quote:
Op zondag 11 juli 2010 00:58 schreef Kriegel het volgende:Wat een argument trouwens. Misschien vinden ze die oude layout wel gewoon mooier?
Als je mijn post bedoelt; ik bedoelde het niet verkeerd.
Er zijn gewoon veel mensen hier gewend aan een bepaalde layout. Om ze dan van de één op de andere dag te dwingen om een andere layout te gebruiken vind ik nogal ondoordacht.
Ik begrijp dat Danny graag van Ajax en andere nieuwe technieken gebruik wil maken op het forum, maar ik zie geen reden waarom die layout niet gewoon naast de oude layouts kan draaien zodat je nog steeds de keuze houdt om een oudere layout te gebruiken.
Het lijkt me niet dat Danny fundamentele databasewijzigingen gaat doorvoeren voor die nieuwe layout, dus ik zie niet waarom dat niet zou kunnen.
Dat je dan nieuwe functies alleen uitbrengt voor de nieuwe layout heb ik totaal geen problemen mee.
Ik zou desnoods eigenhandig wel de oude layouts willen onderhouden zodat die ook blijven werken als er wijzigingen worden doorgevoerd in het forum.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!