stond ff naar buiten te kijken en dacht echt, gaat de kant van Jian op, het blijft flitsen he.quote:
Als ik kijk op de buienradar dan kan ik hier rond een uur of twaalf wel wat verwachten. De lucht is hier nu trouwens inktzwart en de bliksem schiet er om de 20 seconden links en rechts doorheen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:11 schreef Jian het volgende:
[..]
IK heb medelijden met je Teun, want als ik op het buienradar kijk, is het hier nog niet over met het lekkers
Ach kom nou lief Heksje van me, je gaat een inktvis toch niet geloven??? Het enige wat dat beest wil is een verse mossel en uit welk bakkie dat ding komt zal hem een vreugde zijn! Oranje moet gewoon goed voetballen!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:21 schreef Toverheks het volgende:
tering frank snoeks zegt het ook net, Paultje de octopus heeft toch gelijk gekregen, he bah waarom zegt ie dat nou.
Verstandig. Vorig jaar is onze supersonische parasol tegen de vlakte gegaan tijdens een hevige windvlaag. Gevolg: alle naden waren los en zo'n ding zet je niet zomaar op een huis-tuin-keuken naaaimachientje weer in elkaar. We hebben geinformeerd wat een nieuw scherm zou gaan kosten, werden er bleek van! Dus maar een zeilmakerij gezocht en die heeft het ding gerepareerd. Maar ik klap hem nu wel elke avond netjes in en als ze veel wind voorspellen gaat ie de schuur in! En komt er niet weer uit voor de wind is gaan liggen!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Straks toch maar het zonnescherm indraaien en binnen gaan zitten, voordat de wind er korte metten mee gaat maken
ze kunnen dat toch ook makkelijk manipuleren?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:39 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ach kom nou lief Heksje van me, je gaat een inktvis toch niet geloven??? Het enige wat dat beest wil is een verse mossel en uit welk bakkie dat ding komt zal hem een vreugde zijn! Oranje moet gewoon goed voetballen!
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ze kunnen dat toch ook makkelijk manipuleren?
Gewoon in 1 van die doen een dooie mossel pleuren![]()
dat ruikt zo'n beest toch wel ?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:49 schreef Deisyy het volgende:
Schrale troost voor Disana, bij mij boven is het nog steeds bloedheet.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heeft degene die Paul voert een vooruitziende blik.
Edit;Verkeerde smilie
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Who gives a fuck. Ik heb hier vanavond al een paar keer geschreven dat het hier niet om te harden is maar iedereen zit alleen maar te gillen over z'n eigen stormpje.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Who gives a fuck. Ik heb hier vanavond al een paar keer geschreven dat het hier niet om te harden is maar iedereen zit alleen maar te gillen over z'n eigen stormpje.
Even op dequote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:51 schreef HiDiHo het volgende:
hehe eindelijk ajax updates
maar waar zijn me smilies gebleven??
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En wij mogen niet gillen over ons stormpje omdat jij geen stormpje hebt?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het kolkt in de lucht, 't gaat echt flink tekeer
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:52 schreef Disana het volgende:
[..]
'Wij'? Veelzeggend. Ik word de hele avond al genegeerd.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah.. jah.. iemand die er in ieder geval meer verstand van heeft dan dat beessie,
die zich er echt in heeft verdiept, dan heb je een grotere kans dat je goed gokt dan
dat je echt op zo'n beessie af gaat..
Toch? denk ik
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vin het nog steeds wel meevallen, maar dat zal wel weer aan mij liggen
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof eigenlijk niet zo in dat hocus pocus (sorry heksje).
O ja, in IE doen ze het niet.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:54 schreef HiDiHo het volgende:
ok nu heb ik smilies, maar ze zijn nog steeds niet klikbaar
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ze kunnen dat toch ook makkelijk manipuleren?
Gewoon in 1 van die dozen een dooie mossel pleuren![]()
dat ruikt zo'n beest toch wel ?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof eigenlijk niet zo in dat hocus pocus (sorry heksje).
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:52 schreef Disana het volgende:
[..]
'Wij'? Veelzeggend. Ik word de hele avond al genegeerd.
Gelukkig gebruikt maar 98% IEquote:
of een Bongetje doenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij, als in wij die wel een stormpje hebben;)
Ik heb je niet genegeerd, ik was er vanavond niet![]()
Ga je ons nu ook allemaal de tering wensen?
Ik vind het er wel mooi uitzien, alleen met die stop volgen-knop een stukje opschuivenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vin het nog steeds wel meevallen, maar dat zal wel weer aan mij liggen
Hier ook....ow wacht ik zit ook in 020quote:
Hahaha hohoho wat een grappige meiden zijn jullie toch.quote:
nu wel weer hoor..........quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:50 schreef Toverheks het volgende:
had al half uur terug smsje gestuurd aan die oudste, denk ga haar toch bellen is er al geen bereik meer, echt noodweer hier.
kut Spuit zelfs geen tv meer.
Een heks die niet in hocus pocus gelooftquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hoor geloof er ook niet in, maar o wee als dat klotebeest gelijk krijgt
wij zien altijd hetzelfdequote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:55 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zag jaren geleden hoe ze dat doen met reclame voor kattenvoer: je laat een kat twee dagen honger lijden. Zet dan twee bakkies voer klaar, het ene met het onbekende merk en het andere met het geweldige merk. In het onbekende merk doe je een paar druppies amoniak en echt, geloof me: geen kat die er een bek aanzet! Maar het beestje heeft wel zoveel honger dat hij met graagte aanvalt op het bekende merk!
En op die manier kun je volgens mij ieder dier manipuleren. Die Paul kan echt niets voorspellen, die voert alleen een aangeleerd trucje uit. Net als die vogel en dat varkentje. En onze honden. Want de ene besloot vanavond dat Oranje zou winnen, maar de andere wist heel zeker dat het Spanje zou worden
He... dat was een grapje hoorquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Hahaha hohoho wat een grappige meiden zijn jullie toch.
Ik zal jullie niet de tering wensen maar wel een partner die deze hitte door zijn ziekte nauwelijks kan verdragen.
Zo, en nu weer ziekenhuisverhalen van de incrowd graag
We proberen Ik probeer je alleen een beetje op te vrolijkenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Hahaha hohoho wat een grappige meiden zijn jullie toch.
Ik zal jullie niet de tering wensen maar wel een partner die deze hitte door zijn ziekte nauwelijks kan verdragen.
Zo, en nu weer ziekenhuisverhalen van de incrowd graag
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hier ook....ow wacht ik zit ook in 020
okeeeeeeeeeeee wat is er met FOk...waaris mn vertrouwde fok.....de smileys doen het neit....ik gaat janken nu
En onweer bliksem en regen vanaf 7 hoog is cool
sterretje hoofdletter o sterretjequote:
We hebben de gordijnen nu maar dicht....zo maar lekker slapenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh dit is eng, wilde net poste laysa zal wel genieten die zit lekker hoog
Huh. Ik zei alleen maar dat niemand vanavond op mijn posts reageerde dat het hier nog steeds niet te harden is. Daar werden vervolgens sneren over gegeven en pas toen noemde ik mijn vriend.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:06 schreef Toverheks het volgende:
lieve lieve disana, natuurlijk is jou man net zo belangrijk als de rest, maar verdomme, ik denk niet eens dat de meeste weten wat je man heeft en ja als jij nooit wat aanslingert erover kan ook niemand reageren, en ja ik denk ook aan jullie en weet dat jullie het zwaar hebben, maar praat er dan openlijk over en niet van Boem iets roepen waar de meeste geen weet van hebben en het is niet aan mij of een ander die van jullie situatie afweet om het hier open en bloot te bespreken zonder dat jij ervan af weet.
ik denk en weet wel zeker als iedereen hier weet van de hoed of de rand dat daar op gereageert wordt.
vat dit asjeblieft niet verkeerd op maar wil ook niet dat je jezelf hierdoor zo kut voelt.
ja dat dus ik heb helemaal geen flauw idee, hoe moet je dat dan weten ?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:06 schreef Toverheks het volgende:
lieve lieve disana, natuurlijk is jou man net zo belangrijk als de rest, maar verdomme, ik denk niet eens dat de meeste weten wat je man heeft en ja als jij nooit wat aanslingert erover kan ook niemand reageren, en ja ik denk ook aan jullie en weet dat jullie het zwaar hebben, maar praat er dan openlijk over en niet van Boem iets roepen waar de meeste geen weet van hebben en het is niet aan mij of een ander die van jullie situatie afweet om het hier open en bloot te bespreken zonder dat jij ervan af weet.
ik denk en weet wel zeker als iedereen hier weet van de hoed of de rand dat daar op gereageert wordt.
vat dit asjeblieft niet verkeerd op maar wil ook niet dat je jezelf hierdoor zo kut voelt.
Lieve DIsana jij mag ook gewoon je ei kwijt...niet vergeten hoorquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Huh. Ik zei alleen maar dat niemand vanavond op mijn posts reageerde dat het hier nog steeds niet te harden is. Daar werden vervolgens sneren over gegeven en pas toen noemde ik mijn vriend.
Sorry hoor. Ik zal het niet meer doen. Over naar de octopus.
Bedoel je dat ik heb lopen sneren?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Huh. Ik zei alleen maar dat niemand vanavond op mijn posts reageerde dat het hier nog steeds niet te harden is. Daar werden vervolgens sneren over gegeven en pas toen noemde ik mijn vriend.
Sorry hoor. Ik zal het niet meer doen. Over naar de octopus.
Ik vergeet helemaal niets. Ik heb hier vanavond een paar keer gepost over de hitte. Dat was mijn ei.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lieve DIsana jij mag ook gewoon je ei kwijt...niet vergeten hoor
ik dacht dat je juist dat wel bedoelde omdat je 2 keer poste nu terug naar het ziekenhuis met zo een zwaaismilie.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:11 schreef Disana het volgende:
Heks heeft geen gelijk. Ik had het aanvankelijk helemaal niet over mijn vriend.
Wel goed, vanmiddag nog even bij mijn zus geweest, ze zat al rechtop maar viel telkens in slaap.quote:
Ik zit stomverbaasd deze post van Heksie te lezen.............echt. Wat is er dan met de man van Disana? Wat en wanneer en waarom heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:06 schreef Toverheks het volgende:
Niks om over in paniek te raken. Mijn partner heeft ms en over het algemeen kunnen ms'sers slecht tegen hitte.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:23 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik zit stomverbaasd deze post van Heksie te lezen.............echt. Wat is er dan met de man van Disana? Wat en wanneer en waarom heb ik iets gemist?
Over welke reactie heb je het dan, ik heb nog gezegd dat het een schrale troost voor jou was dat het hier boven ook nog heet was, waarop jij reageert met "who gives a fuck".quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:18 schreef Disana het volgende:
Deisyy, vriendelijk was je reactie niet.
Heks, ik had het niet over mijn vriend, ik had het over de hitte.
Ik zal het niet meer doen, ik wens jullie veel regen en storm en hou er nu echt over op.
Fijn om te horen dat het beter gaat....pak an mn hartquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel goed, vanmiddag nog even bij mijn zus geweest, ze zat al rechtop maar viel telkens in slaap.
Hoe is het met jou, heb je nog pijn en wordt er goed voor je gezorgd?
Is het al duidelijk wanneer je naar huis mag?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Reef de zeilen en hijs de stormfok, Teun, het gaat spoken
Doe maar rustig aan, 1 dag tegelijk.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat het beter gaat....pak an mn hart
Met mij met vlagen ok en minder...but thats all in the game...komt wel weer goed...Maandag naar huis en ik zou de tijd wel ff vooruit willen spoelen...
Ik ga slapen...voor iedereen slaap lekker en een
O.K., ik vat hem. Is echt helemaal zwaar kut voor jullie en ik hoop dan ook dat de temperatuur snel een beetje daalt. Denk dat iedereen zich daar prettiger bij voelt, maar jou partner natuurlijk helemaall!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Niks om over in paniek te raken. Mijn partner heeft ms en over het algemeen kunnen ms'sers slecht tegen hitte.
Excuus kennen we in de SC niet Heks. Eens gezegd? Dan zit je er voor je leven aan vastquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:38 schreef Toverheks het volgende:
slaap lekker allemaal en sorry excuus nogmaals begreep het dus verkeerd, wilde niemand in verlegenheid brengen
Zo moet ik altijd alleen fietsenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:38 schreef Disana het volgende:
Who gives a fuck about een verkeerde PI
Iedereen heeft ellende zullen we maar zeggen, ik hoop die van mij bij voorkeur weer voor me te houden en hoop dat iedereen lekker koel slaapt straks.
Oh god... ik was het nét een beetje vergetenquote:
Jij en vergetenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh god... ik was het nét een beetje vergeten
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:45 schreef remlof het volgende:
Het onweerde hier ook lekker.
Ik was bijna naakt buiten in de regen gaan dansen
Ik heb juist een geheugen als een zeef.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hebt volgens mij een aardig geheugen en vergeet niet zo heel snel iets.
Ik vind dit echt heel flauw van je Disana.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:38 schreef Disana het volgende:
Who gives a fuck about een verkeerde PI
Iedereen heeft ellende zullen we maar zeggen, ik hoop die van mij bij voorkeur weer voor me te houden en hoop dat iedereen lekker koel slaapt straks.
Ach, laat gaan.........quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dit echt heel flauw van je Disana.
Ik heb dat gister wel gedaan, dat is me wel bevallen maar ik ga sowieso altijd laat naar bed.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:47 schreef Disana het volgende:
. Ik heb de neiging wakker te blijven tot het afkoelt.
Maar desalniettemin zakt de temperatuur echt wel als het front voorbij isquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb juist een geheugen als een zeef.
En ik zie dat de buien ons links zijn gepasseerd en de volgende amper nog in Overijssel zijn. Ik heb de neiging wakker te blijven tot het afkoelt.
In je blote kontquote:Op zondag 11 juli 2010 00:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
Lekker op de fiets door het natte en stikdonkere bos heen raggen
Ga ook eens fietsen in het Amsterdamse Bos. Je zult gauw genoeg gezelschap hebben, zeker zonder broek.quote:
't Schijnt dat je daar beter doorheen kunt wandelenquote:Op zondag 11 juli 2010 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ga ook eens fietsen in het Amsterdamse Bos. Je zult gauw genoeg gezelschap hebben, zeker zonder broek.
Het is best een goed idee, ik denk dat ik je maar na ga doen. En met dat ik dit schrijf, hoor ik de eerste donder.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb dat gister wel gedaan, dat is me wel bevallen maar ik ga sowieso altijd laat naar bed.
Voor 500-600 euro heb je een vaste airco installatie. Nu je niet meer rookt kun je die jezelf cadeau doenquote:Op zondag 11 juli 2010 00:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is best een goed idee, ik denk dat ik je maar na ga doen. En met dat ik dit schrijf, hoor ik de eerste donder.
Dat zeg jij, ik weet van niks. Wel een boel bezopen bootjes iig. Dus ik zit er klaar voor en zoals elke A'dammer denk ik verlaat ik niet mijn pandquote:Op zondag 11 juli 2010 00:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hee muis, komt die carnavaleske oranje stoet bij jou door de gracht dinsdag?
In Assen regent het al. Ik weet zeker dat ik het vandaag volhield omdat ik een goede nacht geslapen had. Als je al een slechte nacht hebt gehad en dan ook nog eens zo'n dag als vandaag waarop het maar niet koeler wordt ga je je zo beroerd voelen. Maar hou vol, het komt er aan!quote:Op zondag 11 juli 2010 00:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is best een goed idee, ik denk dat ik je maar na ga doen. En met dat ik dit schrijf, hoor ik de eerste donder.
Gelijk heb je, je zit dan ook eerste rangquote:Op zondag 11 juli 2010 00:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zeg jij, ik weet van niks. Wel een boel bezopen bootjes iig. Dus ik zit er klaar voor en zoals elke A'dammer denk ik verlaat ik niet mijn pand
Ik ga er helemaal niets van merkenquote:Op zondag 11 juli 2010 00:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gelijk heb je, je zit dan ook eerste rang
Zo is dat en ik moet er niet aan denken om in de massa te staan.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gelijk heb je, je zit dan ook eerste rang
Het regent hier nu ook. Alles staat open dus laat maar komen die afkoelingquote:Op zondag 11 juli 2010 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In Assen regent het al. Ik weet zeker dat ik het vandaag volhield omdat ik een goede nacht geslapen had. Als je al een slechte nacht hebt gehad en dan ook nog eens zo'n dag als vandaag waarop het maar niet koeler wordt ga je je zo beroerd voelen. Maar hou vol, het komt er aan!
Ik heb net twee uur de berging gang lopen drainen. Fuck.. Het zeikt gewoon naar beneden. Strakkies nog even checken. Maar volgens de buienradar is het over een uurtje over.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het regent hier zo hard dat de gootsteen begint te borrelen
Het is hier nu 22,6 graden buiten. Daling van zes. Dat biedt nog weinig soelaasquote:Op zondag 11 juli 2010 00:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Het regent hier nu ook. Alles staat open dus laat maar komen die afkoeling
quote:Op zondag 11 juli 2010 00:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heb je wel nodig.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zouden mijn onderburen niet erg waarderen, vrees ik. Ik zit te wachten tot ik het hier eidelijk weer tegen elkaar open kan zetten. Voorlopig lijkt het ook van alle kanten te waaien. 30 graden in de woonkamer.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het regent hier naar binnen, maar ik weiger om de deur dicht te doen. Dan morgenvroeg maar parket wat omhoog gekruld staat
Het gaat echt hard hè, soort van tropische regenbui. Wel mooi, zolang het niet vanuit de wc-pot naar boven komt.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb net twee uur de berging gang lopen drainen. Fuck.. Het zeikt gewoon naar beneden. Strakkies nog even checken. Maar volgens de buienradar is het over een uurtje over.
Het gaat hier van 5 hoog via balkons naar beneden. En we hebben al weken problemen met afwatering. Ik ben niet blij...quote:Op zondag 11 juli 2010 00:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het gaat echt hard hè, soort van tropische regenbui. Wel mooi, zolang het niet vanuit de wc-pot naar boven komt.
Ik ben bang dat ik muizen binnen krijg als ik de voordeur openzet. Het wemelt hier van die beesten.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zouden mijn onderburen niet erg waarderen, vrees ik. Ik zit te wachten tot ik het hier eidelijk weer tegen elkaar open kan zetten. Voorlopig lijkt het ook van alle kanten te waaien. 30 graden in de woonkamer.
Bel een uroloogquote:Op zondag 11 juli 2010 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Het gaat hier van 5 hoog via balkons naar beneden. En we hebben al weken problemen met afwatering. Ik ben niet blij...
quote:Op zondag 11 juli 2010 00:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik muizen binnen krijg als ik de voordeur openzet. Het wemelt hier van die beesten.
Goed plan. "Héée dweil doe es wat "quote:
Een jaar of wat geleden werd ik overvallen door een enorme bui terwijl ik boodschappen deed. Het ging zo hard tekeer dat de dakgoten het water niet meer konden verwerken. In de hele straat zag je op een gegeven moment enorme watervallen ontstaan vanaf 4 hoog en na een half uurtje dreef er echt van alles voorbij zoals plastic tuinstoelen, plantenbakken en zo.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het gaat echt hard hè, soort van tropische regenbui. Wel mooi, zolang het niet vanuit de wc-pot naar boven komt.
Dat is wel mooi, zolang het niet je eigen inboedel betreftquote:Op zondag 11 juli 2010 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een jaar of wat geleden werd ik overvallen door een enorme bui terwijl ik boodschappen deed. Het ging zo hard tekeer dat de dakgoten het water niet meer konden verwerken. In de hele straat zag je op een gegeven moment enorme watervallen ontstaan vanaf 4 hoog en na een half uurtje dreef er echt van alles voorbij zoals plastic tuinstoelen, plantenbakken en zo.
Wat ga je maken dan?quote:Op zondag 11 juli 2010 00:31 schreef hondjes het volgende:
Hier staan ook al 5 pannen in de kamer.
De dekbedden zeiknat.
En morgen nog 28c
Dat is best heftig. Je ziet ook wel eens van die filmpjes uit Amerika waar hele vuilnistonnen de straat uit drijven, een grappig gezicht is dat.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een jaar of wat geleden werd ik overvallen door een enorme bui terwijl ik boodschappen deed. Het ging zo hard tekeer dat de dakgoten het water niet meer konden verwerken. In de hele straat zag je op een gegeven moment enorme watervallen ontstaan vanaf 4 hoog en na een half uurtje dreef er echt van alles voorbij zoals plastic tuinstoelen, plantenbakken en zo.
Jeetje, wat een toestand, ik hoop dat je reserve-dekbedden of dekens hebt.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:31 schreef hondjes het volgende:
De dekbedden zeiknat.
En morgen nog 28c
Ik stond, nodeloos want ik was al doorweekt, in de winkelstraat hierachter te schuilen en er was gewoon een snelstromende rivier van 15 cm diep ipv een straat.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is best heftig. Je ziet ook wel eens van die filmpjes uit Amerika waar hele vuilnistonnen de straat uit drijven, een grappig gezicht is dat.
Jij krijgt de bui ook in twee keer als ik zo naar Buienradar kijk.quote:Het gaat hier lekker, regen en windstoten, geen onweer. De afkoeling volgt vast gauw.
Is het dak lek of hebben de bovenburen alles openstaan?quote:Op zondag 11 juli 2010 00:31 schreef hondjes het volgende:
De dekbedden zeiknat.
En morgen nog 28c
Ik zal er niet wakker om liggenquote:
Dat is een mooi gezicht toch, als het niet echt kwaad kan. Wij kennen gelukkig geen modderstromen en instortende bruggen en bergwanden.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik stond, nodeloos want ik was al doorweekt, in de winkelstraat hierachter te schuilen en er was gewoon een snelstromende rivier van 15 cm diep ipv een straat.
[..]
Jij krijgt de bui ook in twee keer als ik zo naar Buienradar kijk.
De deur bij de slaapkamer stond open.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is het dak lek of hebben de bovenburen alles openstaan?
Geen paniek, deur dicht doen, verzekering bellenquote:Op zondag 11 juli 2010 00:43 schreef hondjes het volgende:
[..]
De deur bij de slaapkamer stond open.![]()
En de regenpijp zit verstopt, en nu loopt het via via ????? naar plafond kamer.
Ja, prachtig gezicht en als je dan ziet hoe snel het stroomt over bijna volledig vlak terrein kun je je wel voorstellen hoe gevaarlijk dat kan zijn in bergachtig gebied. Ik schat in dat het wel met bijna 25 per uur voorbij kwam.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is een mooi gezicht toch, als het niet echt kwaad kan. Wij kennen gelukkig geen modderstromen en instortende bruggen en bergwanden.
Als die sliert van Zuid naar Noord over je huis trekt kun je er nog een hoop plezier aan beleven.quote:Ja ik zie een sliert boven België en Limburg, maar dat is maar een dunnetje. De regen neemt alweer af lijkt het.
Lang geleden hebben we het hier ook eens gehad, de Ebbingestraat dreef het plantsoen in en ik stond met een zootje mensen in een winkel te schuilen. De verbroedering is leukquote:Op zondag 11 juli 2010 00:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, prachtig gezicht en als je dan ziet hoe snel het stroomt over bijna volledig vlak terrein kun je je wel voorstellen hoe gevaarlijk dat kan zijn in bergachtig gebied. Ik schat in dat het wel met bijna 25 per uur voorbij kwam.
[..]
Als die sliert van Zuid naar Noord over je huis trekt kun je er nog een hoop plezier aan beleven.
Jawel, maar het is nog zo warm.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Jeetje, wat een toestand, ik hoop dat je reserve-dekbedden of dekens hebt.
Snap ik, ik zit ook op afkoeling te wachten. Maar nat beddegoed zou ik niet graag hebben.quote:
Lekker koel.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, in een handdoek. Ik was net onder de douche geweest.
Ja, maar als de handdoek droog is raak ik hem kwijt wanneer ik m'n capriolen moet uithalen om alles tegen elkaar open te kunnen zetten.quote:
Teveel gesprekken over niets en weer een zeurgesprek tussen Josie en JJ toen ik 'm uitzette.quote:Ik heb de stream van BB UK aan staan maar volg het amper. Het geluid van de regen is plezieriger
Ah joh, misschien had je daar wel een overbuurvrouw blij mee kunnen maken.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, maar als de handdoek droog is raak ik hem kwijt wanneer ik m'n capriolen moet uithalen om alles tegen elkaar open te kunnen zetten.
Vooral aan de achterkant van het huis heb ik weinig privacy en veel buurvrouwen maar ik ga er voor de zekerheid maar vanuit dat die daar niet op zitten te wachten. Vanmiddag stonden er al twee te giebelen toen ik daar in m'n onderbroek stond uit te puffen.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah joh, misschien had je daar wel een overbuurvrouw blij mee kunnen maken.
Ik hoop vooral dat het gezellig blijft op het Museumplein met de hitte, de alcohol en de emoties. Ik zou er echt voor geen goud tussen willen staan.quote:
Giebelen? Heb jij geen goddelijk lichaam dan.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vooral aan de achterkant van het huis heb ik weinig privacy en veel buurvrouwen maar ik ga er voor de zekerheid maar vanuit dat die daar niet op zitten te wachten. Vanmiddag stonden er al twee te giebelen toen ik daar in m'n onderbroek stond uit te puffen.
Nee ik ook niet, maar dan vooral omdat je dan erg weinig van de wedstrijd mee krijgtquote:Op zondag 11 juli 2010 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat het gezellig blijft op het Museumplein met de hitte, de alcohol en de emoties. Ik zou er echt voor geen goud tussen willen staan.
Het waren nog jonge meiden, die zijn zoveel goddelijkheid niet gewend.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Giebelen? Heb jij geen goddelijk lichaam dan.
Ja, in de ambulance zul je waarschijnlijk niet naar de wedstrijd kunnen kijken.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar dan vooral omdat je dan erg weinig van de wedstrijd mee krijgt
Tussen beppende vrouwen ook niet op 50 meter afstand van zo'n schermquote:Op zondag 11 juli 2010 01:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, in de ambulance zul je waarschijnlijk niet naar de wedstrijd kunnen kijken.
Later, met op elke knie een baby en GTST op de achtergrond, denken ze er met spijt aan terug.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het waren nog jonge meiden, die zijn zoveel goddelijkheid niet gewend.
Dat is een mooi plaatjequote:Op zondag 11 juli 2010 01:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Later, met op elke knie een baby en GTST op de achtergrond, denken ze er met spijt aan terug.
De grootste afkoeling gaat toch na die sliert komen bij jou, ben ik bang.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:43 schreef Disana het volgende:
Het regent niet meer en veel koeler zal het voorlopig niet worden ben ik bang. Ik hoor enorm rare dingen op VIPs stream, ik denk dat VIP zit te cammen.
Remlof droom lekker van de wedstrijd, en Scrute, ik hoop dat het flink bij je afkoelt.
Ja, maar we hadden het nu over de meiden die jouw goddelijke lichaam niet wisten te waarderen. Als je wilt, willen beequeen en ik trouwens wel eens naar een fotootje kijken hoor. Puur ter beoordeling.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is een mooi plaatje![]()
Maar die plaatjes zie ik toch vooral in het park en daar is soms weinig vrolijks aan
quote:Op zondag 11 juli 2010 01:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar we hadden het nu over de meiden die jouw goddelijke lichaam niet wisten te waarderen. Als je wilt, willen beequeen en ik trouwens wel eens naar een fotootje kijken hoor. Puur ter beoordeling.
Welterusten Disana, ik hoop dat het meevalt, na de volgende bui is het buiten 20 graden of lagerquote:En nu moet ik toch maar naar bed. Slaap lekker.
Eerder vandaag kwam er ook al iemand die ik niet kende vertellen dat hij baalde dat mensen hem verweten dat hij niet in het water gesprongen was om paarden van de verdrinkingsdood te reddenquote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 02:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eerder vandaag kwam er ook al iemand die ik niet kende vertellen dat hij baalde dat mensen hem verweten dat hij niet in het water gesprongen was om paarden van de verdrinkingsdood te redden
quote:Op zondag 11 juli 2010 02:02 schreef CantFazeMe het volgende:
Aye! Ik ga toch maar eens verder pitten. Morgenvroeg flink zweten in de sportschool
In C&H doen we dat ook en noemen we die mensen frisse nieuwe usertjes. Maar dat is dan ook een behoorlijk stoffig subforum.quote:Op zondag 11 juli 2010 02:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
LOL.
Ik vind het altijd gezellig, die mensen die spontaan even langskomen. En nooit weten waar RLS voor staat, en zodra ze dat wel weten snel weer weg zijn, dat is niet Baas natuurlijk.
Peter en ik deden altijd proberen zo uitnodigend mogelijke TT's te bedenken, kijken hoeveel mensen er op af kwamen. Plaatsnamen doen het ook altijd goed, net als het weer.
Onder het mom van Raad je Plaatje voor Dummies slowchatten we daar en af en toe raden we een plaatje. Soms zit er dan een moderator die het allemaal heel serieus neemt en zelfs toen we nog veel plaatjes postten, werden we met opheffing van de reeks bedreigd. De plaatjes waren niet cultureel en historisch verantwoord of er viel te weinig van te leren. Daarop reageerden wij dan weer door hele wiki-pagina's te copy-pasten met info over degene op het plaatje. Enorme lappen tekst die niemand lasquote:Op zondag 11 juli 2010 02:16 schreef liesje1979 het volgende:
C&H, daar kom ik dus echt werkelijk nooit.
Wat doe je daar?
quote:Op zondag 11 juli 2010 02:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Onder het mom van Raad je Plaatje voor Dummies slowchatten we daar en af en toe raden we een plaatje. Soms zit er dan een moderator die het allemaal heel serieus neemt en zelfs toen we nog veel plaatjes postten, werden we met opheffing van de reeks bedreigd. De plaatjes waren niet cultureel en historisch verantwoord of er viel te weinig van te leren. Daarop reageerden wij dan weer door hele wiki-pagina's te copy-pasten met info over degene op het plaatje. Enorme lappen tekst die niemand las
We kregen zelfs op een gegeven moment asiel bij FOT, maar wat vooral in ons voordeel sprak en spreekt, is dat Yvonne die reeks gestart is.
Ik weet alleen nog dat het op 2 juli was. De dag daarvoor had ik namelijk een heerlijke dag en avond gehad in het park waar de afschaffing van de slavernij werd gevierd.quote:Op zondag 11 juli 2010 02:43 schreef liesje1979 het volgende:
Linkje?
Staat mij zo niets van bij, misschien dat Ado hem gesloten heeft.
Volgens mij heb ik zelfs die nacht nog een TR gestuurd.quote:Op zondag 11 juli 2010 02:57 schreef liesje1979 het volgende:
Gevonden:
Donkere vrouw meer op seks gericht dan lichte vrouw?
Ik kan de OP lezen, maar het is een beetje teveel tekst voor dit tijdstip (en dankzij mijn bovenbuurman, prima shit!) maar hij is dus gelukkig gesloten door Ado.
NWS is echt heel lastig te modereren, daar gaat ook heel veel tijd in zitten. Vroeger, ik kom hier al wat langer, had je daar echt een supermoderator, Sidekick. Dat bleek ook nog eens een heel jong ventje te zijn van begin 20, toen ik dat vernam viel ik bijna van m'n stoel.quote:Ik kan daar helemaal niet tegen, racisme, daarom zou ik ook geen NWS kunnen modden zoals Sp3c. Maar die lacht er gewoon heel hard om.
Daar ging al wel vanuitquote:Op zondag 11 juli 2010 03:24 schreef liesje1979 het volgende:
Al kan ik misschien wel als tip zeggen dat ze nog geen 4,50 waard zijn.
quote:Op zondag 11 juli 2010 03:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar ging al wel vanuit
Het is hier inmiddels koel genoeg om te gaan slapen. Trusten
Waarom werk jij vandaag?quote:Op zondag 11 juli 2010 09:00 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen. Met een hoop gedonder en lichtflitsen in slaap gevallen en heerlijk uitgerust.
Negen uur. Mooie tijd om een paar uurtjes te werken.
Omdat het kan! En ik wat dingen af wil hebben en het door de warmte van de laatste dagen zo traag als wat gaat.quote:
Ik had de indruk dat je de laatste weken zo ongeveer zeven dagen per week met werk bezig was. Je moet af en toe ontspannen en totaal niets doen hèquote:Op zondag 11 juli 2010 09:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat het kan! En ik wat dingen af wil hebben en het door de warmte van de laatste dagen zo traag als wat gaat.
Wat dat betreft (hoge temperaturen) zit je aan zee wel wat lekkerder dan landinwaartsquote:Op zondag 11 juli 2010 09:05 schreef Jian het volgende:Goodmorning,
Temperatuur hier langs de kust toch wel redelijk gezakt, maar het zonnetje schijnt en hij stijgt alweer. Wel een lekkere koele bries die vanmorgen vroeg door de balkondeuren over m'n bed waaide, Heerlijk
Ja, dat scheelt altijd aanmerkelijk. Vanmiddag schijnt er ook weer een zeebries op te steken en dat is toch wel lekker met dat warme weerquote:Op zondag 11 juli 2010 09:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat dat betreft (hoge temperaturen) zit je aan zee wel wat lekkerder dan landinwaarts
Laten we het hopen, tis hier 28 graden in de woonkamer en dan woon ik ook nog in zuid west oostquote:Op zondag 11 juli 2010 09:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt altijd aanmerkelijk. Vanmiddag schijnt er ook weer een zeebries op te steken en dat is toch wel lekker met dat warme weer
Als het warm is, er niet teveel wind staat, dan steekt er 's middags altijd een zeebries op hè. Land warmt sneller op dan water, zodra het temperatuurverschil tussen beiden te groot wordt wordt de opstijgende lucht boven het land aangevuld met lucht vanaf zee. En daar heb je je zeebries.quote:Op zondag 11 juli 2010 09:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt altijd aanmerkelijk. Vanmiddag schijnt er ook weer een zeebries op te steken en dat is toch wel lekker met dat warme weer
Zuid oost, ja dan zul je niet zoveel merken van een zeebries denk ikquote:Op zondag 11 juli 2010 09:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Laten we het hopen, tis hier 28 graden in de woonkamer en dan woon ik ook nog in zuid oost
en bedankt weermanquote:Op zondag 11 juli 2010 09:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als het warm is, er niet teveel wind staat, dan steekt er 's middags altijd een zeebries op hè. Land warmt sneller op dan water, zodra het temperatuurverschil tussen beiden te groot wordt wordt de opstijgende lucht boven het land aangevuld met lucht vanaf zee. En daar heb je je zeebries.
Ik weet het omdat zeilers daar driftig gebruik van maken (tegen de avond een route vlak langs het land kiezen)quote:
Ja, da's heel wat anders natuurlijk, dan moet je wel wat mee krijgen van opstekende zeewindquote:Op zondag 11 juli 2010 09:20 schreef Marrije het volgende:
Correctie: zuid west, ik woon in den haag zuid west
Arme jij en ik maar zeuren. Sterkte.quote:Op zondag 11 juli 2010 09:15 schreef Marrije het volgende:
Laten we het hopen, tis hier 28 graden in de woonkamer en dan woon ik ook nog in zuid west oost
quote:Op zondag 11 juli 2010 09:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet het omdat zeilers daar driftig gebruik van maken (tegen de avond een route vlak langs het land kiezen)
Best lekker dus, kijkend naar de rest van het landquote:Op zondag 11 juli 2010 09:21 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen!![]()
Binnen 24 graden, buiten 23 graden en een vochtigheidsgraad van 81%. Need I say more?![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ja, dat realiseer ik me nu ook. Maar dat plakkerige hè?quote:Op zondag 11 juli 2010 09:24 schreef Jian het volgende:
Best lekker dus, kijkend naar de rest van het land
Wat is er gebeurd?quote:Op zondag 11 juli 2010 09:27 schreef Toverheks het volgende:
goedenmorgen all, slecht geslapen was al 6 uur wakker, niet door het klamme weer maar wat er hier gisteren gebeurd is, vind het allemaal kut met peren en vind ook ik bedoelde het niet slecht en ach verdomme ga met een kutgevoel de zondag in.
nou maar weer ff een bakkie koffie
Dat valt wel mee hoor. In ieder geval niet 24/7 en de laatste week kwam er verdomd weinig uit mijn handen. Dat wil ik nu een beetje rechttrekken.quote:Op zondag 11 juli 2010 09:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik had de indruk dat je de laatste weken zo ongeveer zeven dagen per week met werk bezig was. Je moet af en toe ontspannen en totaal niets doen hè
Morning,quote:Op zondag 11 juli 2010 09:27 schreef Toverheks het volgende:
goedenmorgen all, slecht geslapen was al 6 uur wakker, niet door het klamme weer maar wat er hier gisteren gebeurd is, vind het allemaal kut met peren en vind ook ik bedoelde het niet slecht en ach verdomme ga met een kutgevoel de zondag in.
nou maar weer ff een bakkie koffie
Daar heb je dan een mooie dag voor uitgekozen, fris en een rustige avond voor de boegquote:Op zondag 11 juli 2010 09:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. In ieder geval niet 24/7 en de laatste week kwam er verdomd weinig uit mijn handen. Dat wil ik nu een beetje rechttrekken.
Vanochtend werken, vanmiddag een verjaardag en vanavond een hapje eten in ... DE (Gert van) BOMMEL ... en daarna daar ook de wedstrijd kijkenquote:Op zondag 11 juli 2010 09:35 schreef Marrije het volgende:
Daar heb je dan een mooie dag voor uitgekozen, fris en een rustige avond voor de boeg
nog 6 dagen te gaan Marrije, daarna mag je weer het zwembad induiken van de 10 meter torenquote:Op zondag 11 juli 2010 09:42 schreef Marrije het volgende:
Ja, die hoosbui van gisteren heeft in elk geval niet voor de verkoeling gezorgd waarop ik had gehoopt.
Haha, dat heb ik vroeger wel gedaan, maar dat zie ik me nu niet meer doen hoor, ook niet na de bevallingquote:Op zondag 11 juli 2010 09:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nog 6 dagen te gaan Marrije, daarna mag je weer het zwembad induiken van de 10 meter toren
Lees anders gewoon even terug, zoveel pagina's zijn het niet.quote:Op zondag 11 juli 2010 09:48 schreef Marrije het volgende:
En daarom ga je met een kutgevoel de zondag in?
Doe ff een recap, dan laat ik mijn latente moedergevoel uit mijn digitale pen vloeien!quote:Op zondag 11 juli 2010 09:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
Lees anders gewoon even terug, zoveel pagina's zijn het niet.
Veel plezier Dees, aan welk kanaal ga je zitten?quote:Op zondag 11 juli 2010 09:51 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb een koelbox gevuld en ga vandaag verkoeling zoeken aan het kanaal.
Sterkte voor zij die af moeten zien vandaag
Het gaat nergens over, maar ik zal even kijken of ik het snel terug kan vinden.quote:Op zondag 11 juli 2010 09:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe ff een recap, dan laat ik mijn latente moedergevoel uit mijn digitale pen vloeien!
nou dat heb ik gedaan maar ik zie niks waarvan ik denk dat is het. . .quote:Op zondag 11 juli 2010 09:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lees anders gewoon even terug, zoveel pagina's zijn het niet.
Nee, er was ook niet zoveel aan de hand. Heksje d'r huid is nog niet SC dik genoeg.quote:Op zondag 11 juli 2010 09:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou dat heb ik gedaan maar ik zie niks waarvan ik denk dat is het. . .
ah ik zie al waar het fout ging, ik heb gisteravond al een stuk overgeslagen zie ik nu, ik ben vanmorgen dus verder gegaan waar ik daar gebleven was, maar het was daarvoor al.quote:Op zondag 11 juli 2010 09:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[RLS #800] Onweer, zware windstoten en hagel !
Binnen 23,8 buiten 21,2 een luchtvochtigheid van 53%.quote:Op zondag 11 juli 2010 09:21 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen!![]()
Binnen 24 graden, buiten 23 graden en een vochtigheidsgraad van 81%. Need I say more?![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik word daar toch echt nooit ziek van. Ik vind het ronduit heerlijk, die koude lucht in m'n gezicht.quote:Op zondag 11 juli 2010 09:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
met de uitzondering dat ik een gruwelijke afkeer van airco's heb, helemaal in de auto waar mensen dat ding op 21 graden zetten terwijl het buiten 32 graden is, leuk als je 3 uur in de auto zit, maar niet als je op 4 verschillende plekken boodschappen moet doen, dan is het vragen om ziek worden.
Nah, ik heb in Florida gewoond, en reken maar dat het simpelweg slecht voor je is als je regelmatig van 21 graden een muur van hitte inloopt....quote:Op zondag 11 juli 2010 10:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik word daar toch echt nooit ziek van. Ik vind het ronduit heerlijk, die koude lucht in m'n gezicht.
Kon je de boel niet open laten staan en door laten waaien dan??quote:Op zondag 11 juli 2010 10:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, wat een kutnacht. Vreselijk geslapen, maar waarschijnlijk iedereen wel, daaaamn.
Om 3u idd een deel open gezet en geprobeerd op de bank te slapen, wat half gelukt isquote:Op zondag 11 juli 2010 10:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kon je de boel niet open laten staan en door laten waaien dan??
Ik heb kort geslapen, uurtje of zes, maar wel lekker. Voel mij wat dat betreft ook niet echt slecht of zo.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, wat een kutnacht. Vreselijk geslapen, maar waarschijnlijk iedereen wel, daaaamn.
Ik zit lekker in de oude hoorquote:Op zondag 11 juli 2010 10:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iedereen heeft nu definitief de nieuwe lay--out, en kan geen geen andere meer kiezen?
Dat zal het zijn. Ik keek net even de formulieren door die ik nog moet invullen ... needless to say dat ik niet weet wat ik in mijn specifieke situatie moet invullen. Ik schrijf wel verder!quote:Op zondag 11 juli 2010 10:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan zul je wel verkeerde info ingevuld hebben.
Ik zag in een ander topic dat mensen gewoon in de woonkamer op een luchtbed sliepen omdat de bovenverdieping te warm was.... als bij jou de woonkamer prettiger is dan zou ik desnoods het matras daar naartoe slepenquote:Op zondag 11 juli 2010 10:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Om 3u idd een deel open gezet en geprobeerd op de bank te slapen, wat half gelukt is.
Ik mag toch hopen van niet, daarbij zou vanavond tijdens de wedstrijd FOK! in de nieuwe layout zijn en daarna weer teruggaan naar de oude.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iedereen heeft nu definitief de nieuwe lay--out, en kan geen geen andere meer kiezen?
Je moet sowieso van IE af, klaar.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:23 schreef Leandra het volgende:
Ik mag toch hopen van niet, daarbij zou vanavond tijdens de wedstrijd FOK! in de nieuwe layout zijn en daarna weer teruggaan naar de oude.
Niet dat ik al van plan was tijdens de wedstrijd te internetten maar nu dus helemaal niet, en als hij definitief overgaat dan ga ik wel FOK!ken in FF.... daar schijnt het met die emoticons wel relatief normaal te werken.
Ik heb ook op de bank in de huiskamer geslapen. Boven was het niet te harden.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:21 schreef Leandra het volgende:
Ik zag in een ander topic dat mensen gewoon in de woonkamer op een luchtbed sliepen omdat de bovenverdieping te warm was.... als bij jou de woonkamer prettiger is dan zou ik desnoods het matras daar naartoe slepen
Waarom? Ze zouden het toch oplossen met die smileys?quote:
Ik deed wel mee in november/december.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Ik keek net even de formulieren door die ik nog moet invullen ... needless to say dat ik niet weet wat ik in mijn specifieke situatie moet invullen. Ik schrijf wel verder!
Zwangere dames: doen jullie eigenlijk mee aan Moeders voor Moeders?
Ik heb altijd begrepen dat Danny een enorme IE fan was, en het liefst iedereen op IE op het forum zou willen hebben.....quote:Op zondag 11 juli 2010 10:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je moet sowieso van IE af, klaar.
Mijn buren hebben een overdekt terras en pitten daar op een matras. Afgelopen week vonden ze een kikker in de slaapkamer, want de deuren blijven natuurlijk wel open.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zag in een ander topic dat mensen gewoon in de woonkamer op een luchtbed sliepen omdat de bovenverdieping te warm was.... als bij jou de woonkamer prettiger is dan zou ik desnoods het matras daar naartoe slepen
Latente moedergevoelens of niet, met Cc d'r leeftijd moet je het in NL toch echt au naturel doen of zelf betalen, want de zorgverzekering vergoed geen behandelingen voor 40+quote:Op zondag 11 juli 2010 10:27 schreef beequeen het volgende:
Cc, Moeders voor Moeders gaat alleen op voor de eerste 4 maanden van de zwangerschap. Met je latente moedergevoelens.
Van de tiende tot de zestiende week, inderdaad. Ik ben in de huid aan het kruipen van een vrouw die geeft en een vrouw die krijgt.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:29 schreef Leandra het volgende:
Overigens is het maar tot 16 weken zwanger dat je mee kunt doen, dus dat zou nu voor mij zelfs al afgelopen zijn indien ik deze keer wel had meegedaan.
Ik ben aan het schrijven voor de website van MvM.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:27 schreef beequeen het volgende:
Cc, Moeders voor Moeders gaat alleen op voor de eerste 4 maanden van de zwangerschap. Met je latente moedergevoelens.
Ongetwijfeld, maar de alternatieven zijn 1) sneller en 2) veiliger. En dat is al jaren en zal nog wel ff zo blijven.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:27 schreef beequeen het volgende:
Waarom? Ze zouden het toch oplossen met die smileys?
Nee joh, al zodra je weet dat je zwanger bent kun je meedoen, ze doen sowiesos nog een zwangerschapstest, ik heb met die miskraam ook meegedaan, en dat ging al met 8½ week mis.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van de tiende tot de zestiende week, inderdaad. Ik ben in de huid aan het kruipen van een vrouw die geeft en een vrouw die krijgt.
Nu heb ik zin in een augurk.
Jij bent "the living proof".quote:Op zondag 11 juli 2010 10:34 schreef Leandra het volgende:
Latente moedergevoelens of niet, met Cc d'r leeftijd moet je het in NL toch echt au naturel doen of zelf betalen, want de zorgverzekering vergoed geen behandelingen voor 40+
Met uitzondering voor mensen die al bezig waren voor ze 40+ waren.
Maar goed, inmiddels is wel duidelijk dat leeftijd niet automatisch een verminderde vruchtbaarheid inhoudt
Of misschien wel verminderd, maar niet dusdanig dat au naturel zwanger worden onmogelijk is.
Vermoedelijk een kwestie van de juiste partner tegenkomen. Dan komen al je oergevoelens spontaan naar boven kachelen, inclusief zwangerschapswens.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:36 schreef Copycat het volgende:
IK HEB GEEN KINDERWENS!!!
Tien weken in totaal: van de zesde tot de zestiende week. My bad.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:37 schreef Leandra het volgende:
Nee joh, al zodra je weet dat je zwanger bent kun je meedoen, ze doen sowiesos nog een zwangerschapstest, ik heb met die miskraam ook meegedaan, en dat ging al met 8½ week mis.
Je kunt tot maximaal de 10de week beginnen.
ik zeg nog tegen die oelewapper, 't ken net!quote:Op zondag 11 juli 2010 10:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dat terwijl ze de vader van haar kind pas gisteravond ontmoet heeft
Doe's niet zo eng!quote:Op zondag 11 juli 2010 10:41 schreef Scrutinizer het volgende:
En dat terwijl ze de vader van haar kind pas gisteravond ontmoet heeft
Als je echt in de huid wilt kruipen van een vrouw die krijgt, dan zou ik even in OUD in het topic "Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat" kijken en/of vragen, of even overleggen met Brighteyes of RockabeIIa wie je erover zou kunnen benaderen.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tien weken in totaal: van de zesde tot de zestiende week. My bad.
In die periode bevat je lichaam het meeste hCG hormonen. En je kunt je tot en met de 11e week van je zwangerschap aanmelden. Lees ik in de folder die ik al heb geschreven.
Thanxquote:Op zondag 11 juli 2010 10:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom? Ze zouden het toch oplossen met die smileys?
@Lays: Internet Explorer.
Edit: Fijn dat je morgen naar huis mag.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |