Bizar eigenlijk dat je zomaar een research / ontwikkelnigsafdeling kan wegsaneren (ergens anders naar toe). De grootste waarde is de kennis en kunde van 2200 hoogopgeleide mensen (!). Als je dat in India op gaat zetten loop je toch meteen 5 jaar achter in researchquote:Op zondag 11 juli 2010 10:46 schreef Leandra het volgende:
Moet er trouwens herschreven worden omdat de afdeling ontwikkeling van Organon helemaal verdwijnt??
Want dat is het merk waarvoor MvM de urine inzamelt.
quote:Op zondag 11 juli 2010 10:49 schreef Leandra het volgende:
Vervolg op [RLS SC #800] Onweer, zware windstoten en hagel !
Waar we met spanning wachten op de finale van vanavond, de meesten vannacht beroerd geslapen hebben en Laysa morgen naar huis mag![]()
Thanks for the tip, maar ik heb al voldoende testimonials om mee te werken. Wat dat betreft is MvM wel een goede opdrachtgever, met duidelijke en volledige briefings. Jammer dat het nog werk voor de oude baas isquote:Op zondag 11 juli 2010 10:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je echt in de huid wilt kruipen van een vrouw die krijgt, dan zou ik even in OUD in het topic "Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat" kijken en/of vragen, of even overleggen met Brighteyes of RockabeIIa wie je erover zou kunnen benaderen.
Ook vrouwen die geven zul je wel in "Zwangerschap en geboorte" kunnen vinden neem ik aan....
Mn broer was 1 van de managers daar...dies dus ook ontslagen...en die snapt het ook niet...sterker nog...niemand begrijpt tquote:Op zondag 11 juli 2010 10:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk dat je zomaar een research / ontwikkelnigsafdeling kan wegsaneren (ergens anders naar toe). De grootste waarde is de kennis en kunde van 2200 hoogopgeleide mensen (!). Als je dat in India op gaat zetten loop je toch meteen 5 jaar achter in research.
Ja het verbaasde mij ook enorm, juist omdat ze bijvoorbeeld met een organisatie als MvM zoveel mogelijkheden dicht bij huis hebben.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk dat je zomaar een research / ontwikkelnigsafdeling kan wegsaneren (ergens anders naar toe). De grootste waarde is de kennis en kunde van 2200 hoogopgeleide mensen (!). Als je dat in India op gaat zetten loop je toch meteen 5 jaar achter in research.
quote:Op zondag 11 juli 2010 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben aan het schrijven voor de website van MvM.
Ja.... en ik ben toch wel zo Van Persie moe hè.... wij zitten hier al te juichen als hij gewisseld wordtquote:Op zondag 11 juli 2010 10:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar ik zie Elia nietEn Van Persie wel
De eigenaar wil alle research in de USA ondergebracht hebben. Als daar weer zo'n Christen-fundamentalist als Bush aan de macht komt zullen ze daar misschien wel weer van terugkomen.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Overigens, ik vind ze wel erg vriendelijk bij MvM.... wat ik echt verschrikkelijk lief vond, was de bloemenbon die ik kreeg toen ik niet verder kon gaan door de miskraam.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:52 schreef Copycat het volgende:
Nee, die reorganisatie staat hier los van.
Is in het kader van een totale restyling, inclusief look, feel en dus ook tone of voice.
De weelde van globaliserenquote:Op zondag 11 juli 2010 10:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mooi om te horen. Die presentjes -in positieve en negatieve gevallen- worden nog meer uitgebouwd, kan ik verklappen.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:57 schreef Leandra het volgende:
Overigens, ik vind ze wel erg vriendelijk bij MvM.... wat ik echt verschrikkelijk lief vond, was de bloemenbon die ik kreeg toen ik niet verder kon gaan door de miskraam.
Ongetwijfeld, maar wie werkt ze inquote:Op zondag 11 juli 2010 10:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De weelde van globaliseren![]()
In India zitten vast ook hoogopgeleide mensen?
Zo begreep ik het ook. Gecentraliseerd in de US of A.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:57 schreef Scrutinizer het volgende:
De eigenaar wil alle research in de USA ondergebracht hebben.
De mensen van MSD Nederland...Met vriendelijke groet van de CEO uit the statesquote:Op zondag 11 juli 2010 11:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar wie werkt ze in?
Die spanning voor de finale valt bij mij reuze meequote:Op zondag 11 juli 2010 10:49 schreef Leandra het volgende:
Vervolg op [RLS SC #800] Onweer, zware windstoten en hagel !
Waar we met spanning wachten op de finale van vanavond, de meesten vannacht beroerd geslapen hebben en Laysa morgen naar huis mag![]()
Als ze nou echt fink zijn gaan ze in de US of A ook een moeders voor moeders opzetten.... maar dat zal ze wel niet lukken, want zoiets gaat niet samen met een consumptiemaatschappij als de Amerikaanse.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo begreep ik het ook. Gecentraliseerd in de US of A.
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:10 schreef Leandra het volgende:
LOL Fann, hier ook geen spanning trouwens, en vannacht prima geslapen
Maar ik was even invoelend bezig en sprak mbt die eerste 2 dingen voornamelijk voor de rest![]()
wat zie jij er debiel uit ineensquote:Op zondag 11 juli 2010 11:14 schreef CarOnline het volgende:
Geen regen of onweer hier gehad![]()
Nog steeds benauwd, wann hitte. Straks eens zien of wij de beamer hier krijgen. Neem niet aan dat we vanavond bij de Duitsers kijken
In slaap vallen bij de F1 is top, dat monotone gezoem van die motoren, die auto's die continue zonder inhalen hun rondjes rijden, relaxedquote:Op zondag 11 juli 2010 11:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga eerst maar eens een blokje om alvorens in slaap te vallen bij de Formule 1 vanmiddag. Ik denk niet dat ik het vandaag ga redden met de 3 uurtjes slaap van vannacht
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:14 schreef CarOnline het volgende:
Nog steeds benauwd, wann hitte. Straks eens zien of wij de beamer hier krijgen. Neem niet aan dat we vanavond bij de Duitsers kijken
Zelfs met een nacht onweer en een lekkend dak is het nog net zo warm als gisteren dus het macht nichts.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:14 schreef CarOnline het volgende:
Klopt, ik ben dan zo vertrokken. Bij het live-verslag van de Tour is het trouwens ook heerlijk indommelen.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:15 schreef Jian het volgende:
[..]
In slaap vallen bij de F1 is top, dat monotone gezoem van die motoren, die auto's die continue zonder inhalen hun rondjes rijden, relaxed
Tis maar een plaatje hoor, in het echt ben ik nog altijd m'n oogverblindende zelfquote:
Géén idee!quote:Op zondag 11 juli 2010 11:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ga bij een Portugese kijken. Maar die is wel heel erg voor Nederland want Portugal en Spanje dat botert niet zo. Waar kennen we dat toch van.
ow... gelukkigquote:Op zondag 11 juli 2010 11:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Tis maar een plaatje hoor, in het echt ben ik nog altijd m'n oogverblindende zelf
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Tis maar een plaatje hoor, in het echt ben ik nog altijd m'n oogverblindende zelf
Jaaaa, de Tour, ik ken 't; Herbert en Maarten, keuvelend over tour ditjes en datjes terwijl het peloton relaxed aan het trappen is, Masterquote:Op zondag 11 juli 2010 11:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klopt, ik ben dan zo vertrokken. Bij het live-verslag van de Tour is het trouwens ook heerlijk indommelen.
Wat, is je dak lek?!quote:Op zondag 11 juli 2010 11:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Zelfs met een nacht onweer en een lekkend dak is het nog net zo warm als gisteren dus het macht nichts.
Oeh spannend hè! Wat heb je aan?
Oooh!quote:Op zondag 11 juli 2010 11:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje je best doen om op je UI te lijken hè!
Ik heb nu behalve groene extensions ook een klein snorretje. Staat denk ik wel leuk straks, boven het Jup Holland Jup-shirt.
Ja.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:19 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... gelukkig![]()
je lijkt wel een omaatje , maar ut zal wel wennen
Nee? Nou hier flink hoor!quote:Op zondag 11 juli 2010 11:14 schreef CarOnline het volgende:
Een natte handdoek op mijn nachtkastje.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wat, is je dak lek?!![]()
Wat erg, veel schade? (Schade Duitsland...)
Ja, heel spannend!
Wat ik aan heb? Nu alleen een hempie en mn zwambgoek![]()
Weet nog niet. Weinig denk ik. Heb nog wel een oranje armband!
Ben 1 keer wakker geworden van een klap en dat was het.quote:
Oh ja, voor het hcg om af te vallen. Was laatst nog zo'n idioot in LIF die enorm was afgevallen dankzij hcg én een dieet van 500 kcal per dag.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:30 schreef hondjes het volgende:
Heb wel bij mijn twee zwangerschappen eraan meegedaan.
Waren van die grote grijze bussen, die werden dan bij de voordeur neergezet en werden dan weer omgeruild
voor nieuwe..
Maar later heb ik eens gelezen, dat het ook voor andere doeleinden werd gebruikt.
Daar werd ik ff pissig over![]()
Want het doel was, vrouwen, die niet zwanger kunnen worden, anders even mededelen, dat je het voor andere dingen gebruikt.
En je weet zeker dat... eh... tis niet van Meneer?quote:Op zondag 11 juli 2010 11:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Een natte handdoek op mijn nachtkastje.
Oh, met die armband moet het lukken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |