Ga alsjeblieft ergens een sesamstraat kleurplaat inkleuren ofzo, ga teletubies kijken. Maar kom mij niet vertellen dat jij al glimlachend op je knieeen gaat en God gaat bedenken voor deze wijze levensles dat wielrenners nooit te vertrouwen zijn.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:38 schreef Brerius het volgende:Als je wat aardiger zou zijn dan kreeg je je spullen wel terug kneus
![]()
Nu niet meer![]()
"A Bro shall stop whatever he's doing and watch Die Hard if it's on tv."quote:Op zondag 11 juli 2010 01:39 schreef m0m0 het volgende:
Goed nieuws: ik kwam thuis en vond een pakketje van bol.com op de mat.
"The Bro Code" is eindelijk binnen! Ik ga zo in bed brullen van het lachen. Barney +1.
Ik hoop toch dat dit een grap isquote:Op zondag 11 juli 2010 01:50 schreef First het volgende:
Ts: Alles wat een mens doet is gedrag het is niet zijn fout dat hij je dief een verkeerde opvoeding gekregen heeft, de overheid moet zulke gevallen nieuwe normen en waarden aanleren met straffen en geweld los je niks op, kijk maar naar landen als America en Peru gigantisch zware straffen maar het lost niks op!
Je lippenstift zat er gelukkig nog wel in?quote:Op zondag 11 juli 2010 01:35 schreef m0m0 het volgende:
TS heeft dus een bijbaan inde horeca en zat aan het einde van de avond aan de bar te chillen met collega's. Komt er zo'n gast aanschuiven in z'n wielrenners outfit en begint de dames lastig te vallen.
Na een biertje en een whiskey rekent hij af en loopt zo weg met mijn tas!!!! Da fuck...ik ben zo stom om er pas 5 minuten later achter te komen. Ren naar buiten en ben ondertussen ook al 112 aan het tikken. Ik bedoel hoeveel malloten lopen er nou rond in een wielrenners outfit in Amsterdam na 12en.
Vind ik mn tas, twee stegen verderop, weer terug maar dan zonder parfum, gel, markeerstiften, sleutels en kentekenbewijs (allemaal, dus ook 3). Maar wel gelukkig met alle papierwerk en aantekeningen nog erin.
Wat een kankerlijer. Mn motor zit vast aan een slot waar ik geen reservesleutel vanheb. Heb gvd mn pa die ik al 3 maanden niet spreek moeten bellen om me op te halen. Mn Iphone was gisteren stuk gegaan waardoor ik nu het nummer kwijt ben van een chick-project waar ik fucking ver mee ben gevorderd. Fucking Apple!!!!
En die gast is zzzzooooooo de lul. Ik ga zijn leven dus echt terroriseren. Die stupid ass bitch heeft met zijn creditcard betaald in een bedrijf waar ik werk. No way dat ik hem hier easy vanaf laat komen. Vuile tiefushond. Even mijn zaterdagavond verneuken.
Zucht, sorry voor taalgebruik. Maar ben echt pissed off. Moest het ff van me afschrijven.
Améliequote:Op zondag 11 juli 2010 01:47 schreef Penisbaard het volgende:
Probeer achter zijn adres te komen en verplaats elke dag iets in zijn huis, maak hem mentaal helemaal kapot.
Elke dag een een lege emmer voor z'n deur zetten en aanbellenquote:Op zondag 11 juli 2010 01:47 schreef Penisbaard het volgende:
Probeer achter zijn adres te komen en verplaats elke dag iets in zijn huis, maak hem mentaal helemaal kapot.
quote:Op zondag 11 juli 2010 03:01 schreef Stekker. het volgende:
Net als de kanker-patient die je zo graag wilt beledigen.
quote:Op zondag 11 juli 2010 03:01 schreef Stekker. het volgende:
Schelden met ziektes is zo van de vroege vorige eeuw. Dat het vaak gebruikt wordt in het NL is een disgrace. Als ik dit zie heb ik geen medelijden met je. Net als de kanker-patient die je zo graag wilt beledigen.
Zo praat je niet over smileys met kankerquote:Op zondag 11 juli 2010 03:09 schreef Stekker. het volgende:
[..]
je smoeltje ziet nogal raar uit. waarom wil ik dit kijken?
de klacht is wel terecht, geef ik toe. maar niet de manier van overbrengen wat de klacht teniet doetquote:Op zondag 11 juli 2010 03:26 schreef kutkabouter:
trekten klacht
Hou je bek.quote:Op zondag 11 juli 2010 03:01 schreef Stekker. het volgende:
Schelden met ziektes is zo van de vroege vorige eeuw. Dat het vaak gebruikt wordt in het NL is een disgrace. Als ik dit zie heb ik geen medelijden met je. Net als de kanker-patient die je zo graag wilt beledigen.
Dude, een Marokkaan die fan is van How I Met Your Mother?quote:Op zondag 11 juli 2010 12:14 schreef right_turn het volgende:
TS, je klinkt als een Marokkaan... klopt dat? Ook het feit dat je een handtasje draagt, wijst daar op. Misschien wilde deze sportieve meneer je wel een wijze les leren om aan je soortgenoten door te geven!
hier stopte ik met lezen ...quote:TS heeft dus een bijbaan inde horeca en zat aan het einde van de avond aan de bar te chillen met collega's. Komt er zo'n gast aanschuiven in z'n wielrenners outfit en begint de dames lastig te vallen.
Na een biertje en een whiskey rekent hij af en loopt zo weg met mijn tas!!!! Da fuck...ik ben zo stom om er pas 5 minuten later achter te komen. Ren naar buiten en ben ondertussen ook al 112 aan het tikken. Ik bedoel hoeveel malloten lopen er nou rond in een wielrenners outfit in Amsterdam na 12en.
En net op dat moment gaat je fiets kapot. Het is leven is zwaar als je niet 4 gestolen fietsrepareersetjes hebtquote:Op zondag 11 juli 2010 12:21 schreef right_turn het volgende:
[..]
Mijn fietsrepareersetje is gestolen!
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:19 schreef Flashwin het volgende:
Laat gaan joh die wielrenner...
Mijn fietspomp is eens uit de tuin gejat, tesamen met een stuk metaal wat ik nog ergens voor wou gebruik (gewoon stuk gebogen ijzerquote:Op zondag 11 juli 2010 12:21 schreef right_turn het volgende:
[..]
Mijn fietsrepareersetje is gestolen!
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:06 schreef silence_s het volgende:
Mijn wielren outfit was gestolen en mijn creditcard, gelukkig heb ik ze nu beide terug, wel vreemd was dat ik vanmorgen een lege emmer voor mijn voordeur vond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |