Bizar eigenlijk dat je zomaar een research / ontwikkelnigsafdeling kan wegsaneren (ergens anders naar toe). De grootste waarde is de kennis en kunde van 2200 hoogopgeleide mensen (!). Als je dat in India op gaat zetten loop je toch meteen 5 jaar achter in researchquote:Op zondag 11 juli 2010 10:46 schreef Leandra het volgende:
Moet er trouwens herschreven worden omdat de afdeling ontwikkeling van Organon helemaal verdwijnt??
Want dat is het merk waarvoor MvM de urine inzamelt.
quote:Op zondag 11 juli 2010 10:49 schreef Leandra het volgende:
Vervolg op [RLS SC #800] Onweer, zware windstoten en hagel !
Waar we met spanning wachten op de finale van vanavond, de meesten vannacht beroerd geslapen hebben en Laysa morgen naar huis mag![]()
Thanks for the tip, maar ik heb al voldoende testimonials om mee te werken. Wat dat betreft is MvM wel een goede opdrachtgever, met duidelijke en volledige briefings. Jammer dat het nog werk voor de oude baas isquote:Op zondag 11 juli 2010 10:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je echt in de huid wilt kruipen van een vrouw die krijgt, dan zou ik even in OUD in het topic "Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat" kijken en/of vragen, of even overleggen met Brighteyes of RockabeIIa wie je erover zou kunnen benaderen.
Ook vrouwen die geven zul je wel in "Zwangerschap en geboorte" kunnen vinden neem ik aan....
Mn broer was 1 van de managers daar...dies dus ook ontslagen...en die snapt het ook niet...sterker nog...niemand begrijpt tquote:Op zondag 11 juli 2010 10:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk dat je zomaar een research / ontwikkelnigsafdeling kan wegsaneren (ergens anders naar toe). De grootste waarde is de kennis en kunde van 2200 hoogopgeleide mensen (!). Als je dat in India op gaat zetten loop je toch meteen 5 jaar achter in research.
Ja het verbaasde mij ook enorm, juist omdat ze bijvoorbeeld met een organisatie als MvM zoveel mogelijkheden dicht bij huis hebben.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk dat je zomaar een research / ontwikkelnigsafdeling kan wegsaneren (ergens anders naar toe). De grootste waarde is de kennis en kunde van 2200 hoogopgeleide mensen (!). Als je dat in India op gaat zetten loop je toch meteen 5 jaar achter in research.
quote:Op zondag 11 juli 2010 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben aan het schrijven voor de website van MvM.
Ja.... en ik ben toch wel zo Van Persie moe hè.... wij zitten hier al te juichen als hij gewisseld wordtquote:Op zondag 11 juli 2010 10:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar ik zie Elia nietEn Van Persie wel
De eigenaar wil alle research in de USA ondergebracht hebben. Als daar weer zo'n Christen-fundamentalist als Bush aan de macht komt zullen ze daar misschien wel weer van terugkomen.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Overigens, ik vind ze wel erg vriendelijk bij MvM.... wat ik echt verschrikkelijk lief vond, was de bloemenbon die ik kreeg toen ik niet verder kon gaan door de miskraam.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:52 schreef Copycat het volgende:
Nee, die reorganisatie staat hier los van.
Is in het kader van een totale restyling, inclusief look, feel en dus ook tone of voice.
De weelde van globaliserenquote:Op zondag 11 juli 2010 10:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mooi om te horen. Die presentjes -in positieve en negatieve gevallen- worden nog meer uitgebouwd, kan ik verklappen.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:57 schreef Leandra het volgende:
Overigens, ik vind ze wel erg vriendelijk bij MvM.... wat ik echt verschrikkelijk lief vond, was de bloemenbon die ik kreeg toen ik niet verder kon gaan door de miskraam.
Ongetwijfeld, maar wie werkt ze inquote:Op zondag 11 juli 2010 10:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De weelde van globaliseren![]()
In India zitten vast ook hoogopgeleide mensen?
Zo begreep ik het ook. Gecentraliseerd in de US of A.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:57 schreef Scrutinizer het volgende:
De eigenaar wil alle research in de USA ondergebracht hebben.
De mensen van MSD Nederland...Met vriendelijke groet van de CEO uit the statesquote:Op zondag 11 juli 2010 11:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar wie werkt ze in?
Die spanning voor de finale valt bij mij reuze meequote:Op zondag 11 juli 2010 10:49 schreef Leandra het volgende:
Vervolg op [RLS SC #800] Onweer, zware windstoten en hagel !
Waar we met spanning wachten op de finale van vanavond, de meesten vannacht beroerd geslapen hebben en Laysa morgen naar huis mag![]()
Als ze nou echt fink zijn gaan ze in de US of A ook een moeders voor moeders opzetten.... maar dat zal ze wel niet lukken, want zoiets gaat niet samen met een consumptiemaatschappij als de Amerikaanse.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo begreep ik het ook. Gecentraliseerd in de US of A.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |