar met ons huishouden is dat onmogelijk, dus we zitten nu op minimaal 6 volwassenen
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:27 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dan is die beamer heel nuttig. Ik zie geen belemmering om in de hemel te komen, je deelt hem immers.....
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Krak, je hebt nog steeds [ afbeelding ] bij je usernaam staan. Je bent nog steeds een mannetje?
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Telt dat ook voor bankovervallen? Ik wil best delen
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Dankjewel.
Bluezz en ik zijn er helemaal klaar voor:
[ afbeelding ]
En zoals het 'hoort' :
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:47 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
godverdegodverdegodver (sorry..) Heb ik eindelijk weer eens een leuke zomerse broek, van de week gekocht in de uitverkoop, is ie nu al stuk! Ging net ff douchen, trek heb weer aan en kom tot de ontdekking dat er een enorme scheur op de kont zit. En niet op een naadje of zo, nee gewoon zomaar gescheurd! En ook niet dat ie te strak zat en zo.. Echt hier baal ik zo van. Weet bijna zeker dat ik die broek niet nog een keer kan vinden omdat ze bijna op waren.. Maar ga er wel mee terug ondanks dat ik het bonnetje niet meer heb.
bah.. wat baal ik hier van zeg..
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:47 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
godverdegodverdegodver (sorry..) Heb ik eindelijk weer eens een leuke zomerse broek, van de week gekocht in de uitverkoop, is ie nu al stuk! Ging net ff douchen, trek heb weer aan en kom tot de ontdekking dat er een enorme scheur op de kont zit. En niet op een naadje of zo, nee gewoon zomaar gescheurd! En ook niet dat ie te strak zat en zo.. Echt hier baal ik zo van. Weet bijna zeker dat ik die broek niet nog een keer kan vinden omdat ze bijna op waren.. Maar ga er wel mee terug ondanks dat ik het bonnetje niet meer heb.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Had ik vorige week ook! Maar die hebben ze gemaakt
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dit is niet te maken.. een enorme scheur gewoon zomaar in het midden.. wel langs een (nep) zakje, maar als je dit stikt dan blijf je altijd een rare naad zien.. Het is ook niet maar een klein stukje of zo, nee wel meer dan 20 cm lang
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Stuk stof met de scheur vervangen geen optie?
kunnen ze een nieuwe geven toch?quote:Op zondag 11 juli 2010 19:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dit is niet te maken.. een enorme scheur gewoon zomaar in het midden.. wel langs een (nep) zakje, maar als je dit stikt dan blijf je altijd een rare naad zien.. Het is ook niet maar een klein stukje of zo, nee wel meer dan 20 cm lang
quote:
quote:
Oh mèn kan ik me helemaal voorstellen, wel teruggaan hoorquote:Op zondag 11 juli 2010 19:47 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Zonder bezoek heb je geen correctie nodig, alleen maar warm!quote:Op zondag 11 juli 2010 20:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh mèn kan ik me helemaal voorstellen, wel teruggaan hoor
Ik heb nog ff gelegen zonder jurk![]()
Nu met alleen ondergoed eronder aangetrokken, geen pet en geen gasten
Oh en waar zijn de Isa-correctieshirtjes onder zo'n worschtjurkje als je ze nodig hebt
Preciesquote:Op zondag 11 juli 2010 20:07 schreef krakkemieke het volgende:
Zonder bezoek heb je geen correctie nodig, alleen maar warm!
quote:Op zondag 11 juli 2010 20:29 schreef krakkemieke het volgende:
Ik kan er niet tegen, ik ga maar nagels lakken.....
quote:Op zondag 11 juli 2010 20:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou, voetbal. Hopelijk is het snel voorbij. Jammer dat je weet dat t 2 keer 45 minuten plus 15 minuten rust duurt
quote:Op zondag 11 juli 2010 20:38 schreef LieLie het volgende:
ik word doodnerveus door de constante stroom 'deskundig commentaar' hier in de woonkamer
quote:Op zondag 11 juli 2010 20:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Heb je je jurkje/shirtje aan?
Dan zien we het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |