quote:Op maandag 12 juli 2010 21:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je nog beter met piemels dan met tieten!
Ik zie het! Volgens mij mist daar een woord.quote:
Dat ziet er niet goed uit. Die omgewaaide hekken zijn niet zo erg, maar de podia en tenten lijken behoorlijk wat materiaalschade opgelopen te hebben...quote:Op maandag 12 juli 2010 19:31 schreef Dupje het volgende:
Euh, wow http://picasaweb.google.n(...)ein?feat=directlink#
Het gaat wel gewoon door hoorquote:Op maandag 12 juli 2010 21:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb nog 2 kaarten... iemand interesse?
Ik ben nog aan het twijfelen, even kijken hoe mijn studieroosten uitvalt, weet namelijk al wel dat ik op ma en di bij biologie moet zijn, maar niet tot hoelaat, als ik het kan combineren, dan ga ik het zeker doen!quote:Op maandag 12 juli 2010 19:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ga je geen rel wetenschap meer doen? O, mooi dat het goed is met Ernst. Waar gaat ie wonen? Boven Piecken?
Weet ik, maar ik ga toch niet. Heb ze voor mij en men ex gekocht, dus dat feest gaat niet door. Vrienden hebben ook wat beters te doen, ik 2 verjaardagen van 50ers, en wil naar de zomerfeesten...quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, alle lord of the rings ook weer gezien, wat blijven die stukken met frodo toch saai he
Herkenbaar. Heel vervelend!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 06:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vannacht weer zon fucked up romantische droom gehadFf ontspanningsoefening gedaan, maar toch gek wat zon droom voor invloed kan hebben op je toestand
![]()
Ik wilde al zeggen whhat the hell is dat nou voor een tijd om op te staan tijdens je vakantiequote:Op dinsdag 13 juli 2010 07:15 schreef Rituals het volgende:
[..]
Herkenbaar. Heel vervelend!
Ik werd wakker gemaakt door een zoemende mug in m'n oor![]()
.
Belachelijk hè! En dan te bedenken dat ik die stomme mug nog een uur heb lopen negerenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 07:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen whhat the hell is dat nou voor een tijd om op te staan tijdens je vakantie
muggenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 07:43 schreef Rituals het volgende:
[..]
Belachelijk hè! En dan te bedenken dat ik die stomme mug nog een uur heb lopen negeren. Stom beest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |