Zag wat beelden tijdens het nieuws, zag er toch behoorlijk heftig uit wat sommige plaatsen te verduren kregen. Hier is het inmiddels weer zonnig, die regenbui en drie rommeltjes stelden niks voor.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:21 schreef taxibabe het volgende:
Pfeew, het ergste lijkt voorbij te zijn, het was niet zo heftig als maandag. Nog wel flinke flitsen en donders. Volgens de radar is het over een half uurtje wel voobij en wordt het weer droog.
Ik zag het ook op het nieuws, gelukkig was het hier niet zo heftig.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:11 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zag wat beelden tijdens het nieuws, zag er toch behoorlijk heftig uit wat sommige plaatsen te verduren kregen. Hier is het inmiddels weer zonnig, die regenbui en drie rommeltjes stelden niks voor.
Ik vroeg net aan mijn moeder per sms of Noord-Limburg nog overeind staat. Smst ze terug dat ze dat niet weet, dat ze op weg naar huis is vanuit Maastrichtquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:57 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ik zag het ook op het nieuws, gelukkig was het hier niet zo heftig.
Owjee, ik moet er niet aan denken om in de auto te zitten met zulk weer. Die hoogspanningsmasten die zijn omgevallen in Vethuizen, blijkt hier redelijk dichtbij te zijn. Ik had nog nooit van Vethuizen gehoord, dat is nog geen 20 km van de Zwarte Cross vandaan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik vroeg net aan mijn moeder per sms of Noord-Limburg nog overeind staat. Smst ze terug dat ze dat niet weet, dat ze op weg naar huis is vanuit MaastrichtOf all places zat ze vandaag daar met dat noodweer
Blij dat ze niet tijdens het slechte weer op pad is gegaan. Maar in Maastricht schijnt het aardig te keer te zijn gegaan.
De hoogspanningsmasten stonden op de grens Vethuizen - Warm. En in Vethuizen zijn ook die caravans het water in gewaaid..quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:12 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Owjee, ik moet er niet aan denken om in de auto te zitten met zulk weer. Die hoogspanningsmasten die zijn omgevallen in Vethuizen, blijkt hier redelijk dichtbij te zijn. Ik had nog nooit van Vethuizen gehoord, dat is nog geen 20 km van de Zwarte Cross vandaan.
Nee ik ook niet, zou zelf ook echt een veilig heenkomen zoeken als ik onderweg zou worden overvallen door zulk weer.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:12 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Owjee, ik moet er niet aan denken om in de auto te zitten met zulk weer. Die hoogspanningsmasten die zijn omgevallen in Vethuizen, blijkt hier redelijk dichtbij te zijn. Ik had nog nooit van Vethuizen gehoord, dat is nog geen 20 km van de Zwarte Cross vandaan.
Yup, ik las het op nu.nl. Ik had werkelijk nog nooit van Vethuizen gehoord.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:16 schreef Puala het volgende:
[..]
De hoogspanningsmasten stonden op de grens Vethuizen - Warm. En in Vethuizen zijn ook die caravans het water in gewaaid..
Ik ben opgegroeid in Tiel, maar ik kan me niet herinneren dat er vaak onweer was. Ik weet van 2 keer dat het heftig was qua onweer en 1 keer hagelstenen zo groot als duiveneieren.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:25 schreef Puala het volgende:
Ik ben zo af en toe zo blij dat ik precies tussen 2 rivieren in zit he. We hebben wel wat wind gehad, wat gerommel gehoord en een paar flitsen gezien. En er is regen geweest. Maar daar is ook werkelijk alles mee gezegd. In Lienden is de bliksem ingeslagen en een woonhuis verloren gegaan. Maar dat is ook alles wat ik hier in de buurt heb gezien en gehoord.
Ja, maar dat komt gelukkig niet zo veel voor. Grappig, Tiel. Dat is kwartiertje rijden vanaf hier. Die hagelstenen was een jaar of 2 jaar terug ook. Dat was echt een ramp. De auto van mijn moeder was echt flink beschadigdquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:34 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in Tiel, maar ik kan me niet herinneren dat er vaak onweer was. Ik weet van 2 keer dat het heftig was qua onweer en 1 keer hagelstenen zo groot als duiveneieren.
Je kunt ondertussen even boompjes kijken op mijn Flickrquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:34 schreef Chanty het volgende:
Statistiek is geweldig, totdat je weer eens iets niet kunt vinden en dus geen steek verder komtDan is het weer kut en hoofdpijnverwekkend
Als dat me inspireert tot waar ik mijn twee DF's vandaan moet halen in mijn manovaquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je kunt ondertussen even boompjes kijken op mijn Flickr
En mijn hersens zitten nog in photoshop en niet in SPSS..quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:41 schreef Chanty het volgende:
Je boompjes doen het goed, lekker zomers, heerlijke kleuren![]()
Helaas hebben ze weinig verstand van statistiek...
Ik heb er 4, maar nergens staat hoe ik volgens de apa-normen moet noteren. Nu heb ik dat wel gevonden op internet, alleen weet ik niet welk getallen vanuit de tabel ik nu precies moet invullen bij df (moet er 2 noteren maar er staan meer in de tabel)quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En mijn hersens zitten nog in photoshop en niet in SPSS..
Al heb ik wel een enorm leuk SPSS boek, zowaar leuk om statistiek te leren.
wat een durfal ben ikquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Leuk en statistiek in één zin.
Jij durft!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |