Ik heb de hele tijd tussendoor naar je ava zitten alt-tabbenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:35 schreef Frollo het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hij is goed!
Echt heel mooi, het is weer eens iets anders en toch blijf ik herkenbaar.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb de hele tijd tussendoor naar je ava zitten alt-tabben
Jij bent laborant toch?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:46 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wil er ook eentje. Doe maar van een foto uit mijn fobo.
Ha, tofquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:38 schreef Frollo het volgende:
[..]
Echt heel mooi, het is weer eens iets anders en toch blijf ik herkenbaar.
quote:
Nou...quote:
Ik ben zeg maar van je fobo uit gegaan, en daar een draai aan gegeven. Als je iets heel anders in je hoofd had: geef een gilquote:
Ik vind 'm heel leuk! Maar ik mis wel een beetje mijn hysterische dramaqueen-handjes (wat een zeur ben ik hè?)quote:
Ik ga het proberenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:04 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik vind 'm heel leuk! Maar ik mis wel een beetje mijn hysterische dramaqueen-handjes (wat een zeur ben ik hè?)
Hysterisch ontevreden, that's me.quote:
Dat dus... uit het vorige topic nogquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:01 schreef Anne het volgende:
Die van de TS is ook nog niet geweest.
[ afbeelding ]
Zonder het tongetje.
Met blij bedoel ik een huillachquote:Op zondag 11 juli 2010 14:17 schreef BunnyCookii het volgende:
Doe mij trouwens dan maar ook zo'n leuk plaatje, kunnen ze ook blij kijken
?
Helemaal super!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tuurlijk, sorry ^^
Ik heb even de originele Skeletor kleuren genomen aangezien het WK voorbij is, mocht je dat anders willen hebben geef je maar een gil
[ afbeelding ]
Hijs briljant man! Dank!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben zeg maar van je fobo uit gegaan, en daar een draai aan gegeven. Als je iets heel anders in je hoofd had: geef een gil![]()
![]()
[ afbeelding ]
Doe mij ook maar, ziet er leuk uit man!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |