Bizar eigenlijk dat je zomaar een research / ontwikkelnigsafdeling kan wegsaneren (ergens anders naar toe). De grootste waarde is de kennis en kunde van 2200 hoogopgeleide mensen (!). Als je dat in India op gaat zetten loop je toch meteen 5 jaar achter in researchquote:Op zondag 11 juli 2010 10:46 schreef Leandra het volgende:
Moet er trouwens herschreven worden omdat de afdeling ontwikkeling van Organon helemaal verdwijnt??
Want dat is het merk waarvoor MvM de urine inzamelt.
quote:Op zondag 11 juli 2010 10:49 schreef Leandra het volgende:
Vervolg op [RLS SC #800] Onweer, zware windstoten en hagel !
Waar we met spanning wachten op de finale van vanavond, de meesten vannacht beroerd geslapen hebben en Laysa morgen naar huis mag![]()
Thanks for the tip, maar ik heb al voldoende testimonials om mee te werken. Wat dat betreft is MvM wel een goede opdrachtgever, met duidelijke en volledige briefings. Jammer dat het nog werk voor de oude baas isquote:Op zondag 11 juli 2010 10:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je echt in de huid wilt kruipen van een vrouw die krijgt, dan zou ik even in OUD in het topic "Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat" kijken en/of vragen, of even overleggen met Brighteyes of RockabeIIa wie je erover zou kunnen benaderen.
Ook vrouwen die geven zul je wel in "Zwangerschap en geboorte" kunnen vinden neem ik aan....
Mn broer was 1 van de managers daar...dies dus ook ontslagen...en die snapt het ook niet...sterker nog...niemand begrijpt tquote:Op zondag 11 juli 2010 10:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk dat je zomaar een research / ontwikkelnigsafdeling kan wegsaneren (ergens anders naar toe). De grootste waarde is de kennis en kunde van 2200 hoogopgeleide mensen (!). Als je dat in India op gaat zetten loop je toch meteen 5 jaar achter in research.
Ja het verbaasde mij ook enorm, juist omdat ze bijvoorbeeld met een organisatie als MvM zoveel mogelijkheden dicht bij huis hebben.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk dat je zomaar een research / ontwikkelnigsafdeling kan wegsaneren (ergens anders naar toe). De grootste waarde is de kennis en kunde van 2200 hoogopgeleide mensen (!). Als je dat in India op gaat zetten loop je toch meteen 5 jaar achter in research.
quote:Op zondag 11 juli 2010 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben aan het schrijven voor de website van MvM.
Ja.... en ik ben toch wel zo Van Persie moe hè.... wij zitten hier al te juichen als hij gewisseld wordtquote:Op zondag 11 juli 2010 10:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar ik zie Elia nietEn Van Persie wel
De eigenaar wil alle research in de USA ondergebracht hebben. Als daar weer zo'n Christen-fundamentalist als Bush aan de macht komt zullen ze daar misschien wel weer van terugkomen.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Overigens, ik vind ze wel erg vriendelijk bij MvM.... wat ik echt verschrikkelijk lief vond, was de bloemenbon die ik kreeg toen ik niet verder kon gaan door de miskraam.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:52 schreef Copycat het volgende:
Nee, die reorganisatie staat hier los van.
Is in het kader van een totale restyling, inclusief look, feel en dus ook tone of voice.
De weelde van globaliserenquote:Op zondag 11 juli 2010 10:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mooi om te horen. Die presentjes -in positieve en negatieve gevallen- worden nog meer uitgebouwd, kan ik verklappen.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:57 schreef Leandra het volgende:
Overigens, ik vind ze wel erg vriendelijk bij MvM.... wat ik echt verschrikkelijk lief vond, was de bloemenbon die ik kreeg toen ik niet verder kon gaan door de miskraam.
Ongetwijfeld, maar wie werkt ze inquote:Op zondag 11 juli 2010 10:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De weelde van globaliseren![]()
In India zitten vast ook hoogopgeleide mensen?
Zo begreep ik het ook. Gecentraliseerd in de US of A.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:57 schreef Scrutinizer het volgende:
De eigenaar wil alle research in de USA ondergebracht hebben.
De mensen van MSD Nederland...Met vriendelijke groet van de CEO uit the statesquote:Op zondag 11 juli 2010 11:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar wie werkt ze in?
Die spanning voor de finale valt bij mij reuze meequote:Op zondag 11 juli 2010 10:49 schreef Leandra het volgende:
Vervolg op [RLS SC #800] Onweer, zware windstoten en hagel !
Waar we met spanning wachten op de finale van vanavond, de meesten vannacht beroerd geslapen hebben en Laysa morgen naar huis mag![]()
Als ze nou echt fink zijn gaan ze in de US of A ook een moeders voor moeders opzetten.... maar dat zal ze wel niet lukken, want zoiets gaat niet samen met een consumptiemaatschappij als de Amerikaanse.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo begreep ik het ook. Gecentraliseerd in de US of A.
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:10 schreef Leandra het volgende:
LOL Fann, hier ook geen spanning trouwens, en vannacht prima geslapen
Maar ik was even invoelend bezig en sprak mbt die eerste 2 dingen voornamelijk voor de rest![]()
wat zie jij er debiel uit ineensquote:Op zondag 11 juli 2010 11:14 schreef CarOnline het volgende:
Geen regen of onweer hier gehad![]()
Nog steeds benauwd, wann hitte. Straks eens zien of wij de beamer hier krijgen. Neem niet aan dat we vanavond bij de Duitsers kijken
In slaap vallen bij de F1 is top, dat monotone gezoem van die motoren, die auto's die continue zonder inhalen hun rondjes rijden, relaxedquote:Op zondag 11 juli 2010 11:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga eerst maar eens een blokje om alvorens in slaap te vallen bij de Formule 1 vanmiddag. Ik denk niet dat ik het vandaag ga redden met de 3 uurtjes slaap van vannacht
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:14 schreef CarOnline het volgende:
Nog steeds benauwd, wann hitte. Straks eens zien of wij de beamer hier krijgen. Neem niet aan dat we vanavond bij de Duitsers kijken
Zelfs met een nacht onweer en een lekkend dak is het nog net zo warm als gisteren dus het macht nichts.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:14 schreef CarOnline het volgende:
Klopt, ik ben dan zo vertrokken. Bij het live-verslag van de Tour is het trouwens ook heerlijk indommelen.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:15 schreef Jian het volgende:
[..]
In slaap vallen bij de F1 is top, dat monotone gezoem van die motoren, die auto's die continue zonder inhalen hun rondjes rijden, relaxed
Tis maar een plaatje hoor, in het echt ben ik nog altijd m'n oogverblindende zelfquote:
Géén idee!quote:Op zondag 11 juli 2010 11:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ga bij een Portugese kijken. Maar die is wel heel erg voor Nederland want Portugal en Spanje dat botert niet zo. Waar kennen we dat toch van.
ow... gelukkigquote:Op zondag 11 juli 2010 11:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Tis maar een plaatje hoor, in het echt ben ik nog altijd m'n oogverblindende zelf
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Tis maar een plaatje hoor, in het echt ben ik nog altijd m'n oogverblindende zelf
Jaaaa, de Tour, ik ken 't; Herbert en Maarten, keuvelend over tour ditjes en datjes terwijl het peloton relaxed aan het trappen is, Masterquote:Op zondag 11 juli 2010 11:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klopt, ik ben dan zo vertrokken. Bij het live-verslag van de Tour is het trouwens ook heerlijk indommelen.
Wat, is je dak lek?!quote:Op zondag 11 juli 2010 11:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Zelfs met een nacht onweer en een lekkend dak is het nog net zo warm als gisteren dus het macht nichts.
Oeh spannend hè! Wat heb je aan?
Oooh!quote:Op zondag 11 juli 2010 11:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje je best doen om op je UI te lijken hè!
Ik heb nu behalve groene extensions ook een klein snorretje. Staat denk ik wel leuk straks, boven het Jup Holland Jup-shirt.
Ja.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:19 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... gelukkig![]()
je lijkt wel een omaatje , maar ut zal wel wennen
Nee? Nou hier flink hoor!quote:Op zondag 11 juli 2010 11:14 schreef CarOnline het volgende:
Een natte handdoek op mijn nachtkastje.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wat, is je dak lek?!![]()
Wat erg, veel schade? (Schade Duitsland...)
Ja, heel spannend!
Wat ik aan heb? Nu alleen een hempie en mn zwambgoek![]()
Weet nog niet. Weinig denk ik. Heb nog wel een oranje armband!
Ben 1 keer wakker geworden van een klap en dat was het.quote:
Oh ja, voor het hcg om af te vallen. Was laatst nog zo'n idioot in LIF die enorm was afgevallen dankzij hcg én een dieet van 500 kcal per dag.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:30 schreef hondjes het volgende:
Heb wel bij mijn twee zwangerschappen eraan meegedaan.
Waren van die grote grijze bussen, die werden dan bij de voordeur neergezet en werden dan weer omgeruild
voor nieuwe..
Maar later heb ik eens gelezen, dat het ook voor andere doeleinden werd gebruikt.
Daar werd ik ff pissig over![]()
Want het doel was, vrouwen, die niet zwanger kunnen worden, anders even mededelen, dat je het voor andere dingen gebruikt.
En je weet zeker dat... eh... tis niet van Meneer?quote:Op zondag 11 juli 2010 11:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Een natte handdoek op mijn nachtkastje.
Oh, met die armband moet het lukken!
Ja klopt, als we willen pitten moeten we vandaag bij de F1 zijn, maar ik ga vandaag ook voor de tourquote:Op zondag 11 juli 2010 11:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vandaag is een serieuze bergetappe, dus relaxed trappen is een understatement.
Nee, den druppels kamen van boven naar beneden. Smeerpijp!quote:Op zondag 11 juli 2010 11:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
En je weet zeker dat... eh... tis niet van Meneer?
Ja, lukte de vorige keer ook. NL- eh dinges. Ze wonnen wel
Dat weet ik niet meer,quote:Op zondag 11 juli 2010 11:31 schreef Copycat het volgende:
Welke andere doeleinden dan?
Werk ik mee aan chemische oorlogsvoering?
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:31 schreef Noek het volgende:
Oh ja, voor het hcg om af te vallen. Was laatst nog zo'n idioot in LIF die enorm was afgevallen dankzij hcg én een dieet van 500 kcal per dag.
Sommige mensen gebruiken HCG om af te vallen.... en als er afslankkuren zijn waarbij HCG gebruikt wordt dan moet dat ook ergens vandaan komen.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:31 schreef Copycat het volgende:
Welke andere doeleinden dan?
Werk ik mee aan chemische oorlogsvoering?
quote:V. Welk merk HCG verkopen jullie?
A. Wij verkopen alleen de grote Europese merken: Pregnyl van Organon (inmiddels overgenomen door Schering-Plough) en Lepori.
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:34 schreef Noek het volgende:
De stokstaartjes mochten ook voorspellen hoorde ik net en die zeiden dat NL zou winnen.
Die zijn er nog best kritisch uit dus ik geloof het wel.
[ afbeelding ]
Oh, ja. Nou, ik vráág maar!quote:Op zondag 11 juli 2010 11:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, den druppels kamen van boven naar beneden. Smeerpijp!![]()
De stokstaartjes mochten ook voorspellen hoorde ik net en die zeiden dat NL zou winnen.
Die zijn er nog best kritisch uit dus ik geloof het wel.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
De eerste fans zijn al op 't musemplein, de vraag is niet of je een zonnesteek krijgt maar hoezeer je er last van krijgt.
LS met zijn topic en toen werd het een spreekbeurt over stokstaartjes. Behalve het ouwe vogelzoeker topic was die ook geweldig.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb een vage deja vu, met die stokstaartjes, maar het wil niet helder worden.. één of ander maf topic?
Tip voor heet weer: watermeloen met munt en rode peper.![]()
Gisteren gehad, naast tal van andere originele hapjes.
Maar die meloen was geweldig in al z'n simpelheid!
Net als Harry Nak, maar die is niet te vreten.
Dus dat hormoon dat in heel kleine hoeveelheden in zwangere urine zit, moet ook nog eens gedeeld worden met mensen die willen afvallen zonder moeite te doen?quote:Op zondag 11 juli 2010 11:40 schreef Leandra het volgende:
Sommige mensen gebruiken HCG om af te vallen.... en als er afslankkuren zijn waarbij HCG gebruikt wordt dan moet dat ook ergens vandaan komen.
Edit: V&A op deze site http://www.hcgafslankkuur.com :
Begon Nosh toen niet met de stokstaartjes?quote:Op zondag 11 juli 2010 11:45 schreef Noek het volgende:
LS met zijn topic en toen werd het een spreekbeurt over stokstaartjes. Behalve het ouwe vogelzoeker topic was die ook geweldig.
huh, met dit weer 10 a 12 uur lang in een menigte op het Museumplein doorbrengen, da's vragen om problemen. Tis voor ze te hopen dat de brandweer gaat spuiten straks !quote:Op zondag 11 juli 2010 11:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
De eerste fans zijn al op 't musemplein, de vraag is niet of je een zonnesteek krijgt maar hoezeer je er last van krijgt.
Nou, persoonlijk vind ik het vooral asociaal dat het ingezameld wordt voor vrouwen met vruchtbaarheidsproblemen en vervolgens ook gebruikt wordt door mensen die willen afvallen...quote:Op zondag 11 juli 2010 11:43 schreef Noek het volgende:
Maar zo'n kuur werkt dus alleen met een dieet van 500 kcal. En duur!![]()
Daar had ik dan wel voor willen plassen destijds. Show me teh money!
Noem het maar geen moeite doen, 500 kcal per dag en dat een behoorlijke tijd. Dat is een langzame hongerdood maar gelukkig heb je de HCG voor... ehm... ja.. voor wat precies?quote:Op zondag 11 juli 2010 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus dat hormoon dat in heel kleine hoeveelheden in zwangere urine zit, moet ook nog eens gedeeld worden met mensen die willen afvallen zonder moeite te doen?
Wat belachelijk en nog belachelijker dat MSD daaraan mee werkt. Money makes the world go round.
Het is dat mijn hangmat aan de waslijn hangt ...
http://www.volkskrant.nl/(...)ouwen_voor_kunstmestquote:Op zondag 11 juli 2010 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus dat hormoon dat in heel kleine hoeveelheden in zwangere urine zit, moet ook nog eens gedeeld worden met mensen die willen afvallen zonder moeite te doen?
Wat belachelijk en nog belachelijker dat MSD daaraan mee werkt. Money makes the world go round.
Het is dat mijn hangmat aan de waslijn hangt ...
Maar zo te lezen is daar het hormoon hCG helemaal niet voor nodig. Waarom verkwisten ze dan die belangrijke urine? Zijn toch tal van andere mogelijkheden om huis- tuin- en keukenpies in te zamelen?quote:Op zondag 11 juli 2010 11:47 schreef hondjes het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ouwen_voor_kunstmest
en kunstmest, dat wordt het ook voor gebruikt.
Het is ook asociaal maar ik ben nooit zo nobel geweest dus ik heb weinig recht van spreken.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, persoonlijk vind ik het vooral asociaal dat het ingezameld wordt voor vrouwen met vruchtbaarheidsproblemen en vervolgens ook gebruikt wordt door mensen die willen afvallen...
En dan denk ik zelf dat er nog iets is wat met behulp van HCG behandeld zou kunnen worden, maar dan hebben we het in tegenstelling tot afvallen, wel over iets medisch....
quote:
die zag ik een paar dagen geleden nog voorbij schuifelen op het voetbal subforumquote:Op zondag 11 juli 2010 11:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Begon Nosh toen niet met de stokstaartjes?
LS is trouwens voorgoed verdwenen?
Ja okay, maar dat was een proef en daar werden andere zaken dan HCG voor gebruikt.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:47 schreef hondjes het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)ouwen_voor_kunstmest
en kunstmest, dat wordt het ook voor gebruikt.
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar zo te lezen is daar het hormoon hCG helemaal niet voor nodig. Waarom verkwisten ze dan die belangrijke urine? Zijn toch tal van andere mogelijkheden om huis- tuin- en keukenpies in te zamelen?
Wat ik al zei, er wordt aan alle kanten mee gerommeld.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar zo te lezen is daar het hormoon hCG helemaal niet voor nodig. Waarom verkwisten ze dan die belangrijke urine? Zijn toch tal van andere mogelijkheden om huis- tuin- en keukenpies in te zamelen?
Nu voelt mijn nachtkastje zich smerig. Ik hoor het net onder de douche gaan.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:51 schreef Gert het volgende:
Hoe zag je dat voor je dan? Waarvan was die handdoek dan nat? Niet van "een kwakje" want da's te weinig om een hele handdoek mee doordrenkt te krijgen. Dus wat dan? Zweet? Plas? Of een combinatie, met misschien nog wat snottebellen en een toefje oorsmeer?
LOLquote:Op zondag 11 juli 2010 11:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Het is ook asociaal maar ik ben nooit zo nobel geweest dus ik heb weinig recht van spreken.
quote:
Precies dat!quote:Op zondag 11 juli 2010 11:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe zag je dat voor je dan? Waarvan was die handdoek dan nat? Niet van "een kwakje" want da's te weinig om een hele handdoek mee doordrenkt te krijgen. Dus wat dan? Zweet? Plas? Of een combinatie, met misschien nog wat snottebellen en een toefje oorsmeer?
Het HCG wordt niet voor dat onderzoek gebruikt, dat is er dan al uit..... voor dat onderzoek gebruiken ze de fosfaten en stikstof....quote:Op zondag 11 juli 2010 11:54 schreef hondjes het volgende:
[..]
Wat ik al zei, er wordt aan alle kanten mee gerommeld.
Terwijl je denkt, dat het alleen voor vrouwen is, die niet zwanger kunnen worden.
Hahaha ik zie het voor me, net die walking fridgequote:Op zondag 11 juli 2010 11:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Nu voelt mijn nachtkastje zich smerig. Ik hoor het net onder de douche gaan.
quote:
quote:
Oh Fak! Dat is ook. Dan is dit weer echt zo'n zondag waarbij je morgen moet werken.quote:Op zondag 11 juli 2010 12:01 schreef CarOnline het volgende:
Ja, ik hoor het. Mn zwembad roept.
En mn senseo.
Gatdarre, morgen werken. Wat een kutwereld ook
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:01 schreef CarOnline het volgende:
Ja, ik hoor het. Mn zwembad roept.
En mn senseo.
Gatdarre, morgen werken. Wat een kutwereld ook
Ja, doe ik. Maar ik heb nog amper voorstudie gedaan.quote:Op zondag 11 juli 2010 12:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh Fak! Dat is ook. Dan is dit weer echt zo'n zondag waarbij je morgen moet werken.
Spannend wel hè? Jjeniet nog maar even joed hoog!
Ja, die vieze ligt bij Noek!quote:Op zondag 11 juli 2010 12:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Gebruik effe een schone handdoek dan.
Het is wel gemeen ja, dat je morgen al weer aan het werk moet. Die vakanties van tegenwoordig stellen ook niks meer voor. Maarrrr... vandaag nog de hele dag vrij, zeg ik altijd maar zo!
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, die vieze ligt bij Noek!
Ik doe niet van die gekke dingen![]()
![]()
Ja vakantie? Me kits hebbe nu verkansie! En dan moet ik werken!![]()
Maar vandaag nog de hele dag vrij. Inderdaad. Morgen gaat gewoon de wékker! Boeboe!
Nee, maar ik checkte net wel buienradar, was buiten hangen enzulksquote:Op zondag 11 juli 2010 13:28 schreef Leandra het volgende:
Zo wat wordt het hier ineens donker![]()
Pietje?? Regent het bij jou al??
Je had ook ff gewoon ctrl shift kunnen doenquote:Op zondag 11 juli 2010 13:28 schreef liesje1979 het volgende:
Oh.
Ik dacht serieus dat dat pompoenen heette.
Na opnieuw opstarten is mijn vraagteken weer terug ?
Zou je die niet gewoon in de woonkamer of slaapkamer ophangen? Daar droogt het waarschijnlijk sneller nu de zon niet schijntquote:Op zondag 11 juli 2010 13:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, maar ik checkte net wel buienradar, was buiten hangen enzulks.
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je had ook ff gewoon ctrl shift kunnen doen
Waarom ava jij niet?quote:
Ik hoef geen boos poppetje.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom ava jij niet?
Ik ga maar eens verjaardagskleding aantrekken. Als in in ieder geval ondergoed.
Nog meer vocht, ajb zegquote:Op zondag 11 juli 2010 13:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou je die niet gewoon in de woonkamer of slaapkamer ophangen? Daar droogt het waarschijnlijk sneller nu de zon niet schijnt
De jouwe was al 60x60 dus het is alleen een kwestie van even opslaan en dan uploaden.quote:
Maar je hebt helemaal geen ava nu (webicons doen 't niet in nieuwe lay-out).quote:
Dan moet je beter ventileren...... nu ben je thuis en betrekt het buiten dus het ideale moment om de boel tegen elkaar open te zetten.quote:
Die wil ik niet meer.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
De jouwe was al 60x60 dus het is alleen een kwestie van even opslaan en dan uploaden.
Dan ben je weer gewoon jezelf met [ afbeelding ]
Webicons doe het in geen enkele layout meer Pietje....... Danny heeft ze de 7de ineens compleet afgeschaft.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar je hebt helemaal geen ava nu (webicons doen 't niet in nieuwe lay-out).
Je hebt keuzevrijheid!quote:
Ahquote:Op zondag 11 juli 2010 13:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Webicons doe het in geen enkele layout meer Pietje....... Danny heeft ze de 7de ineens compleet afgeschaft.
Hij komt gewoon dagelijks om 13:37 geloof ik, nerdhumorquote:
quote:
Waar staat 1337 oid eigenlijk voor?quote:Op zondag 11 juli 2010 13:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij komt gewoon dagelijks om 13:37 geloof ik, nerdhumor.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_internetjargonquote:
Valt er water uit de lucht, gaat ie klagen dat het vochtig is........... echt hèquote:Op zondag 11 juli 2010 13:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dit was toch wel 't meest suffe buitje ooit. Nog vochtiger, nog warmer en 't klaart alweer op.
Met een zeven-jarige die al wegens vermoeidheid om 21.00 te vervelend is om het nog leuk te hebben zou ik het zeker niet toestaan....quote:Op zondag 11 juli 2010 13:48 schreef remlof het volgende:
Serieus hè? Dat dit een vraag is voor sommige ouders: Mag jouw kind live de WK finale zien ?
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met een zeven-jarige die al wegens vermoeidheid om 21.00 te vervelend is om het nog leuk te hebben zou ik het zeker niet toestaan....
Als hij het wel zou kunnen handelen, en vanmiddag zou gaan slapen zou het een ander verhaal zijn, maar ik heb er geen zin in dat mijn wedstrijdplezier vergald wordt door een kind wat te moe is om nog ergens van te genieten....quote:
Die is dan ook geen 7 meer.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:56 schreef Leandra het volgende:
Maar, om Pietje gerust te stellen: ja, mijn kind mag de WK finale wel live zien
sinds ik windows opnieuw heb geinstalleerd kan ik niet meer 'e'en doen, als in 1 met streepjes op de e. Weet je toevallig ook hoe ik dat terug krijg?quote:Op zondag 11 juli 2010 13:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je had ook ff gewoon ctrl shift kunnen doen
Van mij mag je wel opblijven heur Pietje ..quote:
Nee zo even niet uit het hoofd, maar het zou me niets verbazen als het met de landeninstelling van het tobo te maken heeft......... volgens mij weet HiDiHo precies wat je waar wel en niet moet neerzetten of veranderen, ik meen me te herinneren dat hij dat ooit zelfs met caps heeft laten zien.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
sinds ik windows opnieuw heb geinstalleerd kan ik niet meer 'e'en doen, als in 1 met streepjes op de e. Weet je toevallig ook hoe ik dat terug krijg?
jah... ik ben helemaal in de stemmingquote:Op zondag 11 juli 2010 14:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Thanx fann, eindelijk iemand met een beetje inlevingsvermogen.
Thanks.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee zo even niet uit het hoofd, maar het zou me niets verbazen als het met de landeninstelling van het tobo te maken heeft......... volgens mij weet HiDiHo precies wat je waar wel en niet moet neerzetten of veranderen, ik meen me te herinneren dat hij dat ooit zelfs met caps heeft laten zien.
Ik denk start, configuratiescherm, landeninstellingen, talen, details, en dan opquote:
Je hebt toch een badje?quote:Op zondag 11 juli 2010 13:29 schreef Dementor het volgende:
Fuck this heat.
daar staat ie al op zie ik. . .quote:Op zondag 11 juli 2010 14:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk start, configuratiescherm, landeninstellingen, talen, details, en dan op
Nederlands (Nederland) - Verenigde Staten (internationaal) zetten met de dropdown balk.
In het scherm daaronder staat hij bij mij ook op diezelfde instellingen.
Dan weet ik het niet....... als hij bij beiden op NL staat dan houdt mijn instant nerdness op, sorry.quote:
Ja ach, je kunt je afvragen hoe belangrijk de mening van een zure ouwe vent die zelf nooit fatsoenlijk genoeg heeft kunnen voetballen om het NL elftal te halen nou helemaal is.....quote:Op zondag 11 juli 2010 14:29 schreef FANN het volgende:
Ik zit een paar toepjes te kijken... is die dan echt zo erg die Yolanthe?
die wordt compleet afgefikt![]()
Neuh, ik ben echt geen nerd, maar waar gaat het over?quote:Op zondag 11 juli 2010 14:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan weet ik het niet....... als hij bij beiden op NL staat dan houdt mijn instant nerdness op, sorry.
Maar Teun is er inmiddels die is stiekem ook een nerd
Ik vind het wel een leuk stel.... maar misschien ligt dat ook aan mijquote:Op zondag 11 juli 2010 14:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ach, je kunt je afvragen hoe belangrijk de mening van een zure ouwe vent die zelf nooit fatsoenlijk genoeg heeft kunnen voetballen om het NL elftal te halen nou helemaal is.....
Ze was al bekend en is nu een spelersvrouw....... zelfs Wesley vindt zijn huwelijk volgende week belangrijker dan de finale vanavond, lekker boeien wat een zure zeiksnor ervan vindt.
Als Wesley ons maar naar een overwinning trapt zal het mij een worst wezen met wie hij trouwt, en of ze wel of niet mooi, lief, aardig, oprecht of weetikveel is....... ook als we geen kampioen worden boeit me dat niet.
Boeien, als ie ze er vanavond maar inschoptquote:Op zondag 11 juli 2010 14:49 schreef beequeen het volgende:
Wesley een lekker ding? Met zijn gouden broekje en zilveren slippers.![]()
[ afbeelding ]
Dat is wat anders. Natuurlijk gaat hij scoren.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:52 schreef remlof het volgende:
Boeien, als ie ze er vanavond maar inschopt
Zit je naakt de Tour te kijken?quote:Op zondag 11 juli 2010 14:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Moerenhout in de kopgroep, over een km of 70 serieus klimmen. Misschien wordt 't dan toch eens tijd om aan te gaan kleden.
Dan heb je een hele tijd geleden wel een valpartij gemist dusquote:Op zondag 11 juli 2010 14:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Neuh ik zet 'm pas aan als ze gaan klimmen, nu is toch boring.
Ach, nu weet ik 't toch. Wie was er betrokken?quote:Op zondag 11 juli 2010 14:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan heb je een hele tijd geleden wel een valpartij gemist dus
Dat weet ik niet, ik lig op de bank voornamelijk met m'n laptop bezig te zijn, en werp af en toe een blik op de TV, maar ik ben niet aangesloten, dus het commentaar is een of andere net niet verstaanbare geluidsgolf op de achtergrond.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ach, nu weet ik 't toch. Wie was er betrokken?
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:24 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil gewoon wat simpele hapjes voor bij het voetbal zonder uren in de keuken te hoeven staan.
Hoezo? Sta je normaal om 21.00 nog in de keuken zodat je om 21.30 een 5-gangen diner op tafel kunt zetten?quote:Op zondag 11 juli 2010 15:24 schreef liesje1979 het volgende:
Ik word echt helemaal doodnerveus van al die WK topics.
Wat gaan jullie eten vanavond? Ik wil gewoon wat simpele hapjes voor bij het voetbal zonder uren in de keuken te hoeven staan.
Normaal gesproken wint Spanje met drie vingers in hun neus. Maar je weet het gewoon niet, de bal is rond en het is een wedstrijd op zich.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:29 schreef Toverheks het volgende:
heb net mijn glazen bolletje eens goed afgestoft.
1-1 en in de verlengeng schieten de spanjolen er nog 1tje in.
maar kan het ook mis hebben hoor, pin me er niet op vast en pak niet mijn bezemsteel af als blijkt???
want wij kunnen er ook dan weer 2 intrappen![]()
ik eet warme pistoletjes met hele ouwe kaas, en een glas aardbeien milksjake.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:24 schreef liesje1979 het volgende:
Wat gaan jullie eten vanavond? Ik wil gewoon wat simpele hapjes voor bij het voetbal zonder uren in de keuken te hoeven staan.
oh Teun echt, kan aan niks anders denken en maar hopen he, hoe stom het ook klinkt, heb er echt naar toe geleeft en vind het jammer dat vanavond de laatste wedstrijd is.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Normaal gesproken wint Spanje met drie vingers in hun neus. Maar je weet het gewoon niet, de bal is rond en het is een wedstrijd op zich.
Nou, dan maakt vanavond niet veel meer uit hè. Je hebt al genoten. Als ze winnen is het een vette plus, als ze verliezen heb je een leuke tijd gehad.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh Teun echt, kan aan niks anders denken en maar hopen he, hoe stom het ook klinkt, heb er echt naar toe geleeft en vind het jammer dat vanavond de laatste wedstrijd is.
heb gewoon genoten van het hele WK en alles erom heen.
ook de NOS krijgt van mij een dikke vette veer in hun kont, prachtige filmpjes mooie tv.
dat is waar, ik geniet vanavond wel want ook spanje kan *mooi* voetballen.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou, dan maakt vanavond niet veel meer uit hè. Je hebt al genoten. Als ze winnen is het een vette plus, als ze verliezen heb je een leuke tijd gehad.
Een paar leuke relletjes zijn wat mij betreft welkom hoor. Zolang vooral die Spanjaarden maar hun hoofd verliezenquote:Op zondag 11 juli 2010 15:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is waar, ik geniet vanavond wel want ook spanje kan *mooi* voetballen.
hoop op een mooie maar vooral eerlijke wedstijd, niet met elkaar de tering schoppen of wat dan ook, een mooi sportief einde van WK 2010
quote:
nee doe maar niet, hou het nu al niet meer laat staan als er herrie op het groene gras komt en bloed aan de doelpaalquote:Op zondag 11 juli 2010 15:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een paar leuke relletjes zijn wat mij betreft welkom hoor. Zolang vooral die Spanjaarden maar hun hoofd verliezen
Salt & Vinegar Pringles op een bedje van dropfruit duo's.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:24 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is waar, ik geniet vanavond wel want ook spanje kan *mooi* voetballen.
hoop op een mooie maar vooral eerlijke wedstijd, niet met elkaar de tering schoppen of wat dan ook, een mooi sportief einde van WK 2010
( en heb alle vertrouwen in Howard Webb)![]()
Ja, wat dit betreft ben ik echt een dramaqueen, ben serieus bloednerveus nu.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Dramaqueen!
De odds blijven maar zakken trouwens, voor winst van Spanje.
Ik dacht mezelf nog een troostprijs toe te kennen, maar dat wordt wel een érg duur grapje indien Oranje alsnog wint.![]()
Aw! Nu hoop ik ook helemaal dat ze gaan winnen.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, wat dit betreft ben ik echt een dramaqueen, ben serieus bloednerveus nu.
Ik hoop zo dat ze winnen, al was het maar voor m'n vader met wie ik altijd alle toernooien keek en die zo vurig hoopte dat Nederland nog een keer wereldkampioen zou worden. Dit is het eerste toernooi dat ie niet meemaakt. Serieus, als we winnen ga ik morgen oranje bloemen op z'n graf leggen.
Dat begrijp ik dan wel weer, een mooi gebaar ookquote:Op zondag 11 juli 2010 15:44 schreef remlof het volgende:
Serieus, als we winnen ga ik morgen oranje bloemen op z'n graf leggen.
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat ze winnen, al was het maar voor m'n vader met wie ik altijd alle toernooien keek en die zo vurig hoopte dat Nederland nog een keer wereldkampioen zou worden. Dit is het eerste toernooi dat ie niet meemaakt. Serieus, als we winnen ga ik morgen oranje bloemen op z'n graf leggen.
Over odds gesproken.... de Wehkamp hè of een of andere ander witgoedboer die voor het WK TV's verkocht met de "als NL kampioen wordt, dan krijgt u het aankoopbedrag terug" actie.... zouden die ook toen tegen de odds die toen golden een equivalent ingezet hebben wat ze terug zouden krijgen als NL idd kampioen zou worden??quote:Op zondag 11 juli 2010 15:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Dramaqueen!
De odds blijven maar zakken trouwens, voor winst van Spanje.
Ik dacht mezelf nog een troostprijs toe te kennen, maar dat wordt wel een érg duur grapje indien Oranje alsnog wint.![]()
Serieus, als we winnen ga ik morgen oranje bloemen op z'n graf leggen.
oh wat een mooie gedachten Remlofquote:Op zondag 11 juli 2010 15:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat liev.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:44 schreef remlof het volgende:
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Over odds gesproken.... de Wehkamp hè of een of andere ander witgoedboer die voor het WK TV's verkocht met de "als NL kampioen wordt, dan krijgt u het aankoopbedrag terug" actie.... zouden die ook toen tegen de odds die toen golden een equivalent ingezet hebben wat ze terug zouden krijgen als NL idd kampioen zou worden??
Ik heb geen idee hoe de odds voor NL waren voor het begin van het WK, maar ik kan me zomaar voorstellen dat je met een inleg (op dat moment) van ¤ 100,= een hele riante TV kunt terugverdienen.
ja had ik al verleden week gepost, ik las van die aktie en dacht zal ik het doen?? ja als je tv bij wehkamp kocht en ze wonnen dan kreeg je tv gratis, ik droom al jaren van een mooie van 117cmquote:Op zondag 11 juli 2010 15:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Over odds gesproken.... de Wehkamp hè of een of andere ander witgoedboer die voor het WK TV's verkocht met de "als NL kampioen wordt, dan krijgt u het aankoopbedrag terug" actie.... zouden die ook toen tegen de odds die toen golden een equivalent ingezet hebben wat ze terug zouden krijgen als NL idd kampioen zou worden??
Ik heb geen idee hoe de odds voor NL waren voor het begin van het WK, maar ik kan me zomaar voorstellen dat je met een inleg (op dat moment) van ¤ 100,= een hele riante TV kunt terugverdienen.
[..]
Jammie, thnx.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Iemand een stukje ijskoude Galia meloen?![]()
En volgens mij is er hier op het park iemand die mij niet het beste toewenst. Ik vond zojuist allemaal stukken glas in mijn tuin. Volgens mij met de bedoeling dat ik daar in zou trappen
Ja, dat vraag ik mij nu dus ook af. Welke zieke geest verzint dit? Vandaag of morgen maar even een briefje in de postbussen dat iemand zijn verloren scherven kan ophalen bij mij.quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
En volgens mij is er hier op het park iemand die mij niet het beste toewenst. Ik vond zojuist allemaal stukken glas in mijn tuin. Volgens mij met de bedoeling dat ik daar in zou trappen
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Armstrong gevallen en op achterstand, Contador laat op kop rijden, de Tour is echt begonnen.
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Armstrong gevallen en op achterstand, Contador laat op kop rijden, de Tour is echt begonnen.
Een stuk ruit, in meerdere stukken. En hij is niet stukgevallen in de tuin, daarvoor liggen de scherven te ver uit elkaar. Ik heb een buurman erbij gehaald om er even naar te laten kijken (getuige van dit feit)quote:Op zondag 11 juli 2010 15:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Zijn er echt scherven uitgestrooid, of is er "gewoon" een fles of glas kapot gegooid in je tuin?
Want in het laatste geval hoeft het natuurlijk niet iets persoonlijks te zijn.
Dat dacht ik ook.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Pleur op met je tour man.
Er zijn belángrijker zaken op komst!
Tour is ook leuk om te volgen hoor, en vooral die 2 johnie en anita pppfftt dat kommentaar, valt me mee dat ze niet steeds roepen zoals verleden jaar, de schrekjesquote:Op zondag 11 juli 2010 15:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Pleur op met je tour man.
Er zijn belángrijker zaken op komst!
quote:Op zondag 11 juli 2010 16:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Tour is ook leuk om te volgen hoor, en vooral die 2 johnie en anita pppfftt dat kommentaar, valt me mee dat ze niet steeds roepen zoals verleden jaar, de schrekjes![]()
maar tour is leuk hoor, mooie omgeving steeds mooie plaatjes mooie kastelen
Misschien zijn het de buren van verderop die nu pas in de gaten hebben gekregen dat je in hun jacuzzi hebt gezeten.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ja, dat vraag ik mij nu dus ook af. Welke zieke geest verzint dit? Vandaag of morgen maar even een briefje in de postbussen dat iemand zijn verloren scherven kan ophalen bij mij.
Ja nou daar dacht ik dus ook aan.....quote:Op zondag 11 juli 2010 16:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien zijn het de buren van verderop die nu pas in de gaten hebben gekregen dat je in hun jacuzzi hebt gezeten.![]()
Je weet het niet hè?
denk je echt?? ik dacht dat je nog normaal met haar *omging* als gewoon vriendenquote:
Ja en nee, gisteren definitieve breuk, elkaars spullen uitgeruild en 't is klaar. Heb wel iets tegen haar gezegd, maar geen echt vervelende dingen of zo. Maar ik zou nog zeilen met haar zoon, en kreeg vanmorgen ook te horen dat ik het niet in mijn hoofd moest halen om dat te doen. Ze haat mij waarschijnlijkquote:Op zondag 11 juli 2010 15:59 schreef Copycat het volgende:
Je bent wel aardig gebleven tegen de buuv?
worden er schermen opgehangen bij jou Annie??quote:Op zondag 11 juli 2010 16:04 schreef Anniebab het volgende:
Hey mensen, hebben jullie er ook een goed gevoel over?
Dat we vanavond gaan winnen?![]()
![]()
De dijk is hier in ieder geval inmiddels een grote zee van oranje.....de toeristen kijken hun ogen uit....![]()
als blijkt dat zij het was, laat haar lekker de tering genieten Teun, als iemand zoiets doet ben je geen knip voor de neus waard, gewoon asogedrag bij iemand glas in de tuin gooien.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja en nee, gisteren definitieve breuk, elkaars spullen uitgeruild en 't is klaar. Heb wel iets tegen haar gezegd, maar geen echt vervelende dingen of zo. Maar ik zou nog zeilen met haar zoon, en kreeg vanmorgen ook te horen dat ik het niet in mijn hoofd moest halen om dat te doen. Ze haat mij waarschijnlijk
Op de dijk hangen overal schermen, maar ik zit gewoon thuis hoor, als we winnen ga ik de dijk op, maar ik moet eerst hier dochter en vriendinnen in toom houden, maar dat wordt ook wel gezellig.....quote:Op zondag 11 juli 2010 16:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
worden er schermen opgehangen bij jou Annie??
haha ja ik klikte ff eerste de beste aan....quote:
Tijdens de tour kwam wel in beeld hoe 't hek los ging op 't museumplein, heb jij weer gemist.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:02 schreef Gert het volgende:
Geloof ik best hoor. Ik heb er alleen niet veel mee en vandaag al helemáááál niet. Het begint druk te worden in 't hoofd.
quote:Op zondag 11 juli 2010 16:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tijdens de tour kwam wel in beeld hoe 't hek los ging op 't museumplein, heb jij weer gemist.
Ik zag zo rond half twaalf al allemaal mensen in het oranje naar het Museumplein trekkenquote:Op zondag 11 juli 2010 16:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tijdens de tour kwam wel in beeld hoe 't hek los ging op 't museumplein, heb jij weer gemist.
Ze mogen van mij nu al beginnen, heb de kippenvellen al....quote:Op zondag 11 juli 2010 16:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Vanavond anderhalf uur voorbeschouwen hè.
Armstrong gelost.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:17 schreef Gert het volgende:
[..]
om 6 uur begint ook VIOranjequote:Op zondag 11 juli 2010 16:17 schreef Gert het volgende:
[..]
die is er wel...quote:Op zondag 11 juli 2010 16:17 schreef remlof het volgende:
Waarom staat er geen webcam op het Museumplein?
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 16:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wie kan het zijn:
1. Een andere parkbewoner, die heeft ze laten vallen voor mij
2. Een vrachtwagenchauffeur., woont tegenover mij, die ze in zit te palmen en hij is nogal een heethoofd. Misschien zit ze hem te voeren m.b.t. mij.
3. Ze was het zelf, maar daar acht ik haar eigenlijk niet toe in staat.
Nummer 2, dat lijkt mij goed mogelijk.
Dat is het Koningsplein, maar is ook leuk, met al dat oranjequote:Op zondag 11 juli 2010 16:24 schreef FANN het volgende:
[..]
die is er wel...
http://www.terena.org/webcam/
en ik zal voor je duimen vanavond, eindelijk een goeie reden om te hopen dat Nederland wint !
quote:Op zondag 11 juli 2010 16:24 schreef FANN het volgende:
[..]
die is er wel...
is webcam van koningsplein FANN, van de winter *alle amsterdammers op zijn gat*quote:Op zondag 11 juli 2010 16:24 schreef FANN het volgende:
[..]
die is er wel...
en ik zal voor je duimen vanavond, eindelijk een goeie reden om te hopen dat Nederland wint !
Dacht het niet, la maar komen, maar dan graag aan de voordeurquote:Op zondag 11 juli 2010 16:27 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
je hebt jezelf in de nesten gewerkt zo te lezen
quote:Op zondag 11 juli 2010 16:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is webcam van koningsplein FANN, van de winter *alle amsterdammers op zijn gat*
(annie haar favorieten topic)![]()
quote:Op zondag 11 juli 2010 16:18 schreef Anniebab het volgende:
Speciaal voor Teun en andere Sieneke-fans.....
Ja, nu ook leuk al die mensen in t oranje.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is webcam van koningsplein FANN, van de winter *alle amsterdammers op zijn gat*
(annie haar favorieten topic)![]()
stond ik daar met mijn kladblokquote:Op zondag 11 juli 2010 16:32 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja, nu ook leuk al die mensen in t oranje.![]()
Maar met gladdigheid ben ik ook weer van de partij daar, .....
Nee, lijn 3 komt bij mij door de straat maar niet op het Koningsplein.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:33 schreef remlof het volgende:
Wie het eerste een screen kan posten van deze tram op het Koningsplein
[ afbeelding ]
Of rijdt lijn 3 niet over het KP?
Ow jammer, dan maar Bavariajurkjes spottenquote:Op zondag 11 juli 2010 16:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, lijn 3 komt bij mij door de straat maar niet op het Koningsplein.
Is misschien iets te ver weg of zit er iets van je gading bij?quote:Op zondag 11 juli 2010 16:37 schreef remlof het volgende:
Ow jammer, dan maar Bavariajurkjes spotten
Dat weet ik pas als ik ze in de ogen kan kijken hè?quote:Op zondag 11 juli 2010 16:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is misschien iets te ver weg of zit er iets van je gading bij?![]()
[ afbeelding ]
Die witte strepen op de driehoek om een doorgang voor voetgangers vrij te houden werkt niet echt daarquote:Op zondag 11 juli 2010 16:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is misschien iets te ver weg of zit er iets van je gading bij?![]()
[ afbeelding ]
Dan moet je dus naar het Koningsplein en niet lui op je kont blijven zitten.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:43 schreef remlof het volgende:
Dat weet ik pas als ik ze in de ogen kan kijken hè?
Nah, ik ga bij vrienden kijken met BBQ enzo. En dan bij winst de stad inquote:Op zondag 11 juli 2010 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan moet je dus naar het Koningsplein en niet lui op je kont blijven zitten.
En daar op het hoekje aan de rechterkant van de straat kun je lekkere ijsjes kopenquote:Op zondag 11 juli 2010 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan moet je dus naar het Koningsplein en niet lui op je kont blijven zitten.
Neen, zelfs de politie heeft schijt aan die witte strepen. Amsterdam, de stad van de anarchie.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Die witte strepen op de driehoek om een doorgang voor voetgangers vrij te houden werkt niet echt daar
Have fun en BBQ'ze. Ik hoop echt dat we winnen. Oranje bloemen FTW.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:46 schreef remlof het volgende:
Nah, ik ga bij vrienden kijken met BBQ enzo. En dan bij winst de stad in![]()
nee die rijd niet in die buurtquote:Op zondag 11 juli 2010 16:33 schreef remlof het volgende:
Wie het eerste een screen kan posten van deze tram op het Koningsplein
[ afbeelding ]
Of rijdt lijn 3 niet over het KP?
Het is vaak heel leuk te zien hoe alles zonder problemen door elkaar heen krioelt.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Neen, zelfs de politie heeft schijt aan die witte strepen. Amsterdam, de stad van de anarchie.
Zit-ie in de kopgroep? O, bij het voetbal.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mandela is aanwezig!
http://www.nusport.nl/nie(...)ezig-bij-finale.html
Thanks, jij ook veel plezierquote:Op zondag 11 juli 2010 16:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Have fun en BBQ'ze. Ik hoop echt dat we winnen. Oranje bloemen FTW.![]()
hahahaquote:Op zondag 11 juli 2010 16:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zit-ie in de kopgroep? O, bij het voetbal.
ben blij dat ik lekker thuis zit in mooi Amsterdam en niet daar tussen loop.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Thanks, jij ook veel plezier
Het wordt steeds durkker:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Duitsers zijn best aardige mensenquote:Op zondag 11 juli 2010 17:06 schreef Jian het volgende:
Ha ha ha Zandvoort barstensvol met Duitsers met Oranje kledij en accessoires en maar brullen dat WE gaan winnen
Ja joh, bij die Duitsers leeft die aversie helemaal niet zo sterk als bij een deel van de Nederlanders, die hopen gewoon oprecht op een Oranjefeestje vanavondquote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 17:06 schreef Jian het volgende:
Ha ha ha Zandvoort barstensvol met Duitsers met Oranje kledij en accessoires en maar brullen dat WE gaan winnen
quote:Op zondag 11 juli 2010 17:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja joh, bij die Duitsers leeft die aversie helemaal niet zo sterk als bij een deel van de Nederlanders, die hopen gewoon oprecht op een Oranjefeestje vanavond
ja hoorde half almere had geen stroom, echt zal echt kutje wezen als vanavond de stroom in Amsterdam uitvalt, hadden we gehad toen we op de maandagmiddag moesten spelen, half uur na het einde gelukkig viel hier de hele buurt uit, duurde tot half 10quote:Op zondag 11 juli 2010 17:13 schreef remlof het volgende:
Ohnoes:
[ afbeelding ]
Hier gelukkig wel gewoon beeld
Ik heb hier nog een 12 volts TV staan van de boot, als de nood aan de man komt gaat er echt een accu aan, 't zal je gebeuren zegquote:Op zondag 11 juli 2010 17:13 schreef remlof het volgende:
Ohnoes:
[ afbeelding ]
Hier gelukkig wel gewoon beeld
Of dat er iemand voor de grap zapt naar RTL4.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het beeld zou er op 't museumplein uitknallen, zomg je moet er niet aan denken.
gheghèghè, ik zeg doen, gewoon heel even net na de aftrap, wereldtv krijg je danquote:Op zondag 11 juli 2010 17:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of dat er iemand voor de grap zapt naar RTL4.
quote:Op zondag 11 juli 2010 17:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het beeld zou er op 't museumplein uitknallen, zomg je moet er niet aan denken.
quote:Beste bewoner(s) van dit pand,
Hedenmiddag, 11 juli, rond 13:00 uur vond ik nogal wat glasscherven van een gebroken ruit in de tuin van huisje nr. x
Het is nooit leuk voor één van de bewoners van dit park om erachter te komen er onderweg iets verloren is. Ik heb daarom het glas verzameld en verzoek tevens de rechtmatige eigenaar die dit glas bij mij in de tuin verloren heeft om de scherven persoonlijk op te komen halen.
Ik doe geen aanspraak op het standaard uit te keren vindersloon; het weer in bezit nemen van het verlorene kost u niets.
Met vriendelijke groet,
quote:Op zondag 11 juli 2010 17:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
De volgende brief gaat in de postbussen:
[..]
Straks is het oorlog op het park! Want nu gaat iedereen er iets van vinden.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
oh Teun, je hebt humorquote:Op zondag 11 juli 2010 17:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dàt zou ik ook doenquote:Op zondag 11 juli 2010 17:36 schreef Gert het volgende:
Teun, parkeer je burenruzietje lekker tot na de finale joh.
Have fun Gert en dat het maar een groot feest tot diep in de nacht mag wordenquote:OK mensen... Voor volk en vaderland, omdat we na 40 jaar mooi voetbal recht hebben op de hoogste prijs! Omdat we klein maar fijn zijn! En voor Remlof's pa! Die gaat zéker door me heenschieten als we winnen. En de mijne er dan bij, hoewel die niet van voetbal hield.
Tot later... maar ik hoop eigenlijk tot véél later want dat betekent dat ik de stad in ben!
quote:Op zondag 11 juli 2010 17:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hennig an, Piet.quote:Op zondag 11 juli 2010 18:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zit al op gouda cs, heel veel plezier allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |