Laten we het ff gezellig houdenquote:Op zondag 11 juli 2010 13:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Oranje of niet.... feauteaux van je doosch.
Hier, 500 meter verder, ook.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:03 schreef E.T. het volgende:
hier is de donkere lucht net weg en hebben we weer volop zon
Het probleem met buienradar en het blindelings vertrouwen er op is dat het laat zien waar het nu regent en dat extrapoleert. Het voorspelt geen nieuwe buien.quote:
Nog geen regen. Wel onweer. Geen donkere wolken.quote:
Het zal iets meer dan 500 meter zijn, 's Gravenland.quote:
Zó dichtbij??quote:Op zondag 11 juli 2010 14:20 schreef NJ het volgende:
[..]
Het zal iets meer dan 500 meter zijn, 's Gravenland..
Das ook gewoonquote:Op zondag 11 juli 2010 14:20 schreef NJ het volgende:
[..]
Het zal iets meer dan 500 meter zijn, 's Gravenland..
Program director.quote:
Tof.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:32 schreef NJ het volgende:
[..]
Program director.
En natuurlijk hiphop en R&B op JuizeFM, jeweetzz.
Ja, maar weet ik veel waar je precies vandaan komtquote:Op zondag 11 juli 2010 14:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik ben zelfs ooit eens bij jullie thuis geweest.
[Gratis] Philips 14" crt monitor
Niet meer.quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo. Hebben jullie nog nagels over?
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:04 schreef Joene het volgende:
Ik zie ook de smiley balk btw niet met die nieuw layout
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:12 schreef E.T. het volgende:
[..]
klik op de smiley naast 'stop volgen' .. dan klapt het hele zwikkie uit
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou klinkt het heel stom, maar ik (en misschien wel we) hebben wel een maand kunnen genieten van het Nederlands elftal.
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey k_i_m, laat je jesters nog eens zien om het verdriet een beetje te vergeten.
Hey k_i_m, laat je jesters nog eens zien om het verdriet een beetje te vergeten.
ja hoor, ik blijf het wel jammer vinden maar ach... het went hèquote:
Dat geldt aan de andere kant ook. Feit blijft dat je in de 115' minuut genaaid wordt door de scheidsrechter. Krijg je die corner wel, is de kans groot dat je iig de wedstrijd in de reguliere tijd uitspeelt en dan krijg je penalties. Dat is toch een iets andere situatie.quote:Op maandag 12 juli 2010 09:18 schreef Joene het volgende:
Klopt maar als je 2 goeie kansen enorm laat liggen.... had deze 1 goal niet het verschil gemaakt natuurlijk.
Ja, hangt nu boven belgie.quote:Op maandag 12 juli 2010 09:54 schreef KingOfMars het volgende:
Hmmm buienradar heeft er nog niet veel zin in. Zou ik nog boodschappen kunnen gaan doen?
quote:Op maandag 12 juli 2010 09:54 schreef KingOfMars het volgende:
Hmmm buienradar heeft er nog niet veel zin in. Zou ik nog boodschappen kunnen gaan doen?
Voor de mooie vrouwen die vroeger man waren wellicht?quote:Op maandag 12 juli 2010 10:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hier is het nog heerlijk klam-tropisch hoor.
Waarom sommige mensen nog naar Maleisië gaan snap ik ook niet.
Nattig J. en niet door de regen.quote:
Heeft niets met zweet te maken. Wel met hitte.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:41 schreef KingOfMars het volgende:
Door de hitte? Van dat klamme zweet erop zeg maar?
Help me ff JK.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Een miss_bleutje her en der, dunkt me.
Ik zeg DOEN.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vrouwelijk fappen op het bedrijfstoilet.
Ik ben thuisquote:Op maandag 12 juli 2010 10:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vrouwelijk fappen op het bedrijfstoilet.
Kom op J, over 2 jaar is er weer een EK.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:48 schreef Joene het volgende:
Ga zo ook maar eens naar huis , ik ben er letterlijk schijtziek van
Ik ben er ook wel ziek vanquote:Op maandag 12 juli 2010 10:48 schreef Joene het volgende:
Ga zo ook maar eens naar huis , ik ben er letterlijk schijtziek van
Nee ik kreeg een zoen van umquote:Op maandag 12 juli 2010 10:52 schreef KingOfMars het volgende:
En toen heb je even je shirt opgetild om hem op te beuren?
Op de bank! Op het bed! Onder de douche! Niet op het toilet!quote:Op maandag 12 juli 2010 10:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, vrouwelijk fappen op het thuistoilet, dus.
Het is hier wel nat (whehehee), maar het regent niet megahard, meer een beetje zo vertwijfeld druppelen (whehehe). Zelfs de regen rouwt.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:53 schreef Tally het volgende:
Ik denk dat ik alvast het raampje in het dak dicht ga doen
Als ik hoor dat het bij jullie allemaal regent zal het hier ook zo wel komen.
Ik hou me aanbevolen voor evt. mailconversaties.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:57 schreef Tally het volgende:
Op de bank! Op het bed! Onder de douche! Niet op het toilet!
Ja maar onder het raampje in het dak hangen de overhemden van mijn man.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het is hier wel nat (whehehee), maar het regent niet megahard, meer een beetje zo vertwijfeld druppelen (whehehe). Zelfs de regen rouwt..
Hier ook, met als gevolg dat het nóg klammer is geworden.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:06 schreef KingOfMars het volgende:
Buitje!
ik heb dus buikgriep ofzo, zal wel niks met het wk te maken hebben denk ikquote:Op maandag 12 juli 2010 10:49 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Kom op J, over 2 jaar is er weer een EK.
Hier is het heerlijk nuquote:Op maandag 12 juli 2010 11:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hier ook, met als gevolg dat het nóg klammer is geworden..
Ah, hier gaat het nu wat meer loos en wordt het een beetje draaglijker.quote:
Er valt toch niks te vieren dus idd waarom huldigen.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Mjah met alle repect, maar een huldiging nu vind ik zo not done he.
Ik vind van niet.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Môh, 'onze jongens' hebben nog steeds wel een goede prestatie neergezet, ik zou het alleen hen voorleggen of zij het wel willen. De KNVB dringt ze nu een beetje een vrolijkdoenpartij op.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Vind ik dus ookquote:Op maandag 12 juli 2010 11:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Môh, 'onze jongens' hebben nog steeds wel een goede prestatie neergezet, ik zou het alleen hen voorleggen of zij het wel willen. De KNVB dringt ze nu een beetje een vrolijkdoenpartij op.
Dit dus. Prima prestatie hoor, maar om nu spelers te huldigen.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Er valt toch niks te vieren dus idd waarom huldigen.
Heel knap hoor allemaal echt , en ik ook dat met koningin prima denk ik, maar een groots feest is een beetje apart als je de 1e verliezer bent.
Ik heb de neiging nu een prachtige songtitel te quoten: "Fuck the pain away."quote:Op maandag 12 juli 2010 11:21 schreef Tally het volgende:
Ik heb wel een ontiegelijke koppijnVan het bier
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik heb de neiging nu een prachtige songtitel te quoten: "Fuck the pain away."
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, buienradar is een beetje overbelast volgens mij, die geeft alleen maar een plaatje van de actuele situatie.
Als het gemiddelde tijdens een goeie download op 30kB zit wel jaquote:Op maandag 12 juli 2010 13:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die 2,0 is goed?
Dat zijn 56k6 snelheden.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:21 schreef k_i_m het volgende:
Als het gemiddelde tijdens een goeie download op 30kB zit wel ja.
JE TETRA's HEBBEN JE NODIG!!!EINZ!quote:Op maandag 12 juli 2010 13:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
NIET DOEN J, JE HEBT ZOVEEL OM VOOR TE LEVEN, DENK TOCH EENS AAN JE VISSIES!!!!!!111
quote:
Nee dat zie je verkeerd is me verteld. Spanje was veeeeeeel beter, tikte ons helemaal zoek dus daarom scoorde ze zo makkelijk.... in de 115e minuut.... als gevolg van een reeks verkeerde beslissingen... van Webbquote:
Net wat m'n broer gisteren zei, Nederland mag gewoon niet winnen. We speelden tegen 12 man.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee dat zie je verkeerd is me verteld. Spanje was veeeeeeel beter, tikte ons helemaal zoek dus daarom scoorde ze zo makkelijk.... in de 115e minuut.... als gevolg van een reeks verkeerde beslissingen... van Webb
Ik heb mijn spaanse collega gisterenavond gesmst. Congrats, It's not possible to win with 10 guys to 14 Spanisch guys.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Net wat m'n broer gisteren zei, Nederland mag gewoon niet winnen. We speelden tegen 12 man.![]()
Ik heb net die photoshop van Webb met de wereldbeker even naar wat Engelse collega's rondgemaild. Daar heb ik ook nog steeds niets van gehoord.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:45 schreef Swetsenegger het volgende:
En ik vroeg hem vanmorgen waarom die spaanse kale middenvelder met die fluit niet in het rood speelde. Vond ie niet leuk
Doe's posten.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:49 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb net die photoshop van Webb met de wereldbeker even naar wat Engelse collega's rondgemaild. Daar heb ik ook nog steeds niets van gehoord.
Hebbie van die heuze premblemen K_I_M?quote:
Eerst komende 4 jaar niet neequote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:30 schreef Swetsenegger het volgende:
we zijn nog steeds geen wereldkampioen.
Over een half uurtje ga ik richting de tram. Die brengt me op Centraal station.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hallo! Wanneer ben je weer weg en waarom?.
O ik dacht dat je dan ging zeggen: Ok! Neuk zequote:
Ik zou niet durven!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:53 schreef Tally het volgende:
O ik dacht dat je dan ging zeggen: Ok! Neuk ze
Whehe, vrouwenfap ze in de trein.quote:Maar denk dat we best plezier zullen hebben. Ik hoop alleen dat ik zo in de trein kom
En dat het niet zo druk is
Die zag ik hier vanmorgen richting het oosten vliegen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey, ik had weer heel even de nieuwe layout!
En volgens mij zag ik net de Chinook waar Oranje mee naar Amsterdam wordt vervoerd vliegen richting Den Haag.
Er vlogen er inderdaad 2 weg, zo'n chinook met 2 rotors en een gewonen gevechtsachtig ding.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:04 schreef E.T. het volgende:
twee heli's... eentje met twee rotoren (zoeentje uit oorlogsfilms, waar een heel peleton in zit)en gewoon groen gevlekt, de ander met een rotor en een oranje leeuw er op
Ik las net in de krant dat het enige waardevolle wat ze nog hebben in dat land, die wereldbeker is. Binnenkort hebben we daar Griekse toestanden. En wij geven geen euro!!!!quote:
Klopt. Zag ze vanochtend langs vliegen. Live hè? Niet op de televee!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, net op Radio1 was er sprake van Chinooks waarmee het elftal vervoerd zal gaan worden.
Ik zag ze eerder.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:49 schreef Armageddon het volgende:
Klopt. Zag ze vanochtend langs vliegen. Live hè? Niet op de televee!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik zag ze al vliegen in Rotterdam.
ET!!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:09 schreef E.T. het volgende:
Valt me toch best mee.. Staat best vol langs de grachten
Armaquote:
Ze krijgen geen flikkâhquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik las net in de krant dat het enige waardevolle wat ze nog hebben in dat land, die wereldbeker is. Binnenkort hebben we daar Griekse toestanden. En wij geven geen euro!!!!
Hadden ze maar over moeten nadenken VOOR ze Webb omkochten... met ons EU geld. Tering Spanjaarden. Ze moeten allemaal dood! Armlastige flikkers en dan godverdomme nog een beetje ons WK stelen met het Ramblas Straat Theater groepje.quote:
Smerige paella vreters zijn het!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hadden ze maar over moeten nadenken VOOR ze Webb omkochten... met ons EU geld. Tering Spanjaarden. Ze moeten allemaal dood! Armlastige flikkers en dan godverdomme nog een beetje ons WK stelen met het Ramblas Straat Theater groepje.
En allemaal naar Turkije op vakantie. Failliet gaan ze die kutspanjaarden!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik roep dan ook met liefde iedereen op zoveel mogelijk Seats in de fik te steken. Dat zal die schobbejakken leren!
En die knakkers vissen alle glasaal uit zee, zodat wij geen paling meer hebben!quote:
Ik heb er vanaf 1 november 2quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:09 schreef KingOfMars het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Spanjolen? In het algemeen dus?
Vriendelijk volkje, lekker flamboyant! Door de crisis hebben ze wel een klap gekregen, eigenlijk zou er wat geld van de EU hun kant op moeten, voor een snelweg ofzo.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:09 schreef KingOfMars het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Spanjolen? In het algemeen dus?
Ze zouden eigenlijk ook iets van een grote prijs moeten pakken. Gewoon, voor het zelfvertrouwen enzo.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vriendelijk volkje, lekker flamboyant! Door de crisis hebben ze wel een klap gekregen, eigenlijk zou er wat geld van de EU hun kant op moeten, voor een snelweg ofzo.
Ben je lekker mee!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb er vanaf 1 november 2op mijn afdeling werken
Als ik Swetsieboy zou zijn, zou ik die nieuwe collega gewoon stelselmatig met "Puta di madre" aanspreken. Ha!quote:
Waarom zo klein?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:24 schreef KingOfMars het volgende:
Ik zou die karate kick uit de finale op A2 uitprinten en ophangen.
Tof. Weet ik ook eens hoe het is om WK te zijn.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:26 schreef Joene het volgende:
Zeg hoe zouden jullie het vinden om in spanje te gaan wonen ?
Ik ookquote:
Die gaat op voor jullie allebei, T & J!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:54 schreef Joene het volgende:
Slaap lekker dus.
Ik ga 2 pints of lager kijken in bed
Het enige team ongeslagen; Nieuw Zeeland met een paar amateurs in de selectie.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mja, zowel Spanje als Nederland heeft maar 1 wedstrijd verloren.
Ik vond die huldiging echt zout in de wonde. "Hoi Nummer ...twee!"quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:56 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben er nog steeds ziek van kan ik je vertellen. Die huldiging ook. Het is het allemaal net niet. Godverdomme.
Homo .quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik wilde gisteren gaan fietsen, krijg ik om 6 uur 's ochtends toch een kramp in mijn kuit. E.T. wakker, die trekken aan mijn voet. Maar ja, zo'n pijn in mijn kuit dat fietsen me even niet verstandig leek.
Vandaag leek fietsen, gelet op het apocalyptische weer, me ook niet verstandig. Morgen afspraak buiten de deur.
Ik wil verdomme fietsen
Ja, dat, dat je zweetbellen kunt blazen als je een wind laat.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:28 schreef Joene het volgende:
Zo van die dikke parels zweet zo door je bilnaad je hendig sjieke slip in ?
Van die gele ?quote:
ik heb een split level unit laten ophangen naast het klimaat systeemquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:41 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb m'n sjiek hendige mobiele airco mee naar het werk genomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |