Later vandaag nog meer noodweer.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:25 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ja serieus, t zwakt nu alweer af, maar stortregen en onweer, heeft inmiddels de lidl in pey bereikt dus t zal ook wel jouw kant opkomen
wij liggen iets hoger haha , maar het is hier ontzetten drukkendquote:Op maandag 12 juli 2010 10:25 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ja serieus, t zwakt nu alweer af, maar stortregen en onweer, heeft inmiddels de lidl in pey bereikt dus t zal ook wel jouw kant opkomen
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier de eerste bui gehad. Rond 12:00 zal het wel echt losbarsten.
hihi jij zei kei hardquote:Op maandag 12 juli 2010 11:22 schreef Rifoki het volgende:
Hier gaat het nu KEI en KEI hard loos wat betreft regen / wind, lijkt wel een wall of water.
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:21 schreef Ivo1986 het volgende:
Hier is het nu een 5 min flink aan het regenen en erg harde wind.
Zo was het hier net ook even, al lijkt de schade gelukkig nog beperkt.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:34 schreef Refurb het volgende:
Niet normaal hier.
Omgewaaide containers, blikseminslagen, flitsen, windhozen, gerommel en straten staan blank.. rioolen zijn overstroomd!
Dat niet. You're just really bad!quote:
I won't!quote:
Ik heb geen stem meer van het doelloos schreeuwen naar een beeldscherm gisteravond.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:55 schreef Refurb het volgende:
Inmiddels schijnt het zonnetje weer
Maar ik heb facking keelpijn omdat ik een ventilator naast mijn bed heb neergezet
ik weet het ,maar ja onder het mom van voor jezelf opkomen moest het echtquote:Op maandag 12 juli 2010 12:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Bazen hebben niet graag commentaar.hopelijk valt het wel mee.
Als er dingen zijn die je niet bevallen dan moet je dat ook gewoon zeggenquote:Op maandag 12 juli 2010 12:59 schreef candygirl het volgende:
[..]
ik weet het ,maar ja onder het mom van voor jezelf opkomen moest het echt
maar idd wel bang voor de gevolgen
Wat is er voorgevallen?quote:Op maandag 12 juli 2010 12:59 schreef candygirl het volgende:
[..]
ik weet het ,maar ja onder het mom van voor jezelf opkomen moest het echt
maar idd wel bang voor de gevolgen
Lifestyle in Elsloo?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:36 schreef sproetjes het volgende:
jezus wat was ik blij dat ik net bij lifestyle binnen zat toen het écht los barstte
overigens was het echt heel positief![]()
vanmiddag/vanavond alles via de mail en dan hoef ik alleen nog akkoord te gaan. ze waren ook echt heel relaxed over de politie, dus ik ben weer blij
Hetzelfde als in de baggerlayoutquote:Op maandag 12 juli 2010 13:37 schreef Gezicht het volgende:
Hoe edit ik m'n bericht in die nieuwe layout?
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:36 schreef sproetjes het volgende:
jezus wat was ik blij dat ik net bij lifestyle binnen zat toen het écht los barstte
vanmiddag/vanavond alles via de mail en dan hoef ik alleen nog akkoord te gaan. ze waren ook echt heel relaxed over de politie, dus ik ben weer blij
Sittardquote:
Als je daar werkt zie je misschien mij daar wel rondjes rennenquote:Op maandag 12 juli 2010 13:36 schreef sproetjes het volgende:
Eens al zitten er wel leuke dingentjes in, auto updates enzo.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:40 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik zag het al ja. Wat een pauperlayout is dat die nieuwe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |