Ik ging er ook nog even omheen fietsen, uit nieuwsgierigheid, en inderdaad, het is aan de drukke kant.quote:Op zondag 11 juli 2010 19:14 schreef Gellius het volgende:
Nou, de sfeer zit er al flink in op het Museumplein, mensen. Voor hoeveel zou ik de babykamer kunnen verhuren vannacht?
Hier wordt een kind uit geboren, dat op iedere verjaardag Het Verhaal Van Het 18 Septemberplein gaat horen. Het Tranenplein.quote:Op het 18 Septemberplein in Eindhoven huilden mannen en vrouwen na het verlies van Nederland om vervolgens snel te vertrekken.
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:11 schreef zodiakk het volgende:
Wat erg. Een WK-finale verliezen.
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hij kon de Raiders niet vinden denk ik
Slag om de Boyne, natuurlijk.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:45 schreef Frollo het volgende:
Want?
En de RA II van de Noorse antropoloog Thor Heyerdahl bereikt het West-Indische eiland Barbados na in 57 dagen de afstand van 6200 kilometer tussen Afrika en Midden-Amerika te hebben afgelegd!quote:
Hmm ja, ik heb wel weer eens zin om te blowen... maar na de zomervakantie begint m'n anderhalve maand geheelonthouding op weg naar de Dam tot Dam weer, dus ik mag wel opschieten.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:47 schreef Frollo het volgende:
Ik ben juist heel lowbrow bezig geweest, IR, lekker een jointje opgestoken en wat zitten gamen. Dat doe ik immers altijd op zondagavond.
Kwestie van prioriteiten stellen.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hmm ja, ik heb wel weer eens zin om te blowen... maar na de zomervakantie begint m'n anderhalve maand geheelonthouding op weg naar de Dam tot Dam weer, dus ik mag wel opschieten.
Eufemisme voor de uitgang waar borstmelk (of slagroom) uitkomt? (Geen idee hoe je zoiets normaalgesproken noemt, maar goed laten we ook niet net doen alsof ik ook maar iets weet van de anatomie van een vrouwenborst.)quote:Op maandag 12 juli 2010 19:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
ik zie nu pas dat je van de eerste vijf tekens in de TT het woord tepelkut kan maken. Nu nog een betekenis.
Zonde, aanradertje hoor!quote:Op maandag 12 juli 2010 20:58 schreef Marble het volgende:
laten we ook niet net doen alsof ik ook maar iets weet van de anatomie van een vrouwenborst.)
Waarom vind ik dit in godsnaam hilarisch?quote:Op maandag 12 juli 2010 19:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
ik zie nu pas dat je van de eerste vijf tekens in de TT het woord tepelkut kan maken. Nu nog een betekenis.
Waarom had je zelf geen water en eten meegenomen? De reis van Berlijn is sowieso 7 uur, dus maar 3 uur vertraging.quote:Op maandag 12 juli 2010 08:59 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb gister een behoorlijke rotreis naar Amsterdam gehad. In Nederland lag het treinverkeer stil doordat het had geonweerd. Hierdoor kon het Nederlandse personeel niet op tijd bij de grens zijn en moesten we 45 minuten wachten. Vervolgens kon de trein niet van Apeldoorn naar Amersfoort rijden en maakten we dus een toeristische route langs Zwolle en Harderwijk. Rond Putten was er een storing bij de spoortwegovergangen waardoor we stapvoets moesten rijden en in Amersfoort stapten de provincialen en masse in. Ik heb ruim 10 uur over de reis gedaan, er was geen water en eten in de internationale trein aanwezig en de toiletten waren te walgelijk om gebruik van te maken.
Volgende keer het vliegtuig, mensen.
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
(hoewel mijn mannenlichaam natuurlijk ook niet te versmaden is)
De reis duurt 5,5 uur.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:30 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Waarom had je zelf geen water en eten meegenomen? De reis van Berlijn is sowieso 7 uur, dus maar 3 uur vertraging.
Eufemisme? Ik denk eerder aan 'krachtterm'. En niet zo'n fijne ook, trouwens.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:58 schreef Marble het volgende:
[..]
Eufemisme voor de uitgang waar borstmelk (of slagroom) uitkomt? (Geen idee hoe je zoiets normaalgesproken noemt, maar goed laten we ook niet net doen alsof ik ook maar iets weet van de anatomie van een vrouwenborst.)
Ja, dat klopt. Je gezeur is terecht,quote:Op dinsdag 13 juli 2010 05:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De reis duurt 5,5 uur.
Ik ging ervanuit dat er in een internationale trein eten en drinken aanwezig zou zijn. Dat hoort normaliter ook bij de service.
Story of my life.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:24 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Je gezeur is terecht,.
Ja, dat heb ik sowieso gedaan. Dat doe ik bij al mijn studenten.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:09 schreef mane het volgende:
Hoe heb je het toegelicht? Schriftelijk? In dat geval zou ik haar uitnodigen om in een gesprek nog wat uit te leggen.
Ze klaagt inderdaad bij een ander over de redenen die ten grondslag liggen aan het cijfer.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:12 schreef Lienekien het volgende:
Waarom was de mail dan niet voor jou bedoeld, Claudia? Of doet ze aan een ander haar beklag?
Is dat gesprek al geweest of moet het nog komen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze klaagt inderdaad bij een ander over de redenen die ten grondslag liggen aan het cijfer.
Nee, dat moet er nog komen. Ik heb haar vanochtend haar cijfer gemaild met toelichting (en een verzoek tot een gesprek).quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:25 schreef mane het volgende:
[..]
Is dat gesprek al geweest of moet het nog komen?
Oh, maar dan volgt er in principe toch nog wel een gesprek? Ik zou daar wel op aandringen, want het is voor jullie allebei prettiger om dit op een goede manier af te sluiten. Leerzaam ook.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, dat moet er nog komen. Ik heb haar vanochtend haar cijfer gemaild met toelichting (en een verzoek tot een gesprek).
Ja.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:52 schreef Gellius het volgende:
't is wel Schiele hè?
Ik weet niet of ik hiermede blij moet zijn of niet (stiekem ben ik dus toch een conformistisch burgermannetje) maar toch bedankt, ik ga de komende jaren wel weer broeden en een hoop leed meemaken tot ik daadwerkelijk iets te schrijven heb.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:16 schreef Frollo het volgende:
Ik heb je (aanzet tot een) verhaal van 2 juli eindelijk gelezen, IR!
Erg soepel geschreven, zeker, maar ik moet toch ook een beetje op je mopperen hoor. Die setting, die kan echt niet meer. Een alleenstaande jongeman die veel zuipt en zichzelf verwaarloost en die dan observaties doet in de supermarkt, daar schrijft werkelijk élke (ex-)student met literaire aspiraties over. Ik ook, daarom weet ik dat.
Je moet op een gegeven moment als schrijver echt een stap verder doen. Je moet naar iets volwasseners, iets diepers. Dat is moeilijk ja, en zelf weet ik nog niet hoe. Daarom heb ik al jaren niet meer geschreven.
De film vond ik ook zeker niet onaardig (al kan dat komen doordat ik die toen zag in het gezelschap van iemand die ik toen ook in het geheel niet onaardig vond. Later is dat bijgetrokken.)quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:37 schreef mane het volgende:
Inmiddels ben ik begonnen aan De helaasheid der dingen. Als het alleen bij de titel was gebleven, had ik het al geslaagd gevonden..
Nee! Hup, schrijven met die hap.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik hiermede blij moet zijn of niet (stiekem ben ik dus toch een conformistisch burgermannetje) maar toch bedankt, ik ga de komende jaren wel weer broeden en een hoop leed meemaken tot ik daadwerkelijk iets te schrijven heb.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:42 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nee! Hup, schrijven met die hap.
Het is een misverstand dat je zelf iets meegemaakt moet hebben om erover te kunnen schrijven. Het kan helpen, dat natuurlijk wel, maar veel belangrijker is dat je bezig blijft.
Dat weet jij als geen ander neem ik aan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Eensch.
Gewoon werken, anders komt er nooit iets
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nou, van schrijven heb ik geen verstand.
Maar het principe van iets nieuws creëren is op alle gebieden hetzelfde naar mijn mening.
Dat bedoelde ik ja.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nou, van schrijven heb ik geen verstand.
Maar het principe van iets nieuws creëren is op alle gebieden hetzelfde naar mijn mening.
Zelfs Lienekien doet er niet meer aan. Ik heb het helemaal afgezworen.quote:
Je kunt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lienekien, ik wilde m'n laatste PM aan je rectificeren, maar je inbox is vol.
Ik wilde alleen nog even zeggen dat ik toch denk dat je gelijk hebt. Ik kan alleen de situatie (en dus de plaats in het boek) me even niet voor de geest halen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je kunt.
Belangwekkende literaire discussie.
Ik ga de bronnen nog even raadplegen. Er zou eigenlijk een concordantie moeten bestaan!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik wilde alleen nog even zeggen dat ik toch denk dat je gelijk hebt. Ik kan alleen de situatie (en dus de plaats in het boek) me even niet voor de geest halen.
Terwijl ik het pas een keer of 12 gelezen heb..
Mijn xeauyxeau-campagne slaat nog steeds niet echt aan. Al begint het wel al een beetje te komen: reeds twee hits op Google die niet van mijn hand komen. Goed voorbeeld doet goed volgen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:46 schreef Gellius het volgende:
Dat zo-is-zo, natuurlijk überhaupt.
Saux-oui-saux.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:46 schreef Gellius het volgende:
Dat zo-is-zo, natuurlijk überhaupt.
Ja, verdorie Gellius. Zo krijg je nooit het imago van iemand die groots en meeslepend leeft, die zich van het ene avontuur in de andere grootstedelijke belevenis stort. Vertel dan toch hoe je je een weg moest banen door de oranje mensenmassa, hoe je geërgerd omkeek toen je bier in je nek voelde sijpelen en hoe je toen toch besloot het te negeren, hoe je via steegjes, tuintjes en brandladders uiteindelijk via een raam toch nog je woning wist te bereiken en hoe je toen toch weer terug moest omdat je helaas vergeten was een aardigheidje voor de bevallige mee te nemen.quote:
Niet? Hij neemt nooit een aardigheidje mee voor de bevallige?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:37 schreef Z het volgende:
-quote k_man-
Dat is toch helemaal niks voor hem.
Dat is fijn nieuws!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, we zijn er maar op terug gekomen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, we zijn er maar op terug gekomen.
Ik vind het ook te cynisch.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:08 schreef Z het volgende:
Ik ben het er maar deels mee eens, een deel van de mensen is toch ook gewoon trots? Daarnaast deed het de voetballers zichtbaar goed.
En ook dit vind ik onterecht. De Nederlandse media waren juist kritischer dan de buitenlandse. En ja, het WK was het grootste nieuws op dat moment, net zoals de Olympische Spelen dat bijvoorbeeld om de haverklap zijn. Bij Studio Sport hadden ze nota bene de Sportzomer netjes opgedeeld in een voetbal- en wielrengedeelte. En laten we wel wezen: het is een fenomenale prestatie geweest dat het nationale elftal de finale heeft bereikt. Je kunt er heel zuur over gaan zitten doen, maar het was knap en heel veel mensen werden er blij en enthousiast van.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:35 schreef mane het volgende:
Frenk van der Linden had laatst een goed stuk in de nrc over de rol van de (kritiekloze) media tijdens het WK. Terecht had hij ook kritiek op het beleid van de NOS. Een heel journaal met berichten over het WK. Alsof er verder geen nieuws is. Alleen maar om ' het volk' te behagen. Op die manier blijft er weinig over van de journalistiek.
Waar ik me aan erger is niet de prestatie zelf, maar om de enorme inflatie van de waardering van die prestatie ten aanzien van eerdere, betere prestaties, maar ook ten aanzien van de instelling waarmee Oranje op het veld stond en waarmee wij naar het WK keken: missie, focus, winnen. Nu dat niet gelukt is knakt het elftal en de menigte naar een 'x-de worden is toch ook heel mooi?'-mentaliteit. Ik hou daar niet van.quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:15 schreef Claudia_x het volgende:
En laten we wel wezen: het is een fenomenale prestatie geweest dat het nationale elftal de finale heeft bereikt. Je kunt er heel zuur over gaan zitten doen, maar het was knap en heel veel mensen werden er blij en enthousiast van.
Zoveel betere prestaties waren er dus niet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:09 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Waar ik me aan erger is niet de prestatie zelf, maar om de enorme inflatie van de waardering van die prestatie ten aanzien van eerdere, betere prestaties, maar ook ten aanzien van de instelling waarmee Oranje op het veld stond en waarmee wij naar het WK keken: missie, focus, winnen. Nu dat niet gelukt is knakt het elftal en de menigte naar een 'x-de worden is toch ook heel mooi?'-mentaliteit. Ik hou daar niet van.
Dat geldt voor het journaal in het algemeen, dat er de laatste tijd belachelijk veel achtergronddingen in zitten. Het WK is slechts een invulling van die slechte keuze.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:19 schreef k_man het volgende:
Ach, ik vind het prima dat het journaal een WK-blokje heeft, waarin even kort bericht wordt dat Hongarije van Cuba verloren heeft (ofzo), clipje erbij van de doelpunten, klaar. Maar wat moet ik met een minutenlang item over de oude buurt van een of andere voetballer in Utrecht? Of een vergelijkbare reportage over een Molukse voetballer, waar de Molukse gemeenschap zo trots op is? Of een item over de reis van een stel voetbalfans van de ene naar de andere stad in ZA?
Doet dat soort achtergronddingen lekker in Studio Sport, of Holland Sport, of zoiets.
Het is een betere prestatie om je doelstelling te halen dan om hem niet te halen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:24 schreef Claudia_x het volgende:
Zoveel betere prestaties waren er dus niet.
Het verleden wordt geromantiseerd. Het gedrag van de spelers was in '88 bijvoorbeeld niet bepaald iets om trots op te zijn.
Het is een symptoom van een groter probleem. Dat is ook precies hoe Frenk van der Linden het schreef overigens. En daar ben ik helemaal mee eens.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat geldt voor het journaal in het algemeen, dat er de laatste tijd belachelijk veel achtergronddingen in zitten. Het WK is slechts een invulling van die slechte keuze.
De NOS heeft de afgelopen jaren miljoenen uitgegeven aan marktonderzoeken rondom het Journaal (dat weet ik toevallig omdat ik er zelf nog aan een aantal heb meegewerkt).quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat geldt voor het journaal in het algemeen, dat er de laatste tijd belachelijk veel achtergronddingen in zitten. Het WK is slechts een invulling van die slechte keuze.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:09 schreef zodiakk het volgende:
Waar ik me aan erger is niet de prestatie zelf, maar om de enorme inflatie van de waardering van die prestatie ten aanzien van eerdere, betere prestaties, maar ook ten aanzien van de instelling waarmee Oranje op het veld stond en waarmee wij naar het WK keken: missie, focus, winnen. Nu dat niet gelukt is knakt het elftal en de menigte naar een 'x-de worden is toch ook heel mooi?'-mentaliteit. Ik hou daar niet van.
Straks verwordt het Journaal tot de PVV onder de journalistiek. De PVV bauwt ook alles na wat de 'gewone burger' in de kroeg roept.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:35 schreef Gellius het volgende:
Als je op basis van de conclusies van een kijkersonderzoek journalistiek gaat bedrijven, dan kan je net zo goed meteen ophouden.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:36 schreef mane het volgende:
Het gaat bij voetbal toch bij het gros van de mensen niet echt om de sport zelf of om de prestatie maar om alles erom heen? Om de gezelligheid, de saamhorigheid, het feest. Sinds de halve finale ging het al over hoe geweldig de inhuldiging zou gaan worden. Toen moest de finale nog gespeeld worden. Dat heeft ermee te maken dat voetbal een volkssport is, een geen sport voor de echte liefhebber of de fijnproever. Die zitten er ongetwijfeld wel tussen, maar die staan niet mee te hossen, denk ik.
Frank Furedi zou zeggen: infantilisering. Ondertussen vervreemdt een ander deel van de bevolking en groeit de kloof alleen maar. Een averechts effect.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Straks verwordt het Journaal tot de PVV onder de journalistiek. De PVV bauwt ook alles na wat de 'gewone burger' in de kroeg roept.
Spelen er hier ook nog mensen (ik vind het wel iets voor Frollo en IR bijvoorbeeld) Pro Cycling Manager 2010? Zo verslavend.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:11 schreef DO2 het volgende:
Tour de France. Ook leuk.
Sorry, ik haat alle sport, ook virtuele.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:14 schreef Marble het volgende:
[..]
Spelen er hier ook nog mensen (ik vind het wel iets voor Frollo en IR bijvoorbeeld) Pro Cycling Manager 2010? Zo verslavend.
Hoewel.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:35 schreef Frollo het volgende:
Waarom wel?
Ik vind er nu eenmaal niks aan en heb daar geen enkel probleem mee.
Even je last.fm checken brb.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:39 schreef Gilead het volgende:
Mensen, ik heb zelfs niet een klein beetje zin om te werken vandaag. Help mij dan toch!
Dat medium is te verklaren omdat ik artiesten als Madonna, Abba en Kylie Minogue wel nooit zal weten te waarderen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:41 schreef Frollo het volgende:
Your musical compatibility with LLOV is Medium
Music you have in common includes Al Green, K's Choice, David Bowie, Editors and Otis Redding.
En ik Acda & De Munnik en Arctic Monkeys niet, dus dat middelt mooi uit.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:46 schreef Gilead het volgende:
[..]
Dat medium is te verklaren omdat ik artiesten als Madonna, Abba en Kylie Minogue wel nooit zal weten te waarderen.
Dat soort plaatsvervangende euforie heb ik alleen bij de Oscars.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:40 schreef Frollo het volgende:
[..]
Hoewel.
Laatst toen Oranje in de halve finale won (van Urugay, voor degenen die het WK alweer vergeten zijn) lagen mijn echtgenote en ik in bed te lezen. We hoorden het gejuich en gebrul en getoeter in de straten, de uiteraard deels opgelegde, maar ongetwijfeld deels ook oprechte euforie, we keken we elkaar aan en ik zei: Toch jammer dat wij dit niet kunnen meevoelen. Iets vergelijkbaars hebben wij gewoon niet.
Het klinkt als een excuus, maar beide heb ik al in tijden niet beluisterd.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:48 schreef Frollo het volgende:
[..]
En ik Acda & De Munnik en Arctic Monkeys niet, dus dat middelt mooi uit.
Serieus?quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:53 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat soort plaatsvervangende euforie heb ik alleen bij de Oscars.
CM 95/96 was een koningenspel, en het enige PC-spel waar ik vele weken aan besteed heb. 97/98 heb ik ook heel veel gedaan, en in elk geval bij één van de twee had ik het moment bereikt dat je eerst geen enkele echte speler meer over had, en dat later het spel gewoon ophield.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:26 schreef Frollo het volgende:
Al had ik medio jaren 90 een huisgenoot die regelmatig Championship Manager 2 deed en ik moet toegeven dat het wel leuk was om af en toe een halfuurtje mee te kijken.
[ afbeelding ]
Het is wel heel makkelijk om iets over haalbaarheid van de combinatie samen in bed en euforie te zeggen he. Desnoods met iets vunzigs over blazen op een vuvuzela. Dus ik doe het niet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:40 schreef Frollo het volgende:
[..]
Hoewel.
Laatst toen Oranje in de halve finale won (van Urugay, voor degenen die het WK alweer vergeten zijn) lagen mijn echtgenote en ik in bed te lezen. We hoorden het gejuich en gebrul en getoeter in de straten, de uiteraard deels opgelegde, maar ongetwijfeld deels ook oprechte euforie, we keken we elkaar aan en ik zei: Toch jammer dat wij dit niet kunnen meevoelen. Iets vergelijkbaars hebben wij gewoon niet.
Nog nooit gedaan, maar het lijkt me stiekem wel heel leuk (je stond op de vorige pagina, dus had ik deze reactie nog niet gezien).quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:14 schreef Marble het volgende:
[..]
Spelen er hier ook nog mensen (ik vind het wel iets voor Frollo en IR bijvoorbeeld) Pro Cycling Manager 2010? Zo verslavend.
Het papier van Moleskine is van superieure kwaliteit. Dun maar stevig, gladde textuur, fijne kleur, neemt de inkt subliem op; geen uitloop en vrijwel geen vlekken. Ik ben al jaren overtuigd fan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:39 schreef Gellius het volgende:
Gebruik je die dingen sans gêne? In mijn werkomgeving zijn die dingen zo hip dat we moleskines aan een touwtje op het toilet hebben hangen in plaats van regulier wc-papier.
Zo meldt het RTL-4 journaal zojuist, middels een op het dak van de studio gepositioneerde natgeregende verslaggever (waarom in godsnaam?) - dat er in Limburg een boom tegen een gevel gewaaid zou zijn. Dit is nieuws voor pagina 3 van het lokale sufferdje.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:18 schreef Gellius het volgende:
Ach ja, de mensen doen ook maar. Het is vooral de paars aangelopen gezwollenheid van 'de media' waar ik me zo aan erger. Altijd die superlatieven. Altijd.
En post NC hier wel eens?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:14 schreef Gellius het volgende:
Heeft Gelly wel eens gepost hier eigenlijk? Ik heb daar geen oog voor.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, ik ben er heel verdrietig van. Ik had het liever niet zo gezien, maarja, sommige dingen zijn belangrijker.
Een begrijpelijk besluit om hem weg te geven, maar ik kan goed begrijpen dat je er van baalt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:01 schreef Claudia_x het volgende:
Jimmy rent as we speak rond in een weiland met een twintigtal vriendjes. Ik voel me nog steeds klote.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Levensgenieters hebben gewoon nog niks meegemaakt.
Het is waar, ik zie ook zelden een kat die ik lelijk vind. Er woont er één een straat verderop, die heeft echt een raar lijf en een lelijke kop. De uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:44 schreef Frollo het volgende:
Alleen naaktkatten zijn lelijk, voor de rest vind ik ze ALLEMAAL even mooi en lief.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:01 schreef Claudia_x het volgende:
Jimmy rent as we speak rond in een weiland met een twintigtal vriendjes. Ik voel me nog steeds klote.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:36 schreef DO2 het volgende:
In landen als Turkije en Griekenland lopen bijna alleen maar lelijke katten. Oh, en in Indonesie ook.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:04 schreef DO2 het volgende:
Dat valt best mee, AR.
Ik ben bijvoorbeeld nog nooit in Brazilie geweest.
--
Nog wat mooie beestjes:
[ afbeelding ]
Wij gebruiken de nieuwe lay-out al, en daarin wordt die extra enter toegevoegd.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:06 schreef Marble het volgende:
Waarom zit er als mods iets quoten opeens een extra enter tussen quote en reactie?
Ze pamperen in die landen hun katten ook niet zoals wij hier wel doen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:36 schreef DO2 het volgende:
In landen als Turkije en Griekenland lopen bijna alleen maar lelijke katten. Oh, en in Indonesie ook.
Het zijn ook vooral zwerfkatten. Verwaarloosd en mismaakt.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze pamperen in die landen hun katten ook niet zoals wij hier wel doen.
Nu weet ik ook weer wat ik niet leuk vond aan mijn vakanties naar Italië.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:23 schreef DO2 het volgende:
[..]
Het zijn ook vooral zwerfkatten. Verwaarloosd en mismaakt.
Welke boeken neem je mee?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:39 schreef Lienekien het volgende:
Bijna vakantie.
Dat was ook mijn gedachte.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:20 schreef DO2 het volgende:
Ik vind 'm mooi, Ringo. Ik zeg: doen.
Wat lief dat je m erin gezet hebt. Maar in de moleskine staan de woorden 'emotionele genocide' en 'as van de onverschilligheid' dus daar gaat iets meesterlijks uitkomen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:01 schreef Marble het volgende:
Loopt jullie RSS-reader ook zo over van de berichten uit Grogmullistan? Poehee, ik kan het nauwelijks bijhouden.
Maar we staan open voor gastbijdragen!quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:01 schreef Marble het volgende:
Loopt jullie RSS-reader ook zo over van de berichten uit Grogmullistan? Poehee, ik kan het nauwelijks bijhouden.
Ja, dat komt natuurlijk omdat jij óók ontieglijk intelligent bent, Z.quote:
Ik denk die van Tommy Wieringa (Frollo weet de titel).quote:
Ik vind hem onthutsend mooi. Zo'n hoekig klein ding, met opzetlens,quote:
Je moet er iedere keer om denken om de boeken op tijd terug te brengen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:04 schreef DO2 het volgende:
Ik zit erover te denken om lid te worden van de bieb. Waarom niet?
Ja, waarom niet? Hmz... Kut, nu moet ik eigenlijk wel, he.
Ik zoek nu dus vooral een goede reden om het niet te doen.
Iemand?
Klinkt zeer veelbelovend. Die eerste zou ook een goede naam zijn voor het 'Ouder(s)'-forum alhier op Fok, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wat lief dat je m erin gezet hebt. Maar in de moleskine staan de woorden 'emotionele genocide' en 'as van de onverschilligheid' dus daar gaat iets meesterlijks uitkomen.
En er is een grote kans dat jouw leenvoorganger het boek mee heeft genomen op het toilet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je moet er iedere keer om denken om de boeken op tijd terug te brengen.
Of eens flink in zijn neus heeft zitten pulken bij het lezen van hoofdstuk 3.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:16 schreef Marble het volgende:
[..]
En er is een grote kans dat jouw leenvoorganger het boek mee heeft genomen op het toilet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |