Sorry als ik je over het hoofd heb gezien maar jij was voor mij absoluut nog een to do.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:31 schreef trui het volgende:
wel jammer als mijn trui niet omgevormd kan worden naar een waar ian_nick-design. maar ik kan me ook voorstellen dat 't niet direct zo'n plaatje is waar je iets mee kunt.
Ian.. kan je voor al onze ava's ook een kledinglijn ontwerpen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:57 schreef mootie het volgende:
Yay, dan was ik een paar jaar geleden al een van de eersten met een Ian-ava! Kikkert met een enorme collectie jurkjes en zelfs een bikini
Thanks voor de moeite. Ik vind hem spuuglelijkquote:
Ik vind hem leuk.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Thanks voor de moeite. Ik vind hem spuuglelijk
Duideljk dat je het hele concept niet hebt begrepen. Volgende keer maar niet meteen zo hebberig?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Er zijn ook andere manieren om duidelijk te maken dat het resultaat je tegenvalt, hoor.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:46 schreef vosss het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Daarom is vosss een baas gewoon BAM recht in je bek.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Cool, tnx.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |