Snap ik ook niet helemaal, ophalen dus?quote:Op zondag 11 juli 2010 14:14 schreef -AnneX- het volgende:
waarom zouden ze bivakmutsen verkopen als je ze niet mag dragen?
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:21 schreef Inlognaam het volgende:
Oh, vergeten te zeggen. Ophalen met een oranje burqa verdient de voorkeur natuurlijk!
Op basis van wat willen ze je arresteren dan?quote:Op maandag 12 juli 2010 10:46 schreef Apekoek het volgende:
Nou ik heb mijn bivakmuts gister afgehaald, met succes inderdaad. Ze waarschuwde mij wel dat ze gaan arresteren als ze me weer met dat ding op zouden zien.Maarja ik heb mijn oranje bivakmuts gister niet meer nodig gehad zoals we allemaal wel weten
Op basis van het niet-moslim zijn natuurlijk. Volgende keer moet TS de politie gewoon wijs zien te maken dat ie een moslimvrouw is.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:26 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Op basis van wat willen ze je arresteren dan?
voorbereidingshandelingquote:Op maandag 12 juli 2010 11:26 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Op basis van wat willen ze je arresteren dan?
meestal is er wel een uitzonderingsclausule anders heb je met carnaval ook een probleem.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:50 schreef Ra-z het volgende:
[..]
voorbereidingshandeling
Zal wel in de apv gestaan hebben dat er een maskeerverbod is
APV Valkenburg *PDF*quote:Artikel 2.1.4.3a Maskeerverbod op de weg
Het is verboden zich anders dan in het kader van de plaatselijke
carnavalsviering zonder vergunning van de burgemeester op een weg
of op een voor het publiek toegankelijke plaats te bevinden met
het gezicht door een masker geheel of gedeeltelijk bedekt, of op 7
enige andere wijze vermomd of onherkenbaar gemaakt.
dat zal idd wel, maar bij een voetbalevenement krijg je echt geen uitzondering voor dit soort dingenquote:Op maandag 12 juli 2010 15:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
meestal is er wel een uitzonderingsclausule anders heb je met carnaval ook een probleem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |