En dat wilde je even vertellen hater. Over een droeftoeter gesproken.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:13 schreef postmortum het volgende:
Nee droeftoeters , jullie worden geen wereldkampioen , 23 voetballers en de mensen van de technische staf , jullie hebben hier helemaal niks voor hoeven te presteren
ik hou van voetbalquote:Op zondag 11 juli 2010 10:21 schreef DeWaasheid het volgende:
Och weer zo'n anti-voetbal josti, nee op jou zitten we te wachten.... . Dat jij dat niet kan hebben dat andere mensen plezier hebben is prima maar ga 'ons' er niet mee lastig vallen.
Je reactie sluit precies aan op wat, onder andere ik, net al zei.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:23 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik hou van voetbal![]()
Maar niet van die clowns die zich oranje fan zijn. Ik hoop dat Oranje ze flink gebeukt gaat krijgen vanavond. Ik wil ook wel een keer huilende Hollanders zien
2 opties.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:23 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik hou van voetbal![]()
Maar niet van die clowns die zich oranje fan zijn. Ik hoop dat Oranje ze flink gebeukt gaat krijgen vanavond. Ik wil ook wel een keer huilende Hollanders zien
4-0 voor Spanje voor vandaagquote:Op zondag 11 juli 2010 10:25 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Je reactie sluit precies aan op wat, onder andere ik, net al zei.
Je kan het niet hebben dat andere mensen plezier hebben en hoopt daarom dat ze verliezen zodat het plezier weg is.
Bedankt voor je bijdrage, ik ga weer verder met feestvieren en lol hebben.
dat riepen nog 10 miljoen andere nederlanders, of denk je dat je speciaal bent?quote:Op zondag 11 juli 2010 10:29 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik roep al vanaf het begin dat Nederland kampioen wordt. Niemand geloofde me. Vanavond zal bewezen worden dat ik gelijk heb gehad.
Ja, ik voel me heel speciaal.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:31 schreef Monco10 het volgende:
[..]
dat riepen nog 10 miljoen andere nederlanders, of denk je dat je speciaal bent?
Frikandel (speciaal)quote:Op zondag 11 juli 2010 10:33 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, ik voel me heel speciaal.
2-1quote:Op zondag 11 juli 2010 10:34 schreef hedphylem het volgende:
[..]
wat was je uitslag bij nederland - brazilië?
Das toevallig ik heb ook alles goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |