Ik ging er ook nog even omheen fietsen, uit nieuwsgierigheid, en inderdaad, het is aan de drukke kant.quote:Op zondag 11 juli 2010 19:14 schreef Gellius het volgende:
Nou, de sfeer zit er al flink in op het Museumplein, mensen. Voor hoeveel zou ik de babykamer kunnen verhuren vannacht?
Hier wordt een kind uit geboren, dat op iedere verjaardag Het Verhaal Van Het 18 Septemberplein gaat horen. Het Tranenplein.quote:Op het 18 Septemberplein in Eindhoven huilden mannen en vrouwen na het verlies van Nederland om vervolgens snel te vertrekken.
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:11 schreef zodiakk het volgende:
Wat erg. Een WK-finale verliezen.
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hij kon de Raiders niet vinden denk ik
Slag om de Boyne, natuurlijk.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:45 schreef Frollo het volgende:
Want?
En de RA II van de Noorse antropoloog Thor Heyerdahl bereikt het West-Indische eiland Barbados na in 57 dagen de afstand van 6200 kilometer tussen Afrika en Midden-Amerika te hebben afgelegd!quote:
Hmm ja, ik heb wel weer eens zin om te blowen... maar na de zomervakantie begint m'n anderhalve maand geheelonthouding op weg naar de Dam tot Dam weer, dus ik mag wel opschieten.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:47 schreef Frollo het volgende:
Ik ben juist heel lowbrow bezig geweest, IR, lekker een jointje opgestoken en wat zitten gamen. Dat doe ik immers altijd op zondagavond.
Kwestie van prioriteiten stellen.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hmm ja, ik heb wel weer eens zin om te blowen... maar na de zomervakantie begint m'n anderhalve maand geheelonthouding op weg naar de Dam tot Dam weer, dus ik mag wel opschieten.
Eufemisme voor de uitgang waar borstmelk (of slagroom) uitkomt? (Geen idee hoe je zoiets normaalgesproken noemt, maar goed laten we ook niet net doen alsof ik ook maar iets weet van de anatomie van een vrouwenborst.)quote:Op maandag 12 juli 2010 19:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
ik zie nu pas dat je van de eerste vijf tekens in de TT het woord tepelkut kan maken. Nu nog een betekenis.
Zonde, aanradertje hoor!quote:Op maandag 12 juli 2010 20:58 schreef Marble het volgende:
laten we ook niet net doen alsof ik ook maar iets weet van de anatomie van een vrouwenborst.)
Waarom vind ik dit in godsnaam hilarisch?quote:Op maandag 12 juli 2010 19:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
ik zie nu pas dat je van de eerste vijf tekens in de TT het woord tepelkut kan maken. Nu nog een betekenis.
Waarom had je zelf geen water en eten meegenomen? De reis van Berlijn is sowieso 7 uur, dus maar 3 uur vertraging.quote:Op maandag 12 juli 2010 08:59 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb gister een behoorlijke rotreis naar Amsterdam gehad. In Nederland lag het treinverkeer stil doordat het had geonweerd. Hierdoor kon het Nederlandse personeel niet op tijd bij de grens zijn en moesten we 45 minuten wachten. Vervolgens kon de trein niet van Apeldoorn naar Amersfoort rijden en maakten we dus een toeristische route langs Zwolle en Harderwijk. Rond Putten was er een storing bij de spoortwegovergangen waardoor we stapvoets moesten rijden en in Amersfoort stapten de provincialen en masse in. Ik heb ruim 10 uur over de reis gedaan, er was geen water en eten in de internationale trein aanwezig en de toiletten waren te walgelijk om gebruik van te maken.
Volgende keer het vliegtuig, mensen.
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
(hoewel mijn mannenlichaam natuurlijk ook niet te versmaden is)
De reis duurt 5,5 uur.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:30 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Waarom had je zelf geen water en eten meegenomen? De reis van Berlijn is sowieso 7 uur, dus maar 3 uur vertraging.
Eufemisme? Ik denk eerder aan 'krachtterm'. En niet zo'n fijne ook, trouwens.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:58 schreef Marble het volgende:
[..]
Eufemisme voor de uitgang waar borstmelk (of slagroom) uitkomt? (Geen idee hoe je zoiets normaalgesproken noemt, maar goed laten we ook niet net doen alsof ik ook maar iets weet van de anatomie van een vrouwenborst.)
Ja, dat klopt. Je gezeur is terecht,quote:Op dinsdag 13 juli 2010 05:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De reis duurt 5,5 uur.
Ik ging ervanuit dat er in een internationale trein eten en drinken aanwezig zou zijn. Dat hoort normaliter ook bij de service.
Story of my life.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:24 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Je gezeur is terecht,.
Ja, dat heb ik sowieso gedaan. Dat doe ik bij al mijn studenten.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:09 schreef mane het volgende:
Hoe heb je het toegelicht? Schriftelijk? In dat geval zou ik haar uitnodigen om in een gesprek nog wat uit te leggen.
Ze klaagt inderdaad bij een ander over de redenen die ten grondslag liggen aan het cijfer.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:12 schreef Lienekien het volgende:
Waarom was de mail dan niet voor jou bedoeld, Claudia? Of doet ze aan een ander haar beklag?
Is dat gesprek al geweest of moet het nog komen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze klaagt inderdaad bij een ander over de redenen die ten grondslag liggen aan het cijfer.
Nee, dat moet er nog komen. Ik heb haar vanochtend haar cijfer gemaild met toelichting (en een verzoek tot een gesprek).quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:25 schreef mane het volgende:
[..]
Is dat gesprek al geweest of moet het nog komen?
Oh, maar dan volgt er in principe toch nog wel een gesprek? Ik zou daar wel op aandringen, want het is voor jullie allebei prettiger om dit op een goede manier af te sluiten. Leerzaam ook.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, dat moet er nog komen. Ik heb haar vanochtend haar cijfer gemaild met toelichting (en een verzoek tot een gesprek).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |